Néztem is hogy ki miatt nem lettem első a ligában
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Néztem is hogy ki miatt nem lettem első a ligában
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
bocsi, majd megelőzöl kicsi a különbség bár ha innentől kezdve ugyanazokkal a komponensekkel versenyeznék mint te akkor nem előznél meg
átszámoltam a dolgokat, cimbi rávilágított a kiskapura. ha nem ragaszkodom ennyire Di Restához, hanem lecserélem Ricciardo-ra, akkor simán meg tudom venni a Mercit. szóval meg is tettem valahogy nem gondoltam bele, hogy pilótát is adhatok el
di resta - bianchi - lotus - torro - caterham
-->
ricciardo - bianchi - lotus - merci - caterham
yuppéj, most happy vagyok
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
Nem tűnik rossznak a jelenlegi csapatom csak azt a kukába való Wiliamset kéne lecserélnem. Következő futam után jön helyette a Force India!
Hülkenberg, Sutil, Mercedes, Williams, Toro Rosso
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
Ha bent van Sutil pilótaként, akkor nem fogod tudni betenni a Force Indiát csapatként.
Sorry, ha ezt tudod és félreértettelek.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Sutil helyett pedig Maldonado/Bottas?
Szerintem inkább próbálj egy másik erős komponenst beszerezni a Merci mellé. A középcsapatok variálgatásával lemaradsz hosszútávon.
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
Igazad van! Láma vok!
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
Igazad van de a Williams olyan gyenge, hogy rengeteg pontot bukok rajtuk futamonként. Erős komponenshez meg jópár futamot várnom kell mindenképp. Ebben a szegmensben elég komoly árak vannak.... Ha idővel Hülkenberget és a Williamsot le tudom cserélni akkor jó csapat lenne, de hát minőségi cserékhez (főleg pilótánál) temérdek lóvé kell!
Tudom, hogy nincs HA de ha Rosberg nem esik ki akkor 400 pont körül lennék így is, ami szerintem első szezonomban nem is rossz.
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
Idő, mire beletanul az ember. Sok apróság van, amit csak a tapasztalat hozhat. Illetve segít, ha hallgatsz azokra, akik már tudják a trükköket vagy ha tanulsz mások hibájából (pl visszaolvasol a fórumban).
Sajnos a jó komponensek erősen drágulnak, a közepesek ára viszont stagnál egész évben. A sereghajtóké ráadásul még monoton csökken is. Így míg kezdetben pl a Ferrari vagy a Red Bull ára csak kétszerese volt a Force India árának és négyszerese a Marussiáénak, évad közepére már 5 illetve 10-szeres árak lesznek valószínűleg. Jelenleg úgy állsz, hogy kis szerencsével Bahrein után beteheted a Lotust, de lehet, hogy érdemesebb most Ferrarira/Red Bullra váltani, mert azok jobban drágulnak majd a Mercinél. Később beteheted majd melléjük a Mercit 2. erőnek.
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
én ugye most léptem erre: ricciardo - bianchi - lotus - merci - caterham
ezek után már valami pilótát kéne néznem, Alonso-ra gondoltam, de mire annyi zsém lesz, hogy megvegyem valamelyik mostani helyett, már 100m lesz, és úgyse tudom megvenni. szóval arra gondoltam, hogy a harmadik csapat alkotóelemet is felspécizem, az elveim miatt mondjuk a Ferrarival a Redbull helyett, ez talán olcsóbb, mint egy elit pilóta.
kérdés:
van ennek értelme, hosszú távon lehet jól menni komoly pilóta nélkül? csak mert a mostani merci - lotus kombótól is sokat várok, hát még ha egy ferka is berepül mellé.
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
Persze. nyilvánvaló, hogy bele kell rázódni és a tapasztaltak tanácsai is jól jönnek! Pilótában szerintem az árak miatt egyszerűen nem tudok gondolkodni, szóval, (lehet, hogy hibás lépés) de az első lépésnek még mindíg a Williams lecserélését gondolom. kritikán alaul szerepelnek és igazából nem is várható változás.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
Amúgy hatalmas dilemmában -vicces Alo-val a csapatban ezt kijelenteni - vagyok sajnos.
