Hirdetés

2024. május 10., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  OTP Bank topic

Hozzászólások

(#8501) namenlos válasza viktorhu (#8499) üzenetére


namenlos
tag

"appban jóváhagytam"

(#8502) GabN73 válasza djdaniel (#8500) üzenetére


GabN73
addikt

Kártyát akarsz vagy szerződést?
Utóbbit csak fiókban (bármelykben megcsinálják), kártyát tudsz portálon vagy telefonon is rendelni.

(#8503) kammler


kammler
senior tag

Üdv!

Nya most akkor. olvasgatom itt a fórumot. Ugye jön ez az erős hitelesítés. Én gyakran vásárolgatok neten kártyával. Aktívan használom az OTP appját is persze. Nekem be van (már régebb óta be van) állítva az internetes biztonsági kód. Meg a telekód is meg van változtatva. Eddig SMS jött a kóddal ugye fizetésnél. Be kellett írni az oldalon, ahol fizetek. Most akkor, hogy változik? Az otp app-tól jön egy üzenet a telóra (az értesítési sávra?) amit ujjlenyomattal pl. okézok és kész? Tehát nem erőlködik SMS-el, hogy utána még be kelljen írni a kódot a fizetési oldalra?

(#8504) kammler válasza namenlos (#8496) üzenetére


kammler
senior tag

Őőőő, hogyan? Akkor ha mobilon fizetek akkor hogyan van? Ott nem lehet?

(#8505) emeritus válasza kammler (#8504) üzenetére


emeritus
tag

Lehet mobilon fizetni a SmartBank alkalmazás használatával. Én régóta használom, így már nem tudom felidézni, hogy mit kellett tennem, de minden logikusan történik anélkül, hogy bárkivel kommunikálni kellene. Nem lesz gond, az értesítősáv "lehúzása" az első lépés...

[ Szerkesztve ]

Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.

(#8506) emeritus válasza kammler (#8504) üzenetére


emeritus
tag

A regisztráció aktiválása: https://www.otpbank.hu/portal/hu/SmartBank/Regisztracio

Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.

(#8507) namenlos válasza kammler (#8504) üzenetére


namenlos
tag

Elmúlt napok tapasztalat alapján, mobilon a simplepay gond nélkül megy, a barion felülete viszont beakad, nem érzékeli, hogy az appban jóvá lett hagyva a fizetés.

(#8508) GabN73 válasza kammler (#8503) üzenetére


GabN73
addikt

(#8509) Fire/SOUL/CD válasza namenlos (#8507) üzenetére


Fire/SOUL/CD
félisten

Több ismerősöm is érdeklődött nálam, mert nekik is a Barion-al van ilyen gondjuk, pedig nekik van internet- és/vagy smartbankjuk...
(nekem nincs telószám hozzárendelve a számlámhoz, nem voltam bent az OTP-nél személyesen elintézni a dolgot(majd jövőre), nincs se internetbankom, se smartbankom, ennek ellenére a mai napig tudok fizetni bankkarival a neten, pl. épp az imént a telenoros számlát rendeztem Barion-al. Annyi újdonságot véltem felfedezni, hogy fizetéskor egy Mastercard ID ellenőrzés ablak ugrik fel, de pár másodperc múlva el is tűnik és sikeres a fizetés...Ugye ebben az az érdekes, hogy hivatalosan, már Nov. 2.-át követően nem is lenne lehetséges, hogy bankarival fizessek a neten...)

Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)

(#8510) jotzo01


jotzo01
tag

Üdv, pár napja nem működik a qr kódos simple online fizetés (szerencsejáték, groupama oldalon is próbáltam). Nem bírok rájönni, mit kellene beállítani.
Ha a kártyadatokat beírom, és úgy fizetek, nincs semmi gond, telefonra jön a fiztés megerősítése üzenet.
Samrtbank, simple a telón van, eddig minden rendben működött, NFC fizetés ok, Telekódot megváltoztattam.
Mit kellene még csinálnom?

