Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#4601) csaszi75 válasza 4Grider (#4600) üzenetére


csaszi75
senior tag

Szoktál dolgozni olyan eszközzel, ami valami limitációba ütközik? :)
Itt egy Mikrotik-es ábra:

A rate limiting az érdekes.. Van egy cső, aminek a limitje tegyük fel 1 gbps.
Amikor indul a szolgáltatás soha nem éri el még ezt az értéket, de amikor már eltelik egy kis idő... akkor a sinus hullámok tetején (csúcsidőben) limitál a rendszer.. jobb esetben csak egy rendszer, rosszabb esetben több rendszer limitál :) (kapacitás gond, tervezési hiba, nincs elég tábla valahol..) Tűzfal, NAT, IPsec TT.. vagy sima CPU/memória gond..
Ha a fenti példát nézzük és azt felbővítik a duplájára, akkor feltehetően nem lép életbe limit.
Na és mit vesz észre ilyenekből a user? Ugyanazon a helyen az egyik pillanatban jól megy a másik pillanatban nem jól megy, vagy egész nap rosszul megy, vagy néha megy csak jól vagy néha megy csak rosszul :) Stb Nekem úgy rémlik, hogy többféle panasz volt.. volt ahol fordítva volt, hogy a Netfone jobb értékű. Arra mi a magyarázat? :) S volt olyan is, ahol nem volt sok különbség a kettő között.

(#4602) eddy15


eddy15
tag

Sziasztok! Sok jót és rosszat is olvastam itt a Netfone-ról. Én Telekomos hálózaton szeretném használni a szolgáltatásukat. Arról tudna valaki tájékoztatást adni, hogy milyen? (Olvastam, hogy a Vodafone-os hálózaton a szolgáltatásuk néha használhatatlan. ez pl. előfordul Telekomos hálózattal is? Én jó ideje nem voltam Telekomos mobillal, megéri a több pénz az ő hálózatukat, vagy olyan mint a Vodafone, hogyha pl vonaton ülök, vagy belépek egy panel épületbe, akkor hol van, hol nincs?)

A másik pedig a vezetékes internetük: Telekomos hálózatot használnak, ezt tudom. Valakinek ezzel is van tapasztalata esetleg?

Érdemes jelenleg váltanom Vodafone-ról?

Ugye emel a Vodafone, meg a Telekom is orrba-szájba, és őszintén nekem nem ér annyit a szolgáltatásuk mint amennyit kérni akarnak érte.

(#4603) Hegepapa válasza eddy15 (#4602) üzenetére


Hegepapa
csendes tag

Szia. Én először Vodafone hálózatot használtam de új telefont vettem és a hívások megszakadtak térerő hol volt hol nem és kértem helyette Telekomos kártyát azóta minden rendben... Nálam jobb a Telekomos...

(#4604) Zssom válasza eddy15 (#4602) üzenetére


Zssom
tag

Nálam is határozottan jobb a Telekomos, Párom kezdett vodással, de az övét is átkértük T-s re, mert ahol mi használjuk ott a V nem annyira nyerő. V-ssel volt néha kevés számban net elérés probléma is, ez itt most nincsen

(#4605) vence


vence
junior tag

Lehet ezt (T-s hálózatot) kérni előre,
vagy csak ha problémák vannak?

Sokat használnám útközben, gondolom átlagban a T hálózata a jobb ...
De állítólag ez díjcsomagfüggő is ...
A korlátlan beszéd mindenképpen kell, a netnél tudok rugalmas lenni, ha ezen múlik.

A váltás gondolom SIM-cserét is jelent?!
Köszi!
-----------------
Esetleg más hasonló alternatív szolgáltató, akinél van már e-SIM, mert az is kellett volna és itt nincs! :((

[ Szerkesztve ]

(#4606) Zssom válasza vence (#4605) üzenetére


Zssom
tag

Lehet előre is kérni. Én üzletkötő segítségével kötöttem, ő biztosan segít, a központ nem tudom, lehet, hogy ott is, de honlapon keresztül sztem nem , mert a fent lévő csomagok mind vodások, uh mindenképpen élőszereplős játék

(#4607) eddy15 válasza vence (#4605) üzenetére


eddy15
tag

@Hegepapa és @Zssom köszönöm a válaszotokat. Akkor Telekomos hálózatra fogom kérni. Vezetékes netről valakinek van valami infója még?

@vence Én megkérdeztem ezeket az ügyfélszolgálattól: lehet Telekomos is, de az drágább: 50GB nettel 7990HUF, 100GB nettel 8490HUF, korlátlan beszéddel mind a kettő.

Igen, azt mondták, hogy az ő SIM-ük lesz, ha hordozod, ha újat kérsz. Én valszeg újat kérek és átteszem a Vodát feltöltőkártyásra.

[ Szerkesztve ]

(#4608) MadMancs válasza Zssom (#4606) üzenetére


MadMancs
veterán

1 és 4Gb tartalmazó csomagok már mind telekomosak, többi mindkettő (a honlapon szereplő árak vodásak).

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#4609) vence


vence
junior tag

@ ... Köszi mindenkinek!

A SIM-cserét már a Netfone-nál, a hálózatváltásnál gondoltam,
mert ugye, a hálózatjelölő más (lehet a szám is).

És mennyi lenne ennek az átfutása ?

Persze, lehet érdemesebb akkor már a T-vel indítani és nem kísérletezni ...

Hűségen belül lehet-e csomagot váltani (felfelé, természetesen) ??
Ennek van-e költsége és mennyi?

(#4610) StarKiller89 válasza vence (#4609) üzenetére


StarKiller89
senior tag

lehet csomagot váltani, nincs díja

Samsung Galaxy S23

(#4611) eddy15


eddy15
tag

Végül úgy döntöttem nem váltok, felhívtam még egyszer őket, meg bementem az Ázsia Centerben található üzletükbe.

Hogy őszinte legyek, az első hívás mikor alap infókat kértem még elment (az sem volt e legkedvesebb). A másodikra rohadt sokat kellett várni és gyorsan le is akartak rázni, pedig új előfizető lennék... ehhez képest a Yettel, Voda, Telekom ügyfélszolgálat a mennyek országa. Az üzletükben is eléggé gyenge volt a rendszer, meg a segítségnyújtás is, nem voltak a toppon, mindent fogóval kellett belőlük kihúzni. Ha bajom lenne, sztem semmiben se tudnának segíteni...

Sajnálom, pedig alapvetően tök jó kis net+tv+telefon csomagot állítottam össze magamnak. :/

Ha valakinek van pozitív ellentapasztalata és használja is jó ideje, szívesen meghallgatnám azért.

(#4612) simpley válasza eddy15 (#4611) üzenetére


simpley
őstag

Én elvből nem választanék NVMO-szolgáltatót, de ez más kérdés... Lehet hogy olcsó, tizedannyi, de ha bajod van kb nincs hova menni. Egy nagy szolgáltató meg azért tud segíteni ebben-abban...

signed by simpley.

(#4613) eddy15 válasza simpley (#4612) üzenetére


eddy15
tag

Én nagyon örültem volna neki, mert a jelenlegi áremelések szerintem már túlzóak. De ez van, majd lehet egyszer kipróbálom.

[ Szerkesztve ]

(#4614) StarKiller89 válasza simpley (#4612) üzenetére


StarKiller89
senior tag

kb 20 évig voltam 20-as, de szerintem egyszer sem voltam ügyfélszolgálaton

Samsung Galaxy S23

(#4615) vence válasza eddy15 (#4611) üzenetére


vence
junior tag

Ez sajnos országos probléma!
Az ügyintézők felkészítése nem megfelelő, a problémás, bonyolultabb eseteket nem szeretik, leginkább a munkájukat se!
Tisztelet a kivételnek, sajnos elég ritka.
Szóval így nagyon személyfüggő és leginkább szerencse kérdése az egész.

Ez igaz az én Trés tapasztalataimra is, sz. nagyon vegyes, az árszinthez képest inkább katasztrófa.

Nagyon szomorú, h ezek a benyomásaid, de
"Valamit valamiért!" - így szoktam mondani, talán betanulnak és rövid hűséget kell/szabad csak vállalni!

A másik oldala a dolognak, h támogatni kellene a viszonteladókat, mert azok mozgathatnák meg komolyabban a piacot!
Én ezt látom a német piac alapján.

A T. pedig nagyon visszaél a helyzetével, illene büntetni!

Döbbenet, amit csinálnak a tulajhoz képest.
Most fogok erről beírni egy kis csemegét a T-és topikba ...
A lényege, már prepaid-ben (hűség nélkül) is hihetetlenül jobbak a német csomagok, lehetőségek.
Számhordozás pl. 15-50 Euro bónusz kezdőegyenleget és adott esetben fél év ingyen korlátlan beszélgetést jelent!
Nem "dijmentes" dumával kábítják a népet, hanem folyik a harc a vevőkért, a hűséget pedig nagyon nagy kedvezményekkel jutalmazzák.

Ez az "inflációkövető díjkorrekció"-s szabályozás, pedig abszolút impotens, logikátlan, kontraproduktív és semmi köze a piacgazdasághoz. Csak gratulálni lehet, akik összehozták!
Pedig állítólag, megy a harc az infláció ellen ...
Ja, a szavak szintjén. :U

(#4616) gjmail


gjmail
csendes tag

Új belépés előtt érdeklődnék:
telefonos visszahívás során azt az infót kaptam, hogy számhordozáskor lépjek ki előbb a flottámból feltöltősre és így menjek a Netfone-hoz, a weboldalon meg az van, hogy feltöltősként van kaució, előfizetéses számhordozás esetén nincs.
Remélem nem lehúzni akart az üzletkötő.

(#4617) 4Grider válasza gjmail (#4616) üzenetére


4Grider
nagyúr

Nem csak natúr nem mondtad neki, hogy a flottában a neveden van az előfizetés? Mert sokan a flotta esetén alapból azt feltételezik, hogy nincs a neveden a hívószám.

(#4618) MadMancs válasza gjmail (#4616) üzenetére


MadMancs
veterán

Üzletkötőnek nem érdeke hogy lehúzzon, pláne hogy visszakapod kaució. Egyébként ha uzletkötővel nem online, hanem papíron szerződsz (ha távol vagytok is megoldható), akkor feltöltőkártyás és új szám esetén sincs kaució. Ha neveden van a szám, akkor nem kell kivinni sehova. Ha nem a neveden van akkor célszerűbb egy hűség nélküli publikus havidíjasba kivinni. Úgy online sincs kaució.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#4619) gabor9991 válasza MadMancs (#4618) üzenetére


gabor9991
őstag

Ezen a kauciós dolgon én is csodálkoztam, olvasom itt már nem először, én is kötöttem veled szerződést, feltöltős szám, hordozással, és kaució még csak szóba sem került.
De akkor emiatt, amit írtál.

(#4620) MadMancs válasza gabor9991 (#4619) üzenetére


MadMancs
veterán

Papír (vagy pdf) szerződés esetén az üzletkötő vállalja a felelősséget ügyfél után, azért nincs kaució.

Online (OSE) rendszeren keresztüli szerződésnél üzletkötő nem találkozik személyesen (amúgy se mindig de az már egyéni felelősség ) az ügyféllel ezért van kaució (kivéve havidíjas hordozás, mert ott előző szolgáltató számlája igazolja fizetésképességet).

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#4621) gjmail


gjmail
csendes tag

Köszönöm mindenkinek a megerősítést! :R

(#4622) eddy15


eddy15
tag

Még egy dolog felmerült bennem. Az ÁSZF-ben nem találtam 14 napos elállásról semmit, annak nem kellene mindegyik szolgáltatónál benne lennie?

(#4623) 4Grider válasza eddy15 (#4622) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ebből az ÁSZF-ből ettől sokkal több minden hiányzik...

(#4624) KatonaT válasza gjmail (#4621) üzenetére


KatonaT
aktív tag

Amúgy a kauciót patikán jóváírják. Írtam e-mailt, pár óra múlva már jóváírták.

(#4625) 4Grider válasza KatonaT (#4624) üzenetére


4Grider
nagyúr

És ha nem írsz levelet, akkor soha?

(#4626) Dluinet válasza 4Grider (#4625) üzenetére


Dluinet
nagyúr

Akkor szerződés megszűnésekor adják vissza vagy írják jóvá, mint minden kauciót.

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#4627) 4Grider válasza Dluinet (#4626) üzenetére


4Grider
nagyúr

Felénk akkor írják jóvá, amikor lejár az x hónap, ha már x hónapra és nem az előfizetés teljes időtartamára kérik...

(#4628) Dluinet válasza 4Grider (#4627) üzenetére


Dluinet
nagyúr

Ha az ügyfél kéri, akkor a hatodik hónap után jóváírják.

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#4629) dzf007


dzf007
aktív tag

A Netfone az áremelést mikor fogja bejelenteni? Digi mobilról a váltást lassan mérlegelni kellene..

(#4630) trec12 válasza dzf007 (#4629) üzenetére


trec12
addikt

Valóban jó lenne tudni, hogy emel-e és mennyit ill. mikor. A KÜF csomagok árai is mennek az ég felé nekem opció lehet a Netfone emiatt ha az árak elviselhetők maradnak. El tudom engedni a Yeti 5G-t is. :B
Apropó; hűség alatt emelkedik náluk az ár? Ez most hogy van?

[ Szerkesztve ]

(#4631) dzf007 válasza trec12 (#4630) üzenetére


dzf007
aktív tag

Szerintem 10 hónap hűség alatt nem, kivéve az inflációs emelés (tehát mégis emelkedik :DD ).

(#4632) trec12 válasza dzf007 (#4631) üzenetére


trec12
addikt

Pont az (is) érdekel az inflációs emelés; családban van egy Netfone előfizetés - lassan lejár a 10 hónap - az tudtommal tavaly nem emelkedett. :N

De téged mulattat az emelés vagy csak saját magadat tartod viccesnek.... ;]

[ Szerkesztve ]

(#4633) 4Grider válasza trec12 (#4632) üzenetére


4Grider
nagyúr

Itt nem szoktak hűség alatt emelni, utána viszont rögtön be szokták pótolni ezt a hiányosságukat...

(#4634) trec12 válasza 4Grider (#4633) üzenetére


trec12
addikt

Kérdés, hogy miért emelkedik akkor is az ár? Mert nekem sem a KÜF-nél nem emelkedett hűség után sem a családban lejáró Vodafone-os előfizetéseknél sem.

(#4635) 4Grider válasza trec12 (#4634) üzenetére


4Grider
nagyúr

Mert itt ez a rendszer, még ha ez jogszabályellenes is (hiszen a hűség megszűnésekor nem emelhetnek).

(#4636) StarKiller89 válasza trec12 (#4634) üzenetére


StarKiller89
senior tag

ez több helyen így van pedig, nálam a Digi is emelni akar mindig, ha lejár az 1 év hűség... megkötöm újra egy évre és nincs emelés...

Samsung Galaxy S23

(#4637) trec12 válasza StarKiller89 (#4636) üzenetére


trec12
addikt

Gondolom a szolgáltató amelyik nem emel az nem jófejségből teszi ezt.... :N Így gondolom ez azért lehet mert nem teheti. Most már csak az a kérdés mi alapján teheti ill. nem teheti.... :)

[ Szerkesztve ]

(#4638) 4Grider válasza trec12 (#4637) üzenetére


4Grider
nagyúr

Minden olyan szolgáltató megteheti, akinek a hűség megkötésének pillanatában már szerepel az ÁSZF-ében az éves inflációkövető emelés lehetősége.

(#4639) trec12 válasza 4Grider (#4638) üzenetére


trec12
addikt

Vegyük külön ezt az infláció követő emelést. Mire gondolok; KÜF hűség alatt megemelkedett infáció követés miatt, hűség után ez az ár maradt. Voda flotta kifutott szintén maradt az ár. Gondolom publikus csomagokkal is ez a helyzet hűség lejárta után (kivéve inflációs emelés)

[ Szerkesztve ]

(#4640) 4Grider válasza trec12 (#4639) üzenetére


4Grider
nagyúr

A nagy szolgáltatók betartják a törvényt és annak megfelelően nem emelnek a határozott idejű szerződés határozatlan idejűvé válásakor. A Digi játszik azzal, hogy évről évre új (drágább) csomagba tesz át, ha ez nem tetszik, felmondja a régi előfizetést. Szerintem itt is ezzel játszanak.

(#4641) vence


vence
junior tag

Most akkor van erről (inflációkövevő áe.) az ÁSZF-ben, vagy nincs?

A mostani csomagokat egyébként "Árgarancia"-val hirdetik ...
Tehát, aki most köt szerződést és vállal hűséget, arra nem is vonatkozhat az
IKÁE (c) :)

(#4642) trec12 válasza vence (#4641) üzenetére


trec12
addikt

Igen ezért lenne jó tudni mi várható náluk, hogy időben lehessen lépni...

(#4643) 4Grider válasza vence (#4641) üzenetére


4Grider
nagyúr

Az ÁSZF-et te is könnyen megtalálod, bár nem a szokásos linken (netfone.hu/aszf). Abban nem szerepel inflációkövető emelés. Mint említettük, a 10 hónap lejártát követően hívnak áremeléses javaslattal, ami magasabb, ha nem írsz alá újabb határozott idejű szerződést, és olcsóbb (5-800 Ft) ha igen.

(#4644) gjmail válasza MadMancs (#4608) üzenetére


gjmail
csendes tag

Szia,
biztos bennem van a probléma - csak a negatív dolgokat írom - de most egy másik üzletkötővel beszélgettem és azt az infót kaptam,
hogy megszünt a T-s korlátlan beszéd +20/50GB Net csomag.
Remélem nem igaz!

(#4645) MadMancs válasza gjmail (#4644) üzenetére


MadMancs
veterán

Nem szűnt meg.

Csak az 1/4Gb-os csomagok kizárólagosan Telekomosak (a honlapon lévők is).

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#4646) gjmail válasza MadMancs (#4645) üzenetére


gjmail
csendes tag

Már nem fogok üzletkötőkkel tárgyalni :W , egyből ide írok Neked!
Köszi a választ!

(#4647) MadMancs válasza gjmail (#4646) üzenetére


MadMancs
veterán

"Már nem fogok üzletkötőkkel tárgyalni"

Akkor én se tudok válaszolni. 😅

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#4648) gjmail válasza MadMancs (#4647) üzenetére


gjmail
csendes tag

Jogos !😁

(#4649) 75kokoko75


75kokoko75
tag

Sziasztok!
December közepén kértünk egy számhordozást (a vodától jönne az anyósom a netfonhoz).
Eddig semmi reakció.
Gondolom az ünnepi tumultus lecsengett....
Engem tavaly 1-2 hét alatt áthoztak a yetteltől.

Valakinek van tapasztalata , hogy mennyit kell várni?
Esetleg ötlet, hogy gyorsabb legyen.

Köszi

[ Szerkesztve ]

Aki hirtelen akar meggazdagodni,nem marad ártatlan (PL 28:20)

(#4650) Tiédetis válasza Dluinet (#4562) üzenetére


Tiédetis
senior tag

ezt onnan vették, amikor a testvérek örök lakást kaptak mint hazánkban ideiglenes állomásozó ruszkik

A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.