Hirdetés
- Digitális Állampolgárság Program
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Samsung LE40A536T1F LCD TV képhiba
- Pendrive-ról bootolható "belakott" debian linux live Ventoy pendrive-on
- Egy korszak vége
- Szólánc.
- New Game Blitz - 2024
-
LOGOUT.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #18301 üzenetére
Csongi, te azt mint, honnan, jó??? Alliexpress? Remélem nem az egy, másfél hónap.
Az nekünk is nagyon kellene!!!The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
Micsurin
nagyúr
Megvagyunk, szívató.
4-4,2mm-t mozog max, picit kevesebbet is talán.
Ha újjal befogjuk, gyönyörű szépen jár meleg motorral, ha visszatesszük egy fél percen belül ledadog.Milyen típusnak lehet még azonos, vagy lehet jó bele?
98-as Honda ForesightKöszi a sok ötletelést és segítséget!
//a púpunk kezd tele lenni ezzel a motorral. //[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz DigitXT #19294 üzenetére
A szívatóról semmit nem tudunk megállapítani.
Nyít, de pár perc állás után kezd szép lassan összehúzni... a legjobb. Nem is a gyári van benne....Még mindig a sötétben tapogatózunk.
@dugnyok: gyújtáson csak járó motorrol kap áramot, apu azt hitte anélkül is.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
DigitXT
nagyúr
válasz Micsurin #19293 üzenetére
Na igen, de az alapjáratot KÉT csavar befolyásolja: az egyik, amit írsz, az ugye
a pillangószelep legszűkebb zárását határozza meg. A keverék csavar viszont a
karbi típusától függően az alapjárati levegőt, vagy alapjárati keverékmennyiséget.
Ha az van eltekerve, akkor előfordulhat, hogy nem/szarul reagál a gáz állításra...A gyertyát rögtön azután vedd ki, miután megöngyilkolta magát a motorka... Ha
akkor tocsog a benzinben, és fekete kormos, akkor a keverék dús. Ha a szívató
gondol egyet és ráhúzza magát, akkor meg is van a probléma forrása... -
Micsurin
nagyúr
válasz DigitXT #19274 üzenetére
Nem hiszem, hogy alapjárati keverék, apám úgy írja le, "bowdenes, alapjárat állító csavar".
És a leállás után nem lehet vele mit kezdeni. --tippre úgy működne mint nálam, a pillangó állását befolyásolja de még nem tudtam megnézni a service manualt--
Gyertya kép: (nekem inkább kormosabb mint őzike...)Ami még gyanús:
Automata szívató. Kikötve ujjal befogva elketyeg.
Akkura kötve, vagy gyújtáson a szívató viszont nem változik, egy mm-ert sem.Szívató lenne???
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
veterán
-
DigitXT
nagyúr
válasz sityupityu #19290 üzenetére
Vagy lehet nézni használtan is. Csak egy barmot ismerek, aki a szakadt olasz
vasra megvette a vadiúj LeoVince kiput valami 80K körüli összegért. Kétszer. -
veterán
válasz Burt1793 #19289 üzenetére
"Ennyit sajnos nem ér ez a kipufogó (150 ezer forint)"
Lehet már venni mindenféle olcsó replikákat amiknek kb ugyanolyan jó hangjuk van. Hátrányuk, hogy az E jelzés nincs beleütve egyikbe sem amivel lehetnek gondok egy ellenőrzés során...
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #19287 üzenetére
Ahogy írtam is, azt a gyári dobos, vadi új 500-as naked-et is simán hallottam, amikor jött mögöttem, a kocsikat előzgetve és hát én se lendületből előztem a 90 fokos kanyar után a 30ról gyorsító buszt és suzukit, valszeg tényleg holttérben voltam, nem hiszem, hogy direkt kirántja a kormányt, ez nem Oroszország.
Budapesten nekem ilyen nem szokott lenni, jóval gyorsabban megyek a kocsiknál, ahogy minden robogós kb.
Ennyit sajnos nem ér ez a kipufogó (150 ezer forint), inkább vennék motort erre az útra (persze nyártól megint a városon keresztül megyek a céghez is és akkor nincs autópályázás, max hazafelé.Sztem tökmindegy, hogy zenét hallgatsz-e, ha nem bömböl, behallatszik a motor még a duplafalú üvegezés ellenére is.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #19287 üzenetére
Én is csak azóta hallgatok zenét az autóban - megint - mióta lecseréltem a jó kis 18 éves ezres Yarist egy 10 éves Kia Ceed kombira (bő két hónapja). A Yarissal is 100-110 között jártam országúton (90%-ban itt megyek, városban alig), egyrészt nagyon ótvarul szólt benne az olcsó Pioneer HiFi a gyári hangszórókkal, másrészt meg az a kocsi ennél a tempónál már baromi hangos volt belül, üvöltetni kellett volna a zenét, azt meg én nem bírom. Inkább leszoktam a zenehallgatásról, pedig hosszú - céges - utakon sokszor jól jött volna.
A Ceed viszont nagyon csöndes, 140-nél kisebb a hangja mint a másiknak 110-nél volt (110-nél meg csak a gumi surrogását hallani), cserébe ÁLLATI JÓL szól a gyári zenecucc benne. Azóta megint "zenélek".
Bocs az OFF-ért.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
nagyúr
válasz zombei #19286 üzenetére
Nem mindenki hallgat amúgy rádiót az országúton sem. A beszélgetés meg nem
üvöltözés általában: értem én, hogy gőzgép, de van ilyen is, és olyan is.
Ha motor ér mögénk, akkor vagy meghalljuk, vagy nem. És igen, az ilyen 200-zal
elhúzók tényleg a frászt hozzák az emberre. Főleg, ha utas. A sofőr azért már az
adott helyzetben a tükörben látta, hogy jönni fog. True story. Most konkrétan Burt
esetére alkalmazva: lehet, hogy a buszsofőr nézett türköt, de pont holttérben volt,
ha viszont így van, és csak egy kicsit is hallotta volna, talán nem húzza rá. Talán!
Hogy ezért érdemes-e vennie egy "aprókavics" dobot, azt csak ő tudja, én nem...Szerk: azt elfelejtettem mondani, hogy nem csak lendületből előzés van ugye: na
ha egy ilyen nagyhangú vas megérkezik mögéd, szinte biztos, hogy észreveszed,
de legalábbis egy idő után, ha másképp nem, a tükörben látod. Onnantól meg, ha
odahúz neki, azt pontosan tudni fogod, mert az már behallatszik. Szinte 100%.Szerk2: mondjuk az is lehet, mi vagyunk csak furák a kocsiban, mert általában a
forgalmat is mindketten figyeljük és a beszélgetés is részben arról szól...
Autópályán konkrétan be szoktam nézni a jobb tükörbe, az anyósülésről. Hehe...
Kedvenceim a tompítottal szétvakítós barmok, akiket jobb mihamarabb elengedni.Bogyó bá': az ellen nem véd. Valóban. Ezért is mondtam, hogy nem 100%-os.
Azaz hamis biztonságérzetet ad(hat), hogy hosszú időn át azt tapasztalod, hogy
100-ból 99-en észrevesznek. Majd jön az az egy, aki Death Metal-ra kivasal. LOL.[ Szerkesztve ]
-
zombei
aktív tag
válasz Bogyó bá' #19281 üzenetére
Városban még lehet hallasz belőle valamit, de az sem biztos. Országúton meg szinte biztos, hogy semmit.
Mész 90-100-al, szól a rádió, akár beszélsz az utassal... 100%-hogy amikor melléd ér konkrétan akkor fogod csak meghallani, az persze más tészta, ha tükörben véletlen kiszúrod ha gyakran bele pillantasz.
Én még motoron se hallom meg ha valaki 90-100-as tempónál egy 110-120-al beelőz addig amíg le nem hagy. (Pedig gyári dob van fent, és nem visít a gép.)
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #19284 üzenetére
Nem a szélzaj, hanem a jó közepes hangerőn nyomatott Hobo Blues Band, esetleg Pokolgép CD.....
szerk: szigorúan kis forgalmú országútról beszélek (és hosszú, több száz km-es utakról), lakott területen, vagy országúton nagyobb forgalomban ki van kapcsolva az autórádió, mert olyankor engem zavar hogy nem hallok meg mindent időben.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bogyó bá' #19281 üzenetére
Erről szól a tempótól függően rész. Nagy tempókülönbségnél sajnos nagyon
gyorsan odaér. Szinte fel sem fogod, hogy esemény van/lesz. Továbbá ha ugye
az autóval is normális tempót mész (~90-100-zal mondjuk), akkor ott a szélzaj
csökkenti a mögötted jövő észlelhetőségét, tiszta sor. Viszont ilyen 90-es úton
meg nem megyünk 200-zal, és probléma megoldva. (Sportmotorral sem, bocs.)Városban viszont baromi előzékenyek tudnak lenni, ha meghallanak. Mózes.
100-ból 99 elenged, de legalábbis nem húzza rád direkt. Az az egy meg sötét...
Ellenben, ha nem hallanak, akkor kevésbé tudnak rólad akaratlanul is, véletlen
is rád húzhatják. Tapasztalat. Én is előzékeny vagyok a motorosokkal autóban
ülve, feltéve, hogy tudok arról, hogy érkeznek. Nézegetem a tükröt dugóban is.
Egy hallható dobos kollégát hamarabb észreveszek. Ha meg idióta mód, herélt
dobbal megy, akkor őt a rend őre is észreveszi... Ma is láttam ilyet: motoros
rendőrök fogtak meg egy kabriót a Corvin negyednél, de nagyon sasolt, amikor
egy őrült motoros átrongyolt az Üllői úton. Nem én voltam. A villamosra vártam.Burt1793: ki kell próbálni. Az jó, ha más kárán tanulod meg, hogy tetszik-e!
Nekem Maján nagyon bevált. (Huszi is azért vette meg, tényleg szép hangú.)
Ellenben ugyanaz a dob a Madisonon háááát... Kinyitva szörnyű, de tényleg...
Nagyon-nagyon-nagyon ritkán, mikor állatkodni támadt kedvem, megyek egyet
úgy. De általában rakom is be a tompítót a cégnél, mert este haza úgy nem.
Rosszabb, mint a Nexuson az SBK. Pedig az se volt egy matyóhímzés...[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #19280 üzenetére
Az sh jól szól nyitott akrapovic-csal, egyszer találkoztam egy ismerőssel, akinek fent volt. Nagyon drágán mérik. 😃
Én szó nélkül lehúzódom bármilyen motor elöl autóval.
Párhuzamos közlekedéses utakon nekem eddig nem volt ilyen komoly gond, amikor látom, hogy rámhúzzák a kormányt fékezek vagy nyelezek, ez a tegnapi viszont elég durva volt, ezelőtt nem volt ilyenben részem. -
zombei
aktív tag
válasz huszi.gyb #19277 üzenetére
SV blokkot faragták kicsit, úgyhogy nem nagy karrier még az-az 50 ezer.
Egy időbe SV-knél is 20-25 ezer volt kb. minden hirdetésnél, ott azért már kicsit hihetőbbek lettek az állások, de arra nem lehet adni szinte sose.Kymco Dink 200-ról , vagy a léghűtéses blokkokról ami pl. Agility City 125-be is van, van valakinek tapasztalata ?
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #19280 üzenetére
Nem vagyok egy bamba autóvezető, de egyszer-kétszer előfordult már országúton, hogy a hátulról "kétszázzal" feltűnő sportdobos motorost csak akkor vettem észre, amikor hangrobbanással elsüvített mellettem. Akkor viszont majdnem besz@rtam....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
nagyúr
válasz zombei #19276 üzenetére
Azért ez nem egészen így van. Tempótól függően már bőven meghall sokkal
nagyobb távolságból, és onnantól akár számolhat is azzal, hogy előzve lesz.A már mellette vagy és legalább akkor meghall, az sem rossz, hiszen ezzel
a holtteret csökkenti, azaz inkább hallhatóvá tesz: tudatosítja, hogy ott vagy.
Mindazonáltal jártam már úgy, hogy hangos dobbal haladtam az autó mellett
az Egér úton a külsőben (hiba volt). Az meg fogta és rám váltott sávot. Csak,
ha ilyenből 10 év alatt van 3-4 eset (ami emlékezetes!), az ugye megmutatja,
hogy nem 100%, hogy meghallanak, vagy ha meg is hall, nem feltétlen figyel.Összességében inkább halljanak meg, mint hogy kivasaljanak, bár van az a
hangerő, ami már felesleges. Ezért nem járok nyitott dobbal: ha még a Maja
lenne nálam, azzal simán nyitott dobbal járnék, mert az szépen szólt.Ui: 1-es úton laza 90-nél lehúzódott előttem egy autó: szerintem a dob miatt.
Vagy a xenon. Nem tudom: az egyértelmű, hogy nem toltam, előzékeny volt!Burt1793: hát igen. Azért ki kell próbálni: egy értelmes hangerő szerintem jó.
Az igazán kiherélt dobosok viszont nem teljesen százasok, tudom...
Persze én is a halál faszára kívánom azokat az 50-es huszárokat, akik éjjel,
fél háromkor nyélgázon húznak el az ablak előtt: tegnap kettő is volt ilyen.
Persze, mert éjjel üres az út, lehet jaszkarizni. A 40-es táblánál 70-nel ugye.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz zombei #19276 üzenetére
Azért ez nem igaz, de én se vagyok híve a hangos dobnak (még egyelőre), pl azt a motort is hallottam tegnap, ami jött mögöttem, mert az előzésekhez ki kell azt is forgatni. Pedig ez egy LED-es lámpás, új motor volt (minimum 500as), ilyen városi naked cucc, asszem, csak a tükörben láttam.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz yodamastah #19275 üzenetére
Hát persze... De tök reális, hogy SFV650-ből (pl régóta nézem a piacot), mindegyik 15000km-t futott... Erős motor, sokan megijednek tőle, és 10 évig csak egy-egy alkalommal gurulnak egy naked sporttúra géppel (vagy mi a franc ennek a besorolása). Én vagyok hülye, hogy 50 000-rel vettem egyet
www.dongosofor.hu
-
Micsurin
nagyúr
-
Burt1793
veterán
Tegnap majdnem felborított egy KingLong-os (helyi volán). Pályról Bia felé a falu vége előtt van egy 90 fokos bal kanyar, utána kezdtem előzni a buszt, ami követett egy hagyományos swift-et (40-nel ment már a kanyar után az is kb.). A busz felénél tartottam, amikor hirtelen, index nélkül kivágott, hogy megelőzze. Besatuztam, lehúzódtam balra a szegélyig, a végén kicsit súroltam is, mert a tükör már a buszt érte szinte. Utána dudáltam és a következő egyenesben megelőzve mutattam neki, hogy jót cselekedett ma is.
Nem is értem, az az egyenes, ahol előzött, elég rövid egy busznak (kb. 200 méter), utána jön egy jobb kanyar, ami nem belátható, facért előz ott...
Szerencsére a tárcsa nem ért a padkához, a gumi meg szélesebb a felninél, így nem lett semmi gond a motorral, még jó, hogy fent van ez az új gumi, mert ott elég csúszós az aszfalt, a régivel nem tudtam volna ekkorát fékezni. Ha kocsival megyek itt, akkor simán szarrá töri a busz, persze az lehet, hogy feltűnik a tükörben.
Így, most, hogy vidéki utakon kicsit többet járok, már megértem azt, hogy sokan hangos kipufogót akarnak/használnak, Budapesten eddig nem éreztem ennek szükségét, inkább csak idegesíti a többi közlekedőt, de itt vidéken kell a figyelemfelkeltés.
Páty amúgy is életveszélyes, össze-vissza sétálgatnak az emberek az úton és az autókat is csak a boltig használják.
Jött mögöttem egy motor, nagyon nyomta neki, ezért én is kicsit gyorsabban mentem a megelőző 5 km-en, bár itt amúgy is előztem volna.[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
Srácok nagy a gáz a Hondával!
Légszűrő csere fura de megoldotta az olaj köpködését.DE
A motor gondol egyet és leáll. Nem menet közben, ott jól húz van ereje etc, megszokott módon működik.
De ha megáll vele az ember szép lassan ejti az alapjáratot, majd dadog beszaggat és leáll. Ilyenkor istentelen nehéz újra indítani, facsargatni kell a gázkart fel le és nagY nehezen de beindul. Ellenben ha te állítod le első pöccre indul. Több nap állás után is szépen pöccre indul.Karbi? (Tippre)
Merre nézelődjünk?
Mire számítsunk árban?Plusz: néha hiába állítod az alapjáratot nem hajlandó emelkedni.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
veterán
-
huszi.gyb
senior tag
válasz yodamastah #19264 üzenetére
Tele van ez az árkategória 2xe km-t futottakkal...
Ilyen sok km-t futottat már nem vesz, ha van fele ennyit futott is ennyiért... Érdekes, drágábban van többet futott is...
Irónia OFF
www.dongosofor.hu
-
yodamastah
őstag
válasz huszi.gyb #19263 üzenetére
Mondjuk nem értem miért áll a piac, amikor BP-en normálisan csak motorral lehet közlekedni.
Közben meg mindenki 5-600k-ért akar motort venni.Szóval 600ért egy 11 éves SH ilyen állapotban el kéne menjen gyorsan. 1.8M az új, 39e km meg nem olyan sok.
Szerintem egyszerűen nem népszerű ez a modell itthon.
-
huszi.gyb
senior tag
200-at adunk érte...
Én most adtam el egy Mitsubishi Lancert, december óta hirdettem... Végül egy ismerős, aki többször sem akarta megvenni, beleszeretett, és megvette... Türelem kell hozzá, vagy sz.ér' h.ér' eladni...
Azt tapasztaltam, hogy rohadtul áll a piac... Lassan egy éve...
Meg persze tekerd meg az órát 1500km-re, úgy elhiszik...
Egyik ismerősöm vett a héten egy TZR-t.... 3000km van benne, a hátsó gumi új, az első kb Slick, fékbetétek nullán, és a motor legalább kétszer dőlt minden oldalára... De boldogan mondja, hogy csak 3000km van benne... Naja.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
Szerintetek drágán árulom az sh-t? Két hét alatt összesen egy darab érdeklődő volt, ő sem hívott többet. Wtf?
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
DigitXT
nagyúr
Tekintettel arra, hogy tegnap elporladt a kezemben a főfúvóka tömítése, ma
már előrelátóan nem gagyi kétheti bérletet vettem, hanem rögtön 30 napost.
Amúgy, talán nincs nagy baj a karbival, szépen jött le a dzsuva. Mondjuk egy
b*zi csavart le kellett fúrnom, mert úgy be volt rohadva, de az semmiség... -
Expendable
aktív tag
Sziasztok,
Valakinek esetleg van tapasztalata Malaguti Phantom Max 200/250-es robogóval? Érlelődik bennem az aerox cseréje és ez a Phantom tetszik. A Runner nálam kiesett, mert azt olvastam, hogy a 170 centis mélységemmel csak kapálóznék rajta. Nézegettem a Leonardo-t is és sr 125-t is, de akkor inkább már nagyobbat vennék.
Munkába járós lenne, de jó lenne néha kimenni vele a városból is. -
Micsurin
nagyúr
válasz zombei #19250 üzenetére
Lehet kinevetsz de a Repsollal , közel se járt ilyen szép csendesen nekem se mint a benne levő Motullal. Mármint a blokk, lég olajos, jobban hallani a zörejeket mint egy vízesnél.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #19248 üzenetére
Repsol Motosintetico 10W40.
Most győzködöm apám de full sintet tegyen bele, öreg motor ez ahhoz. A technosintről győzködöm, nekem az nagyon bejött a magaméban, az 5100-as motul.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #19203 üzenetére
De mi a frásztól nyomja ki?
Blokk biztosan nem ennyire kopott még, ahhoz túl jó erőben van.Rátöltőt az olajra, utána el is múlt, pedig nem hiányzott sok, másfél deci kb. És lassan megint csere idő van.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #19244 üzenetére
Karbi tisztitas.
Aztasd Brigeciolba. 15-30 perc kozott az alkatreszeket.
Gumis alkatreszt Ne!!!
Forro vizbe elmosod. Levegovel kifujat.
Ha vannak vak dugok, es ki lehet oket szedni akkor azokat is erdemes kiszedni.
Ellenorizd az alkatreszek logasat, folytoszelep tengely.
Tuszelep, illetve ennek zarasat.
Uszoszint beallitasa, fufokak epsegenek ellenorzese.
Automata szivato ellenorzese.Kimozdulasi ido, mennyit jon ki a szelep. Valszeg csak jaro motornal kap alapesetbe aramot.
Persze ezt ugy is kiszedve ellenorizheto.
Ha allithatos vagy szetszedheto akkor egy patron cserevel is meguszhato .Ac pumpa 0.3-0.5L/perc kozotti szallitas elegendo szerintem az eddigi service manualokban olvasottak alapjan.
-
nyogo83
senior tag
válasz DigitXT #19244 üzenetére
Elso korben takarits karbit.
Etesd meg a karbit egy szuron keresztul ejtotankos megoldassal palackbol, az AC-t kikerulve.Ha kulon adod neki a benyat, akkor meg letudod tesztelni az AC-t is, kb mennyit nyom.
A tank vakuum kialakulasnak nagyon kicsi %-ot adok, de azt egyszeruen, levett tanksapkaval is tudod tesztelni.
Ugyhogy inkabb meg mindig a karbi rendberakast ajanlanam. (Uszoszint ellenorzessel, mindennel)Szerk: nem gond ha nincs ultrahangos moso. Benzin+fektisztito(esetleg karbitisztio spray) biztos van, azzal is szep tisztara el lehet pucolni.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz DigitXT #19240 üzenetére
Na, az alapból lelkesen forgatta. Be is röffent! De csak a szokásos...
Aztán annyi különbséggel, hogy rengeteg erőlködés után lett (picike)
alapjárat szívató nélkül: kendácsoltam egy drótból visszahúzó rugót.
Fújkáltam, és mintha nehézkes lenne átfújni nyitott tűszelep mellett!
De legalább zár rendesen. Lehet, hogy ott van vmi dugulás? (Csak el
kéne mosni a karbit! Tolattyú szerencsére nem is rozsdás: koszos...)Szóval felcupákoltam a benyát, pöcc-röff vette a fordulatot is... Majd
kifogyott az úszóház, és megállt a tudomány. Tököm tele van vele.
Annyira utálom ezt a mechanikus AC-t, hogy arra nincsen szó.
Sokkal könnyebb lenne a tesztelés is, ha (megint!) elektromos lenne.Összefoglalt (elképzelések):
- dugulás van a tűszelepnél?
- levegős a benzinkör eleje?¹
- "bevákuumozódik" a tank?²
- szar a gyári klattyogós AC?¹: jelen állapotában nem látszik, de van rá sansz, hogy nem tökéletes
²: Malagutis csóka tippelt erre, de tanksapka nélkül is szar, sajnos! -
DigitXT
nagyúr
válasz DigitXT #19229 üzenetére
Kivettem, lemértem: SOH 22%, CCA 36A () Belső ellenállás: magas, LOL
12.63V a töltőről levéve, meg egy elhaló indítási kísérlet után... (SOC: 80%)Szerk: ehhez képest az öregebb kiadása nem is annyira szar. (12.46V, 125 A)
Elvileg "csak" fel kéne tölteni, és még használható lenne, bár tudom, milyen...[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz yodamastah #19237 üzenetére
Oké, megértem. 😃 Belőlem az sh300 se vált ki semmit és ez a yamaha sem. Mindkettőt örömmel használnám. Praktikusságban a nagy kerék előny, meg a kicsit kisebb test, de az ülés alá nem tudok berakni sokmindent, mondjuk van gyári doboz.
Ui.: az én szemem a dobozos, nagyplexis sh300at már nagyon megszokta, az is zavar, ha leveszem a plexit, az már úgy csúnya. 😃
-
yodamastah
őstag
válasz Burt1793 #19233 üzenetére
Nem vagyunk egyformák. Nekem külsőre is az xmax család tetszik a legjobban az összes robogó közül évek óta. Nagyon bejön a transformers design. Külsőre a vespa nekem egy ósdi bádogdoboz. Jó stílus meg hagyomány, de nem jön át számomra az egész. Az SH-ról meg külsőleg a simson schwalbe jut eszembe.
Használhatóság más kérdés. Nem véletlen fogy ennyire az SH
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz yodamastah #19224 üzenetére
Ők sem szeretnem sz*pni….
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Burt1793
veterán
Nem értem ezt a folyamatos nem szépezést, neked az a 300-as yamaha robi jobban tetszik? Nekem egykutya, esetleg egy 300-as gts vespára tudnám azt mondani, hogy érezhetően szebb robogó a többinél a kategóriájában. A t-max, c600 pedig már motor árban vannak, amik szépek, azokat már csak azért sem kategorizálnám, vennék egy dct-s honda nc750-et, még praktikusabb is és már motor.
Budán és a nyugati agglomerációban elég sok sh300-assal találkozom, sokszor pont ugyanolyannal, mint az enyém, mindenki őrült módjára hajtja, van egy jó kétszeres szorzó a megengedett sebességhez képest. Komolyan mondom, a 2011 előtti szériából van egy budakeszi embernek egy sötét színűje, végig nyélgázzal megy, épphogy tudom követni.
(#19227) yodamastah: Az 1200GS aranyos a 7. helyen.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz DigitXT #19229 üzenetére
Engem par eve egy melos kisbusz lokott be hatulrol a keresztezodesbe a forgalomba.
Bebambult, nem tudom milyen lampat nezett, de pirosnal mogottem hirtelen gazra lepve allobol elindult es meglokott. Keresztforgalomban gyakorlatilag ket kocsi kozott lokott at, mazlim voltMas: Lecsereltem a hajtasban az olajat, mert : 1. gyanusan melegedett a kihajtas korul az egesz blokk, 2. ez volt az egyetlen amit megvetel ota csak halogattam es mivel mindene gyari volt mikor vettem, feltetelezhetoen soha nem nyultak hozza.
Azonnal lefott a mezes kave. Az allaga konkretan a mezzel kevert capuccinora hasonlitott, kopadek szerencsere nem volt benne. Mennyisegre nagyjabol rendben volt, megkapta a friss 80w90-et.
Most szinte alig melegszik a blokk hatulja (ezelott kezzel nem lehetett szinte megfogni egy varosi maszkalas utan), viszont mivel ilyen dzsuva volt benne, igy szerintem 100km utan ujabb csere lesz, ez meg dolgozza csak ki azt a mocskot ami benne volt. -
DigitXT
nagyúr
válasz DigitXT #19201 üzenetére
Helyesbítek. Ma rápróbáltam, és már az indítás(i kísérlet) is nagyon nyögvenyelős: kuka. Nem mondom, hogy örülök neki. Bár amúgy is cseréltem volna, csak vmiért azt gondoltam, hogy ráér, ha a karbi már rendben van, és amúgy megy a ketyere...
Ui: tette ezt úgy, hogy végig a töltőn volt, és 100% töltöttségen van, röhej a köbön! (Nem látni a szulfáttól az erőt...)
Szerk: tegnap majdnem megnéztem a Dream-ben azt az NSS-t, csak az alagútnál nekem gurult egy furgon, és meghorpasztotta a rendszámomat. Aztán otthagyott a f*szba: egyszer még utolértem, de fel se fogta, hogy miért szeretném, ha félreállna velem együtt, még le is dudált és többet nem láttam. NZ-s szlovák rendszámú f.sz! (Szerencsére nagy kárt nem csinált, lökős elvileg nem sérült, de azért határozottan gurult hátra, elég nagyot koppant, hiába dudáltam neki. És mikor kiszállok elhúz.*)
*: kizártnak tartom, hogy ne érzékelte volna a csattanást: el akart csak sunnyogni.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz yodamastah #19224 üzenetére
Magyarországon, az egymillió rohadó BMW országában nehezen lehet eladni praktikus, de nem szép (menő, erős, drága, prémium, stb.) járműveket.
És az SH minden, csak nem szép
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
yodamastah
őstag
válasz Burt1793 #19226 üzenetére
Jó de ez az SH dominancia évek óta tart.
Ezt találtam:
Italy Top Ten of 2014
- 1. Honda SH150AD
- 2. Honda SH300
- 3. Honda SH125AD
- 4. Piaggio Beverly 300ie
- 5. Kymco Agility 125
- 6. Yamaha TMax 530
- 7. BMW R1200GS
- 8. Piaggio Liberty 125 3V
- 9. Yamaha XMax 400
- 10. Yamaha XMax 250Iszonyat mennyiségű használt SH lehet olaszban. Valahogy mégsem ömlik be ide. Lehet halálukig hajtják őket
-
Burt1793
veterán
válasz yodamastah #19224 üzenetére
Azért mert nem adjuk el.
Mondjuk ezek az új eladási számok, a használt, előző cuccokat pedig szokták hozni Magyarországra. -
huszi.gyb
senior tag
-
yodamastah
őstag
Vicces hogy olaszban így néz ki az idei robogó eladások májusig:
1 HONDA ITALY SH 150 Scooter 4,426
2 HONDA ITALY SH 300 Scooter 3,929
3 HONDA ITALY SH 125 Scooter 3,922
4 PIAGGIO BEVERLY 300 ABS Scooter 3,911
5 YAMAHA XMAX 300 Scooter 2,851
6 PIAGGIO LIBERTY 125 ABS Scooter 2,477
7 KYMCO AGILITY 125 R16 Scooter 2,114
8 HONDA X-ADV 750 Scooter 1,956
9 PIAGGIO BEVERLY 350 Scooter 1,953
10 YAMAHA TMAX 500 Scooter 1,695Ehhez képest pl itthon van eladó 16db SH300
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
Ma én is levizsgáztattam. Hátha így egynél több érdeklődő is lesz...
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #19216 üzenetére
Hát hasonló tünetek: elég kevés km után csúnya gyertya, és bizonytalan indítás.
Új gyertyával megy rendesen. De nem esküszöm meg rá, hogy mennyi az annyi.
Utoljára ezt mondta Balázs. Meg azt, hogy a roller miatt inkább eladja...
Bár, ma pont rákérdeztem, hogy megvan-e még, kiderült, hogy simán. Azzal jött. -
veterán
Tegnap kapott a runner friss műszakit. A motor eleje úgy televolt bogarakkal, hogy a vizsgabiztos is csak röhögött (nem volt ilyenekre időm, hogy előtte letakarítsam a motort). Hát ha még meglátta volna a bukómat....de hát azt naponta tisztíthatnám, pláne ha a naggyal megyek egy kört.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
-
kcsa
veterán
-
DigitXT
nagyúr
Nini, egy eladó Velvet... Hahun nincs fent, csak véletlenül találtam.
-
csongi
Topikgazda
válasz Micsurin #19172 üzenetére
Nálam is vannak cseppek. A légszűrőház meg száraz.
Így eszi meg a fene
Kartergázos.
Nálam a gond, az hogy még nem kopott össze a gyűrű a hengerhez.
A variátor szíjjal szenvedek, lesz még egy 25K próba, és ha az sem jön be, Simán Ghost ridert csinálok belőleA panteon ECU is megoldódott úgy tűnik. Potom 83K volt hozzá szükséges.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
Meglehetősen offtopik, de mégis on: tegnap autó cvt váltó témakörben keresgettem, és igy találtam ezt a gyönyörűséget. Érdemes beletekergetni, de a vége felé látható hogy az összes terhelést 3-6 aprócska csapágygolyó vinné át. Idióták...
(amúgy arra a kérdésemre sehol nem találtam választ hogy autóban cvt kúszik-e mint a hagyományos automata, vagy sem?)
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #19200 üzenetére
Le, mint állat. 3-4 hónap, mélykisülés... Ez egy 1 éves, 20K-s AGM akku: fos.
Mondjuk éppenséggel indítana, ha lenne benya, de a kapacitása nagyon kuka.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest