Hirdetés
- Milyen mosógépet vegyek?
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- 2024 őszi fórum peca
- Asszociációs játék. :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Edifier R1600T III 2.0 Aktív hangfal
- Ketogén étrend
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
beg
veterán
válasz roberto211 #47855 üzenetére
Ha vásárlás előtt állsz, akkor ne vedd meg így. Abs jeladó a csapágyakban van, ha cserélték, akkor a vezetékek lehetnek hibásak, vagy más gubanc is lehet ott. Fékkel összefüggő dolog nem egy legyintés.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
adorjant
senior tag
válasz roberto211 #47855 üzenetére
Kerékagy+csapágy+abs jeladó egyben cserélhető,ennek megfelelően nem túl olcsó (20-30e körül/db),nem kell mindet cserélni,csak amelyik beteg. Ha valóban cserélték,lehet az abs vezérlő döglődik.
Esetleg nézzétek meg,hogy nem-e szakadt valami kábel.
1.8 alapvetően jó motor,ha rendszeresen karban volt tartva,nagyon sokat kibír.[ Szerkesztve ]
-
mohabá 007
aktív tag
válasz roberto211 #47860 üzenetére
Ha csak annyi a baja,nem lesz anyagi csőd.1db komplett kerékcsapágy már 16e Ft-tól kapható.Amúgy meg ABS nélkül is van,volt élet,de a müszaki vizsgára meg kell gyógyítani,mert különben bukta.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz roberto211 #47871 üzenetére
Nekem semmi bajom vele.15e km-enként 7-8 deci.Ha valamiért beidegelek,és a helyzet engedi,megpörgetem,6e nél váltok 3.ba a sebesség ekkor 100km/ó (GPS)szerint,bő 15éves 172e km.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
trassher
addikt
-
zolikaDB
veterán
válasz roberto211 #49781 üzenetére
Ha csillagszeru, akkor nem kizart, h torx, abbol pl G Astra Z14XE-be T45 kell.
-
beg
veterán
válasz roberto211 #49784 üzenetére
Kitalálom: utcára néző ablakokkal és földig érő kerekekkel
Motorkód jobb lenne, benne van a forgalmiban. Gastráé pl. torxos, ahogy már korábban írták.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
trassher
addikt
válasz roberto211 #49784 üzenetére
Ezt a 2 fajtát dobja a cromax. G astráé T45, a hatlapfejű nem tudom mekkora.
Redmi Note 7
-
gerisz23
őstag
válasz roberto211 #61096 üzenetére
1.2 es láncos 1,0át meg ne vegyél mert más motor van bent és állítólag rosszabb konstrukció.
Asus B560M-K,Intel Core i3 10100F,Pure Power 10 400W,Corsair 2*4GB,Rx 570 4 GB
-
mohabá 007
aktív tag
válasz roberto211 #61096 üzenetére
Corsa C vezérműlánc szettel szerelt motorok : (Z10XE, Z12XE, Z10XEP, Z12XEP, Z14XEP)
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
AMD Power
titán
válasz roberto211 #64964 üzenetére
Kicsit utána olvastam a neten. Olajfogyasztásról nagyon nem írnak semmi negatívot sehol sem. A láncot lehet hallani ha gázos. A cserélni kell az viszont biztos nem olcsó mulatság. A kaszni hajlamos a rohadásra és az izzók szeretnek sűrűn kiégni.
-
diablo1984
addikt
válasz roberto211 #64996 üzenetére
azért írtam, hogy viszonylagos! nekem is van 1.0-ás yarisom, az is jól megy, köszönhetően a rövid váltónak, de pályán veszett hangos már, bár a fogyasztása akkor sem szál el! az 8 szelepes 1,4-es mint írtam őskövület ehhez képest, városban használni ezt a kis motort épp olyan jól lehet, mint (kövezzetek meg) az 1,2-s motorral a g astrát!nekem az sem tűnik annyira szenvedősnek!
(#65000) lsebestyen : így igaz, mégpedig a b corsa éppoly hajlamos, mint az f astra!
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz roberto211 #64996 üzenetére
Azért majd nézesd meg alaposan az alját, főleg ha osztrák importos, ott sóznak mint a barom, tehát előbb is korrodálnak az autók, már amelyik hajlamos rá.
-
diablo1984
addikt
válasz roberto211 #65002 üzenetére
az a jó benne, hogy 3 ajtós, így 2-vel kevesebb tud róla lerohadni!
amúgy hogy az ajtó ilyen, akkor az ivnek is ilyennek kellene hogy legyen, valszeg azt már javították!
-
SUPREME7
őstag
válasz roberto211 #65002 üzenetére
És mennyibe kerül, hogy megéri behozni-lepapírozni?
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz roberto211 #65005 üzenetére
-
szabonagyur
félisten
válasz roberto211 #65009 üzenetére
A lényeg az, hogy minek ismerte fel a Google... Maserati
-
Gabis
őstag
válasz roberto211 #65002 üzenetére
Én kivagyok az ilyen műanyag kerékjárati ívektől meg dobbetéttől. Nem látom mi van alatta.
Figyelj a küszöbre, különösen ahol a kerékjárattal találkozik. -
gban
Közösségépítő
válasz roberto211 #65025 üzenetére
20k különbségért nem szopatnám magam az 1 literes motorral.
13 évig volt F Astrám a 60 lovas motorral, 60-tól 250k km-ig, a végén kellett szelepfedél tömítés csere, ennyi volt a motor szervizigénye (természetesen a kötelezőkön kívül, de az ugye nem javítás hanem karbantartás).
És mentünk vele közel 1000 km-es utakra is, sosem fordult meg a fejemben hogy bármikor is otthagyhatna az út szélén.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
lsebestyen
addikt
válasz roberto211 #65025 üzenetére
Motorkód c14nz a 8 szelepesnek (szerintem igen)? Kb nem lehet kinyírni. Én azt választanám. Ha jól tudom, akkor a 12 szelepes már ecotec.
-
AMD Power
titán
válasz roberto211 #65028 üzenetére
1.4 8v jobban jarsz. Es a felszereltsege is lenyegesen jobb!!!
-
gban
Közösségépítő
válasz roberto211 #65030 üzenetére
Viszont még mindig nem mondtad mennyibe kerülnek, illetve mennyi lesz a vége magyar rendszámmal.
Postázást nem vállalok.
-
Gabis
őstag
válasz roberto211 #65030 üzenetére
Ha nem rohad és cseréled a kötelezőket vétel után és rendszeresen, a világból kiszaladsz vele.
-
gban
Közösségépítő
válasz roberto211 #65034 üzenetére
Na várjál, hogy hozod be?
Nekem majdnem 400€ volt a biztosítás meg rendszám, úgy hogy ugye érvényes volt a vizsga.
Osztrákoknál nem olcsó ám.Postázást nem vállalok.
-
h3lios
addikt
válasz roberto211 #66160 üzenetére
Nekem G Astránál EGR szelepet kellett tisztítani. Igaz hibajelel nem volt.
B-tag: H3lios#2825
-
Petyyyyy
addikt
válasz roberto211 #66160 üzenetére
Ha remeg/dadog akkor nem tökéletes a robbanás - üzemanyag vagy levegő probléma lesz.
Egy mentes sörért meg kóláért cserébe max kiolvassák neked, de megcsinálni biztosan nem fogják.
Ahogy az is biztos, hogy a külföldön tankolt valamelyest jobb minőségű üzemanyag nem fogja kitakarítani az EGR szeleped vagy szívósorod vagy akármid.
Ha nem megy az index visszajelződ, akkor megeshet, hogy óracsoport csere. Szerelőmnek ugyanez volt a baja, ő cserélte.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
szabonagyur
félisten
válasz roberto211 #66164 üzenetére
akkor átviszem szerelőmhöz, itt van a sarkon.
Mire vársz akkor?
-
beg
veterán
válasz roberto211 #66164 üzenetére
Lambda is csinál ilyet, de lehet egr vagy légtömegmérő is.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz roberto211 #66164 üzenetére
"...Nekem elég lenne a kiolvasás, többire vagy én magam megcsinlom.."
Így tudod kiolvasni:
Elektromos gázpedál hibakód villogtatás
A féket és a gázt benyomom és nyomva tartom,majd gyújtást adok rá,és akkor a narancssárga szervízlámpa villogni kezd. A 10 villogás 0-t jelent.A kódok 4 jegyűek,és sorba adja be őket. A hibakódon belül a számok közt rövidebb, a hibakódok közt kicsit hosszabb a szünet.A hibakódokhoz van egy kódlista.
Bovdenes gázpedál hibakód villogtatás:
A kézifék kar alatti borítást fel kell nyitni egy vékony csavarhúzó,segítségével.Az ott található OBD2-es csatlakozó 5-ös és 6-os érintkezőjét rövidre kell zárni lekapcsolt gyújtás mellett. (Ha nincs a csatlakozó a kézifékkar alatt,akkor a biztosítéktáblába van beépítve.)
Be kell kapcsolni a gyújtást,és számolni a narancssárga szervízlámpa villogását[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
roberto211
őstag
válasz roberto211 #66170 üzenetére
Illetve annyit kérdeznek meg hogy ugye ahogy olvastam most 0 val kezdődik a hibakod eleje.. A 0 az hány villogas? Mert egyértelműen nulla de akkor nem tudom megkülönböztetni h most első vagy a második számjegy
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
mohabá 007
aktív tag
válasz roberto211 #66170 üzenetére
Kezdjük az elején. Az OBD csatid hol található? 10,vagy 16 lábkiosztású?
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
MODERÁTOR
válasz roberto211 #66160 üzenetére
Nekem ugyanilyen autóm van, ugyanezzel a problémával. Hideg motornál nem jelentkezik a gond, csak ha többet volt használva. Hosszú út után meg minden esetben jelentkezik, főleg kinyomott kuplungnál. Ilyenkor leállítás után meleg motorral nehezen is indul. Szervizben voltam, diagnosztika egyértelműen EGR hibát írt. Kitisztították, a probléma megszűnt kb 2-3 hónapra, de most ismét jelentkezik. Valószínűleg EGR csere lesz nálam, vagy falazás, még nem tudom.
-
MODERÁTOR
válasz roberto211 #66193 üzenetére
Akkor lehet valóban más is van ott. Mindenképp menj el egy diagnosztikára, az a biztos.
-
roberto211
őstag
válasz roberto211 #66231 üzenetére
Mert fogalmam sincs, mivel lehetne leszedni. :S Meg h milyen mérettel.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Directors
senior tag
válasz roberto211 #66231 üzenetére
Szia!
Erre gondolsz ? Ha igen akkor nekem két sima csillag csavar fogja csak. Alatta találod az injektort és a társait....
[kép]A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
Directors
senior tag
válasz roberto211 #66234 üzenetére
Igen, torx készlettel próbáld meg. Ha esetleg nincs akkor szerezz be egyet. Sose baj ha van otthon.
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz roberto211 #66236 üzenetére
Vegyél egy ilyen készletet,úgy is kell ha szeretsz bütykölgetni.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
szkury
tag
válasz roberto211 #66252 üzenetére
Bármelyik barkácsáruház, de a Teco-nál is lehet venni
Az élet egy olyan dolog amiből élve nem tudsz kikerülni! Mindenkinek van egy málna!
-
Directors
senior tag
válasz roberto211 #66252 üzenetére
Bármilyen nagyobb barkács árúházban kapsz. Meg ilyen kisebb csavar,szerszám boltokba. Bolhapiacon. Bár az elég silány minőség szerintem.
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz roberto211 #66252 üzenetére
Nagy esély van rá,hogy még a legkisebb autóalkarész kereskedőnél (maszek) is tudsz venni,azt hogy kb mennyi magyar pénzt kérhetnek érte,azt nem tudom.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz roberto211 #66256 üzenetére
Ő az. emmá profi
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz roberto211 #66299 üzenetére
Elektromos hiba.Szoríts azért,hogy csak a csatlakozó vezetékben legyen gubanc.( kontakthiba,szálszakadás)
Ettől szivatósabb EGR-t még nem láttam,az ára is húzós.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz roberto211 #66303 üzenetére
Mert így néz ki,és ahhoz hogy bármit is tisztítani lehessen,szét kellene kapni.
Ez meg olyan,mint ami egybe van préselve...és még itt van az az 1 sarus csatlakozó is,(vízhőfok jeladó vízhőmérő órához) akkor meg már az egész benne van a hütőkör rendszerbe.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Petyyyyy
addikt
válasz roberto211 #66303 üzenetére
Hideg zsíroldóba kell áztatni egy napra és kész. Ha ezt követően elmúlik a hiba, viszont nagyon hamar (2-3 hónap múlva) visszatér, akkor csere.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
mohabá 007
aktív tag
válasz roberto211 #66303 üzenetére
"..Elvileg azért van problem mert,elkokszolódott nagyon az egr nem?.."
Az EGR elkoszolódás mechanikus hiba.(nem tud mozogni a lerakódott koksztól a szelep)
Neked pedig ez a hiba: "...EGR szelep- inkorrekt jel/hibát írt ki a wifis cucca..p1405:."
Ez pedig elektronikus hiba.
Ha nem tévedek,akkor ez a kód ezt jelenti:
Kipufogógáz visszavezetés érzékelő 'A' áramkör alacsony jelszint
- visszavezetés érzékelő = potméter,ami érzékeli amikor elmozdul a mechanikus rész az EGR-ben.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz roberto211 #66346 üzenetére
Én pl. Opel típusspecifikus FB csoportokban szoktam érdeklődni, ott jó eséllyel találsz megoldást, persze, ha normális a közösség (pl. B Veki csoport jó)
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
AMD Power
titán
válasz roberto211 #66361 üzenetére
A legjobb... azzal a világból ki lehetne menni. Abba én is szívesen beülnék. Nem kicsi, nem nagy. Biztonságos és még jól is néz ki.
Gergőke88 Annyiból már valóban egy szép H kijön. Ami minden szempontból jobb mint egy Corsa.
-
_q
addikt
válasz roberto211 #66383 üzenetére
Ha 12 volt kell, akkor valamilyen 12V-os tápegységről persze csak ha van otthon, viszont miért nem szétszerelés előtt kérdezted meg?
-
_q
addikt
válasz roberto211 #66386 üzenetére
Én asszem egy laptop tápegység végét vágtam le régen, abból jön ki 2 vezeték, táp és gnd. Azzal megoldottam régen, ha kellett valahova 12V. Esetleg, ha van ilyened amit nem sajnálsz rá, akkor abból megoldható még.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz roberto211 #66389 üzenetére
Nyomom a privit.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen