Pénteken volt három kincstári vásárlásom három kártyával (Revolut, K&H, OTP). Az első kettő gond nélkül végigment mindenféle azonosítás nélkül, elsőre az OTP-st is azonosítás nélkül akarta kezelni a SimplePay (vagy a Kincstár), az sikertelen lett. 20 perc múlva megpróbáltam újra, akkor kért SmartBankos jóváhagyást, és akkor sikeres is lett.
Még január elején fordult elő többször (kétszer, egyik sem a Kincstár volt), hogy a SmartBank jóváhagyás után úgy tért vissza a webshophoz a böngésző, hogy "sikertelen fizetés" üzenetet írt ki, de amúgy sikeres volt, a pénz átment, a terméket megkaptam.
Tegnap dél körül megint volt SimplePay leállás a MÁV szerint (szerintem egyedül a MÁV jelzi folyamatosan az ilyen leállásokat, az OTP és a Simple csak akkor ad hírt, ha fél napon belül nem tudták megoldani), lehet, hogy ebbe futottál bele. De ahogy írtam az elején, amikor működik a rendszer, akkor sem működik mindig elsőre.
Ha meg panaszt teszel, akkor megy a körbemutogatás: OTP, Simple, Mastercard, webshop..., mindegy melyiket kérdezed, szinte biztos, hogy azt mondják, náluk minden rendben, és valamelyik másik szereplőnél kell a hibát keresni.
[ Szerkesztve ]