(#8511) dptrsk válasza jotzo01 (#8510) üzenetére


dptrsk
addikt

Régen két külön rendszer volt.

Simple QR-t a Simple appban olvasod be, ugye?
SmartBank szerintem nem tudja kezelni a Simple QR-t.

(#8512) jotzo01 válasza dptrsk (#8511) üzenetére


jotzo01
tag

"Simple QR-t a Simple appban olvasod be, ugye?"

Persze, nagyon sokszor csináltam már, minden gond nélkül. Csak pár napja nem sikerül.

(#8513) emeritus válasza jotzo01 (#8510) üzenetére


emeritus
tag

Állj át SMS helyett mobil aláírással történő jóváhagyásra. Szerintem ez lehet a megoldás.

Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.

(#8514) jotzo01 válasza emeritus (#8513) üzenetére


jotzo01
tag

Edog is azt használtam, sosem az sms-t.

(#8515) KicsiRegő válasza jotzo01 (#8510) üzenetére


KicsiRegő
tag

Szerintem nem nálad van a hiba :) ez inkább, csak a szokásos :DD
Az utóbbi időben amúgy is elég sok volt a probléma a Simple-el, és a qr kódós fizetésnél is gyakran előfordul, hogy épp nem megy, persze nem mindig általános hiba, csak egyszerűen van akinél működik, van akinél nem.
Nyugodtan jelezheted feléjük, de nem sokat ér :D

(#8516) leviske


leviske
veterán

Sziasztok!

A "Változások az interneten keresztüli betéti és hitelkártyás vásárlásban!" című email másoknak is teljesen üres? Vagy csak nekem kavar be a mailfence?

(#8517) hard74 válasza leviske (#8516) üzenetére


hard74
senior tag

Nálam is üres.

LG K990 Viewty-->LG P920 Optimus 3D-->LG G2-->Lenovo Vibe Z2 Pro-->LG G4(G2)-->O+3-->Huawei Mate 10Pro-->OnePlus 7pro-->OnePlus 8T-->Asus Zenfone 8-->Pixel 7

(#8518) Fire/SOUL/CD válasza leviske (#8516) üzenetére


Fire/SOUL/CD
félisten

Nálam nem üres(ek), minden héten jön legalább egy, bár ezen a héten még nem jött...

[ Szerkesztve ]

Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)

(#8519) kp78 válasza leviske (#8516) üzenetére


kp78
addikt

Nálam megvan a tartalma, én is épp most olvasom.

Ha neten, online vásárláshoz nem szoktam (csak személyesen élelmiszerboltokban, illetve Revolut kártya töltéshez) a maestro fizikai bankkártyát használni, csak a virtuális webkártyámat, akkor is kell ahhoz is telekód? :U

(#8520) GabN73 válasza kp78 (#8519) üzenetére


GabN73
addikt

Igen.

(#8521) leviske válasza hard74 (#8517) üzenetére


leviske
veterán

Köszi és mindenki másnak is, aki válaszolt! :R Küldtek egy második verziót is, annak már volt tartalma. Gondolom valami kisebb rendszerhiba volt.

(#8522) janos666


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

OTP-nél hogy lehet fél évnél messzebb visszanézni a számlatörténetet, ha nem jelenik meg a Számlakivonatok fül, és a Számlatörténet nem enged visszamenni februárig?

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#8523) GabN73 válasza janos666 (#8522) üzenetére


GabN73
addikt

Ha belépsz, bal oldali menüsor: Számlakivonatok, szerződések, egyéb dokumentumok -> részletes keresés, kiválasztod a számlát.
Nekem hozza a januári kivonatot is.

(#8524) net91


net91
senior tag

Ha most beállítok telekódot és internetes biztonsági kódot, akkor annak nincs kihatása a jelenleg használt fizetési módra (SmartBank, Simple)?
Gondolok arra, hogy a rendszer észleli az új azonosítási mód (telekód, internetes biztonsági kód) megadását és áttér annak használatára a jelenlegi Simple fizetésről.

Az ember feláldozza az egészségét, hogy pénzt keressen. Aztán feláldozza a pénzét, hogy visszaszerezze az egészségét. És mivel olyan izgatott a jövőjével kapcsolatban, hogy elfelejti élvezni a jelent; az eredmény az, hogy nem él sem a jelenben, sem a jövőben; úgy él, mintha soha nem halna meg, és a

(#8525) emeritus válasza net91 (#8524) üzenetére


emeritus
tag

Az internetes biztonsági kóddal a fizetés hitelesítése történik, ennek nincs kihatása a fizetési módra. Ha a Simple alkalmazás használatát akarod elkerülni, akkor ne lépj be a Simple fiókodba, helyette használd a bankkártyád adatait a fizetés során. Ha "bolt" fizetési rendszere éppen a SimplePay volna, akkor sem követelmény a Simple alkalmazással való fizetés.

Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.

(#8526) dokee78


dokee78
félisten

Mennyire biztos ez a csekk befizetés a Smartbank alkalmazáson keresztül QR kóddal?

Kötelező felelősség biztosítást fizetném be,de bekarikázott rész inaktív,azaz nem tudok be írni,határidőt és semmit a csekkről.

(#8527) emeritus válasza dokee78 (#8526) üzenetére


emeritus
tag

Tapasztalatom szerint teljesen biztos, a fizetés azonnali, így a határidő értelmezhetetlen. Nyugodtan használhatod, én régóta QR kóddal fizetem a csekkeket, soha nem volt gond.

Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.

(#8528) emeritus válasza dokee78 (#8526) üzenetére


emeritus
tag

Alternatíva lehet a bankkártyás fizetés a biztosító honlapján. Ez a csekktől független, ahelyett alkalmazható, egyenértékű/helyettesítő megodás: a csekkre én "rákönyvelem" a befizetést.

Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.

(#8529) Tyca


Tyca
senior tag

Régebben előfizettem az 5 ATM csomagra, aztán valamikor lemondtam, most újra kellene, de most már nem engedi felvenni, ezt írja ki: "Sajnos nem felel meg a számlacsomag igénybevételi feltételeinek. Kérem ellenőrizze az igényelt számlacsomag elemeit"
A 2 ATM-re is ezt írja egyébként. Smart csomagban vagyok.
Van valakinek tippje, hogy miért nem engedi?

[ Szerkesztve ]

(#8530) dptrsk válasza Tyca (#8529) üzenetére


dptrsk
addikt

Más csomagod nem aktív?

(#8531) Peter.70 válasza Tyca (#8529) üzenetére


Peter.70
őstag

Nekem sem engedi beállitani. Szerintem " nyitvatartási / ügyfélszolgálati " időn kívűl van, ezért nem engedi. Holnap reggel 08:00-kor próbáld meg, de csak jövő hónap 01-étől lesz aktív

(#8532) pube111 válasza dokee78 (#8526) üzenetére


pube111
senior tag

Teljesen biztos. De ha az megnyugtat, akár át is utalhatod a csekken lévő számlaszámra, és így tudsz írni közleményt.

(#8533) Tyca válasza dptrsk (#8530) üzenetére


Tyca
senior tag

de igen, a tranzakciós csomag és a Smart SMS csomag (de ez utóbbit lemondtam a jövő hónappal)

Peter.70: én még munkaidőben próbáltam (15:30), de azért rápróbálok holnap 8 után is

[ Szerkesztve ]

(#8534) Peter.70 válasza Tyca (#8533) üzenetére


Peter.70
őstag

Igen, miután elküldtem a választ akkor láttam. Ha holnap se megy, akkor szerintem telefon az üfi-nek

(#8535) GabN73 válasza Tyca (#8529) üzenetére


GabN73
addikt

Próbálj rá 9 után, addig lehet megtudom a választ rá neked... :D

(#8536) ReSeTer


ReSeTer
senior tag

Helló!

Létezik az OTP Smart csomaghoz valami olyasmi, mint a K&H-nál a rendszeres magtakarítás egy ingyenes külön számlán van? Pl ha gyűjteni akarok valamire. Nem feltétlen szükséges, hogy ilyen interaktív legyen, elég csak annyi, hogy ingyenes legyen minden vele kapcsolatban, és ne kelljen lekötni a pénzt.

(#8537) blg válasza ReSeTer (#8536) üzenetére


blg
senior tag

a Smart csomaghoz alapból tartozik két megtakarítási számla

(#8538) GabN73 válasza Tyca (#8529) üzenetére


GabN73
addikt

Telefonálj/bankfiók, egyéni problémád lehet, működnie kéne.

(#8539) Peter.70 válasza GabN73 (#8538) üzenetére


Peter.70
őstag

Én sem tudok beállitani Smarthoz kedvezmény csomagot. ÜFI 1/2 óra alatt nem jött rá a hiba okára

(#8540) blg


blg
senior tag

Smart csomagnál pár éve volt egy olyan hiba, hogy ha van már két kedvezménycsomagod, akkor egy harmadik csomagot már nem lehet aktiválni. Akkor azt mondták, hogy ez egy hiba az internetbankban, és majd javítják. Lehet, hogy azóta sem javították? (Vagy esetleg azóta intézményesítették, és bekerült ez a megkötés az ÁSZF-be/kondi listába?)

[ Szerkesztve ]

(#8541) Peter.70 válasza blg (#8540) üzenetére


Peter.70
őstag

Ezzel csak az a gond, hogy nekem jelenleg egy kedvezmény csomagom sem aktív.
Persze az elmúlt évben volt aktíválva 3 vagy 4 kedvezméncsomag.

(#8542) GabN73 válasza Peter.70 (#8539) üzenetére


GabN73
addikt

Nem is fognak rálátni neked, max azt megnézik hogy milyen csomagod van aktiválva, felvesznek rá egy "bejelentést" és a háttérosztály kivizsgálja.

(#8543) Tyca


Tyca
senior tag

Most chateltem velük, azt irta egy faszi hogy menni kellene a csomag felvetelnek, de ő most nem tudja kiprobalni, csak munkaidoben. Nem vagom, hogy egy 0-24 helpdesk miert csak munkaidoben tud erdemben lepni.

(#8544) daninet


daninet
veterán

Katásként kapott már valaki hitelkártyát? Mik a feltételei?

Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>

(#8545) GabN73 válasza daninet (#8544) üzenetére


GabN73
addikt

Legyen lezárt üzleti éved.
50%-ot fognak figyelembe venni.

Tyca
Bankoknál előfordulhat online és offline időszak is, valószínűleg azért. Vetesd fel hibának telefonon/fiókban, az ügyintézés költségét meg reklamáld meg :P

(#8546) vodrosjozsi


vodrosjozsi
őstag

kajak nem lehet utalni ünnepek között? :DDD

Samsung Galaxy A52s/Samsung Watch 4

(#8547) namenlos válasza vodrosjozsi (#8546) üzenetére


namenlos
tag

Azonnalinak mennie kell. Nekem még sajat számlák között is átment most, pedig ott szokott elvérezni.

(#8548) vodrosjozsi válasza namenlos (#8547) üzenetére


vodrosjozsi
őstag

nekem a saját számlám között nem megy...

Samsung Galaxy A52s/Samsung Watch 4

(#8549) blg válasza vodrosjozsi (#8548) üzenetére


blg
senior tag

csak a főszámláról tudsz utalni az alszámlákra azonnal, hétvégén is. az alszámlákról a főszámlákra csak banki nyitvatartási időben megy el az utalás

(#8550) vodrosjozsi válasza blg (#8549) üzenetére


vodrosjozsi
őstag

Áá, akkor ez volt a baj.
Mondjuk örülök, hogy nem tudtam így utólag, nem krtam el a pénzt ps4 játékra :DDD

Samsung Galaxy A52s/Samsung Watch 4

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  OTP Bank topic
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.