Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Voice24

    őstag

    válasz z123456z #48716 üzenetére

    Egyetértek veled, csak egy ámítás a vásárlóvédelem. Az én esetemnél a bizonyítékaimról egyetlen szót sem ejtettek, ellenben azt kérték, tegyek hatósági feljelentést. Miután ezt megtettem, már az volt a gondjuk, hogy nem az általuk kért módon igazoltam ezt (de könyörgöm, ez Magyarország, itt a magyar jogszabályok a mérvadók). Amikor meg végre megfelelt nekik az igazolásom, azt találták ki, hogy határidőn túl csatoltam be, ami eleve lehetetlen, mert csak nyitott esethez tudok dokumentumot csatolni, ergo a csatoláskor még belül voltam a határidőn. De semmi nem hatotta meg őket, a végső javaslatuk már az volt, hogy forduljak a saját bankomhoz a tranzakció visszatérítéséért. Vagyis ők egész végig csak az időhúzásra játszottak, egyik lépésük sem a vásárlók védelmét igazolta.

Új hozzászólás Aktív témák