- Bambanő háza tája
- Asszociációs játék. :)
- Pendrive-ról bootolható "belakott" debian linux live Ventoy pendrive-on
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Az én érdekes, öszvér videokártyám...….
- Samsung LE40A536T1F LCD TV képhiba
- Digitális Állampolgárság Program
- leslieke
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz enginev3.0 #2398 üzenetére
Ki kell szedni, és kifőzni azaz megnézni a nyitási hőt, és egyáltalán a működést.
-
enginev3.0
félisten
válasz molnarpeter #2397 üzenetére
Sajnos nem tudom, de nem bowli helyen csináltattam, bár ettől még lehet rosszat kifogni
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
molnarpeter
nagyúr
válasz enginev3.0 #2396 üzenetére
Vízpumpa vagy termosztát, a langyos cső miatt nekem utóbbi a gyanúsabb. Milyen márkát tettetek bele?
[ Szerkesztve ]
-
enginev3.0
félisten
Tegnap pályán felforralta a vizet a motor
Eddig 90fokig sem ment a mutató sose, ezért volt termosztát cserélve kb egy hónapja, sajnos utána sem lett jobb
Végig mentem Pesten végig 80 fokig volt a víz, majd a pályán egyszercsak jelzett hogy álljak meg 110fokos a vízMegálltam, a hűtő felső csöve forró volt, az alsó meg langyos.
Utána még egyszer eljátszotta, majd a maradék 50kmt 110zel tettem meg, úgy nem volt különösebb gond, 95fok körül maradt
Ha dugóban álltam Pesten akkor se ment 80-85fok fölé, sose érte el a 90et sem, de a 130-150es tempónál meg forralta, ez mitől lehet? A venti pörgött azzal nem volt gond
[ Szerkesztve ]
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
ftc
nagyúr
Milyen gumi kipufogotartot érdemes megvenni 206-oshoz?
Ma menet közben elszakadt s ledobta kipufogot.. még szerencse, hogy 2-ből 1 túlélte azóta feldrótoztam... még nem szerzek másikat...
-
nOvOp
senior tag
Sziasztok!
Van egy 2004-es C3 1.4i benzines gépkocsim, ami tavaly májusban lett javítva, mert olajfolyása volt és műszaki előtt állt. A szervizelés alatt az alábbi dolgok lettek elvégezve: Motor olaj szűrővel, fagyálló hengerfej tömítés, felső tömítés szett, külső szíj plusz feszítő görgő, 2 db hátsó lengés csillapító, vezérlés szett vízpumpával (ez már aktuális volt), 4 db gyertya, hengerfej csavar és egy hengerfej felújítás. Egy hétig nagyon jól ment a kocsi, de egy hét után vettem észre, hogy néha ránt egyet 1-es és 2-es fokozatban. Később már azt vettem észre, hogy ez a jelenség főleg bemelegedett motornál és mindegyik fokozatban jelentkezik, főként ha kihúzatom. Már kigyorsítani nem is lehetett vele. Vagyis úgy lehetett vezetni, hogy jóval előbb váltottam, mint ahogy a sebesség indokolta volna. Ezután júniusban cseréltek benne trafót, fojtószelepet, benzinszűrőt, ellenőrizték az elektromos csatlakozásokat, kitisztították amit lehetett. Kuplung 2 éve volt cserélve. Utána nagyon jól ment, bár a jelenség nem szűnt meg teljesen, de nagyon ritkán fordult elő. Sőt az elmúlt 3 hónapban egyszer vagy kétszer volt összesen. Viszont mostanában megint elkezdte és egyre sűrűbben. Gondoltam veszek egy Bluetooth Wireless OBD2 kiolvasót és gyűjtök adatokat, hátha ez segít a szerelőmnek. Erre gondoltam. Valaki találkozott hasonló jelenséggel? Mit javasoltok? Érdemesebb lenne márkaszervizbe vinni? Csak attól félek, hogy ott nekiállnak próbálgatni alkatrészeket cserélgetni, amiket kiszámláznak (olvastam már ilyenről), közben mégsem azok voltak a hibásak. Ezért gondoltam, hogy én gyűjtöm az adatokat a kiolvasó segítségével (bár gondolom a márkaszervizben több adatot tudnának kiolvasni, nem?). Sajnos egyáltalán nem értek hozzá és tanácstalan vagyok. Köszi! -
fecus
őstag
-
dew28
aktív tag
ha kicsit tobbet szansz ra, 20k korul van a gyari szoftverrel hasznalhato cucc amivel sokkal specifikusabban tudsz kommunikalni az autoddal. + egyeb funkciok (de)aktivalasara is jo
az olcso sima elm327-ekkel amugy erdemes vigyazni. rosszabb kedveben felulirja a BSI-t, onnantol meg meg se moccansz a kocsival.
