Hirdetés
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- gerner1
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- DeFranco: Tanuljunk angolul játékosan! - Duolingo
Új hozzászólás Aktív témák
-
hdanesz
őstag
Alapvetően jó. Szépen megindul ha úgy akarom.
Legalábbis nekem elég.
135-140-es tempót nyugalomban és csendben viszi. A fogyasztása sem rossz eddig. 2ezer km-t mentem vele, 6.3litert mutat a BC, tanakolás alapján 6.5liter. Egy 1.7 tonnás autótól nem rossz.Az automatát kicsit szokni kellett...eleinte féltem, hogy bal lábbal bele fogok taposni a fékbe. Most már nem szívesen mondanék le róla, bár korábban nem kedveltem az automatákat.
Nagy, kényelmes autó. A hidrós felfüggesztés szépen ringat. Exclusive felszereltség, van benne minden jó. És még minden működik is.
A masszázs funkció nem nagy valami, de hosszú úton jól jön.
Ami engem kicsit zavar - másnak meg erény - hogy annyiféle beállítási lehetősége van az üléseknek, hogy nehéz megtalálnom a kényelmes pozíciót. A háttámla felső része is külön hajlítható....inkább ez szokatlan vagy ezt nehéz belőni jól. Meg az ülés alsó részének is lehet külön állítani a comb/térd találkozásához közeli végét is. Így fordulhat elő, hogy a háttámlát beállítom...utána meg állítok az alsó részen...és akkor már nem lesz jó a hát.
A klíma gyengélkedik, pontosabban a ventilátor egyes fokozatára panaszkodik a hibakód, ezt meg kell nézetnem. Főleg hogy jön a 30-35fok....
-
hdanesz
őstag
válasz
Tóth Thamás #2544 üzenetére
A Picasso-ban robotizált váltó van, nem automata.... Ha jól tudom. És nem a legelismerőbben nyilatkoznak róla. Bólint a kocsi minden váltásnál...eléggé tétova stb. Érdemes kipróbálni mindenképp, lehet nem annyira vészes...csak ízlés/megszokás kérdése. Nekem Citroen C5 van, (X7), 2009-es, 2.0HDi (136LE), 6fokozatú Aisin automatával.
-
Doki42
őstag
válasz
Tóth Thamás #2544 üzenetére
Szia! Én is új vagyok itt, papír nélkülit elfelejteném...c4 2004 van..elégedett vagyok
-
Tóth Thamás
csendes tag
Üdv! Új tag leszek ha minden igaz a citroen csapatban! Citroen c4 grand picasso-t vennénk a feleségemmel! kb 2007-től nézzük 2009-id 2.0 hdi+automata! Mire kell odafigyelni? Hol lehetne lekérdezni szervizét!
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/citroen/grand_c4_picasso/citroen_grand_c4_picasso_c4picasso_2_0_hdi_exclusive_fap_automata_7_szemelyes-13101244
Ezt néztük de nincs papírja!
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/citroen/grand_c4_picasso/citroen_grand_c4_picasso_c4picasso_2_0_hdi_exclusive_fap_automata_navi_napteto_radar-13100096
Ez viszont szervízkönyves de kicsit remeg a motorja alapjáraton!
-
echterion
nagyúr
Nekem a 307-esem egyik ülése pont ugyanígy járt. Az okát pontosan nem tudom, de a gyerek ült ott mindig, így szerintem ő volt az, aki a kis lábával ledolgozta azt ott. Kicsit hülyén néz ki, mikor lecsúszik, de kézzel visszatolom, aztán rendben is van a dolog. Nagyon nem érdekel a dolog, mert nincs szem előtt, a gyerek meg már elég nagy hozzá, hogy vigyázzon rá.
-
hdanesz
őstag
Szerintem ez nem az oldallégzsák. Annak az ülések ajtó felőli oldalán kellene lennie és a lyuknak is ott kellene lennie.
Nekem volt ilyen C5-öm és nem volt kiszakadva így. Ülés ügyileg annyi baja volt, hogy kis túlzással ömlött belőle a szivacstöltet. Ha jól tudom, ragasztva van az üléskárpit a szivacshoz és idővel morzsolódik...aztán lent kihullik a padlóra.
Egy tippem az lenne, hogy esetleg ebből is hullott és így próbálták orvosolni? Bár elég barbár dolog felhasítani miatta.
A másik tipp: az üléseket hátulról rugdosó gyerkőcök. De akkor is fura lenne ennyire szabályos és mindkét oldalon elkövetett szakadás. -
Emu
őstag
válasz
kalmanchris #2536 üzenetére
-
válasz
molnarpeter #2534 üzenetére
1-2 hete kezdte el. Cserélve még sosem volt. Rálesek, köszi.
-
molnarpeter
nagyúr
Szerintem kevés lesz a szint, de ha még csak kezdődő probléma, és nem volt cserélve az olaj, ideje. Legyen gyári vagy más minőségi kenőanyag, úgyis kevés kell, és mindenképp menjen bele az előírt mennyiség (esetleg plusz egy deci). Amennyiben még csak most jelentkezett egy kis hang, szerintem el lehet odázni a komoly felújítást.
-
válasz
molnarpeter #2531 üzenetére
okés, köszi
-
Emu
őstag
Ha egy Xsara Picassoban el van szakadva az első ülések háttámlája (két szélen mintha végigvágták volna) akkor az az autó nagy valószínűséggel tett szert komolyabb harci sérülésre és elpukkantak már benne a légzsákok?
-
Sziasztok,
206os SW 2005ös 1.4 benzines pugról lenne szó. Mostanában 5dikben elkezdett fütyülni az autó. Gázadásra hangosodik. Nekem váltó gyanusnak tűnik. Valakinek ilyen iranyu tapasztalata?
-
Vigneau
félisten
Tud valaki esetleg forrást faceliftes Pug 208 hátsó lámpához?
-
Emu
őstag
válasz
kalmanchris #2526 üzenetére
Xsara Picasso, 1.6, vagy 1.8 benzin.
Évjárat nem érdekel, műszakilag legyen ok, minden extra működjön rajta, és ne rohadjon. Ja meg ha nem lenne benne a föld hold távolság kétszer, az nagy plusz-t jelentene.
Keret: max. 650e Ft, de akkor költségmentesnek kell lennie mert csak átírásra marad pénz (még szíjcserére sem), úgyhogy 500-550 körül keresgélek. -
Emu
őstag
válasz
kalmanchris #2524 üzenetére
Igazából benzinest keresek, a sok város miatt, ez utóbbi csak a véletlen miatt akadt fenn a rostán. De eddig csak 1 volt amivel elindultam próbaútra, többit megtekintés után megköszöntem, és elmentünk.
Ezen az utolsón látszott, hogy eladásra balekoknak rakták össze, kintről csilli-villi, miután megemeltük jött a fekete leves.
-
Emu
őstag
válasz
addamka #2522 üzenetére
4 féktárcsa, 4 fékbetét, komplett hátsó futómű felújítás lengéscsillapítókkal együtt, lendkerék+kuplung, klímahűtő+klímakompresszor, voltak a fő tételek de ezen kívül volt még sok apró dolog, hogy egyáltalán KPM vizsga képes legyen a jármű.
Egy olyan autón amin ha minden jó kb. 600-750e Ft-t ér, ez elég sok... -
Emu
őstag
Köszönöm mindenkinek! Sajnos ismét sikerült egy eladásra felkészített roncsba belefutnom. Kívülről minden szép, belülről az egész rohad. Alig volt az autón olyan kopó alkatrész amit ne kellett volna a KPM vizsgára cserélni.
