1) Lényegtelen. A grafika skálázható. Nem kell a 8 GB-os VGA-kat kizárni, hanem elég nekik egy medium textúrarészletesség és működnek tovább. Ez egyáltalán nem probléma a fejlesztés oldalán.
2) Többször kell lefuttatni. De nem változik az eredmény, még ötszöri futtatásra sem. Hiába volt nekünk is fura, a Microsoft visszeírta a kérdésünkre, hogy normális, mert a Forza Horizon 4 sok rendszeren parancsmotor limites, így ha egy új GPU itt fejleszt, akkor jobb teljesítményre lehet képes (a Vega 20-ról ismert, hogy a parancsmotorjait lecserélték). Xbox One-ban pedig eleve két grafikus parancsmotor van, tehát a PC-s GPU-k képességeinek a dupláját kínálja.
3) Nyilván az Ubisofton kívül meglepődnék, ha más is erre az útra lépne. Vannak erre a problémára elegánsabb megoldások is.
(#86376) Keldor papa: Egyáltalán nem lesz olcsó a Navi. A GPU-k fejlesztési és gyártási költsége nő, tehát a végleges termék ára is nőni fog.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.