Hirdetés

2024. június 6., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Lokál  »  nVidia tulajok OFF topikja

Hozzászólások

(#58747) Abu85 válasza TTomax (#58717) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A DX11-es mGPU nem is érdekelte őt, mert olvasott róla, hogy rossz. A DX12-es linked multiadapter miatt ment mGPU-ra, mert arról azt mondták a fejlesztők, hogy 90-100%-ot skálázódik, csak épp azt nem írták hozzá, hogy ez egy API-ba épített szolgáltatás, amit a Microsoft nem a hidas megoldásokhoz fejlesztett. Híd nélküli Radeonokon skálázódik is ennyit, de a GeForce-okon és a hidas Radeonokon 20-40% a max.

A Sniper Elite 4 nem a Microsoft által beépített linked módot használja, hanem egy explicit multiadapter megoldást, mint például az Ashes of the Singularity, csak a gyártok keverésének lehetősége nélkül. Ez később sem kerül bele, mert a Rebellion nem tartja fontosnak, alapvetően igazuk is van. A Microsoft linked megoldását meg a Rise of the Tomb Raider használja.

Ennek a DX12-es opcióknak még az az előnye, hogy nem kell nézni az alaplapon az SLI és a CF logót. Akkor is működik, ha ezek nincsenek rajta. Ilyen formában össze lehet kötni két GTX 1060-at is, amire DX11 alatt nincs lehetőség. Ugyanilyen lesz a Vulkan mGPU konstrukciója is, majd a GDC-n beszélnek az 1.1-es frissítésről. Szóval az MS és a Khronos ezt az alaplapi mikrokódos játékot ki akarja végezni, mert a DX12 és a Vulkan nem bízza a mGPU-t a driverre, így az NV és az AMD nem is tudja korlátozni a működést.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Útvonal

Fórumok  »  Lokál  »  nVidia tulajok OFF topikja
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.