Klíma is több sebből vérzett valaki házilag próbálta már sikertelenül javítani...@addamka: grat az új szerzeményhez, sok balesetmentes utat!
-
Tavaly vettem a C4-et, kapásból klímahűtő csere volt. Kb. 70 ezer feltöltéssel együtt. Márkaszervizbe addig jutottak, hogy megöltötték, mert tuti az kell csak. Aha
Más:
Ő jön a C4 helyett 1 hét múlva:2013.12 havi, 2.2 HDi 204 paci, Exclusive- felszereltség, sok km, Dániában lízinges céges autó volt. Árba ez tükröződik szerencsére, esélyesen meghajtom vele azt a bizonyos rollert, de most a szívemre hallgattam (megint)
Eleje volt javítva, meg az anyós ajtó. Motor, váltó szépen megy, amit a hydractive-ból láttam az is oké. De ha felmegy Pestig majd már nekem az is öröm elsőre
(nem neked akart válasz lenni az egész, sorry)
-
Vigneau
félisten
válasz
molnarpeter #2518 üzenetére
Igen, attól óva intettek, de azzal nem volt gond - szerencsére. Bár a C4 már vagy 4 éve nincs már nálam, nem tudom, működik-e benne minden rendesen.
Most 6k km / 7 hónap alatt ment tönkre a vízpumpa az 1.4 HDi 208-asomban. Hát, így sem jártam még, de hiba kijavítva.
-
Emu
őstag
Kollégák!
Szükségem lenne gyors segítségre. Találtam egy 9HY motorkódú 1.6Hdi-t okmányok és állapot alapján valósnak tűnő 137e km-el. Az autó nagyon szép, a küszöb már volt javítva, alul nem láttam rozsdát. Holnap próbálom beprotezsálni egy átnézésre, mert holnap estig tartja nekem az ember az autót. DE ha nem sikerülne, két apró dolog volt ami zavart:
1. alapjáraton minimálisan ingadozott a fordulatszám (úgy néz ki elég sokat ment városban - le lehet kokszolódva valami?), illetve mintha induláskor valami fémesen nyikorgott volna. Fordulaton (1200+) már semmi nem volt, ment mint a golyó. Eladó szerint csak az ékszíj, de ugye nem feltétlenül kell elhinni mindent, amit az autóról mondanak.
2. klíma nem működött, a fedélzeti egyből kiírta, hogy a gáz szint alacsony...van valami típushiba ami ki szokott lyukadni, szét szokott repedni, vagy bármi lehet? -
von toth
tag
lehet, hogy volt már, de a három hengeres vti psa motorról tudna valaki annak fényében írni; hogy
1. miféle olaj való bele
2. gyertya (pl irídiumos mehet bele
3. láncos vagy szíjas, melyiket mikor kell cserélni
4. van-e valami speckó alkatrész amit kell bene időszakosan cserélni?kösszencs
-
Most vagyok ott, hogy ha már C5, akkor legyen az erősebbek közül
V6tól fázok picit, de akkor 2.2 HDi oké lehet, holnap megnézek párat. Olajcsere természetes, 1.6 HDi-ben is 12 ezrenként ledobatom, 90%ban OMV maxmotiont eszik, nem is volt gond vele eddig.Fogyasztás kevésbé zavar, sajnos nehéz a lábam ehhez is, de még így is 6 alatt eszik, magamhoz képest jó. C5nél felőlem lehet 10 liter is
-
hdanesz
őstag
Nekem 2.0 HDi van, a 136LE-s. 2009-es Citroen C5-ben. Amin le vagyok döbbenve..az a fogyasztás.
180km-t tettem meg egy nyolcadnyi tankkal. Legalábbis a műszer szerint. Majd kíváncsi leszek visszatankoláskor mennyi az annyi.
Igaz, még egy hete sincs nálam az autó...így sok tapasztalat nincs mögöttem.Viszont az tény, hogy ez a motor menet közben nagyon csendes és nincs semmi dízeles rezonancia. Alapjáraton is kulturáltabbnak érződik mint a többi dízel.
