Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • z123456z

    őstag

    válasz z123456z #48699 üzenetére

    Most ott tartunk, hogy eladó PP-n keresztül felajánlotta a visszatérítést, ha visszaküldöm neki a terméket. Szóval ugyanott tartunk, ahol a PP vitarendezés nélkül is tartottunk. Mert eladóval én WhatsAppon már beszéltem több napon keresztül, ugyanide jutottunk. Neki is elmagyaráztam, hogy intézze ő a visszaszállítást, mert míg tőle 53 USD-t kért a DHL express mexikóból Magyarországra, tőlem vissza 93000-ért vinnék. Ő nem akarta intézni, állítólag onnn nem tudja. Ezért fordultam PP-hoz, hogy ők az egyértelmű hiba miatt majd visszatérítenek nekem, ők meg lejátszák majd. Erre most PP ugyanazt intézte, mint én nélkülük. Pedig vita indításában leírtam nekik is, hogy miért nem küldöm vissza. Magyarul én kifizettem szállítással együtt PP-n keresztül ~109.000 forintot, amire még fizettem itthon DHL-nek ~45.000 forintot ( ezt nem kapom vissza, már világos ). Most pedig már csak onnan tudom folytatni, hogy meg kellene adnom egy követési számot és minden egyebet, hogy feladtam neki. És egyszerűen nem tudok máshogy kapcsolatba lépni velünk, hogy ez nekem nem jó, csak ide irányít a folytatás gomb. Mégis mi a fenére jó ez a vásárlói védelem?

    Szóval a kérdés, hogy hogy vegyem fel velük a kapcsolatot, hogy ez nem jó?

Új hozzászólás Aktív témák