Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#4751) Dluinet válasza ubbconfig (#4750) üzenetére


Dluinet
nagyúr

Nem edge case.
Megyeszékhely, és yettel 5G határán, és yettel dedikált többsávon csatlakozó, 4x4 antenna az 5ghz-en és 4x4 antenna a 2.4Ghz-en rendelkező eszközön lett mérve, közvetlen rálátással a toronyra, 500 méterre.
-76db B3+B20, így tapsolok ha 5Mb/s fölé megy a szuper yettel.
Közben netfone APN 100mb/s

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#4752) gabor9991 válasza 8 (#4727) üzenetére


gabor9991
őstag

Megkérdeztem és a havidíj nem emelkedik a hűségidő végéig csak az e-pack kedvezmény változik márciustól.

(#4753) RoyalAirForc válasza Dluinet (#4744) üzenetére


RoyalAirForc
tag

:C

(#4754) gjmail


gjmail
csendes tag

A Netfone-ba, ha 3 számot viszek be, akkor az egymás közötti beszélgetést számlázza?

(#4755) MadMancs válasza gjmail (#4754) üzenetére


MadMancs
veterán

Korlátlan csomag esetén nem, 100perces csomag esetén igen. Nincs (lakossági portfólióban) már olyan csomag, ami csak hálózaton belüli / azonos előfizetőhoz tartozó sim-eken belül 0Ft os beszélgetést biztosít.

Üzleti előfizetés esetén van ilyen csomag.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#4756) E300TD válasza gabor9991 (#4752) üzenetére


E300TD
tag

Az érdekes, mert a levélben, amit küldtek, az van, hogy az e-pack kedvezmények nőnek, ergo a havidíj csökken ... :D
"Az e-Pack kedvezmény módosításra kerül azzal, hogy a 190 Ft mértékű kedvezmény 220 Ft-ra emelkedik (a változás mértéke 30 Ft), a 500 Ft mértékű kedvezmény 580 Ft-ra emelkedik (a változás mértéke 80 Ft), a 600 Ft mértékű kedvezmény 700 Ft-ra emelkedik (a változás mértéke 100 Ft)."

Amikor a szeretet hatalma legyőzi a hatalom szeretetét, akkor a világ megismerheti a BÉKÉT. (Jimi Hendrix) A vallás akkor keletkezett, amikor az első csaló találkozott az első ostobával. "Voltaire"

(#4757) trec12 válasza 8 (#4727) üzenetére


trec12
addikt

Feszegetig az árgaranciát a facebookon de arra persze nem válaszolnak. Gondolom a jogászok gőzerővel agyalnak a témán. Így van-e vagy sem nem tudom de ez sakk-matt szerintem. Továbbra sem világos a történet mert a honlapon még az előbb is árgranciával látható némelyik csomag. Ezek szerint ha most kötök (esetleg március 1-ig) akkor marad az ár a 10 hónap alatt? Mert ebből első blikkre ezt lehet kiolvasni...

[ Szerkesztve ]

(#4758) MadMancs válasza trec12 (#4757) üzenetére


MadMancs
veterán

Elméletileg egy két kollégával egyeztetve, hűség alatt nem emelkedik semmi.

Azért elméletileg mert még mindig nincs jogosultságom a rendszerhez, segítséget se tudok még az illetékesektől kérni ( illetékes nem egyenlő ügyfélszolgálattal).

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#4759) Ash Williams válasza MadMancs (#4758) üzenetére


Ash Williams
csendes tag

De változik, emailban is tájékoztattak, illetve telefonon is ezt mondták, ami szerintem ultragáz tekintetbe véve, hogy a fő indokom az árgarancia volt a szerződéskötésre, mivel előtte a Vodafone játszotta ezt el. A telefonos ügyfélszolgálaton konkrétan hazudtak, egy olyan jogszabályra hivatkoztak ami nem létezik, többször igérték meg, hogy elküldik, de hozzám csak a saját ÁSZFjük ért ide. Most kikértem a rögzített hanganyagot, mert emailban csak az ÁSZF-et ismételgetik annak ellenére, hogy nem az volt a kérdés. Számomra aggályos, hogy ilyen szinten nincs jogbiztonság itthon, egy megtévesztő reklámnak nincs semmi következménye, ennyi erővel a következő szint a fix forinthitelek inflációkövető átárazása lesz.

(#4760) trec12 válasza Ash Williams (#4759) üzenetére


trec12
addikt

Én nem tudom van-e még egy ilyen ország itt az unióban ahol törvényben garantálják a távközlési szolgáltatóknak, hogy kötött formában ugyan de jogosultak emelni. Ráadásul mindezt úgy, hogy az érvényben lévő határozott idejű szerződés nem mondható fel a drágulás miatt és kötbérezik ebben az esetben. :(((
Persze ha messzebről megnézem ennek a probléma körnek a forrása inkább a hazai kiugróan magas infláció amit nehéz megmagyarázni bárhogy próbálja a kormány meg a megmondó emberei. :U (brüsseli szankciók, háborús infláció, stb...)

[ Szerkesztve ]

(#4761) autotaxmo válasza trec12 (#4760) üzenetére


autotaxmo
őstag

Ezt Vityafone óta csinálják, nem véletlenül 😂

(#4762) StarKiller89 válasza trec12 (#4760) üzenetére


StarKiller89
senior tag

nincs még egy ilyen primitív, beszari nép mint a miénk sajnos... :(

Samsung Galaxy S23

(#4763) autotaxmo válasza StarKiller89 (#4762) üzenetére


autotaxmo
őstag

Ez igy igaz, birka nép. Persze én sem megyek tüntetni, csak nyelek mint anno Michelle Wild :U

(#4764) gabor9991 válasza MadMancs (#4758) üzenetére


gabor9991
őstag

Engem rögzített hívásban arról tájékoztattak hogy a jelenlegi havidíj a hűségidő végéig annyi marad amennyit a szerződés tartalmaz.
Az hogy mást telefonon vagy emailben hogyan tudnak éppen ennek az ellenkezőjéről tájékoztatni az számomra is teljesen érthetetlen.

(#4765) MadMancs válasza Ash Williams (#4759) üzenetére


MadMancs
veterán

Emailben mindenkinek kiküldték.

Ügyfélszolgálat, hagyjuk. Nem véletlen írtam hogy illetékesek nem egyenlő ügyfélszolgálat.

Legjobb tudásom (és keresésem) szerint ÁSZF-ben továbbra sincs benne inflációs emelés lehetősége, igy eleve nincs lehetőség. Illetve továbbra is fut a promó az inflációs emelés ellen (hogy itt nincs).

De várjuk ki a végét.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#4766) 4Grider válasza MadMancs (#4765) üzenetére


4Grider
nagyúr

De sajnos elég régóta benne van, csak nem a díjszabásban (ahol korábban kerestem), hanem a törzsszövegben:
7.1.5 A szolgáltatási díjak módosítása
A szolgáltatási díjakat a Szolgáltató jogosult minden év január 1. napjától a Központi Statisztikai Hivatal által megállapított előző évi fogyasztói árindex mértékének megfelelően egyoldalúan módosítani, továbbá jogosult bármikor egyoldalúan módosítani, ha azt a gazdálkodását, illetőleg a szolgáltatást befolyásoló körülmények, így különösen az üzemeltetési, működési költségek emelkedése, a hálózat műszaki korszerűsítése vagy jogszabályi változások indokolják. A Szolgáltató a szolgáltatási díjak módosítását köteles a hatálybalépést megelőzően az ügyfélszolgálatán közzétenni és arról az Előfizetőt közvetlenül - elektronikus levélben, vagy egyéb távközlési úton - megfelelően értesíteni.

(#4767) MadMancs válasza 4Grider (#4766) üzenetére


MadMancs
veterán

Jogos. Én díjkorrekció és infláció szavakra kerestem. Szuper. Ember legyen a talpán aki követni tudja. Én már nem teljesen. Tik más infók mindenhonnan.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#4768) trec12 válasza 4Grider (#4766) üzenetére


trec12
addikt

Az ügyfél meg semmire nem jogosult nehogy a szolgáltató járjon pórul.....a világ vicce ez az egész.

(#4769) 4Grider válasza trec12 (#4768) üzenetére


4Grider
nagyúr

Az ügyfél maximum kérhet fizetésemelést. Aztán azt vagy ki tudja gazdálkodni a cége/alkalmazója, vagy nem...

(#4770) trec12 válasza 4Grider (#4769) üzenetére


trec12
addikt

A telkóknál ez így biztosított....

(#4771) vence válasza trec12 (#4760) üzenetére


vence
junior tag

Szinte biztos, h nincs!
( ... még egy ilyen ország) :(

Ez az inflációkövető áremelésre (IKÁ) vonatkozó törvény pedig ezer sebből vérzik!
Már az alap gondolat is téves !!!

Inflációs helyzetben előre kellene gondolkodni, tervezni, nem utólag korrigálni! A piaci folyamatokba pedig jobb nem beavatkozni - főleg nem rövidtávú szemlélettel - feltéve, hogy működik a piac.
De itt nem igazán, mert a szektorra inkább az árak csökkenése a jellemző, a növekedés forrása pedig az adatforgalom ugrásszerű növekedéséből adódik.

De egy elhibázott törvénytől függetlenül is észre kellett volna venni a tavalyi hatalmas bevételnövekedést az illetékeseknek, vagy akik az ilyen törvények létrejöttéért felelősek és lépni.
(Jó téma lenne ebben a témában kikérni a képviselő urak véleményét a legközelebbi esedékes fogadó órájukon.)

Eleve nevetséges, h versenypiaci szereplőknek törvény biztosít 20 % körüli emelést, ami már helyből megkérdőjelezi az 5% körüli éves inflációs célkitűzést.
Máshol is rekord inflációk voltak !!!
... de a távközlési szolgáltatások árai mégis inkább csökkennek, mert nagyon erős a verseny! Működik a piac.
Az összefüggésekről hosszan lehetne beszélni, vitatkozni, de egy biztos, amíg az emberek nyelnek -hülyének lehet őket nézni - addig nem változik semmi!

Az árakban pedig nagy tartalék van, mert nyugaton kevesebből kijön egy átlagos korlátlan beszélgetést is tartalmazó havi mobilszámla,
mint a minimum órabér (inkl. 10-20GB adat)!
Ezt kb. azt is jelenti, hogy egy napi jövedelemből kijön az éves átlagos mobil költség/számla is.

Számhordozásért pedig nem ritkán már 50 Eur jár, ami akár fél év ingyenes szolgáltatást is jelenthet.
Jobb helyeken ennyire fontosak, megbecsülik az ügyfeleket.

Hogy a piac így fejlődött, abban nem kis szerepe volt a Netfone-hoz hasonló alternatív szolgáltatóknak és persze a megfelelő - nem IKÁ-s - szabályozásnak ...
és nem utolsó sorban az ügyfelek/vevők "kicsit" más szemléletének.

#47694 Grider

... és így hízik az infláció :DD
alakul ki az inflációs spirál.

Szóval nem ez a megoldás, ezt napi szinten tapasztalhatjuk!

[ Szerkesztve ]

(#4772) Ash Williams válasza vence (#4771) üzenetére


Ash Williams
csendes tag

Alapvetően az inflációkövető áremeléssel is ultra gáz, de én konkrétan azért jöttem át másik szolgáltatótól a Netfonehoz, mert azzal reklámozták szó szerint, hogy Árgaranciát vállalnak arra, hogy a hűségidőszak alatt és utána sem változik az ár. Szerintem a GVHnál erre simán megáll a megtévesztő reklám

(#4773) 4Grider válasza Ash Williams (#4772) üzenetére


4Grider
nagyúr

Amióta hivatalnokokat indoklás nélkül lehet kirúgni, azóta a felügyeleti hatóságoknál dolgozók óvatosabbak, mindig megvizsgálják az eljárás alá vonni kívánt cégek tulajdonosi struktúráját. Ebből a szempontból tehát visszajutottunk a szocialista korszakba, amikor is kapcsolati háló határozta meg az eljárások végkifejletét. Mostanában tehát a telkók közül csak a T-nél van tutira esélyed a GVH-nál, a Yettel már határeset.

(#4774) autotaxmo válasza vence (#4771) üzenetére


autotaxmo
őstag

Szívemből szóltál. :( jogállamiság nulla itthon, tegnap volt a híradóban a politikusok vagyonnyilatkozatai, hát ezt a képmutató hazugságot amit ezek képesek bevallani. Esku elkezdtem őket sajnálni, hogy a minisztereknek itthon 5-10 millió forintos megtakarítások van összesen és a tavalyi évhez képest még csökkent is ez a vagyonuk.

(#4775) eddy15 válasza vence (#4771) üzenetére


eddy15
tag

Ez nagyon igaz, amit leírsz. Egy a probléma, hogy nincs alternatíva, aka mivel mindegyik emel, lehetőséged sincs arra, hogy válassz, mert cseverből vederbe jutsz.

Ha azt nézzük, a Netfone még mindig versenyképes árakkal dolgozik így is a többihez képest. Bár ilyenkor gondolok bele, hogy a 3 fő szolgáltató mennyi profitot termel… sajnos undorító az egész, és ki sem tudod kerülni, hacsak nem mész át másik országba, ahol olcsóbban veszel egy csomagot, és félévente vállalod hogy visszautazol. Én gondolkodtam már ezen, de nem sok értelme lenne.

(#4776) 4Grider válasza eddy15 (#4775) üzenetére


4Grider
nagyúr

Nagyon nem érdemes itthon külföldi számot visszahívni, még ha EU-s is. Májusban lejár az EU-s jogszabály, ami 0.19 EUR/percben maximalizálja az ilyen irányú hívásokat. (Ezért 78 Ft egy EU-s szám hívása az összes hazai szolgáltatónál.) Kíváncsi leszek, mi lesz május után...

(#4777) Ash Williams


Ash Williams
csendes tag

Közben 8.-szorra is megjött ugyan az a levél az ügyfélszolgálatról, szerintük ez jogilag nem áremelés, de arra képtelenek válaszolni, hogy hogyan változhat a szolgáltatás ára annak ellenére, hogy biztosítottak arról, hogy az ár nem változik, szerintem itt lényegtelen, hogy jogilag ez nem áremelés. Én azt gondolom, hogy érdemes egy tissztességtelen kereskedelmi gyakorlat űrlapot kitölteni a GVH-nál. Céges és családi előfizetésekkel 14 számot hordoztunk át összesen, mert garantálták, hogy nem változik az ár, ez így tisztességtelen.

(#4778) 4Grider válasza Ash Williams (#4777) üzenetére


4Grider
nagyúr

Hajrá, majd jelezd, hogy mi lett az eredménye.

(#4779) dzf007


dzf007
aktív tag

Legalább ha itt is emelnek, a csomagokban foglalt perc/sms/net mennyiséget is növelhetnék...

(#4780) ianhoward válasza Ash Williams (#4777) üzenetére


ianhoward
tag

Jogszolgáltatás van nem igazságszolgáltatás.
Ez azt jelenti hogy mit tudsz bebizonyítani és nem azt hogy valójában mi az igazság.
Ezt csak figyelem felhívás miatt írtam.
Drukkolok neked!

(#4781) vence válasza 4Grider (#4776) üzenetére


vence
junior tag

Alapesetben miért kellene külföldi számot hívni?!
A régi szám marad feltöltősben és meg van az elérhetőség és ha van egy "átlagos" külföldi korlátlanod, nem feltétlenül kell, hogy téged hívogassanak!
Te is tudod, h nem ezek az igazi problémák ezzel a megoldással, hanem a "fair use" és társai és nem lakik mindenki a megfelelő határ közelében, az utazás pedig ehhez túl költséges.

A felvetésed egyébként jogos, csak az a probléma, hogy mindig ilyen dolgok jönnek szembe, külföldön ez sem probléma, mert vannak versenyképes és megfizethető ajánlatok.

Az igazi probléma, h az EU egy sóhivatal lett mire mi odaértünk és szó sincs már a közös piac elveiről, pedig anno még annak is hívták.

Pl. beszedik a rabló ÁFA-t, ha külföldön vásárolsz is, stb.
Az ilyen dolgokkal pedig csak a különbségeket konzerválják.

Egyébként máshol is jön szembe a 20% csak kicsit máshogy! :D
vagy

Ez a korlátlan csomag (bevitt számmal) 5,91 Euró/hóra jön ki, 2 éves szerződéssel.

De ettől sokkal jobb ajánlatok is vannak "ajándék" telefonnal,
vagy az előfizu van ingyen, ahogy nézzük.

[ Szerkesztve ]

(#4782) Ash Williams válasza ianhoward (#4780) üzenetére


Ash Williams
csendes tag

Aki szeretné a GVH bejelentéshez az űrlap megtalálható az alábbi linken, a bejelentés leadható online az ugyfelszolgalat@gvh.hu emaillcímen, velük egyeztetve elfogadják bizonyítéknak a Wayback Machine-es tartalmakat (főoldal), de érdemes csatolni pdfbe.

[ Szerkesztve ]

(#4783) vence válasza Ash Williams (#4777) üzenetére


vence
junior tag

Ők sem tudják még, h hogy fog változni!
Szóval nyugi, ne sürgesd őket.
... vagy most kellene újabb hűséget vállalnod?
Szerintem most nem szabad ...

Most a "hűségesek" nyakába rakják az emelést, kicsit később pedig kell, hogy jöjjenek a jobb ajánlatok.

Már az IKÁ nélkül is abszolút irreálisak ezek a kialakult árak és a piacnak még ilyen körülmények között is kellene működnie ...
Csak nagyon hiányzik még pár Netfone-hoz hasonló szolgáltató!

Megértem a helyzetedet, de most egyébként nem a Netfone ellen kellene menni - ők kényszerhelyzetben vannak - hanem a kartellező nagyok ellen.

[ Szerkesztve ]

(#4784) trec12 válasza vence (#4783) üzenetére


trec12
addikt

A KÜF van (flotta de tulajdonképpen "publikus") biztosan tudod de ott is be kellett nyelni az áremelést tavaly is és idén sem lesz másképp. Számomra is olyan árszintet érnek el ott is a csomagok, hogy már vicc kategória.... :(( Szinte minden héten olvasom, hogy pl. a Telekom meg mekkorát megy a tőzsdén, nyilván köze van az áremeléshez is ennek....
Szerintem is az érezhető verseny hiánya okozza a legnagyobb bajt.

[ Szerkesztve ]

(#4785) #37698048 válasza trec12 (#4784) üzenetére


#37698048
törölt tag

Áremelés a telkóknál = nagyobb áfa bevétel.
Mi felhasználók) pedig le vagyunk sz.rva.

(#4786) vence válasza trec12 (#4784) üzenetére


vence
junior tag

Persze!
Minden összefügg mindennel!

Az MT már az IKÁ nélkül is jó volt (fizetgetett osztalékot stb.).
Tavaly pedig sorban hozta a rekord eredményket (tőzsdei cégként negyedévente köteles ún. gyorsjelentéseket közzétenni (a gazdálkodásáról).
Sajnos nem követtem, de a 3. negyedévesben már történelmi rekord számok vannak egy szakcikk szerint.
Így duplázódhatott tavaly a részvényének az árfolyama, nem kis részben az IKÁ-nak-nek :D köszönhetően.

Ettől fényesebb bizonyíték nem igen kell, hogy mennyire elb ... és szükségtelen ez az IKÁ!

-------------
A másik oldalon pedig a döbbenet, hogy jobb helyeken félórai minimum órabérből kijön egy itt nagyon nem átlagos előfizetés is.
Ill. kb 1 napi kereset fedezi az éves tel. költségeket.

Hányszoros különbség is ez?!
Számoljon ki-ki maga, de biztos hogy leginkább többszörös.

[ Szerkesztve ]

(#4787) Ash Williams válasza vence (#4783) üzenetére


Ash Williams
csendes tag

A kartellező nagyok nem azzal hírdették magukat, hogy garantálják, hogy nem változik az ár a hűségidő alatt. Nem az áremelés zavar, hanem, hogy egy olyan piaci helyzetet használt ki a Netfone amikor előny volt az, hogy úgy reklámozod hogy te nem emelsz és annak ellenére hogy garantáltad az árakat mégis emelsz.

(#4788) 4Grider válasza Ash Williams (#4787) üzenetére


4Grider
nagyúr

A képen 2023 február 28 van. Azóta a hűségidők már lejártak nem?

(#4789) #37698048 válasza 4Grider (#4788) üzenetére


#37698048
törölt tag

..."és utána sem"

(#4790) trec12 válasza 4Grider (#4788) üzenetére


trec12
addikt

Utána is ennyibe került még ez a csomag egy darabig, családban most fut ki egy ilyen 10 hónapos 4990 Ft-os ebben a hónapban. Még nincsen ajánlat de elvileg nem változhatna v. max. az infláció követéssel.....??

[ Szerkesztve ]

(#4791) 4Grider válasza #37698048 (#4789) üzenetére


4Grider
nagyúr

És a GVH majd szépen kivizsgálja, hogy később került-e be az ÁSZF-be az inflációkövető áremelés lehetősége, mint a hirdetés érvényessége volt...

(#4792) sfefe


sfefe
őstag

Akinek nem tetszik átmehet másikhoz...ennyi...
Ja, hogy az sem olcsóbb...

Az élet nem igazságos csak jobb a halálnál...

(#4793) vence válasza Ash Williams (#4787) üzenetére


vence
junior tag

Jó kép, tetszik! :DD

... főleg, hogy mentetted!
Így kell csinálni. :))

Én, ettől függetlenül nem a GVH felé indulnék,
attól jobb megoldás is van. :K
Voltam már hasonló helyzetben.

# 4790 trec 12

Nem az IKÁ-ban kell gondolkozni!
A piac nem indokol ekkora áremelést.
Ezekben az árakban még sok tartalék van.

A szolgáltatóknak is a hatékonyság növelésében kellene gondolkozniuk!

[ Szerkesztve ]

(#4794) 4Grider válasza trec12 (#4790) üzenetére


4Grider
nagyúr

Az inflációkövetés március elsején lesz, szóval ha hívnak majd egy 1500-2000 Ft-al magasabb havidíjjal és ebből engednek majd újabb hűségért 500-1000 Ft-ot, akkor kérdezz rá, hogy ugye ezek után a díjcsomagodat nem érinti majd a március elsejei újabb inflációkövető emelés...

(#4795) Ash Williams válasza 4Grider (#4788) üzenetére


Ash Williams
csendes tag

Az árgarancia egészen a közelmúltig fent volt az oldalon, ha jól emlékszem készüllékkel köthettél 24 hónapra is hűséget amúgy.

(#4796) trec12 válasza 4Grider (#4794) üzenetére


trec12
addikt

Köszi! Felkészültem számítok a "huncutságra". Nem az enyém az előfizú de az "oktatást" megtartottam. :D

(#4797) vence


vence
junior tag

Azért közben csak volt inlációkövetés, nem ??

Már az első hirdetésükben is, ami szembejött velem,
többet láttam erre a csomagra, valamikor ősszel.

------------
Nem túl sokan köthettek 24 hónapra, mert a telók nem jó áron voltak!
De a garancia az ott volt.

Az az ÁSZF pont meg tiszta röhej, csak az egyoldalú szerződés kategóriába fér bele!
Tehát PTK szerint erősen necces!

Tündérország ... ja az nem itt van. :D

[ Szerkesztve ]

(#4798) simpley válasza 4Grider (#4776) üzenetére


simpley
őstag

valószínű meg lesz hosszabbítva, mint a tavaly lejáró Roaming is meg lett.. 🙄

signed by simpley.

(#4799) trec12 válasza vence (#4793) üzenetére


trec12
addikt

Nyereségesebb a Telekom, mint azt az elemzők várták
A jelentés szerint a negyedéves bevételnövekedést elsősorban a mobiladat-átviteli és a vezetékes szélessávú szolgáltatások iránti erőteljes kereslet okozta, valamint a 2023. március 1-jétől a magyarországi előfizetési díjakra bevezetett inflációkövető díjkorrekció.

(#4800) 4Grider válasza trec12 (#4799) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ha a bevételek 10-15 százalékkal nőnek abban az időszakban, amikor az infláció 22%, akkor az maximum Magyarországon jelent növekedést.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.