[ Szerkesztve ]
[ Szerkesztve ]
-
atosan
veterán
Erre esetleg valaki?
Boldog Karácsonyt
-
Feketelaszlo
senior tag
Igen, a Peugeot OBD portjai ~2000 óta teljesen szabványosak, az ELM327 chipes olvasók használhatóak velük. Kínából viszont ne rendelj ilyet, mert ha a kínai feladó illegális szoftvert is mellékel az áru mellé, akkor azt megállíthatják a vámon és eljárást indíthatnak miatta.
-
fecus
őstag
"Még mindig a Peugeot 308 1.6 THP.
A kérdésem: ha vennék olyan kínai, bluetooth-os odb olvasót, a mobil progival ki tudnám olvasni az ilyen kódokat és meg tudnám különböztetni?
Ha igen melyiket vegyem ehhez a kocsihoz?"Erre valaki?
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
daara
aktív tag
Peugeot 206 re szeretnék váltogombot de nem ultragagyi ebayeset tudtok ajánlani valami bevált boltot,oldlat.?Külföld is játszik!
-
Zolás
addikt
Nekünk az esp-abs világít, mintha csúsznál az autóval kanyarba, csak ezt indulásnál, álló helyzetben csinálja. Mindig jót vigyorgok rajta, nfs álló helyből driftelek
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
ftc
nagyúr
Gyerekek egy kérdés:
Adott apum Peugeot 407-e. Elkezdett hülyülni neki az elektronika.
Hiba jelenség:
kiirja - nem megy a turbo - megy
visit,hogy ninccs bekapcsolva biztonsági öv - bevan stb
elvesziti a belső világítást pár másodpercre azt utánna megy...Levette az aksiról - 2 napig semmi gond utánna újra kezdi előrről. Vki találkozott már ilyennel?
Én kontakt hibára gyanakszom, de a kérdés, hogy hol... ill mit érdemes megnézni.
-
nOvOp
senior tag
Sziasztok!
Lehet hülye kérdés, de hogyan tudom beállítani az ablakmosó spricnit, hogy jó irányba spricceljen?
Próbáltam tűvel állítani, de annyira nem lehet érezni, és mindig össze-vissza ment, soha nem a kívánt helyre. Van valami trükk? C3 (2004-es)[ Szerkesztve ]
-
fecus
őstag
Még mindig a Peugeot 308 1.6 THP. A 2. henger gyújtás probléma volt és magától elmúlt. A szerelő kiolvasta, törölte és azt mondta ha újra jelez, és ugyanez a hiba akkor gyertya csere, stb. A kiolvasás ugyebár pénzbe került.
A kérdésem: ha vennék olyan kínai, bluetooth-os odb olvasót, a mobil progival ki tudnám olvasni az ilyen kódokat és meg tudnám különböztetni?
Ha igen melyiket vegyem ehhez a kocsihoz?Csak azért gondoltam, mert a motorhiba minden francot jelezhet, de pl. nyúlott lánccal nem illik továbbmenni.
Az előbb említett hibát - már ha nem hamis jel volt - meg nem is éreztem. Nem rángatott vagy hagyott ki. Szóval simán hajtottam a hibával együtt.[ Szerkesztve ]
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
atosan
veterán
Sziasztok,
Adott egy 2003-as 106-os pögi. Jobb első keréknél valami zörög. Kimondottan műanyagos a hang, talán alátámassza az is, hogy minél melegebb az idő, annál kevésbé hallani. Nagyon hidegben minden apró kődarabra, pici úthibára rámenrem, már zörrent. Pár hete, mikor majd 20 fok volt, meg alig lehetett hallani. Levettem a kereket, sajna semmit nem látok, ami okozhatná. Minden stabil, semmi sem lifeg stb. Ez a valami picit mozog, de gumis a felfogatása, tehát az sem lehet. Egyébként az micsoda?
Másik: folyadék van az ablaktörlőben, motor megy, tömlőt sehol nem látom megtörve, sehol nem szívárog, mégsem jut el a porlasztókig. Sem előre, sem hátra.
Segítségetek előre is köszönöm.[ Szerkesztve ]
Boldog Karácsonyt
-
fecus
őstag
válasz molnarpeter #2376 üzenetére
Köszönöm!
Közben találtam egy videót. Megvan hol van!
Meg egy képet is. Lehetnék autószerelő is!!
[ Szerkesztve ]
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
fecus
őstag
válasz molnarpeter #2374 üzenetére
Hogyne lenne, az lesz a végső megoldás, de az rohadt drága.
Megvan kinyomtatva a teljes, előzőleg a márkaszervizben elvégzett javítás listája. Sajnos csak azután találtam meg a kesztyűtartóban hogy megvettem. Egyik sem állt meg 40-50e alatt.Amúgy most nem világít a motorhiba lámpa.
Az előző hibákat is ki tudja olvasni a szerkezet?
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
fecus
őstag
válasz nagyfejü #2372 üzenetére
Ott leszedte az egész műanyag borítást, de nem találta. Láttam a sok drótot. Lehet ott volt valami kontaktos attól "gyógyult" meg.
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
fecus
őstag
Sziasztok!
Peugeot 308 1.6 THP-t. Benzines, 2014/10-esnek hol van az OBD csatlakozója?
Elvittem egy állítólag jó szervizbe. Nem találta meg a csatlakozót, aztán azzal a felkiáltással, hogy ez a világ legrosszabb motorja és úgysem tudná megcsinálni, nem vállalta el.Szóval ha legközelebb valahová vinni kell, akkor jobb ha meg tudom mutatni a csatlakozót.
Ja, és megszűnt a hibajelzés.
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
Feketelaszlo
senior tag
Volt már ilyesmiről szó itt korábban - én úgy tudom, hogy a Peugeot-Citroën is már nagyon rég óta (kb. a Servicebox szoftver megjelenése óta) használ webes szervizadatbázist, csak épp a magyar márkaszervizek félvállról veszik a használatát vagy éppen nem adnak ki információt. Szóval erre nem tudok egyértelmű igennel vagy nemmel felelni - a lehetőség elvileg adott a szerviztörténet lekérdezésére.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gurabli #2366 üzenetére
Részemről egy szavazat Saxora. Ha van ismerős kis szaki, aki tud vele foglalkozni (főleg rozsda megelőzés szempontjából), akkor nem nagyon lesz gond. Mindenképp legyen ABS és légzsák, esetleg klíma is. A hátsó hidat max egy év alatt megspórolod, és mindig hamar tankold tele az adagoló miatt (megköszöni, ha nem járod ki jelzésig), ebben a kategóriában tényleg a rozsda a legnagyobb probléma. Kamrás dízel, hamar fűt, csak nem szabad hidegen hajtani. Ha nem találsz olyat, ami nem rohad, akkor jó az Alto is, vedd, amelyikből szebbet találsz
[ Szerkesztve ]
-
gurabli
őstag
válasz molnarpeter #2365 üzenetére
Köszönöm!
Átnézetem, meglátjuk. Attól még, hogy idős autó, megbízható és jó választás, napi ingázásnál?
Kb mennyi km a reális? Nálunk kb évi 12-13e/év lenne, napi szinten használatban.Javítani mennyire drága és nehéz?
Esetleg még egy Suzuki Alto, az benzines, elvileg szintén keveset fogyaszt.
[ Szerkesztve ]
"Akinek pénze van, az ne zavarja dolgozással a mások munkáját " R.J.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gurabli #2364 üzenetére
Indulás gyertya, nem nagy tétel, cseréltesse ki ő (egy menetben kompresszió mérést fizetnék). Hátsó hídon kívül a rozsda lehet gond, elöl akku körül, hátul a sárvédő dob belső oldalán (kárpitot vedd el, nézz be alá). Kicsit drágábban Micra volt még ugyanezzel a motorral, spirálrugós hátsó futóművel.