Jelenlegi : Alo Pic FI Mar STR
Pozitívum : Erős pilóta .
Negatívum : Ha Alo kiesik 100 pontos hétvégének nézek elébe . FI helyére még a Merci sem fér be , egyetlen "értelmesnek" mondhatóm fejlesztés egy STR-->Sauber csere . Viszont ezzel szerintem hosszútávon semmit sem lépnék előre.
Akkor adjuk el Alo-t
Chilton Pic Fi Merci Ferrari
Pozitív : Jelenleg erős csapat komponensek -bár egy RBR,Lotus lassan lassan Meki bármikor bekavarhat-
Negatívum : Nincs pilótám , és később még nehezebb lesz egy top pilóta megvétele.
Ha pilótára fejlesztek :
Akkor Pic és STR ki .Caterham be mint csapat és Hülkenberg mint pilóta.Ennek annyi előnye lenne,hogy következő versenyre -ha beér Alo és Hülk elfogadható helyen- már is visszatudok váltani STR-re csapat szinten.
Vélemények?
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
Szerintem most semmiképp ne add el Alonso-t, max ha majd a szabadedzéseken borzasztó szar lesz a ferka.
Alonso a jelenlegi mezőny egyik (ha nem a) legmegbízhatóbb pilótája, saját hibájából nem szokott kiesni.
Viszont ha dobogón végez, akkor nemcsak, hogy kapsz érte pontot is rendesen, de az ára is jelentősen emelkedik.
Nekem is hasonló összeállitásom van, én se nagyon tudok mit fejleszteni, max Caterham helyére a Williamst, de lehet azt se fogom meghúzni, mert a Williams jelenlegi teljesítménye miatt felesleges.
Meg kell tartani Alonso-t
Ha Bahrainben betlizik, utána jön Barcelona. Nem szabad eladni
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Van értelme. Simán lehet inkább a csapatokra alapozni, közepes pilótákkal. Idővel át lehet majd váltani erős pilótára, ha úgy gondolja az ember - pl egyikük kiesését követően. De TOP pilóta nélkül is végig lehet csinálni a szezont szép eredménnyel. Pl 2010-ben nekem nem volt TOP pilótám, csak erős csapat komponenseim, és végül alig csúsztam le a 100. helyről összetettben, a ligában pedig 2. lettem. Az erős pilóta kockázatosabb, mint az erős csapatok, viszont igazán erős eredményt (összetett első 10-20) nem érhetsz el erős pilóták nélkül. Első szezonodban Neked persze nincsenek ekkora elvárásaid, így jó lehet a csapatokra alapozás.
Ugyanakkor egy jó TOP pilóta rengeteg pontot hozhat. Minden az ár érték arányon múlik... Ökölszabály: Két azonos teljesítményű 10. hely (vagy rosszabb) körül befutó pilóta esetén azonos ár mellett jobb vétel a csapat. Ha azonban a két pilóta rendre TOP5-ben végez, akkor már a pilótával jársz jobban. Amennyiben a 2 pilóta teljesítménye nagyon eltér (lásd Kimi - Romain), akkor ez így már persze nem kalkulálható. Figyelembe kell venni az ár/érték arányt, a drágulás lehetséges mértékét, a kiesés veszélyét és azt, hogy ez mekkora buktával jár, ha pilótáról és mekkorával, ha csapatról van szó, stb. Nem egyszerű.
Motion_Blur: Ha Bahreinben betlizik, Barcelonára mindenkinek bent lesz a csapatában, akinek értelmesen befér Így most egyszerre szeretném, hogy betlizzen, meg azt is, hogy ne. Jó, mi?
[ Szerkesztve ]
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
köszi az okfejtést, akkor a tapasztalatodra alapozva egyelőre megpróbálom a csapatokat kiépíteni a lehető legjobb kombóra Ha liga top10 vagy top20 leszek, már happy time lesz
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
Viszont a Mercit bekell tolni Monacoig és nehéz lesz egy esetleges Alo betlivel
Beerwolf Ha már betli ,emlékez csak vissza a maláj nagydíjra
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
J. Bianchi, D. Ricciardo : Mercedes, Lotus, Caterham
Módosítottam, mert úgy tűnik hiába várok a Sauber - Williams remeklésére.
A Merciben még reménykedem!
Szeretnék év végére egy Button-Webber, Merci-Lotus-Ferrari csapatot.
[ Szerkesztve ]
jelen állás szerint ezt a csapatot fogom bevetni ettől eltérni csak vmi extrém sz*r pénteki nap után térek el.
Vélemények?
J. Bianchi, C. Pic, Mercedes, Force India, Ferrari
+3M marad
[ Szerkesztve ]
Kérhetnék egy tanácsot fejlesztés ügyben? Felállás: SUT-PIC-FER-TOR-MAR plusz 14,2 millió.
Persze.
Nem könnyű. Elég szerencsétlen helyzetben vagy, hiszen majdnem befér:
1. Ferrari + Merci
2. Alonso
3. Rosberg + McLaren (ez egy érdekes kombó lenne, akár be is jöhet!)
4. Pic -> Hülkenberg
De csak majdnem, így ezek egyike sem megy most még
Mi marad? Kockázatmentes lényegében nincsen, csak a pénzen ülés, vagyis ha gyűjtesz még egy futamnyit... Bahrein után mehet a Ferrari mellé a Merci/Lotus (esetleg a McLaren), vagy jöhet a fenti 2. ill. 3. lehetőség. Ugyanakkor bosszantó 15 millióval a zsebedben nem csinálni semmit, főleg, hogy legutóbb sem változtattál Mi marad akkor? Minden kockázatos és némelyik átalakítás elég sokba kerül, de ezeket tudod esetleg meglépni:
A, Perez + Merci
B, Lotus + Merci
C, Grosjean + Merci
D??, Massa?
E??, Button?
Sajnos sok más értelmes szerintem nincs... Ha egyet kellene választani, akkor azt mondanám, hogy a pénteki edzések alapján erős Lotus (+ Merci) és nem annyira erős Ferrari esetén B vagy C, egyébként nem változtatnék és Bahrein után ismét egy fokkal tisztábban látva döntenék a sok érdekes irány közül.
jpm: Ezzel nem sok hiba van.
Azért van egy érdekes javaslatom:
Kimi, Ric, Marussia, Force India, Caterham
Lehet, hogy az általad kinézett erősebb lesz, de nem biztos. Főleg hosszútávon nem. Alonso sokaknál van, Kimi kb senkinél, holott talán az egyetlen Alonsónál is konzisztensebb élpilóta. Ha bejön, komolyan ott lehetsz az elején akár a legvégéig is. Ha Alonso/Ferrari a nyerő, akkor rengeteg konkurensed lesz. Bahreinben jó esély van Kimi sikerére, én lehet, hogy meglépném.
netpeti98: Ferrari + Merci + Sutil! Without a doubt. (Kár, hogy épp nem fér be a Rosberg + Ferrari!)
Ha nagyon erős lesz pénteken a Lotus, kockáztathatsz esetleg egy GRO, RIC, Ferrari felállást is, tavaly jól ment itt Romain. De utóbbi nagyon kockázatos.
[ Szerkesztve ]
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
Most én is így állok kb. Pic-et Hülkenberg-re vagy a Force Indiát Mercedesre. Szerintem nincs mire várni. Az lett volna jó ha kijön a Toro Rosso Merci csere, de ahhoz hiányzik ~2milla.
Persze, Nálad Merci + Ferrari kb az egyetlen jó csapat, ahogy nálam is. venembernél az a gond, hogy ez nem fér be (épp).
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
Igen, sokaknál ott van alonso/ferrari, de nemhiába, tényleg várható hogy jól fognak menni.
