gyakorlatilag ha visszagondolok a nagyobb fpsek / immersion simulatorok jellemzően 30-40 óra körül szoktak lenni, legyen az Half Life 1-2, Deus Ex, Prey, Doom, Crysis, Stalker, Far Cry, Bioshock, Dishonored széria. egyébként végiggondolva nagyon hagyományos single fps nem is maradt: vagy átment minden (fél)openworld megoldásokba, vagy immersion simulatorba.
amik ennél rövidebbek, ott jellemzően elment a pénz a díszletre, ld a Metro2033 esetén a hatalmas külső moszkva terek amiket nem lehetett bejárni de le kellett modellezni, vagy a FEAR2-3 aminél pár jelenet valószínűleg szintén egész extrém drága volt.
egyébként tolom a Far Cry New Dawnt, eddig nagyon bejön ahogy gyakorlatilag teljesen átiterálták a Far Cry 5öt. a több RPGvel kapcsolatban nem tudom mit gondoljak, viszont valahol meg jó, hogy nincs az mint az FC2ben, hogy valahol az ember a harmadik óra körül beszerezte azokat a fegyvereket, amikkel utána egészen a játék végéig ment, itt meg van némi változatosság.
TTomax: meglátjuk, egyelőre Metroval kivárok.
2033 nekem nagyon cső volt amin tovább rontott, hogy az immersion simulator elemek amiket beleraktak mechanikailag nem működtek.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.