-
Tigi
őstag
válasz
Feketelaszlo #2508 üzenetére
Köszi a választ.
A nívócsőbe beletört nívópálca miatt szedtem le, hogy ki tudjam piszkálni.
Szerintem volt már leszedve, mert fehér tömítő pasztával volt összerakva, az autóboltos meg azt mondja, hogy amelyik autóhoz van gyárilag tömítés, ahhoz nem kell paszta.
Egyébként a teknőben is volt még egy nívópálca vég.
Akkor szerintem mind a két tömítést használni fogom. -
Feketelaszlo
senior tag
Ha gyárilag nem volt benne semmilyen plusz tömítő-ragasztó, akkor utólag sem kell normál összeszerelésnél. De ha valamilyen olajfolyás probléma miatt szedted szét, akkor ajánlott a tömítés cseréjével ezt is alkalmazni a tömítés és az olajteknő között. Természetesen 1 óra/nap/hét múlva ellenőrizni kell a tömítést, hogy nem-e folyik. A leggyakoribb hibák, hogy valami szennyeződés kerül a felületek közé vagy rossz nyomatékkal húzzák meg a csavarokat (igazság szerint azokat is cserélni kéne, de elnézhető hanyagság, ha ezt valaki elmulasztja).
-
von toth
tag
válasz
Feketelaszlo #2505 üzenetére
Köszi
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz
von toth #2504 üzenetére
Nincs vele még sok üzemeltetési tapasztalat, de mivel az alapjai megegyeznek a 208-al és 301-el, valószínűleg hosszabb távon is olcsón üzemeltethető és strapabíró típus. Az elektromos kézifék az egyik rákfenéje, illetve az első futóműre volt egy visszahívás, egyebet nem tudok róla mondani.
-
von toth
tag
Bort búzát békességet!
Véleményetek mi a 2008 Peugeotról? Ez még az első 2013 -as. Használtan 1.2-es motorral egész baráti. Van esetleg tapasztalatotok? Köszi
-
Tigi
őstag
Sziasztok
Valaki szedte már le az olajteknőt 206 1.1-ről?
Most próbáltam meg, de a kipufogó miatt nem tudom kibillenteni a helyéről, így a kipufogó elejét le kellene szednem, de nincs hozzá dugókulcsom, hogy a leömlőről leszedjem a katalizátort mert hosszúak a csavarok amikről az anyákat le kellene csavarnom.
Valakinek ötlet -
2.2 biturbo hdi mennyire beteg motor? Van valakinek tapasztalata vele?
2013-as C5-be lenne csomagolva. 3.0 V6 hdi-hez gyáva vagyok -
98bja
senior tag
válasz
molnarpeter #2500 üzenetére
Őszintén megmondom nem tudom megéri e vele vacakolni. Lassan úgyis eladásra kerül az autó, csak kíváncsi lettem volna hogy milyen sebességnél milyen fordulaton pörög a motor
Új hozzászólás Aktív témák
- Babzsák fotel (Dr. Relax - Gamer, sötét zöld, keveset használt, hibátlan)
- Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTD 8v 120Le 2009
- Eladó egy szinte új Kukirin G2 elektromos roller! Elérhető!
- Új, bontatlan FÉLÁRON - LOVI Expert 3D Pro elektromos mellszívó - Még 1,5 év magyar bolti garival! -
- Jó állapotú Kona Shred / Pike 454 dual-air 110mm-140mm / Shimano Deore felszereltség!
- LG 27GN800P - 27" IPS - 2560x1440 - 144 hz 1ms - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDR 10
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 8/16/32GB RAM RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
- REFURBISHED - HP USB-C Universal Dock G1 docking station (DisplayLink)
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T580 - i7-8G I 16GB I 512SSD I 15,6" FHD I HDMI I W11 I Cam I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest