- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Szevam: Mennyire tipik Z-gen viselkedés? Tipizálható-e egyáltalán?
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Yutani: YRHA - Yutani Retró HAngkártyái: IBM mWave
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ldave: New Game Blitz - 2025
- Flashback: Építsünk PC-t akciós alkatrészekből, lassan. upd: 05.28
Új hozzászólás Aktív témák
-
IreN!CuS
addikt
válasz
Qorthral #1480 üzenetére
Azért én megvárnám a következő aero igényes pályát(Silverstone),Barcelonában igaz,hogy ott volt a 2. helyen,de érdemes megnézni Hamilton tempóját is,és ő sincs nagyon lemaradva.(persze Hamiltonnál ott a csapat mint negatív tényező)Illetve a Mercik a super drs-el az elkövetkező pályákon nagyot mehetnek az időmérőn(Kanada,Silverstone,Spa,Monza),amivel jó pozícióba kerülhetnek a versenyre\bajnokságban.
-
bobace
addikt
válasz
Qorthral #1423 üzenetére
Teljesen igazad van. Én tavaly mindig a legbiztosabbra mentem, és úgy szerepeltem jól, idén ez nem megy, ezt látom. Sőt, nagyjából fel is adtam az idényt, sok száz pontot már szinte lehetetlen ledolgozni. A Mekit én is kiraktam, többet látok a középcsapatokban, csak én mindig akkor raktam ki azokat, akik a következő futamon jók lettek, mikor a többiek meg be, de ez legyen az én bajom.
-
madster
tag
-
-
IreN!CuS
addikt
válasz
Qorthral #1306 üzenetére
Én is félek a meleg időtől és,hogy a Mercedes újra szenvedni fog,és azzal sokat buknék.Esélyes,hogy qualin ott lesznek a top10-ben bőven,de ugye a versenyen több pont gyűjthető,ott meg talán jobb lehet a Lotus.De ha a TR-t lecserélem a Lotusra/vagy a Williemst a Mercedeszre akkor még mindig normális pilóta nélkül leszek.Ezért sem tudom eldönteni,mi lehet a jobb.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Qorthral #1298 üzenetére
Jah, a 108 pont után bepánikoltam
Javítottam a ligában 10 helyet, így most nem előttem, hanem mögöttem nagyon szoros a pontverseny
Nektek kebaa-val komoly kis pufferetek van ott elöl, és összetettben is 10-ben vagytok mindketten
A fejlesztési lehetőségeim teljesen kötöttek most, Pic->Vergne/Ricciardo (vagy hozzá se nyúlok..). legalább nem kell sokat agyalnom
mod: látom Neked megvan a Perez-McLaren-Lotus hármas
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Qorthral #1254 üzenetére
Én is beraktam, aztán szabadedzések után annyira bíztam a drogbáróban, hogy végül engedtem a kísértésnek. Még akkor is jobban jártam volna ha a Saubert berakom a Merga mellé, az is pont kijött volna. Szerencsejáték, ez van...
Sokan berakták a Williamst, Senna pontjaival most azok is megelőznek, legalább megint lesz honnan felkapaszkodni
-
Pá
addikt
válasz
Qorthral #1053 üzenetére
Valószínűleg be fogom tenni a Red Bullt és akkor nem fogm tudni befogni, mert túlságosan hasonlítani fog a csapatunk. De majd meglátom.
Lehet, hogy kockáztatok és egy papíron gyengébb csapattal vágok neki, csak, hogy legyen esélyem elé kerülni, ha úgy alakul a futam, de igazából már letettem róla, mert önerőből már nem menne, csak még egy ilyen mákos hétvégével, de ez már nem rajtam múlik. -
Pá
addikt
válasz
Qorthral #1028 üzenetére
Nyár elején volt egy rész, amikor a többiek utolérték a Red Bullt, nyertek futamot a Mekik + talán Alonso is és akkor jött a hír, hogy betiltják a befújt diffúzort is... Szóval akkor eladtam a Red Bullt, köv futamon kitalálták, hogy év végéig mégsem tiltják be és Vettel újra elkezdte nyerni a futamokat. Onnantól meg a Red Bullt már nem tudtam visszatenni másfele meg nem tudok igazán hova fejlődni mert már réges rég van komponensem a 2-6 legjobb csapattól, szóval nem nagyon tudok mit csinálni, kb ősz óta gyakorlatilag változatlan erejű a csapatom és most már így is marad, eléggé zsákutcába kerültem. Ezt egyébként már akkor lehetett látni, szóval azóta nem is eröltetem igazán, picit elhanyagoltam a dolgot.
Lehet, hogy ki tudtam volna pár ponttal többet hozni a dolgoból, ha annyi energiát belefektetek mostanában is, mint a szezon elején, de Plutor így sem lett volna meg, a második hely pedig remélhetőleg már így is meglesz, szóval minek.
-
bobace
addikt
válasz
Qorthral #998 üzenetére
Ejj, benéztem
Nem baj, ez is jó lesz. Valahol biztos véletlenül a pilótát néztem csapat helyett.. Csodálkoztam is, hogy ilyen sok lett
Én már egy TOP300-al is beérném. Kíváncsi lennék mekkora az a szám, aki tényleg komolyan játszik, nem csak évente kétszer vált csapatot. -
Pá
addikt
válasz
Qorthral #857 üzenetére
71 pont lemaradásod van az első helyezetthez képest, ez még akkor is nyerhető lenne, ha már csak 2-3 futam lenne hátra. Emlékszem tavaly az utolsó futamokon simán voltak ekkora mozgások a top5-ben. Így, hogy még a szezon felénél sem járunk, kár is róla beszélni, aki 200 ponton belül van még odaérhet kb. Bár tény, ahogy halad a szezon úgy kell majd egyre többet kockáztatni a hátul lévőknek, de bármikor bejöhet, ha meg nem akkor legalább izgi lesz.
attisx: Te 102 ponttal leszel lemaradva, még az sem a világ vége. Ha belegondolsz 3-4 futammal ezelőtt még Te vezettél. Szóval ha ennyi idő alatt buktál 100 pontot, akkor 4x ennyi futam alatt miért ne bukhatna az, aki most van elöl?
-
Pá
addikt
válasz
Qorthral #854 üzenetére
Pls ne igyál előre a medvém bőrére, mert babonás vagyok... kivéve ha direkt ezért csinálod, ez esetben roppant kifinomult.
Én Maldonadoval(meg az egész Williams-szel) úgy voltam az első két verseny után, hogy soha nem tenném be őket, még a Virgin is jobb. (mivel a Williamsek kiesnek és többet bukom az értékvesztésen) és a STR tényleg jónak tűnt, szóval emiatt ne bánkódj. Látszik, hogy jó döntés volt betenni Perezt, mert piszok jól ment, a balesete meg ugyanúgy lehetett volna bárkinek, az ilyesmit nem lehet megjósolni.
De az is tény, hogy Maldonado (és a Williams) az elmúlt futamokon, mintha picit kezdene magára találni, szóval lehet, hogy majd lassan kaphatnak egy második esélyt. Persze nem mint fő elem, csak mondjuk a Virgin helyett. -
-Mike-
addikt
válasz
Qorthral #839 üzenetére
Azért azt tegyük már tisztába, hogy az egy dolog, hogy a kanyarokra van belőve, de annak semmi köze ahhoz, hogy milyen hosszú 6. és 7. fokozat van egy autóban. Az egyik legalapabb beállítás az, hogy a leghosszabb egyenes végén forogjon le az utolsó fokozat. Nagy hátszél miatt lehetett a tiltás vagy a motorvezérlés volt eco üzemmódban akkor, amikor mi láthattuk.
-
D.Orion
veterán
válasz
Qorthral #833 üzenetére
Te ezt most tényleg nekem akartad írni?
Ha valaki felnyomja az agyvized, akkor azt ne rajtam vezesd le baszki...
Mindjárt olyat írok neked, hogy életem végégig kicsapnak ph-ról... Bacottul mellélőttél ám az okfejtéseddel. Fáradj át az f1 topikba azt azt okoskodj a sok fan-nal együtt.
Ki a rosebb írta azt, hogy én jobban tudom mitől gyorsabb az autó? Normális vagy? Fu baszki.. inkább nem kommentállak tovább, mert tényleg bannolnak...
-
-
D.Orion
veterán
válasz
Qorthral #830 üzenetére
Az az igazság, hogy ma csupán azért élvezhettük ennyire a futamot, mert az RBR-nél elcseszték a végsebesség beállítást. A kanyargós részeken nagyon jó volt a kocsi, de az egyenesekben majdnem elfogyott. Monaco-ban szerintem megint verhetetlen lesz az RBR, mert szédületesen tapad a kanyarokban és Monaco-ban nem is egy normális egyenes. Kanadában viszont.... Ott már fogható lenen, de ott meg egyértelmű, hogy az egyenesre lesz állítva az autó. RBR-nél én Kanadára tippelek egy 350km/h-es végsebességet DRS+KERS-el.
-
Pá
addikt
válasz
Qorthral #821 üzenetére
Oliverda effektus?
Értem én, hogy azt mondod, hogy a Red Bullal nem érhetsz be minket, de anélkül még annyira sem.Persze baleset vagy káoszfutam mindig közbejöhet, de normális esetben én az összes Mekis helyében visszatenném a Red Bullt. Hosszú még a szezon, hogy aztán a vége felé a többi összetevővel dolgozzam le a hátrányt. Legalábbis én tuti ezt csinálnám.
Addig is, ha az vígasztal, a nem Red Bullos csapatok közül Te vagy a legjobb, szóval ez is valami.
-
Pá
addikt
válasz
Qorthral #811 üzenetére
Ha ezt az egy futamot nézem, nem cseréltem volna le Perezt, mert a Force Indiák nem voltak valami acélosak a szabadedzéseken, de hosszú távon sztem jobb lesz így.
Már a szezon elejétől azt szeretném, hogy Di Resta legyen az egyik pilótám, a Sauber pedig csapatként legyen bent, szóval erre hajtok. És mivel az előző futamon Di Resta jól leócsósodott gondoltam ez most jó pillanat betenni.
Még simán benne van, hogy Perez előtt végez a futamon, de ha nem akkor sem lesz közöttük jelentős különbség pontszámban, szóval ezen nem fog sok múlni sztem.szerk: jaja, b-type csak hozza a viszonylag jó pontokat a B csapatával, miközben sutyiban gyűlik egy valag pénze.
-
Pá
addikt
válasz
Qorthral #771 üzenetére
Helycserék lesznek, de meglepetések nem.
Én fogok nyerni.Amúgy, hogy a témához hozzászóljak. Én is nagyot hullámvasutaztam a végén. Nyár végén még valahol a 10. hely környékén kóricáltam, aztán éppen csak lecsúsztam a dobogóról, de amíg feljöttem simán ledolgoztam ilyen 100+ pontos hátrányokat.
-
Pá
addikt
válasz
Qorthral #754 üzenetére
Amúgy én is azt hittem, hogy a futam jól alakult nekem, de az a poén, hogy nem. Vagyis ha mindenki az időmérő sorrendjében fut be, akkor 6 ponttal többet kaptam volna még Webber ellenére is.
Olyan szempontból jártam jól, hogy Ti a 6 pontnál sokkal többet buktatok az időmérős helyezésekhez képest, de alapvetően szerintem mindenki rontott a futamon, főleg a Toro Rosso miatt.
Délután számolgattam és tökre örültem, mert láttam 2-3 nagyon jó fejlesztési irényt magamnak, de amilyen hülye voltam, elfelejtettem levonni az 5% eladási veszteséget és most látom, hogy így mindegyik fejlesztésemhez pont hiányzik pár tízezer/százezer euro, így most vagy beragadok a következő futamra, vagy teljesen szét kell barmoljam a csapatomat és egyik megoldás sem tetszik.
-
-
Pá
addikt
válasz
Qorthral #743 üzenetére
Jah, eszembe sem jutott legyerélni a Toro Rossot. Középtávon mindenképp szerettem volna Perezt kiszedni a pilóták közül és betenni csapatként a Saubert, szóval ez most pont kapóra jött. Remélem nem pont ezen a versenyen készül nagyot alakítani, amikor épp nincs bent a konfigomban.
Ha Webbo és Petrov is fel tudna jönni 6-8 hely környékére, már nem panaszkodnék, egyelőre ezt tűztem ki reális maximumnak.
-
Pá
addikt
válasz
Qorthral #728 üzenetére
Pár napja még nagyon elégedett voltam a mostani csapatommal. De Webbo eléggé gyengélkedik, most is volt valami gondja a szabad edzésen + a Mercik is mintha magukra találtak volna (ez Petrov miatt gáz), szóval a telivigyort óvatos optimizmus váltotta fel.
De a Mekire nem akartam még váltani, mert a Red Bullt jobbnak éreztem a hosszú etapokon + a középső szektorban is elég meggyőzőek voltak + mintha ezen a hétvégén Hamilton sem találná annyira magát.
-
-
Pá
addikt
válasz
Qorthral #699 üzenetére
Vicces, mert amikor az első futamra betettem a Red Bullt, nyugodtan hátra dőltem, hogy van legalább 1 fix elemem, ami miatt nem kell fájjon a fejem, mert ehhez már hozzá sem fogok nyúlni a szezon végéig.
Erre most 2 futammal később itt állok. 4-5 futammal előre minden csapatelemem le van zsírozva, hogy hova mit szeretnék. Az egyetlen bizonytalan tényező, hogy mi legyen a Red Bullal.
-
Pá
addikt
válasz
Qorthral #668 üzenetére
Igen én pont valamelyik Renaultosra pályáztam és azért sírtam úgy Perez kizárása miatt az első versenyen, mert nagyon úgy nézett ki, hogy így csúszik egy futamot az egész...
Malonado nagyon csábító volt, mert nagyon zavar, hogy a HRT futamonként egy millát veszít az értékéből, de aztán erős voltam és ellenálltam a kísértésnek, pont azért mert nem bíztam Maldonadoban és milyen jól tettem.Így most éppen befér Petrov, 81ezer euróm marad, ha beteszem.
De azért még megvizsgálom milyen más lehetőségek vannak.MÁS:
Aki már kiszámolta a pontjait, vegye figyelembe, hogy Hamilton a büntetése miatt helyet cserélt Kobayashival, szóval eszerint módosulnak a dolgok. (nehogy az legyen, hogy szarul számol a táblázatom).
-
#70869248
törölt tag
válasz
Qorthral #668 üzenetére
sijmán van ideje bárkinek felérni, ha csak arra gondolok hogy tavaly valahogy a 1300. hely környékéről értem be az utolsó futamra az első 100-ba..
Egyszerűen vannak olyan pillanatok az idény közben amikor mindenki nagyot hullámzik,..és vannak olyan pillanatok ahol nem igazán érdemes váltani, vagy nem lehet..
sokszor 1000ezro hiányzik egy jó húzáshoz, de ha nincs akkor vagy át kell variálni mindent (sok bukás a váltások miatt), vagy ülni kell a pénzen.
Pl. szvsz most szerintem Pá járt jól, mert nagyot tud cserélni...a kieséseknek köszönhetően pedig van miből válogatni.
Nálam szinte biztos hogy kevés fog hiányozni egy jó váltáshoz versenyzői fronton, de van B terv
Az biztos hogy a McLaren is nagyon sanszos, jön pár olyan pálya ahol kifejezetten erősek lehetnek..
Bármi fizethet...ahogy pl. Hunny'-nak is fizet a Renault bentléte a csapatában...ha Petrov beért volna akkor persze még jobban, de ezeket nem lehet kikerülni.
A Renault-ból is lehet építkezni...ez az eredmény nagyon benne volt, nem mondom hogy erőből csinálták meg, mert a Ferka kellett hozzá, de nagyon úgy néz ki hogy a Renault jó vásár. -
-
Pá
addikt
válasz
Qorthral #622 üzenetére
Persze ez így van. Én csak azzal az esettel játszottam el, hogyha csakis ez a Perezes lett volna az egyetlen kirívó eset a szezon alatt és minden más "terv szerint" haladna.
Nyilván rengeteg ilyen apróság történik majd, mind pozitív mind negatív irányba, szóval a szezon alatt valószínűleg kiegyenlítik egymást, ezért nem is aggódom miatta.
Az is tiszta sor, hogy az előző hétvége még így is jobban sikerült, mint amire számítottam, szóval soha rosszabbat.szerk: amúgy elnézve az utolsó hszeket, a topic kihalt és csak mi maradtunk életben, vagy mi a szösz??
-
Pá
addikt
válasz
Qorthral #619 üzenetére
Persze tudom, ezt is beleszámítottam, de azzal együtt is soknak tűnik a 4000. Nem kétlem, hogy olyan összeállításunk lesz, ami simán tud hozni 230 pontot egy versenyen.
De 230 pontot hozni egy versenyen, vagy zsinórban 6-on, azért nem ugyanaz. Mindig közbe fog jönni valami...Nah mindegy, majd meglátjuk. Remélem szezon végén eszembe fog jutni ez a hsz.
-
Pá
addikt
válasz
Qorthral #617 üzenetére
Először én is 4000-t akartam mondani, de aztán rájöttem, hogy az futamonként 200+ pontot jelentene, ami azért durva. Szóval ha az év elején ilyen 150 körül hozunk, akkor ez azt jelenti, hogy ősztől zsinórban kéne hozni a 230+ pontos versenyeket, hogy meglegyen, ami szerintem nem reális.
szerk: arra emlékszel, hogy tavaly hány ponttal nyerték a játékot?
-
#70869248
törölt tag
válasz
Qorthral #613 üzenetére
...és mekkora mázli volt
Mert ha Vettel-nek nem hal be a kipufogója az első, és a fékje a második versenyen, ill. Webber nem pörög bele a sóderágyba az ausziknál...szal ahogy a qual-n látszott hogy a Red Bull mennyire erős, úgy a futamokon betliztek nagyokat, ezért bekerülhetett.
Most viszont élből megvan.
...nem tudom nekem tavaly sokkal szenvedősebb volt az idény eleje, versenyzői fronton próbálkoztam Liuzzi-val, az volt az egyetlen erősebb lapom.
Most meg indulásnál csapatszinten a tavalyi világbajnok , egy középmezőny eleje-közepe, és egy kiscsapat és a tavalyihoz hasonló Perez-Sauber (Liuzzi-Force), versenyzői fronton.A következő futamra meg már csak egy biztosan számolható bukó összetevőm lesz.
Egyértelműen úgy érzem hogy sokkal jobb a helyzet...ha emlékszel tavaly az USgp-vel variálók tudtak csak önerőből nagycsapatba fektetni kezdésből. ...és ők kaszáltak is. -
hunnylander
őstag
válasz
Qorthral #594 üzenetére
Most már be se tudom tenni a McLaren-t, ha eladom a Torot és Saubert, akkor se! Egyszerűen arra se elég a pénz, hogy a McLaren mellé a 4 leggyengébbet betehessem.
Amit hirtelen találtam elérhető legoptimálisabbnak tűnő megoldást, A Mercedes helyére betettem a Renault, ami még mindig olcsóbb volt és így megszabadulhattam Liuzzitól és helyére bekerülhetett d'Ambrosio, de már Glockra se futotta volna, ami persze nem biztos, hogy baj, mert habár nagyon jó versenyzőnek tartom, de gyakran pechvogel.
De még nem írom le a Mercedes-t se, lehet hogy visszaállítás lesz a vége és pénzspórolás; a Merci motor jó lehet a sepangi egyenesekben.
-
Pá
addikt
válasz
Qorthral #594 üzenetére
Én pont fordítva vagyok ezzel. Én a Mercinek szurkolok és ez a futam igazi katasztrófa volt az Ő számukra, viszont enyhe vigasz, hogy a liga szempontjából meg jól jött nekem, hogy ekkorát betliztek. (ezt arra írtam, amit Hunnynak írtál)
Érdekes, mert a hivatalos honlapon a Sauberek a 16-17 helyen vannak jelölve. Az is lehet, hogy ezt veszik alapul.
Mindegy, már csak 20 perc és kiderül
-
Pá
addikt
válasz
Qorthral #591 üzenetére
Nem úgy értettem. Amikor összeállítom a csapatom, akkor nem az a cél, hogy a másikéhoz képest milyen, hanem abszolút értékben szeretném a lehető legjobbat. Aztán, hogy azzal, hogy szerepelek a többiekéhez képest az számít persze. Ez a játék lényege, hogyne érdekelne.
De ha már a sors belengette a 158 pontot aztán elveszi, akkor nem vígasztal, hogy a többieknek is elvette. Persze jobb, mintha csak tőlem vette volna el.
De akkor is.
Szerk: tudja valaki, hogy ilyenkor mi a szabály amúgy? Tehát most egyáltalán nem kapok pontot a Sauber után, vagy az utolsó helyekre lesznek sorolva? A HRT-hez képest hogy fognak állni? stb
-
Pá
addikt
válasz
Qorthral #589 üzenetére
Engem nem érdekelnek a többiek én csak a saját csapatomat nézem és úgy akarom a legoptimálisabb megoldást megtalálni. Az a baj, azzal ha egy futamot csúszik az upgrade, hogy addig is a kinézett csapat is tovább drágul, az én régi komponensem meg veszít az értékéből, szóval egyre jobban nyílik az olló, azért lett volna most szuper, ha még az europai versenyek előtt elő tudtam volna rukkolni egy nagyobb csomaggal. Így viszont valszeg törökországra marad a jelentős fejlesztész.
Amúgy az fog még beb@szni, hogy 1 hét múlva jóváhagyják a Sauber fellebbezését és visszakapják a helyüket simán.
Nem lehetne még ma estig átfuttatni?
-
D.Orion
veterán
válasz
Qorthral #544 üzenetére
Tegnap speciel én még a kis/közép csapatokból vásároltam be. Sauber-Wiliams-Torro Rosso-Lotus Renault négyesből. Már pontosan nem emlékszem, hogy hogy volt, de azzal most kb. 10 ponttal kevesebb lenne. Azt ha holnap meg elszáll a két Red Bull, akkor jól rácseszek.
Nagyon tetszik egyelőre ez a játék, bár úgy érzem, hogy itt a taktikai érzék és a csapatok ismerete se minden, mert egyszer esik le csak az eső vagy egyszer csúszik ki valaki és akkor borul minden. Izgalmas lesz.
-
Pá
addikt
válasz
Qorthral #464 üzenetére
Majd promozhatjuk az F1 topicban, én is gondoltam rá, csak még picit várnék vele, sztem ráér a futam hetén. Nem akarom, hogy az legyen, hogy valaki most lelkesen beregisztrál, aztán két hét alatt meg elfelejti és vissza se jön vagy ilyesmi.
Közben sikerült átiratni az első hsz-t, szóval az új emberkéket lehet majd rögtön oda irányítani, hogy legyenek képben.
-
Pá
addikt
válasz
Qorthral #447 üzenetére
Én sem mondtam, hogy baj, tényleg több teret hagy a kreativitásnak.
De az sem jó, ha valamivel nagyon mellélőnek és már az elején behozhatatlanul kettészakad a mezőny.Így látatlanban azt gondolom, hogy pl a Merci alul lesz árazva, a Toro Rosso meg felül.
Arra is nagyon kíváncsi, vagyok, hogy a McLarent hova lövik be, mert őket egyelőre én sem tudom hova tenni. -
#70869248
törölt tag
válasz
Qorthral #424 üzenetére
Pedig buktam bezony, mert a halmozódó pénz nem hoz semmit, a Mergát már betehettem volna simán Brazilra, hisz egyértelmű volt hogy MS jó Interlagos-ban...és még így is jó volt hogy vonatozni volt kénytelen.
Kubica húzza a Renault, Petrov a legtöbb futamon felejtős, Szal az hogy felhalmozódott közel negyven millám, az semmi, mert közben mentek fel az árak is....szal én buktam ezzel mindenképpen, hiszen ha nem a megérzéseim szerint játszom akkor már bukás....még ha véletlen jól is jövők ki az egészből, nálam akkor is bukás hisz nem variálok csak vagyok.
Sajna Hamilton-t nem tehettem be egy futamon sem, ezzel majd valahogy elbánatoskodom. Most meg már nem is fogom, mert mivel elszaladtak az árak, 'pontos' öngyilkosság lenne -
#70869248
törölt tag
válasz
Qorthral #420 üzenetére
Pedig lehetett volna jobb is
...sajna az oldal tartja magát a du 1 órás időmérőhöz, így már nem tudtam lecserélni a Renault Mercedes-reE-kavézóból léptem be, hogy cseréljek, de akkor már nem lehetett
Mindegy, az utolsó futamon dől el minden mint az életben
Sok sikert mindenkinek, rossz már nem lesz ez az idény semmiképpen, én élveztem, sajna a végére elég figyelmetlenül követtem le a dolgokat, de hát hol fent hol lent. -
Pá
addikt
válasz
Qorthral #416 üzenetére
Verseny előtt még kár síránkozni, mert még akármi megtörténhet és a pontok java ott dől el. Majd utána lehet nyugodtan ha Hulk megnyeri.
Amúgy nekem is volt Hulkos variációm, de nem vagyok elkeseredve, hogy nem őt választottam, mert meggyőződésem, hogy a versenyen komolyan vissza fog esni. Meg az ilyesmi tényleg nem kiszámítható, 1-1 versenyen bárki odakeveredhet, ezzel nem lehet előre kalkulálni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gigabyte B85M-D3H-A + I5 4440 + HyperX 8GB FURY DDR3 1333MHz + CoolerMaster N200 + Hyper 103 hűtő
- Apple MacBook Air M1 2020 13" (A2337) 8GB/256GB, akku: 100% (35 ciklus), garancia: 2026.10.12.
- Lenovo Legion Go 512/16 ,19 hónap garancia, szép állapotban eladó!
- MacBook Pro Retina 14" 8C / 14C / 16 GB / 512 SSD / Magyar - Garancia - 0 ciklus
- Lézeres hátlap csere VERHETETLEN áron
- Bomba ár! HP ZBook Studio G5 - i9-9980H I 32GB I 1TSSD I Nvidia I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gar
- 14" Dell Latitude laptopok: 5400, 5480, 5490, 7480, E7440, E7450 / SZÁMLA + GARANCIA
- Azonnali készpénzes INTEL CPU NVIDIA VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- MOST NAPONTA -1000 FT: Thinkpad T480s 24GB RAM 1TB SSD (erős, könnyű, vékony gép) Windows 11
- Csere-Beszámítás! Asus Számítógép PC Játékra! R5 1600X / GTX 1080 8GB / 32GB DDR4 / 256SSD + 2TB HDD
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest