Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#4801) sfefe válasza 4Grider (#4800) üzenetére


sfefe
őstag

22 nem volt egész évben....
Nehogy már sajnáljam az egyik legdrágább céget....

Az élet nem igazságos csak jobb a halálnál...

(#4802) 4Grider válasza sfefe (#4801) üzenetére


4Grider
nagyúr

Tényleg, 17.6 % volt. Ettől (nem) függetlenül náluk is visszaesés tapasztalható, akár sajnáljuk ezért őket, akár nem.

(#4803) csibor


csibor
őstag

FB-on egyik üzletkötő azzal reklámoz , Február 29-ig megkötött szerződésre nem vonatkozik a kötelező emelés.

(#4804) trec12 válasza csibor (#4803) üzenetére


trec12
addikt

A Netfone ezt közzé tehetné a face oldalukon és a honlapon is. De talán így lehet mert az "Árgarancia" felirat még mindig ott van a csomagokon.

[ Szerkesztve ]

(#4805) 4Grider válasza csibor (#4803) üzenetére


4Grider
nagyúr

Így kellene a többinél is müködnie, mert elég nagy pofátlanság egy 15% körüli áremelés azoknál, akik egy-két hónappal azt megelőzően kötnek előfizetői szerződést.

(#4806) csibor válasza 4Grider (#4805) üzenetére


csibor
őstag

Nekem Márciusban jár le. Ha ténylegesen igaz(így már olcsóbb lesz mint a Küf), akkor maradok még 10 hónapra, igaz akkor is ha nem (300-500Ft lesz a különbség) :) Nekem nincs különösebb gondom velük.

(#4807) trec12 válasza csibor (#4806) üzenetére


trec12
addikt

Én meg akkor átjövök ide a KÜF-ből mert ugyan az a csomag itt kb. egy ezressel olcsóbb lesz. (március 1-ig). Én annyit nem adok már érte ahová emelik. :( Meg a Yeti előtt sok évig Vodás voltam amerre én jövök-megyek ott mindenhol jó a Voda.

[ Szerkesztve ]

(#4808) mihaczitomi


mihaczitomi
junior tag

Nekem most jár le a 10 Hónap ,De engem még senki nem keresett ......

06 30 962 8221

(#4809) vence válasza 4Grider (#4805) üzenetére


vence
junior tag

Nem tudom, de akármerre nézek én csak pofátlanságot látok.

Az árkülönbségek pedig egyre csak nőnek a működő piacokhoz képest ...
Az utóbbi időben nagyon látványosan elkeztek nőni a benne foglalt adatmennyiségek, vagy a hozott számért adott jóváírások,
ami adott esetben akár féléves ingyenes szolgáltatást is jelenthet!

Itt meg az IKÁ-en matekozunk, a sokszoros árak mellett.

És sajnos nagyon igaz, hogy "Egy fecske nem csinál nyarat!"

Az átlag nyugatinak 1 napi keresetéből (a minimum órabérrel számolva is) kijön az éves mobilszámlája, olyan korlátlan csomaggal, ami itt a nagy többség számára elérhetetlen.

De a készülék árakról is sokat lehetne beszélni,
de ott van az 5G témája is ...
Lassan minden olcsó csomagban is benne van már,
(pl. 5 Eurós korlátlanban).

Visszatérve a kiindulási pontra:
Ahol számít az ügyfél, ott ilyesmi elképzelhetetlen.

Egyébként itt se lenne kötelező emelni, csak ez sokkal kényelmesebb, mint az ügyfelekért küzdeni.

(#4810) Littoral válasza mihaczitomi (#4808) üzenetére


Littoral
aktív tag

Ugyanígy voltam, ezért írtam egy emailt nekik, hogy ilyenkor mi a teendő. Másnap-harmadnap felhívtak és megegyeztünk.

(#4811) 4Grider válasza Littoral (#4810) üzenetére


4Grider
nagyúr

Mivel ilyenkor nem változhat a havidíj, nem túl bölcs dolog, hogy te jelentkezel ilyenkor náluk, hogy többet szeretnél fizetni...

(#4812) KatonaT válasza Littoral (#4810) üzenetére


KatonaT
aktív tag

Miben lehet megeggyezni? Mi van ha nem tudsz velük megeggyezni? nem fogadod el az áremelést, és nem kötsz új hűségidőt?

(#4813) 4Grider válasza KatonaT (#4812) üzenetére


4Grider
nagyúr

Akkor részükről rendes felmondással felmondják a szerződést. Legalábbis ezzel fenyegetőznek.

(#4814) Littoral válasza KatonaT (#4812) üzenetére


Littoral
aktív tag

A tájékoztatás az volt, hogy ilyenkor hűség nélküli csomaggá alakul az előfizetés, ami az én esetemben ~ +2e Ft lett volna. Nem lett.

(#4815) 4Grider válasza Littoral (#4814) üzenetére


4Grider
nagyúr

2. § Az Eht. 127. §-a a következő (6) bekezdéssel egészül ki:
"(6) A határozott időtartamú előfizetői szerződés helyébe lépő új, határozatlan idejű szerződésben meghatározott, az előfizetői szolgáltatásra vonatkozó szerződési feltételek nem lehetnek az előfizetőre nézve hátrányosabbak a korábbi határozott idejű szerződésben szereplő szerződési feltételeknél."

(#4816) KatonaT válasza 4Grider (#4815) üzenetére


KatonaT
aktív tag

akkor milyen alapon szünteti meg a szerződést?

(#4817) Littoral válasza 4Grider (#4815) üzenetére


Littoral
aktív tag

Szó szerint fillérekről van szó, én nem rágódok ezen, még így is a fele az összeg az előző szolgáltató számlájának.

(#4818) MadMancs válasza KatonaT (#4816) üzenetére


MadMancs
veterán

Jogi kiskapu.

Alap esetben a szolgáltatóval határozatlan időre szerződsz, amin belül alaírhatsz 1-2 év hűséget.

Itt viszont fixen 10 hónapra szerződsz, ami vagy meg lesz újítva (új szerződés készül), vagy határozatlan idejűre váltasz (új szerződés készül), vagy ha semmit se szeretnél akkor a szerződés megszüntetése kerül.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#4819) KatonaT válasza Littoral (#4817) üzenetére


KatonaT
aktív tag

Annyira azért nem fillérek, 3 kártyát vittem át, ha mindegyiken emel 2000-et lejárat után, az évi 72000 ezt azért lehet számabb távlatban is, mert telefon előfizetést nem 1-2 évre köt az ember...

(#4820) KatonaT válasza MadMancs (#4818) üzenetére


KatonaT
aktív tag

Köszi a választ

(#4821) KatonaT válasza MadMancs (#1785) üzenetére


KatonaT
aktív tag

Itt azt írtad, hogy 10. hónap előtt hosszabítasz, akkor utána is az az ár marad.
Ez hogy lehetséges?

(#4822) Littoral válasza KatonaT (#4819) üzenetére


Littoral
aktív tag

Esetemben itt fillérekről van szó, újabb tíz hónapot vállaltam.

(#4823) MadMancs válasza KatonaT (#4821) üzenetére


MadMancs
veterán

Azt nem mostanában írtam. Azt tudom én is mondani ami épp az aktuális folyamat (de főként inkább azt amit nekem is mondanak fentről).

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#4824) KatonaT válasza MadMancs (#4823) üzenetére


KatonaT
aktív tag

Akkor abban az időben volt ilyen lehetőség, most nincs.
Ezt írhatod így is :)

(#4825) MadMancs válasza KatonaT (#4824) üzenetére


MadMancs
veterán

Nem tudok konkrétumot írni, nem látok rá a rendszerre még. Pár nap és konkrétan is tudok nyilatkozni.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#4826) trec12 válasza MadMancs (#4825) üzenetére


trec12
addikt

Gondolom a jogászok meg a pénzügyesek szorgoskodnak no meg üzletpolitika jó komplex kérdés ez most.

[ Szerkesztve ]

(#4827) 8 válasza MadMancs (#4818) üzenetére


8
senior tag

A határozott idejű szerződés ("hűség") helyébe automatikusan határozatlan idejű szerződés lép a törvény szövege szerint, pontosan az előfizetők védelmében.
134. § (14) "A határozott időtartamú előfizetői szerződés helyébe a meghatározott idő elteltével határozatlan időtartamú előfizetői szerződés lép"
Ez szerintem elég egyértelmű.

Az egyetlen releváns kivétel itt a 134. § (14) c) pontja, ha a a felek közös akarattal kizárták ennek lehetőségét.
A megkötött szerződésemben nem szerepel ilyen. Szerintem máséban sem.

A határozatlan idejű szerződést természetesen a szolgáltató további jogkövetkezmények nélkül felmondhatja legalább 60 napos felmondási határidővel, előfizető pedig azonnali hatállyal.

https://nmhh.hu/media-es-hirkozlesi-biztos/kisokos

https://njt.hu/jogszabaly/2003-100-00-00.91#CI

2003. évi C. törvény az elektronikus hírközlésről

Az előfizetői szerződés megszűnése

134. § (1) Az előfizető a határozatlan idejű előfizetői szerződést azonnali hatállyal bármikor jogosult további jogkövetkezmények nélkül felmondani. Az előfizetői szerződés bármely ezzel ellentétes kikötése semmis.
(2) Az előfizetői szerződés szolgáltató általi felmondásának felmondási ideje az (la), a (6)–(7), illetve a (13) bekezdésben meghatározottak kivételével nem lehet kevesebb mint 60 nap.
(14) A határozott időtartamú előfizetői szerződés helyébe a meghatározott idő elteltével határozatlan időtartamú előfizetői szerződés lép, amely határozatlan idejű szerződésben meghatározott, az előfizetői szolgáltatásra vonatkozó szerződési feltételek nem lehetnek az előfizetőre nézve hátrányosabbak a korábbi határozott idejű szerződésben szereplő szerződési feltételeknél. A határozott idő elteltét megelőző 90 napban a szolgáltató három alkalommal az Elnök rendeletében meghatározott tartalommal köteles az előfizetőt egyértelműen tartós adathordozó útján tájékoztatni a határozott idejű szerződés határozatlan időtartamúvá átalakulásáról. A tájékoztatásnak ki kell terjednie a szerződés megszüntetésének lehetséges módjaira, a szolgáltatás tekintetében legkedvezőbb díjszabásra.
(14a) A (14) bekezdéstől eltérően nem lép határozatlan időtartamú előfizetői szerződés a határozott időtartamú szerződés helyébe
a) ha az előfizető egyoldalúan – vagy az előfizető és a szolgáltató közös akarattal – a határozott idő lejártát megelőzően nyilatkozik arról, hogy a határozott idő leteltével a szerződést megszünteti,
b) a 127. § (4f) bekezdése szerinti kedvezményes szerződéses feltételeket biztosító internethozzáférés-szolgáltatás igénybevételére vonatkozó határozott időtartamú előfizetői szerződés esetén, vagy
c) ha a felek közös akarattal kizárták annak lehetőségét, hogy a határozott időtartamú előfizetői szerződés helyébe a meghatározott idő elteltével határozatlan időtartamú előfizetői szerződés lépjen.

[ Szerkesztve ]

50.000Ft (!) jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2 évig ingyen. 500Ft PARKL kupon parkoláshoz. Raiffeisen ajánlókód számlanyitás akár +60k Ft. Revolut regisztrációhoz 8.000Ft tőlem. Privát üzenetben küldöm

(#4828) MadMancs válasza 8 (#4827) üzenetére


MadMancs
veterán

Így van, és fel is mondja ha úgy van. Hol a hiba (jogi oldalról)? A baj hogy a havidíj is úgy van ÁSZF és szerződésen is hogy havidíj a listaár, ebből X Ft a kedvezmény 10 hónapig. Szóval jogilag védve vannak.

Ami bosszantó az az "árgarancia". Nagyon sokáig ment úgy a promó hogy nem emelkedik havidij se hűség alatt se utána. Ez jóeséllyel már támadható ha valaki nekiugrana.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#4829) MadMancs válasza trec12 (#4826) üzenetére


MadMancs
veterán

Igen.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#4830) 8 válasza MadMancs (#4828) üzenetére


8
senior tag

fel is mondja ha úgy van

Ha hogy van? Ezek szerint rendszeresen találkozol csak úgy felmondott netfone szerződésekkel?

50.000Ft (!) jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2 évig ingyen. 500Ft PARKL kupon parkoláshoz. Raiffeisen ajánlókód számlanyitás akár +60k Ft. Revolut regisztrációhoz 8.000Ft tőlem. Privát üzenetben küldöm

(#4831) MadMancs válasza 8 (#4830) üzenetére


MadMancs
veterán

Én személy szerint nem találkoztam még ilyen esettel volt/leendő ügyfélkörömben.
Viszont nem az én ügyfelem esetében igen. Mivel hűség lejárta után nem a listaár az első lépcső, hanem a jelenlegi akciós ár (hosszabbítás esetén). Viszont ha ügyfél köti az ebet a karóhoz, hogy egy fillérrel se fizet többet, akkor felmondásra kerül. Viszont nem egy esetben hosszabbítottam már ügyfélnek ugyanazon a havidíjon is, ami előtte volt. Igazából Netfone - üzletkötő - ügyfél hármas hozzáállásán múlik minden.

Egyedül arról nem tudok nyilatkozni hogy az elmúlt 1 hónapban milyen változások történtek konkrétan.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#4832) gjmail


gjmail
csendes tag

Új szerződés esetén a SIM kártya kézhezvételétől mennyi idő múlva kell aktiválni? Miért kérdezem: a lányom 250 km-re tanul, el kellene juttatni hozzá. Nem tudom oda kérni, mert délelőtt egyetem, vagy munka, délután munka, vagy koli. Nincs állandó hely ahol át tudná venni. Én viszont automatába, vagy postán maradóba is tudnám neki küldeni. Ha később van aktíválva, mint az arra adott idő, az megoldható?

(#4833) MadMancs válasza gjmail (#4832) üzenetére


MadMancs
veterán

Nem kell aktiválni.

Hordozás és üzletkötővel kaució nélkül kötött szerződés esetén aktívan érkezik a sim.

Kaució köteles szerződés esetén pedig a kaució beérkezése után automatikusan aktiválja központ.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#4834) gjmail válasza MadMancs (#4833) üzenetére


gjmail
csendes tag

Bocsi, rosszul fogalmaztam, a Yetteltől hoznám a számokat és a Netfonos kártya átvételtől Yetteles előfizetés megszűnéséig mennyi idő szokott eltelni?

(#4835) dajj válasza gjmail (#4834) üzenetére


dajj
csendes tag

Nekem 1 nap volt a dolog! Tehát átvettem egyik nap és másnap este át is állt a szám!
Van egy kiskapu is és most netfone-os kollégák ne figyeljenek! Kéred GLS-sel kiszállításra a kártyát! Kötik az ebet a karóhoz, hogy csak te veheted át! Namármost csomagszám segítségével a gls oldalán meg tudod változtatni, hogy automatába vigye a futár!

(#4836) 8


8
senior tag

GL franchise partner küldte most, szerinte hűségidőn belül nem lesz emelés

50.000Ft (!) jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2 évig ingyen. 500Ft PARKL kupon parkoláshoz. Raiffeisen ajánlókód számlanyitás akár +60k Ft. Revolut regisztrációhoz 8.000Ft tőlem. Privát üzenetben küldöm

(#4837) gjmail válasza dajj (#4835) üzenetére


gjmail
csendes tag

Köszi! :C

(#4838) MadMancs válasza gjmail (#4834) üzenetére


MadMancs
veterán

1-4 nqp

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#4839) MadMancs válasza dajj (#4835) üzenetére


MadMancs
veterán

Vagy nem.

Flex Del egy külön fizetős szolgáltatás.
Ha sim feladásakor nincs megrendelve akkor nem tudod átirányítani.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#4840) dajj válasza MadMancs (#4839) üzenetére


dajj
csendes tag

Nekem ugyan nem volt semmilyen flex del megrendelés!

(#4841) MadMancs válasza dajj (#4840) üzenetére


MadMancs
veterán

Nem is Te rendeled meg, hanem a feladó (ez esetben Netfone).

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#4842) trec12 válasza 8 (#4836) üzenetére


trec12
addikt

Hát erről nem minden értékesítési ponton tudnak. Igaz lehet ez?
@MadMancs? Tudni valami hivatalosat?

[ Szerkesztve ]

(#4843) Bajusz2010


Bajusz2010
tag

Kérdezni szeretném, hogy milyen a Netfone minősége pl. a Vodafonhoz képest?
Ma a Vodás ügyfélszolgálatos azt mondta, hogy rosszabb az övékéhez képest.
Szerintem csak védi a cégét!
Vidéken sincs panasz rá?
Mert árban jobbnak tűnik mint a Voda..

(#4844) 4Grider válasza Bajusz2010 (#4843) üzenetére


4Grider
nagyúr

Nyilván jobb nem lehet, ha a voda infrastruktúráját használja. Ha a Telekomét, akkor előfordulhat hogy jobb, meg az is, hogy rosszabb. Saját hálózata viszont nincs, csak központi infrastruktúrája, de használhatsz voda apn-t is (ha épp voda hálózatot használsz)...

(#4845) Foose válasza Bajusz2010 (#4843) üzenetére


Foose
addikt

Így van, a Vodafone hálózatát használja.. Én sok évig voltam vodás, és most ugyanolyan elégedett vagyok mint anno Vodafone ügyfélként. Nyíregyházán használom.

Lehet ismersz régebbről,Nrg néven :) Mostanában SirDannyL

(#4846) MadMancs válasza trec12 (#4842) üzenetére


MadMancs
veterán

Hivatalosan nem tudok még. De az én információk is az hogy hűség alatt nincs emelés.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#4847) MadMancs válasza Foose (#4845) üzenetére


MadMancs
veterán

Nem teljesen. Az 1 és 4Gb-os csomagok fixen Telekom már, 20/50/100Gb a honlapon lévők Voda, de Telekom is megoldható.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#4848) Foose válasza MadMancs (#4847) üzenetére


Foose
addikt

Úgy értem, a Vodafone hálózat használatával vagyok elégedett.

Lehet ismersz régebbről,Nrg néven :) Mostanában SirDannyL

(#4849) wong kok wah válasza MadMancs (#4847) üzenetére


wong kok wah
senior tag

Vannak olyan csomagok amik a telekom hálozatát használják? Most akarok flottát váltani és fontos lenne a telekom hálozat...

(#4850) xts válasza wong kok wah (#4849) üzenetére


xts
csendes újonc

Szia!
A telefononban egyik SIM Vodafone, másik Netfone (Telekom). Mindkettő jó.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.