Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Samsung LE40A536T1F LCD TV képhiba
- Pendrive-ról bootolható "belakott" debian linux live Ventoy pendrive-on
- Egy korszak vége
- Szólánc.
- New Game Blitz - 2024
-
LOGOUT.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
válasz yodamastah #20599 üzenetére
nem irkáltam fel a cseréknél hogy melyik hogy állt
Öreg hiba. -
DigitXT
nagyúr
válasz yodamastah #20597 üzenetére
Mármint 60e-n felül, vagy már az is egy eleve bontott óra volt, és onnan indult?
(Amúgy nem is közúti motornak kell használni, ha egyszer versenypályára való.)Közútra ott a robogó.
-
yodamastah
őstag
válasz DigitXT #20593 üzenetére
Jah 2 órát törtem össze rajta. Olyan 25-28e lehet amúgy benne.
2008óta az enyém. Egyelőre marad. Tőlem már vagy bontóba megy, vagy játszós motornak lehetne eladni. Épkézláb ember nem fogja megvenni tőlem közúti forgalomba használatra. Nincs egy ép elem rajta amin ne lenne látható sérülés
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #20595 üzenetére
Racionalizáltam a flottát:
4 autó (Berlingo, Colt, StiloMW, Carisma) maradhat csak
valamint 3 motor: Gladius, Maja, CygnusMinden másnak mennie kell.
Január 10-én könnyű ezzel villogni!
Dec. 30 és dec. 31.-én vettem egyet-egyet... Necces volt, hogy nem idénre jött ki, no...[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
nagyúr
válasz yodamastah #20591 üzenetére
Ennek cserélt volt az órája, vagy mi? (Nem úgy volt, hogy 2008 óta a tiéd?)
huszi.gyb: de hát máris nepperhez került... (Bocs, ez magas labda volt.)
Szerk: nem csináltam meg az ígért grafikont, de ugye egyszer véletlen nulláztam
a Madison óráját... Én barom fogtam a SpeedoHelaert, és előretekertem vele...
Pedig most lenne egy keveset futott, megkímélt nemdohányzó stb. motorom.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz yodamastah #20591 üzenetére
Ha nepperhez kerülne a Gladius, valószínűleg nála is hasonló eredmény születne...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
nagyúr
Éjszakai műszak: még egy Madison... Sajnálom is a tulajt, meg nem is. Sajnálom, mert már évekkel azelőtt 75000+ volt a gépben, amikor megvette. Sajnálom, mert a motor az élete során garantáltan pizzafutárként is tevékenykedett kis hazánkban...
Még az a szerencse, hogy a futárkodás röpke 1 éve alatt végig csak fiatalodott.De nem sajnálom, mert azt ne mondja már, hogy 5 év alatt rendszeres(!) használat szerint csak 4000 km-t rakott bele. Még be is írja, hogy 50 km volt Bp oda-vissza...
Hányszor tekerték már vissza ezt a szerencsétlen motort, te jó ég! És hogy rohad a váz, hogy oda se lehet fogatni a sisaktartót? A legkreatívabb módokon takarták: kedvencem a húszforintos a csavar helyén. Persze ez csak apróság!
Mindenesetre a vételára kb. tükrözi a szopóroller faktort. (Időzített bomba a köbön.)
-
Grillo
őstag
Na Scarabeo esetében úgy tűnik, igazat mondott az eladó, vagy legalábbis nem cáfolják az adatok.
De tök mindegy végül is.
Ha addig élek is, használni fogom idén sokat.Tud valaki bontott ülést?
-
csongi
Topikgazda
Az enyemnel nincsen sok adat.
Forgalomba van es nincs korozes alatt.
Ennel tobbet nem latok.De megis.
Elso tulaj vagyok .
2015 ota.
Es akkor kerult Magyarszki forgalomba.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz Micsurin #20582 üzenetére
A jó hír: "A jármű nem áll körözés alatt."
Szerk: kár, hogy nem lehet 2012 előtti km adatokat látni, ott lenne a meglepi!
Mert az még "elképzelhető" (), hogy 5 év alatt 20000 megy bele, de az már
kevésbé, hogy olaszból 9 évesen nullkilométerrel jött. Vagyis: elképzelhető![ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz nyogo83 #20581 üzenetére
Köszi
Digit közben írt csak nem elérhető a kiszolg. Nepperek épp rettegve nézik mit nem fognak tudni elmelegíteni....
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
Valaki letudna nekem kérdezni? Még mindig nincs ügyfélkapum csak jövő héten csináltatok de jó lenne tudni édesapám Foresightjával mi van, mivel volt már pár színe és Wilkeres....
Ültetés jogos, de nyugodtan a nyomába eredhetnének a dolognak, van bőven ideje néhány tagnak a közlekedésin...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
DigitXT
nagyúr
válasz nyogo83 #20578 üzenetére
Na ez jó hír, ha igaz. Valamiért nálam háromból semmi. Amúgy az is vicc,
hogy egy km jeladó törés miatt praktikusan úgy ment fél évet a nagy Maja nem
is kevés futással (napi 30 km csak melóba), hogy hivatalosan meg se moccant.Szerk: azért csak bedobok ide egy képet. Rá sem ismerni a vasra, de ilyen volt:
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz DigitXT #20577 üzenetére
Szerintem majd idovel minden adat felkerul lassan.
Pl a Madisonomnak semmilyen muszakis infoja illetve fotoja nincs bent.
De az elotte levo motoromnak minden muszakis illetve eredetvizsgas kepe bent van, pedig vasarnap mikor probaltam lekerni, meg a rendszamhoz se talalt adatot. -
DigitXT
nagyúr
válasz nyogo83 #20576 üzenetére
Na igen, azért a leültetés kívánásával ilyenkor óvatosan. Persze, ha egy tulajos,
aki végig mindenről tud, és a végén hazudik egy ekkorát a hirdetésbe, az más...Mindjárt össze is szerkesztek egy grafikont, hogy hogy nézett volna ki az állam
szerint a nagy Maja, vagy éppen a Madison, ha nem egy ilyen "elmeháborodott"
a tulaj, aki előretekeri az órát, hogy tudja a(z általa belerakott) valós futást.Szerk: amúgy motoroknál egynél se láttam műszaki vizsgás infókat.* Miért?
Szerk2: a konkrét példánynál valszeg 2009 előtt volt több tulaj, azért nincs adat.*: nem fotót, de listát sem. Csak az óraállások rögzítéséből lehet következtetni.
Szerk3: ebből a fos becsillanó képből amúgy mit lehet kiolvasni? Még ha eredeti
méretben lenne, és nem lenne szarrátömörítve, akkor talán, de így azért necc.[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz Micsurin #20575 üzenetére
Igazabol itt a kerdes, hogy mennyire lehetett serulve.
Az a baj, hogy nem latszodik, hogy mikor voltak az eredetvizsgak csinalva, ergo mikor valthatott tulajdonost, mert abbol volt 6db.2008-ban lett a baleset utan feltamasztva es a ficko meg azt irja 2009-ben vette. Siman benne van a pakliban, hogy ramelegitettek.
-
Micsurin
nagyúr
válasz nyogo83 #20573 üzenetére
Beszaras.... Azért az ilyet már leültetném....
Már nem nézi az ember van e szervizkönyv, magyar vagy kinti stb ha jó az állapot és stimmelne saccra a futá, s lassan a tekerés is váll vonos lesz ha kiderül végre, hogy a hirdetett vasak legalább fele pörgetve van.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nyogo83
senior tag
Sajnos semmilyen muszaki vizsga/eredetvizsga bejegyzes es kep sincs az adatbazisban, pedig kivancsi lennek ra mennyire ment rottyra.
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #20571 üzenetére
Jah!
Velem meg alkudoznak, xaros 280k bol.
Mert ez az evjarat olcsobb.
Mikor megkerdezi mikor volt szervizelve, es megmondom neki, hogy szinte minden porcikaja ujra cserelve, es ellenorizve van.
Akkor meg nem erti, de mondjam meg mennyi az utolso ara.
De tenyleg felteszem, Noi tulajdonossal es alig hasznaltan, azt majd vetitek a sok majomnak valamit -
DigitXT
nagyúr
válasz csongi #20570 üzenetére
Neeem, nekem végig szép monoton növekvő... Csak azt
ne kérdezzem soha, olaszban mennyi volt. Ez egy másik
Madison, amire kíváncsi lettem, de nem is vártam mást.Igazából egy csomó “érdekes" motor kibukik, hogy felejtős,
nem "csak" úgy, hogy tekert órás olasz, hanem úgy is, hogy
fogalma se lehet az eladónak, milyen "megbízható", hiszen
eladásra vette (palimadárnak) és véletlenül sem használni.
A másik véglet, amikor csillió tulaja volt. Szabadulnak tőle:
szegény nagy Maja is addig volt csak jó vétel, amíg a futár
(szét)hajtotta, nyilván generálra szorul, azt meg nem fizetik
meg, aztán adják veszik (olcsón, dzsuvásan) folyó olaj, stb. -
DigitXT
nagyúr
Azt a kutya, meg a macska, hogy ezzel mennyit túráztak! Jórészt tolatva...
Szerk: azért az necc, amikor fent van a forgalmi fotója, tele személyes adatokkal...
Jó hát 640x480-ban annyira nem olvasható, de valójában mégis: tudom tesztüzem![ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz DigitXT #20567 üzenetére
műszaki vizsgás képeket miért nem hoz?
Megvan. Az autónál hozott. Mondjuk óraállás összevissza fotóznak, vagy sem,
meg rögzítenek, vagy sem. Legalábbis a generált PDF tud még foghíjas lenni...Szerk: ja mégsem, nem összevissza. 2012 előtti adat ugye nincs, de műszaki
vizsgás fotó meg előfordul, azon meg ott van az óraállás is. Érdekes dolgok.
(Olyan is van, hogy nincs kép az állásról, viszont rögzítették a rendszerben.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
Én is most nézegetem. Nagy Maja még él, de már elég ramaty...
Futár srác nem kamuzott, hogy 1 év alatt beletekerte a 20000 km-t.
Szerk3: és azzal a lendülettel el is adta. Összesen 9 tulajnál jár.A legviccesebbek amúgy azok, amiket én intéztem, és emlékszem
rá, hogy oda álltam az autóval stb.Egyik képen rajta is vagyok...Szerk: műszaki vizsgás képeket miért nem hoz?
Szerk2: az is érdekes, hogy a Madison pl. doboz nélkül jött olaszból.
De legalábbis biztos, hogy utólag kapta meg a doboztartó konzolt.[ Szerkesztve ]
-
-
nyogo83
senior tag
válasz csongi #20563 üzenetére
A leader blokkot azt ismerem eleg jol, szoval attol nem feltem, de ezek szerint a blokkon kivul nagy gubanc neked se volt vele.
Annakidejen en is szemeztem vele, de hamarabb jott a kepbe a Madison.
Thx!Amugy maris hasznos volt ez az uj jarmu lekerdezesi rendszer:
Volt egy masik Atlantic, 13 eves 37k km-el amihez a tulajnak minden szervizszamla megvolt(amiota nala van, persze), illetve egesz jol nezett ki. A gond, hogy lekerdezve kiderult, o a harmadik tulaja(2 eve) es 8 evesen hoztak be kulfoldrol, akkor 5ezer km-el
Azert az milliobol az 1, hogy 8 evesen valosan 5k km legyen benne , foleg a hazai neppereket ismerve
Szoval ott minimum 2 vagy 3x annyi a futasteljesitmeny, es ez a kis 125-os blokk ebben a balna kasztniban 70-80k km korul mar nem lesz valami acelos allapotu. Foleg ugy, hogy abban az arsavban van masik ismert hatteru robogo is.Kivancsi leszek mennyire fogja ez az ingyenes jarmu adat lekerdezes megrendezni a hasznaltpiacot, mert azert eleg sokmindent ki lehet logikazni a tarolt adatokbol.
Kapasbol megsporol akar egy 1-200km-es felesleges utazast is(a fentebb emlitett Atlantic Szeged mellett lett volna) -
csongi
Topikgazda
válasz nyogo83 #20561 üzenetére
Szerintem nincs tobb nyugje mint a tobbinek.
500as blokkot mondom. A 125 nem ismerem.
Termosztat draga darab 30k kornyeke.
Viz szivattyu tengely hamar kopik.
Injektor fej ha befarad akkor csoppen es befele a henger iranyaba folyik el, onnan le az olajterbe.
Varosi suru leallasnal ez nem kellemes adaleka az olajnak.
Az ECU egy kinos elem. Ha toltesi gondok voltak, vannak, az haza vagja. Kenyes a feszultseg ertekekre.
Itt is van egy forumtag, o is kuzdott vele.Grimeca fekek jol mukodtek, a csapokat rendszerint nem zsirozzak be.Mindent lehet hozza szerezni.
Olajcsere idoben, megfelelo olaj es megy.
Elektronika resz, kulonosen a toltesi kor tud rajta berohadni, es a problema onnan kezdodik, lemelegszik minden.A legjobb robogom volt. . Szivatott, de a hibak javitasa utan nagyon finom kis muszer lett .
-
nyogo83
senior tag
válasz csongi #20560 üzenetére
Csongi, Atlanticnak van valami ismert nyűgje a blokkot leszamitva?
Marmint azert kerdem a blokkon kivul, mert ha jol remlik neked 500-as van es ami ki van nezve az egy Leader blokkos 125-os. De gondolom nagyjabol egy kutya a tobbi(esetleg fekrendszer terhet el). Mert nekem nem remlik semmi rendkivuli gebasz.Azt tudom, hogy a Leader blokk nem egy kenyes joszag, cserebe nem is egy erobajnok a Balnaban, de nem is szamit jelenleg. Sogorom friss B125-hoz keres egy nagytestut es jelenleg lenne egy egesz jo arban, elso tulajos itthoni, vegig szervizelt igazoltan 26-27k km-el, 2006 karbis verzio.
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #20558 üzenetére
Persze persze, nekem is azért kellett, mert sokkal egyszerűbb ránézni, fújni.
Gyárilag hátul egy egyenes szelep volt, horror hozzáférhetőséggel a küllők közt.A bizbasz annyiban bevált, hogy működik, de azért nem tökéletes: itt írtam róla.
Mondjuk amilyen sok kilométer belement a felavatása óta? Várj, megszámolom!
52168-nál pattintottam rá, és fújtam túl (a relatív melegben) ~1 tized barral, hogy
majd fagypont körül lesz pont jó. 52369-nél rongyoltam be a fészerbe: 200 km...Szerk: előtúrtam, hogy tényleg 3 éve van meg a szelep, 39813 óta, és pontosan
5K-ba fájt (ergo biztos drágább, mint a kínai). 12000 km annyira nem sok, de az
a 15 db keréknyomás ellenőrzés sem: lusta vagyok, de jól is tartotta a nyomást.
(Ilyen bejegyzések vannak, hogy E:2.10 H:2.15, nem fújtam. Fél év után. Röhej!)Szerk2: mondjuk akkor nem gondolkodtam olyasmiken, hogy egy januárban fújt
kerék simán ereszthetett májusra, viszont a meleg miatt pont jó lett a nyomása.Szerk3: még a Heidenau gumikkal együtt invesztáltam a szelepbe. Azóta voltak
új gumik a vason, de a szelep maradt: a gumi verziót mindig újra cserélték.
Szerintem a 2,5K/db sem volt horror ár érte, bőven megérte. Hasznos fejlesztés.[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #20557 üzenetére
Nem is a csere,hanem ha relatíve használod a gépet,akkor bizony elég sűrűn érdemes nézni a gumik nyomását is. Amilyen elcseszett fújok vannak,ez a szelep hasznos cucc..
UI:
A guminyomásmérő bixbaxod bevált? Néztem ilyet [link]
Szerencsére van Garmin szelep sapi is ami kommunikál a navival cirka 25-30eFt-ért [link] is, de valamiért szívom a fogam. Jah' és ha esetleg GPS-t cserélek pl 396Lm-re,abban nincs guminyomás érzékelő funkció.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz csongi #20555 üzenetére
Kérdeztem tőlük, hogy ha beleér, akkor elforog? Aszondja, nem. Akkor letörik...
Szóval kb. 45 fokban elforgatva került be, de így talán még könnyebb is hozzáférni.Szerk: ja és a guminyomásmérő bizbasz is bőven elfért még rajta, szóval fasza.
Mosquito: na igen, nekem még csak 3 éve, de legalább azóta se kellett cserélniük.
[ Szerkesztve ]
-
-
csongi
Topikgazda
válasz -Mosquito- #20551 üzenetére
Nah itt falun nem ösmerik a gumisok
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #20551 üzenetére
Egyes "gyári" gumiszaroknál fényévekkel jobb.
-
-
DigitXT
nagyúr
Na, ez már valami! Nyáron még perkálnom kellett pár km adatért.
-
DigitXT
nagyúr
válasz yodamastah #20544 üzenetére
Hát az enyémnél biztos jobb. (Bár gyorsulni annyira nem
tud. De darabokra szedve az enyém sem. Szóval ez van.) -
DigitXT
nagyúr
OFF: hullámos féktárcsa? De most akkor így "~", vagy így "S"'? Nem mindegy...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #20541 üzenetére
Köszi a tippet! Ma lőttem ezeröccá-ért egy hasonlót, remélem holnap beválik.
Szerk: még a nagy Maja szerelésekor hajtogattam egy csipeszt, de necces volt...[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
Honda Forza 300 gyári marketing. Azért ezen elmosolyodtam:
"Fuel economy is also improved, up to 31km/l from 30.8km/l"
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #20531 üzenetére
A kapucsino nem egy jo dolog.
Ez biztosan viz es olaj kevereke.
Lehet kapucsinos a lecsapo szelep zartalansaga, es a paras hideg hasznalatanak kevereke.
Foleg akkor ha tartos uzemmeleg allapot nincs.
Nem tud elparologni a viz.
Ha megvan a tartos uzemmeleg es ennek ellenere is jon, akkor blokkba van a bibi.
Tartos uzem meleleg szerintem valahol a 40-60 perces uzemido, mikor a termosztat mar nyitot.
A huto teteje is meleg folyamatosan.Vizcso:
Minden csonkot femtisztara szoktam tisztitani, a csovek belsejet is ki szoktam pucolni.
Egy pici zsirt vagy szilikon zsirt szoktam ezutan a csonkra kenni.Ha a felulet dzsuvas volt az osszeszerelesnel akkor a fagyallo megtalalja az utjat, hiaba huzza az ember a bilincset szakadasig.
Benzincsobol szuvetes fekete csovet hasznalok. Eleg vastag fala van.
Kimondondottan benzincsovet. Azzal meg nem volt bajom. -
DigitXT
nagyúr
válasz csongi #20530 üzenetére
Röhej a köbön, de ezek tényleg totál megkeményedtek... Gondolom emiatt
csupa takony az AC pumpa, bár az is igaz, hogy a vákuumcsőnél is benzines.
A hűtővízből meg még mindig képes kinyomni egy kicsit: az összes cső szar?
Azt már nem is említem, hogy honnan lehet felismerni azt a csövet, amit anno
még az aranykezű szerelő cserélt? Bingo: kábelkötegelővel rögzítette... Röhej.
Ja és azért cserélte, mert "kapucsínós" volt. Hát most is az. Mivel a kartergáz
lecsapatót gondolom nem tisztította ki, aztán ott keveredik olajpára, meg víz...
Legalábbis nagyon remélem, hogy nem megint a blokkban keverednek. -
csongi
Topikgazda
-
DigitXT
nagyúr
válasz csongi #20525 üzenetére
Hát, ahogy elnézem, pont időben legóztam be. Jövő héten ki se veszem.
Inkább megcsinálom a benzincsövet: borzalmas merev lett, ami fél éve került be.nyogo83: hát furcsa. Ugyanaz, más matricával, akkor miért venné bárki ezt?
Megjegyzem, korábban nem hallottam még a típusról, de a műszerfal az Nexus.Szerk: bingo. Miért éri meg "Aprilia" SR Maxot venni Gilera helyett?
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
Feltámad a Malaguti?
Szép az a robogó, de kár hogy csak egy egy átbrandelésre futotta Az árára kivancsi leszek, hogy egyáltalán miért érné meg "Malaguti" Sr Max-ot venni Aprilia helyett.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
Megint kifogytam. 170 km után. Ez durva.
Szerencsére benzinpárával feljött az emelkedőn...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz #31733248 #20520 üzenetére
Tegnap megint összejött a csipet-csapat, kolléga mondta, hogy semmi verseny,
reggel is megcsúszott rendesen valami jeges folton. Ehhez tartottam magam!
Aztán kénytelen voltam elgyorsulni egy elérendő lámpa miatt. Emiatt viszont kb.
2 percet várhattam rá, mert az volt a terv, hogy mutat egy rövidebb utat. Hááát...
Valóban rövidebb 1 km-rel, de tele van jobbkezessel és gödrökkel. Nem éri meg.
Inkább megyek valami jobban járt szakaszon, még ha néha dugul, nem lassabb:
nem gumimelegítő kell, hanem aszfalt melegítő... Néha jó ha többen járnak arra! -
#31733248
törölt tag
válasz yodamastah #20503 üzenetére
Ma már a gumimelegítő sem segített volna, a kocsim még harmadikban is elkapart a hártyaszerűen ráfagyott jégen. Ilyenkor azért már nem jó két keréken. A Belvárosban nem volt ilyen gond, de nálunk, a város szélén igen.
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #20518 üzenetére
Jah.
Egy autonal biztos jobban ervenybe vannak ezek a telepitesi modok.
Szerintem ez a 2L urtartalmu rendszer belso kiskore percek alatt atmelegszik.
Konnyen lehet atmelegszik a viz forgas nelkul is.
Szerintem a 200w uzem melegre melegiti ezeket a blokkokat.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz csongi #20515 üzenetére
Mivel nekem manuális szívatóm van, ezzel éppen nem lenne probléma.
Ellenben abban nem hiszek, hogy egy ilyen cuccos simán beépíthető lenne,
depláne nem lenne képes keringést indítani az adott szűk keresztmetszetű
vízkörben: van ez a passzív keringés, valóban, de ahhoz más kialakítás kell. -
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #20514 üzenetére
Nem is kell szivattyu szerintem.
A kis kort ha bemelegiti, es eleg meleg lesz a temosztat, akkor ugy is ki fog nyitni. Akkor meg szepen lekering a viz magatol.
Ezeket a 2liter kornyeki hutorendszereket pikk pakk atmelegitene.
A szivato lenne szivato.
Az hideg allasba van, mikozben motor meg indulasi meleg, vagy afelett lenne. Amig a szivato le nem zar addig szivas, mert nyakon ontene benzinnel.
Ha csak nem lehetne kello homersekletet eljuttatni a szivatonak is. -
DigitXT
nagyúr
válasz csongi #20505 üzenetére
Röhögni fogsz, de jó 3 évvel ezelőtt nézegettem ilyeneket: talán konkrétan ezt is
láttam már, csak elvetettem, mert nem tetszik, hogy szivattyú nélkül operálna.
Akkor néztem, amikor megállapítottam, hogy hidegen sokkal többet zabál a gép.
Viszont konnektor mellett parkolok... (Anno még garázsban, most csak ridegen.)
Aztán utóbb rájöttem, hogy a fogyasztásmérő sem volt a pontosság mintaképe...Szerk: valahogy be kéne legózni a vasat a fészerbe, lehetne hidegben is szerelni.
Tudniillik pöppet bassza a csőröm a 6.6-os fogyi és hogy csöpög a szivattyúnál...
De ha már átcsövezem, akkor újra elektromos AC + újra mérnék átfolyást is.[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz csongi #20505 üzenetére
Én ilyet akartam régebben, robogóra praktikusabb.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
csongi
Topikgazda
-
DigitXT
nagyúr
válasz yodamastah #20503 üzenetére
Nem tudtam, mi hiányzik! De akkor már lehetne motormelegítő is: a francnak
van kedve a szívatóval játszani. Sőt fűtse már fel az utasteret is.Ja, az nincs.ON: a szívatóval játszadozás nem csak szófordulat: csutkára húzva túlszívatható,
és akkor dől belőle a füst. Nem kormos, de füst: ilyenkor kicsit visszatolva rögtön
el is tűnik. Ennyiben sokkal jobb az echte fehér füstnél, mivel azt drága eltüntetni.
Szerk: nagyon visszatolva meg megdöglik. (Az a legidegesítőbb, amikor már nem
kell, de még nem az igazi nélküle: szerencsére ez elég rövid ideig szokott tartani.)[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz DigitXT #20501 üzenetére
Kis távolságon, belvárosi menetben alig lehet gumimelegedés, az is nyilván hátul, a motor miatt. Nálam annyiból szerencsés a dolog, hogy a Belvárosban dolgozom, legalább ott fűtött garázsban áll az SH. Itthon sajnos nem, de itt az első 9-10 kilométeren jó tempókat tudok menni, így talán gyorsabban felmelegednek a gumik.
-
DigitXT
nagyúr
válasz #31733248 #20500 üzenetére
Hát, mire beérek a céghez, fel szokott, de én annyira nem hiszek abban,
hogy ez a kütyü a gumihőmérsékletet pontosan tudja mérni, legalábbis a
futófelületen semmiképp. Szerintem a hátsót melegíti a blokk is, így nem
attól melegszik (sokkal) jobban, hogy azon megy az aszfaltra a 30 LE.Ui: a beérek a céghez fordulat az ilyen 8 km és 10-12 percet jelent...
Mindenesetre a kérdés jó! Elvileg 10 fok növekmény +0.1 bar közelítőleg.
Azért azt meg tudja mérni, hogy felmegy 2.5-2.6 barra az alap 2.3-ról. Ill.
lemegy 2.2-re, ha hideg van, ahogy azt előre "sejtettem", hogy úgy lehet.Szerk2: nekem is volt ilyen gondolatom, HA váltok négyévszakosra, majd
összevetem, hogy milyen gyorsan/mennyire melegszik a nyárihoz képest.
De a franc fogja menet közben figyelgetni. (Majd felveszem kamerával.)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest