Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mrgergoke

    aktív tag

    válasz Balázs1986 #12275 üzenetére

    Nem, még mindig nem. Még várok rá, most érkezett csak be az országba. A teljes történet az, hogy dec. 9-én fekete színű telefont rendeltem. Vártam egy hétig, nem küldték. Írtam nekik, hogy mi van, hát, hogy fehéret küldenének inkább, mert a beszállító csak egy hét múlva hoz feketét. Jó, nem baj, ezt is nekem kellett megkérdezni, kivárom az egy hetet. Egy hét múlva, hú, hát kéne még egy kicsit várni (még egy hét). Vártam még egy hetet. Megint írtam nekik, hú hát még mindig nincs fekete, de fehér nem jó? Vártam pár napot, hogy lehiggadjak, és kitaláljam, hogy mi legyen. Írtam nekik, hogy jó, t*köm tele az üzleti hozzáállásotokkal, de legyen egy 620. fehér telefonom is. Hú, hát az a baj, hogy fehéret csak egy hét múlva hoz a beszállító (ekkor jártunk 30 nap körül). 33. napon írtam nekik, hogy egy hónap telt el a rendelésem óta, a pénzemért cserébe eddig csak hazugságokat láttam, azonnal adják vissza a pénzem, és tekintsék semmisnek a rendelésem. 3 nap múlva jött a válasz, hogy milyen refundot akarok, ők kiküldték nekem a terméküket. Mondom, mi a tosz, azt mondtam, hogy refundot akarok, erre 3 napig vissza sem írnak, hanem sunyiba' feladják a telefont? Szerintem érthető módon rettentő mérges lettem, nyitottam is rájuk egy dispute-ot, mert kezdtünk kifutni a 40 napból, ki tudja, mit küldenek nekem. Azóta lement a Paypal claim, visszaadták a pénzem, telefonom pedig még mindig nincs, nemrég érkezett be az országba, és most fogják csak vámolni. A mai a 62. nap a vásárlás óta.
    Ennek tükrében újra megkérdezem a véleményeteket: ti mit tennétek ilyenkor? Mi a szokásos eljárás? Lehet bajom ebből az egészből?

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés