árgarancia téma
Engem nem hagy nyugodni hogy ilyet meg lehet csinálni, ex-nmhh ismerősnél rákérdeztem.
Csak bejelentés alapján tudnak bármit is intézkedni, ha egyáltalán bármit.
Nem bíztatok senkit semmire, ha valaki elégedett a szolgáltatással és a havidíjával amit fizet, és nem szeretne ilyesmivel foglalkozni, az átugorhatja a hozzászólást, továbbra is használja megelégedéssel, a netfone jó áron ad jó szolgáltatást a versenytársakhoz képest.
Ha esetleg foglalkozni akarsz a dologgal, akkor szigorúan nemhivatalos tájékoztatás szerint:
Aki az árgarancia első változata alapján kötött szerződést (Árgarancia - mi is hűséget fogadunk neked és biztosítunk téged arról, hogy az ár nem változik a hűségidő alatt sem és utána sem), tehát kb 2022. július és 2023. május között, és még mindig ugyanazt a kötött csomagot használja hűségben vagy határozatlan idejű előfizetésként - tehát nem kötötte újra említett időablakon kívül, ez lényeges -, havidíjat emeltek neki azóta bármikor, és szeretne tenni valamit, az írjon panaszt a netfone-nak és az nmhh-nak a következő email címekre:
info @ netfone hu
ugyfelszolgalat @ netfone hu
info @ nmhh hu
A panasznak tartalmaznia kell:
"Előfizetői panasz" szöveget
Bejelentő elérhetőségei (név, email cím, elérhetőségi telefonszám)
Az előfizetés beazonosíthatósága miatt az előfizetett csomag adatai, előfizetés telefonszáma, előfizető netfone azonosítója (netfone ügyfélkapuban megtalálod), illetve lehetőség szerint a szerződéskötés száma (nf ügyfélkapuban, kapott szerződésen).
Mikör kötötte, hol/hogyan, ha volt/van hűségidő akkor az mikor járt/jár le, mikor és mennyire változott a havidíja, erről milyen külön értesítést kapott, ha kapott.
Ha valakinek most emeltek március 1-től az inflációs díjkorrekcióval, és 15.4% feletti az emelés, akkor ezt is érdemes külön beleírni, hogy hány % az emelés.
Az árgarancia hirdetés szövege
Az előfizetői panasz pontosan mire irányul: például állítsák vissza a szerződéskori havidíjat, térítsék meg a már befizett számlák alapján a különbözetet, stb.
Írásban kéri a választ.
netfone és nmhh részéről is érkeznie kell egy kézi vagy automatikus visszaigazolásnak a panasz beérkezéséről
gyors sajnos nem lesz (30 napjuk van)
Panasz elutasítása esetén Dr. Kastory Edina Média- és hírközlési biztoshoz lehet fordulni, és elektronikus hírközlési szolgáltatásra vonatkozó panaszt tenni (fenti tartalommal érdemes):
https://nmhh.hu/media-es-hirkozlesi-biztos/tudnivalok/hirkozles
Ha esetleg valaki nem kíván formálisan fenti formában panaszt tenni, de mégis jelezné a biztos felé, akkor ezen az oldalon jobb szélén a "Jelzések, észrevételek" boxban "üzenet küldése" módszerrel bármikor megteheti.
---sok szerencsét mindenkinek, aki megpróbálja - aki pedig elégedett mindennel és nem akar vele foglalkozni, annak továbbra is jó netfone használatot kívánok