Sztem a Mercedes betlizhet, ezért a mercedes/mclaren cserét se látom esélytelennek. Vagy ami furcsa rengetegen megszabadultak a redbulloktól (tudom webber kapott büntit) meg ugye vettel sincs szinte senkinél márpedig simán nyerheti az edzést is meg a versenyt is.... Szóval van dilemma, hogy alig térjek el a többiek taktikájától vagy kockáztassak ami bejöhet és zakózhatok is egy nagyot..
[ Szerkesztve ]
Mekkora élet van itt, tavaly mintha nem lett volna ilyen nagy az érdeklődés, a ligában is többen vagyunk?
A Ferrarrinal úgy tűnik beletaláltak a tutiba, rég volt már, hogy ilyen könnyedén és magabiztosan uralták volna a versenyt, nem valószínű, hogy innen bukdácsolásba kezdenének, Alonsoval legalábbis.
Én meg magamat szivatom egyelőre a személyes preferenciámmal, kb. ahogy tavaly Kiminél a pocsék szezonkezdettel. Tavaly szezon vége felé nyertem kisebb pénzösszegeket a Red Bullal, megkedveltem a csapatot így nem akarok megválni tőle. A gond ezzel az, hogy előző futamra befért volna a helyükre Alonso és még most is be tudnám pattintani a Ferrari+Merci duót míg a Red Bull mellé Webber kiesésével pont nem fér be a Merci.
Ez ám a csapdahelyzet á la F1liga.
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
Meg régebben mintha kevésbé segített volna egymásnak a közösség. Vagy inkább nem is volt erre igény. Az előző liga második fele óta fejlődött ez fel szerintem. Mindenki szeretne jobb lenni, és hát az okosoktól tanulni nem szégyen
Nem az a szabadság, hogy azt teheted, amit akarsz, hanem, hogy nem kell megtenned, amit nem akarsz.
Ja, hát általában vagy örömködni vagy sírni jártak fel az emberek, attól függ, hogy sikerült a hétvége.
Jómagam sem szoktam tanácsokat kérni, inkább hibáztatom magam vagy örülök a saját sikereknek.
[ Szerkesztve ]
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
megint jó a ferrari és a merci, viszont most a red bull sem látszik olyan szarnak, nem tudom lecseréljem-e a bandát ferrarira, de félek lehet több pénz buknék a cserén, mint amennyit hoznának...
[ Szerkesztve ]
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
Na de jó volt ez a szabadedzés.. Délelőtt jónak tűnt a FER-MER (új tervezett csapat), most meg ugyanolyan jónak tűnik az RB-FI (eddigi).. Cseréljek, ne cseréljek..
Nem az a szabadság, hogy azt teheted, amit akarsz, hanem, hogy nem kell megtenned, amit nem akarsz.
Sose egy verseny miatt cseréj csapatott , most jónak tűnik -eddig- az RBR , megveszed majd Barcelonában sehol sem lesznek akkor eladod?Minden eladáson buksz 5%-kot.
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
énnekem most viszonylag egyértelmű, hogy megtartsam a red bull-t, annyira nem reménytelenek, mint múlt héten, és így legalább nem vesztek pénzt az eladásukkal. a csapat többi komponense is elfogadhatónak tűnik erre a hétvégére, ha a red bull nem szarja keresztbe a terveimet egy pocsék IM-vel/futammal, talán befér melléjük még egy top komponens.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
Azért ha megnézed az időket részletesebben sokminden kiderül. Szinte mindenki spórolt még a repülő körében. Alonso-t fel is tartották és bele is hibázott FP2-n, Kimi is eldobott az utolsó szektorában fél mp-et és csak 13. lett, mégis ő futotta a legjobb köridőt.
Amit most nem tudok megnézni az a hosszabb etapok. De ahogy olvasom Alonso teljesített a legjobban és a Lotus kíméli továbbra is legjobban a gumit. RB sötét ló egyelőre, de Merci szerintem szenvedni fog mert itt sokkal jobban kopnak a hátsó gumik mint az elsők.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
én erre a csereberére nem görcsölök rá. zsebemben a merci és a lotus, már happy vagyok. nekem úgy az izgalmas, hogy az általam preferált dolgokból hozzam ki a legtöbbet. csak példa: hiába tudnám megvenni a redbullt, és szakítani egy hatalmasat adott esetben, hosszútávon is, én inkább venném meg a ferrarit, és izgulnék minden futamon, hogy alászedjék
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
Nem egy verseny miatt akarok cserélni, a kérdés inkább az magamhoz, hogy ezen a versenyen megtegyem-e már, vagy várjak még egyet. Hosszabb távon talán Ferkát akarok, mondjuk ALOt szerettem volna igazán, csak nomoney. Most jó Massa is, de ki tudja meddig viszi a lendület. A Lotus nekem ugyanez. Kimi nagy kedvenc, de GROval a tavalyi évet is idegben töltöttem, így mint csapat nem akarodzik. Merci meg tavaly is az év elején volt valami, utána no comment. Mondjuk MSC-HAM csere nem volt egy rossz döntés (bocsi Shumi, attól még te voltál a kedvenc), így legalább ott viszonylag két egyforma pilóta van, csak az autó hektikus.. Szóval na. Nem tudom.
[ Szerkesztve ]
Nem az a szabadság, hogy azt teheted, amit akarsz, hanem, hogy nem kell megtenned, amit nem akarsz.
meddig is tudok változtatni a csapatomon? nem szívesen hoznék döntést a 3. szabadedzés eredményei nélkül...
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
(#2837) Motion_Blur válasza FireKeeper (#2836) üzenetére
Időmérő edzés előtt 1 órával zárul a piac.
Szóval holnap 12h59-ig döntsd el
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
szerintem 12:00-ig
Forza Italy!
Hubasszus, de jó hogy írod, biztos voltam benne hogy 2-kor lesz a quali
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Nekem mit tudnál ajánlani? ez a mostani felállás--> M. Chilton, D. Ricciardo, Red Bull, Force India, Caterham
Elég sok felállást megnéztem de nem tudom melyik lenne a legjobb.
(#2841) Armando_19 válasza Motion_Blur (#2839) üzenetére
Na és piszkálsz valamit, hogy elmozduljunk egymás mellől?
jössz nekem eggyel
Forza Italy!
(#2843) Motion_Blur válasza Armando_19 (#2841) üzenetére
Eddig úgy tűnik semmit nem kell
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#2844) Armando_19 válasza Motion_Blur (#2843) üzenetére
Először gondolkodtam Bianchi>Ricsi Tor>Mar cserén, de úgy látszik, ezen a hétvégén a FI-k fognak kaszálni, és nem érdemes belepiszkálni. Akkor maradunk fej fej mellett. Az a nyűves 1 pont... De nekem több a Gubám!
Lehet, hogy várnom kéne még egy futamot ezzel az India > Mercedes cserével?
Ja, ezen tűnődöm én is.
Bár nekem sajnos Sutilom van és egyelőre nem Ő tűnik jobbnak
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
jah, eddig kikap di restától, de a csere túl sokba kerülne nekem, azért a pár tetves extra pontért, már ha egyáltalán ugye...
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
Két szabadedzés azt mutatja, hogy hagyjam bent még, de valahogy azt érzem hátul a kisagyamban, hogy egy esetleges jó futam után már nem tudom berakni az ezüstöket.
Mert ha most hagyom békén a csapatfelállást, nem szabad pilótát sem vásárolnom, mert akkor Barcelonában tuti nem tudok csapatot fejesztelni, és a tök akar megint ugyanazzal a komponensekkel ennek a futamnak is nekivágni.
[ Szerkesztve ]
Na ja. Nehéz az élet.
Sajnos aggasztó, hogy ennyire melegben úgy fest a Merci nagyon eszi a gumikat. Nem tudom mi legyen.
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))