-
gurabli
őstag
Sziasztok!
Egy olcsó, de megbízható, alacsony fogyasztású autót keresünk pesti ingázáshoz (napi 2x25-30 km), elvileg nem araszolva. Szinte mindenhol azt olvasom, hogy a legjobb választás egy Citroen Saxo 1.5d.
Meg is felelne az autó, erre a célra tökéletesen. Olvastam egy csomó mindent, hogy a hátsó felfüggesztésre kell figyelni, stb, de emígy nem nagyon van más gond vele, ha igen, akkor javítása olcsó és az egész konstrukció egyszerű, mint egy vasgolyó. Igaz ez?
Amit kinéztem, az 2000-es, 180e km, magyar rendszámmal, nem külföldi, második tulajdonostól. Amit mondott hibákat:
- hidegen nem gyújt, indul egyből a motor
- a jobb első ajtót nem lehet rendesen nyitni, gond van a zárralUtóbbi szerintem aránylag egyszerűen javítható, elsőtől már tartok. Lehet izzítógyertya, de akár sokkal komolyabb is? Mire számíthatok?
Tulaj helyben engedi, hogy elvigyem az általam választott szervizbe átnézésre (idegen helyen van, nem ismerek ott senkit).Emígy milyen költségekkel kell számolni egy ilyen Saxonál?
Köszönöm előre is!
"Akinek pénze van, az ne zavarja dolgozással a mások munkáját " R.J.
-
Mauzes
addikt
válasz Feketelaszlo #2361 üzenetére
Na jó, de az itthoni márkaszerviz fogja látni a részletes szerviztörténetet? Mert a bemondás vagy írott papír sajnos kevés. Persze tudom, hogy 5 éves nem a világ, de pont ez a szint dízel automatánál, ahol előjöhet több komoly tétel, ha nem kapta meg a rendes karbantartást (előjöhet így is úgy is, de azért nyugodtabb vagyok, ha látom az előtörténetet).
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Feketelaszlo #2361 üzenetére
Km miatt az automata lehet kritikus még.
-
Feketelaszlo
senior tag
A kettő nem feltétlen mond ellent egymásnak. GT kivitel esetén szerintem a márkaszervizen akar legkevésbé spórolni a tulajdonos - legyen akár cégé, akár magánszemélyé, külföldi vagy belföldi. Más kérdés, hogy ez önmagában nem jelent még semmit a gk. állapotáról, de egy 5 éves autón szerintem nem is kell még komolyabb nepper-trükköket gyanítani, ezek az autók még szinte újak. Tipikusan nem az ilyen járgányokról születnek a külföldről behozott használt autós rémtörténetek.
-
Mauzes
addikt
Sziasztok!
Leírás alapján rendszeresen márkaszervizben szervizelt, de a rendszám alapján nemrég lett behozva külföldről. 508 SW. Jól érzem, hogy ez nem áll össze, és az eladó valami olyasmivel jönne elő, hogy "ja hát a külföldi első tulaj nyugdíjas nénike csak márkaszervizbe hordta"?
-
fecus
őstag
Köszi, akkor irány a szerelő.
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
fecus
őstag
Peugeot 308 Access 1.6 THP
Reggel, indításkor kiírta, hogy engine fault és pittyegett, valamint világít a motordiagnosztika jele amit a kézikönyv szerint a környezetvédelmi rendszer
meghibásodása okoz.
Ez benzines, nincs benne adalék. Mi baja lehet?"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
golyós
addikt
Sziasztok!
Nyáron aktuális lesz a kocsi cseréje, az egyik kiszemelt a C4 Picasso ( az se baj ha Grand) benzines, 2008 körüli kiadása. Van-e valami tipushibája vagy ajánlott-e egyáltalán? 3 gyerek van, nem kell versenyautó, jelenleg Scenic van a lomha 1.6 16V verzió.(2000 évj)
Honor 200 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM
-
ftc
nagyúr
Mi a különbség 6438J2 s 6438C2 ablakspricni között?
Peugeot 206-ra keresek 3 ajtosra... de lehet még megproballom a csövet levagni s ujrarakni hatha levegőt kap s azért spriccel vacakul...
-
gabe_
őstag
Üdv!
Egy 2002-es évjáratú c3-ason kellene kicserélnem a hátsó lengéscsillapítókat. Kerékcserekor néztem, hogy az alsó bekötési pontja rendben van, egy csavar az egész, de a felsőt nem láttam. Gondolom, a kerékjáratban a műanyag betétet kell kivenni hozzá, mert a csomagtartóból a kárpit alatt semmit sem találtam... Kell esetleg valami különleges szerszám hozzá, vagy csak csillagvillás/crova?Sovány szakácsban sose bízz!
-
Tigi
őstag
válasz enginev3.0 #2342 üzenetére
Nekem a baloldali tompított ment ki.
Még szerencse, hogy könnyű kicserélni.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
atosan
veterán
válasz Feketelaszlo #2346 üzenetére
Igen, abban nincs sok minden, főleg hogy már volt ilyenem. Csak jó ha van
Boldog Karácsonyt
-
ftc
nagyúr
válasz Feketelaszlo #2344 üzenetére
Köszi
Megtaláltam a lényeget - van egy 12V-os izzó elől s soha nem megy, leirva miert nem
Rendeltetési helytől függően a következő
funkciókat látják el:
- nappali üzemmódban nappali világítás
* , éjszakai üzemmódban helyzetjelző
világítás (a nappali világítás
fényereje nagyobb),
vagy
- helyzetjelző világítás nappali és éjszakai
üzemmódban egyaránt.
Fénykibocsátó diódás lámpák esetén
az első optikai blokkok nappali és helyzetjelző
világításának izzószálas égői
nem működnek.Van itt vkinek 308sw-je? MEnnyire erősek az oldali nappali LED sorok?
-
Feketelaszlo
senior tag
Az
angol(angolt inkább mégsem ajánlom, mert az jobbkormányoshoz készült) és francia változat adott az oldalon - szerintem nyugodtan használható, mert elég erősen a képekre építenek, s úgyis ebből fordítják a magyart is. Na meg egy 106-osban úgysincs olyan túl sok minden, amelynek használata komplex kezelési útmutató igényelne.[ Szerkesztve ]
-
atosan
veterán
-
Feketelaszlo
senior tag
Ha nem a magyar felület jönne be, akkor a "Documentation de bord" feliratva kattinva kiválasztod a típust, majd onnan könnyebb megtalálni felül a magyar nyelvet és a használati útmutatót.
-
ftc
nagyúr
Honnan lehetne letölteni magyar haszálatit 308sw-hez?
-
enginev3.0
félisten
Tegnap levillogott a rendőr, hogy nincs hátsó világításom, és tényleg nem volt pedig sokáig tolatva álltam mindig be és akkor láttam, hogy van, szóval valahogy pont most mehetett ki az izzó
Elengedett.
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
hupisom1
tag
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni , egy barátom szélvédő cserére vitte a 307 -esét .
Kicserélték ( nordglass) szélvédőt raktak be .
2hónap után alul 2szélén megrepedt ( nem kavicsfelverődés)
Aztán felhivta a beszerelő brigádot , mondták hogy repedésre nincs garancia .Elvitte egy másik szélvédőshöz : Kiszereléskor azt mondta hogy az előző brigád rosszul rakta be , silány a ragasztó , stb , miatt repedt meg .
Kicserélte neki ő is hétfőn a szélvédőt , ma ( szerda) reggel egy helyen megrepedt alul 15cm hosszan .Felhivta a beszerelőt , mondta hogy hát lehet nem is beszerelési hiba hanem szélvédő hiba , meg hogy az előző is lehet akkor az volt.
Persze ingyen kicseréli , de ugye megint szélvédőt kellene venni !!!!
Kérdésem hogy 72órán belül megrepedt , nem köteles kicserélni egy ujta ingyen és bérmentve ?
Az autó nem volt törve és a 2.szerelő mondta hogy a karoszéria sincs csavarodva .
Garancia mit takar ilyenkor?
[ Szerkesztve ]
-
Zolás
addikt
Valaki szedte már ki a 407es peugeot ablakspriccelőjét? Hogy a repedt ...-ba lehet kiszedni és kipucolni? Vagy szerezzek újat és rakassam be? Annyira ügyesen elrejtették, még egy ujjal se tudok utána nyúlni, nemhogy egy fogóval megfogni.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
fecus
őstag
válasz molnarpeter #2331 üzenetére
Phüü A próféta szóljon belőled. Leveled elteszem 2019-re.
Más: Akinek ilyesmi kocsija van, milyen bluetooth kihangosító, és milyen mobil tartó vált be?
[ Szerkesztve ]
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
Sza_Sa
senior tag
válasz molnarpeter #2332 üzenetére
Kösz, lehet megpróbálkozok egy 207-el.
Annyit sikerült nekem is kideríteni, hogy az említett motor a tu3 módosított, et3 jelölésűje lehet. Erre utal a hengerürtartalom és a teljesítmény is.
Szóval ez egy nem prince 16v, elméletileg nem változó vezérléssel."Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
echterion
nagyúr
válasz molnarpeter #2331 üzenetére
Ezt nem olvastam sehol, hogy megoldották volna. Tavaly nyár legelején vettem a 607-esem, akkor 508-asokat is néztem, és erről akkoriban olvastam sok helyen, de azt sehol nem olvastam, hogy megoldották volna a gondot, de ha így van, az jó hír.
******
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #2331 üzenetére
-
molnarpeter
nagyúr
Vezérlés gond 2010. 04. után elvileg orvosolva lett. Ha a gari lejár, egy koksz tisztítás (szívó oldalon, turbóban, EGR-ben) valamint esetleg egy vezérlés csere futást figyelembe véve praktikus lehet. Endoszkóppal is jó lenne megnézni a dugattyútetőket, nincs-e túl sok lerakódás.
[ Szerkesztve ]
-
fecus
őstag
válasz echterion #2324 üzenetére
Akkor megszívtam, mert jó karban lévőnek tűnt és megvettem.
Van valami amivel megelőzhető ha figyelnek rá? (pl. a régi renault meganoknál hamarabb kellett cserélni a vezérmű szíjat mint a gyári előírás)
Még garis 2019/10-ig."Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
Sza_Sa
senior tag
Sziasztok!
A 207-es 1.4 16v 65 kW-os motorja milyen változat? Elméletileg nem vti-vel jelölt, egyszerűen nem tudom beazonosítani. Ez a prince motorcsaládba tartozik? Lehet ezzel valami gondom? Harmadik autónak kellene, semmi nagyobb táv, tényleg csak bevásárlásnak lenne használva.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Patrick
addikt
válasz Feketelaszlo #2327 üzenetére
Olaj a felénél picit több van benne, castrol magnatec 10w40. Holnap felhívom a szerelőt, aztán időpontra odagurulok hozzá. Annyit ki kell bírjon, pár km, még ha égeti is az olajat, nem fogyhat el teljesen.
Remélem csak szelepszár szimmering...
Ez megmagyarázná, hogy kb 5000 kmenként eszik egy liter olajat...
[ Szerkesztve ]
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Feketelaszlo
senior tag
-
Patrick
addikt
Szevasztok! S2-es, 2001-es évjárat, 2000-es szívóbenzines. Egy 5 km után állok a pirosnál, egyszer csak olyan büdöset érzek, mondom mi ez, nézek hátra a visszapillantóba és kékes füst jön a kipufogóból... adtam neki egy kis gázt, még nagyobb füst jött, utána ingadozott az alapjárat, aztán leállt. Előtte a gázadásra is furin reagált, mintha késett volna picit... Újra elindítottam, zöld lett a lámpa és végig ilyen kis kékes füst jött belőle. Bementem a melóba, utána ránéztem, sehol nem folyik semmi, a kipufogó is max kormos picit belül, alánéztem semmi, motortérben semmi. Most jöttem haza, minden ok volt... Mi lehetett ez? Holnap hívom a szerelőt. Gyújtógyertya? Gyújtótrafó? Agybajt kapok...
"olajlehúzó és a szelepszár szimering" esetleg?
El lehet menni így még vele, vagy csak a szerelőhöz?
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
fecus
őstag
Holnap nézek meg egy Peugeot 308 1.6 THP-t. Benzines, 2014/10-es. Meg szeretném venni ha jó az állapota.
Mit nézzek rajta? Mik a tipikus hibái?"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
Tigi
őstag
válasz enginev3.0 #2319 üzenetére
Autószerelő ismerősöm mondta, hogy ITT is légteleníteni kell.
Lehet, hogy ez kimaradt?[ Szerkesztve ]
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
Pete55555
addikt
válasz kalmanchris #2317 üzenetére
Ezt még nem mondta senki, ha kicsit jobb idő lesz, meglesem azt is.
...Szeretem leracsniztatni...
-
enginev3.0
félisten
válasz kalmanchris #2317 üzenetére
Termosztát cserénél kapott új hűtőfolyadékot, szerintem légtelenítették mert kértek hogy menjek vele pár kört és utána megnéztek a tartályt
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
enginev3.0
félisten
Honnan tudom hogy milyen hátsó ablaktörlő motor kell az én autómba? Mennyire kell odafigyelni ? Vagy szinte minden 206ba ugyan az van?
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
kalmanchris
tag
Hahun ne várd el, hogy eltalálják a felszereltségi szintet.
(#2282) Bad Pritt: Vedd a nagyobbal. Nem lesz érzékelhető a fogyi különbség.
(#2304) Pete55555: Kartergáz csöveket is fújd át féktisztítóval.
(#2302) enginev3.0: ha jó a termosztát, akkor még a légtelenítéssel lehet gond.
[ Szerkesztve ]
-
Pete55555
addikt
válasz addamka #2313 üzenetére
Ezt nem csapni kell, hanem b*szni.
Facebook csoportban mondtak 2 dolgot, amire én is gyanakodtam.
1: Zárat elvileg lehet állítani, 2 csavar fogja, kijebb kell állítani kicsit
vagy
2: A kapcsoló előtti műanyag elfáradt, és nyomja a kapcsolót.
Én a 2. gondot tartom valószínűbbnek, meg is nézem, amint nem ilyen lesz az idő.
Remélem még ma...
...Szeretem leracsniztatni...
-
-
Tigi
őstag
válasz enginev3.0 #2311 üzenetére
Na, ezt nem is néztem.
Köszi az infót.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
Pete55555
addikt
Valakinek volt már olyan gondja, hogy a csomagtér ajtó nem záródik normálisan?
Lecsukom, és visszakattan... Szó szerint le kell b*szni, hogy bezárjon. 5 ajtós ferdehátú....Szeretem leracsniztatni...
-
Tigi
őstag
válasz enginev3.0 #2307 üzenetére
Értem, akkor tényleg csak a motor lehet rossz.
Na, de az a nyomorult honnan tudja, hogy milyen vizes a szélvédő?
[ Szerkesztve ]
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
enginev3.0
félisten
Mert nekem egyáltalán nem működik
A kábelre rámértünk van benne fesz, szóval a motor halottA szakaszos első ablaktörlő meg rohadt idegesítő, elvileg az alapján töröl hogy mennyire vizes a szélvédő, de nálam sokszor megy össze vissza
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
Tigi
őstag
válasz enginev3.0 #2305 üzenetére
Miért akarod leszedni?
Én majd tavasszal a hátsó ajtó és a kaszni közötti kábeleket akarom megnézni, mert nálam szerintem ott van a gond, hogy nem mindig akar leállni a törlés rögtön.A szakaszos első ablaktörlő sebessége haladási sebesség függő vagy mi?
Mert változtatja a sebességét.[ Szerkesztve ]
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
enginev3.0
félisten
Hátsó ablaktörlő motort hogy kell leszedni a helyéről?
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
DJosef
őstag
Szep estet!
Xsara Picasso automata valtorol mik a tapasztalatok?
Szabad vagy nem szabad!?
Elore is Koszonom!
[ Szerkesztve ]
Forget about it
-
atosan
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest