Hirdetés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Asszociációs játék. :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Samsung LE40A536T1F LCD TV képhiba
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Pendrive-ról bootolható "belakott" debian linux live Ventoy pendrive-on
- Egy korszak vége
- Szólánc.
- New Game Blitz - 2024
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyogo83
senior tag
válasz csongi #21098 üzenetére
En nagyon gondolkodom rajta, hogy a kovetkezo motorom/robogom valami uj lesz.
Aprankent ugyis elviszi a kulonbozetet a szerelgetes es a hasznalt arak is irrealisak kezdenek lenni egy-egy peldany uj arahoz kepest.Igy, hogy mostmar mukodik az ugyfelkapus lekerdezes, meg szomorubb kepet kap ez ember a felhozatalrol(beigazolodik amit eddig is sejtettunk).
Robogokbol barmelyik tipust nezed, kb 70-80%-a vagy meg papirozas elott allo import vagy par eve 6-8 evesen bekerult import, csak mar volt magyar tulaja.Vegig magyar gazdas ritka mint a feher hollo.
-
nyogo83
senior tag
válasz csongi #21094 üzenetére
2010 ota nem kotelezo a markakereskedeshez vinni, fuggetlen szerviz is elvegezheti a kotelezo szervizelest, csak szamlakepes legyen es pecsetelje be a szervizkonyvbe(illetve ne ilyen RMS szintu utangyartott cuccot rakjon bele). Alkatreszt meg lassan mar tenyleg csak gyarit eri meg venni, meg egy 10 evesbe is.
Azert egy uj robogonal szerintem az elso 2-3 evben (nyilvan fugg attol mennyit megy) egy olaj/szuro esetleg fekbetet es szij/gorgo cseretol tobbre nem kell kell kolteni.
Inkabb ezt vallalnam be, mint a barmi mast ami ramborulhat ismeretlen futasteljesitmeny utan. Foleg, ha ennyire kicsi a kulonbseg egy 10 eves es egy uj kozott.
Nyilvan, amikor 3-400k VS 1,5-2millio, akkor mar hajlamos berizikozni az ember es bevallalja.
-
csongi
Topikgazda
válasz bajnokpityu #21095 üzenetére
Sosem volt
-
nyogo83
senior tag
válasz Micsurin #21091 üzenetére
Amugy inkabb szomoru, mint vicces : 7-800k korul kapsz egy zsir uj Grand Dinket, hasznaltan minimum 300k egy 10 eves kitudja mennyit futott, milyen allapotu nagy esellyel import.
Agility City 500k ujonan, 320-350k korul vannak a rendszamozasra varo 9-10 eves olasz “megkimelt” vasak.Siman bevallalnam akar azt a par 100k kulonbozetet hitelre, minthogy beleugorjak egy hasznaltba. Ha 5 ev mulva megunja az ember, meg akkor is relativ jol tud kiszallni belole, mert nem kell olajcseren kivul kolteni sokmindenre.
-
csongi
Topikgazda
Nezegetem az 500as beverlyket, 2004 kornyeki kiadasokat. Hmm, nem tunik rossznak.
Sajnos ebbbe az ar szegmensbe, vagy
egy 20 plusz eves karbis motorok vannak, vagy a maxi robogok. -
Micsurin
nagyúr
Faterom 8 évig hajtotta, 12 ezerrel került hozzá, 49-nél ütötték ki alóla. GTK-ra törték. (Wilker M3 összerakta... azóta is fut az utakon. Pedig a váz gatya volt jobbra tekertél, balra ment. )
Nagyon jó szerkezet külseje az háát... vagy tetszik vagy rondának tartod. Alapvetően igénytelen egy olaszhoz mérve mondjuk amíg töltöd bele az olajat és betartod az intervallumokat szerintem még futár motornak is alkalmas.... a mostani Honda ami van apámnak ahhoz mérve egy megbízhatatlan ex feleség....
A fék nem rossz de nyúlós faterom anno vett a 250-esről munkahengert és lecserélte a nagyobb duál fékes rendszerére az egészet.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Winne
nagyúr
válasz #31733248 #21088 üzenetére
Ez a Grand Dink vajon ehhez a magassághoz? Ez egészen tetszik.
@(#21085) nyogo83: + @(#21087) csongi: megkérdeztem az ismerőst, az övé tényleg valami kínai volt, már a márkára sem emlékszik, de tuti nem Kymco. Azt mondta mikor a harmadik szerelő mondta neki, hogy nem tudja mi a gond leadta lecsónak. A Yamahát lehet megnézem, az közel is van, de a fenti Kymco tényleg tetszik. Meglátjuk mi lesz, még hétfőn várok egy infót itt helyben, aztán lehet nézelődök messzebb is.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
#31733248
törölt tag
A PCX-et 191-es magassággal én már kicsinek éreztem, de tulajdonképpen elfértem rajta. Megbízható, jól kezelhető, a régebbi szériának fáradásra hajlamos a hátsó lengéscsillapítása, ezt érdemes bekalkulálni.
A Kymconál nem kell ezt a butaságot elhinni, kifejezetten megbízhatóak és olcsó hozzájuk minden, az alapáruk is nagyon kedvező.
-
csongi
Topikgazda
Ha nem fontos a pakolhatosag, akkor nagykereku Scarabeo. A segedalvaz nyugos benne, ha trutyi allpotba vannak a silentbakok akkor egy kigyo lesz belole.
A madisonba van yamaha blokkos. Inkabb szamolj egy blokk rekonstrukcioval. Egy dugo hengerszett kijohet 50 ezerbol. Ha szerencsed van akkor egy dugo gyuru szett is elegendo kb 20 ezer.
Nem egy raketa, de 80-90 utazot szepen tudja tartani egyszemelyel. A karburatort ki lehet valtani kinaira, japan karbi, minden draga bele. A piaggio blokkosat nem ismerem, de valoszinuleg olcsobbak a fobb alkatreszek.
Suzuki Epirocu. Ritka itthon, de UH burgman alapok Sok alkatresz azonos, karbis joszagok. Magasabb ulespozicioval. Sajnoa ezek hatul dobfekesek, annak javitasa nyugosebb.Ebbe az arsavba sajnos sokat futott mindegyik. De nem az a baja. Hanem ahogy futtatak oket. Egy gondosabb gazda kezeben, siman mennek 100000 felett. Sajnos 75-90 kozott kihajtjak a lelkuket.
Addig erdekes amig garancialis,aztan ugy bannak vele mint egy biciklivel. Minimalis szerviz. Es rengeteg kokler van ott is.
A tobbi a te magassagodhoz alacsony lesz szerintem.
Talan a Phanteon ami magasabb.Anyira kivancsi lennek arra a kinai kymcora ,es a nem ertunk hozza hibajara. Illetve melyik evjaratu cucc volt az?
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
125-osnel gyakorlatilag mindennel megfeszitenek, ami nem fer bele a 125cc es 11kW kategoriaba.
A Majestyt megnezheted, legalabb kiderul, hogy ulespozicioban, meretben mennyire stimmelne. Az ara, az meg kb okes is, de ne lepodj meg, ha megvetel utan egy alapos atnezesnel kiderul ez-az, amit cserelni kell (amugy is ajanlott, de inkabb elotte atnezetni ha nincs hozzaerto ).
Km-re csak annyit tudok mondani, hogy mindegyik robogoban fuggetlenul a kortol valahol 25e es 35e Km van . Szoval az alapjan kb a semmit lehet leszurni, vagy rosszabb esetben a femreszeleket az olajbol.
Ha valamelyik szerelo ilyet mondott a Kymco-ra, azt jegyezd meg, mert akkor oda mar nem kell menned majd robogoval.
Se nem kinai, se nem megbizhatatlan, raadasul nem egy hiperhajtomu blokkja van, semmiben nem kulonbozik mas robogoktol. Ezt a hozzaallast sose ertettem szereloktol, bar azok altalaban olyanok is, akik ilyet kijelentenek -
Winne
nagyúr
válasz Burt1793 #21075 üzenetére
A PCX-ből egyik barátom azt mondja neki volt 125-ös és 150-es is és a 150-es sokkal jobban megy, kezesebben, pörgősebben lehet használni a városban. 125-ös jogsival keresztre feszítenek már azzal is, mi?
Egy Yamaha YP125 van itt a közelemben 2004 májusi, km-t nem tudom, 290-ben van hirdetve. Érdemes megnézni, vagy túl van árazva a kora alapján? Állapotra megkímélt van írva nyilván.
Egy ilyen járműnél mennyi km, amire még azt mondjátok, hogy érdemes megnézni?
@(#21077) bajnokpityu: igazad lehet, érdemes lenne elugranom ide, mégiscsak sokféle méretre fel tudnék pl ülni, ami már sokak segítene. A Kymco-tól azért félek, mert egy ismerősömnek volt és hamar olyan baja lett, hogy mindenki széttárta csak a kezét, hogy kínai, nem értünk hozzá és ment is a lecsóba szegény.
@(#21078) DigitXT: ezek szerint neked a Scarabeo nem motor?
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
DigitXT
nagyúr
válasz Burt1793 #21082 üzenetére
Azt is tudja, de akkor át kell kapcsolni arra: km/h módban sebességarányosan
töltögeti fel, de őszintén megmondva soha nem szoktam nézni, nem túl feltűnő.
Gyári fordulatszámmérő módban két számmal jelzi a fordulatot, csak lassan.
(Gázfröccsöket észre sem vesz, mivel átlagolja a mért értékeket, lemarad stb.) -
-
csongi
Topikgazda
Valakinek van infoja, a Piaggio 400 x8 2008 koruliek milyen cuccok?
-
DigitXT
nagyúr
Jó, hogy említed a Scarabeot... Grillo kolléga majd jól rábeszél.
A másik, hogy találtam egy 250-est 400-ért, gondoltam tuti olasz,
de nem: csak épp nem 2016-os, hanem 2006-os. Nem mindegy...Szerk: ha már lábhely a téma, Madisonból is van 125-ös. De gyári
állapotban nagyon be kell csomagolnod magad az üléstámla miatt.
Ha azt leszeded, akkor hátrébb ülve kényelmes lábbal előre motor.
A többiek biztos tudják, de én csak úgy vagyok hajlandó robogni...
Még a Cygnus 125-ön is felraktam a lábam amennyire bírtam.Szerk2: esetleg még a Burgman 125 hasonló felépítésű, de azért
azt tudni kell, hogy kisebb, mint a 400-as nagy tesó. Vagy éppen
a Yamaha Majesty. Az is tök más kasztni 125-ben, mint 250-ben.
Nekem volt mindkettő, ill. előbbiből 180 ccm, de a kasztni az 125:
mindkettőt szerettem, kényelmesek voltak... De csak 178 vagyok.[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
kymco pedig minimum honda minőség robogóban.
honda nagymotorban és autóban (volt) óriási király, robogóban picit jobb a kymco.de mivel használtat veszel, inkább az állapot fontos, mindkét márka jó minőség. menj el pl a red baromba, fel tudsz ülni sokfélére egy helyen.
egyénenként változik a kompromisszumkészség, 195el én még az aeroxra is behajtogatam magam
-
DigitXT
nagyúr
válasz bajnokpityu #21071 üzenetére
Hát igen. Nem is az a baj, hogy használják (azért van), hanem utána olcsón
elpasszolják, magyar nepper meg visszatekeri s ha kívülről már megfelelően
szép (WD40 csodákra képes), rásózza az első arra járó csodaváróra. Aztán
jön a fejvakarás, hogy miért is kell hengert cserélni 10000 km után?Amúgy Madisonon (még) a henger + dugó maradt, de kapott új gyűrűszettet.
Valamiért kimaradt a könyvelésemből, pedig vastagon fogott a ceruza: ~24K
Ilyenkor fúrni is szokták, de ezt nem lehet. Azt írták itt, össze kell kopnia.
Aztán ki tudja, hogy így lesz-e, vagy innentől meg kell elégednem 9 barral...
S azzal, hogy kicsivel lustább, mint azelőtt. Mondjuk pont ma gondolkodtam
rajta, hogy egész jó hangja van: nem forog annyira + kicsit dörmögősebb lett.
Többek közt köszönhetően a Beverly 500 tompítójának. Jól motorozható, na!
És összehasonlítva a régi felvételekkel: nem csattog a dugattyúcsapszeg. -
Burt1793
veterán
Furcsamód a lábhely nem kevés a pcx-en, még én is elférek rajta (202 cm), csak nagyon furán néz ki alattunk a kicsike. Én pl egy forza300-ra nem tudok felülni, sehogyan, kivéve, ha nem akarok kanyarodni. Szóval na, ezzel csak azt akarom mondani, hogy ne nagyon számíts több lábhelyre. Az SH125 egészen nagytestű, azon jól elférsz.
-
Winne
nagyúr
válasz DigitXT #21073 üzenetére
Kicsit néztem még csak körül, azért érdekel, hogy mit mondotok márkára, típusra, hogy merre induljak. PCX-el mentem már, fürge kis gép az, de picit alacsony, és a lábamnak sincs rajta túl sok hely, pedig nagyon jó kis motor, amennyire tudom a Hondák nagyon megbízhatóak is.
2008-2010 környékére gondoltam, hogy ne legyen olyan öreg, ez volt az első elképzelésem.
Kymcoval is mentem már, nagyon nem tűnt profi cuccnak, félek is tőle, hogy ha baja van javítja-e bárki itt helyben, sztem nem.
Amivel mentem még az egy régi és egy új Scarabeo, azok egész kényelmesek voltak.
Alkatrészárakról nem tudok semmit, márkánként azért lehet benne szórás.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
DigitXT
nagyúr
Ne vedd bunkóságnak, de a piacon amúgy körülnéztél már? Mert teljesen
irreálisnak hangzik, hogy se régi ne legyen és legyen megbízható is, még
2 személy alatt is teljesítsen, ráadásul B125 miatt népszerű kategóriából,
mindezt úgy, hogy 400K alatt legyen nagyon max. de inkább olcsóbb...Szerk: mondanám a Honda PCX-et, mert az újonnan is elég olcsó (700?),
de kifejezetten pici motor, szóval 195 centihez szinte biztos kényelmetlen.
Rákerestem típus és ár szűrés nélkül a "legfeljebb 2014-es" 125-ösökre...
Hááát... 600K fölött kezdődnek, és pont a PCX-szel. Mondjuk pofátlan ár,
ha újonnan sem volt sokkal több. Motowellt ne, az az 1 db Kymco kérdés.Szerk: ha esetleg van nagyobbra is jogsid, meg lehet nézni, hátha kevésbé
hype-olt kategóriában van valami. Olasz importokat értelemszerűen kerülni!
Valamiből szerintem muszáj lesz engedned: remélem vmit segítettem.[ Szerkesztve ]
-
Winne
nagyúr
Sziasztok!
125 ccm-es robogóban gondolkodom, nem vagyok benne a témában, hogy mi jó, strapabíró, kezes, egy olyan motort szeretnék, ami a 195 cm-es magasságomhoz kényelmes, megbízható, néha két ember is ülne rajta, többnyire városi ill közeli környéki felhasználásra lenne. Túl régit nem szeretnék, valami 4 ütemű lenne az ideális gondolom.
A max amit anyagilag nem akarok túllépni az a 400k, de lehet olcsóbb is.
Milyen márkák és típusok ajánlottak nekem?
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
bajnokpityu
félisten
válasz DigitXT #21069 üzenetére
múlt héten Cataniaban jártam, ott azért volt robesz rendesen. olasz márkájúak inkább már csak elfekvő állapotúak voltak, SH volt a a robik 60-70%a. Cataniaból én kb semmi pénzért nem vennék robeszt (és autót se nagyon), abszolút fogyó eszköz a jármű, a legkevéssé se vigyáznak rájuk. Nyilván a trillió km-es, külsőre még helyrehozható példányokat inkább eladják, mielőtt komolyabban költeni kéne rájuk, aztán veszik a következőt. Ott valszeg végignyomják a telet robin (még most is tollkabátban rohangásztak)
Ugyanezt láttam a hazai importőröknél, 1-2 éves 50esekben frissen behozva átlag 40e km volt (kb henger csere környéke) Igen, volt olyan importőr, aki lusta volt tekerni, ezekből látni a valós km-t.
-
DigitXT
nagyúr
válasz Szpilu__25 #21068 üzenetére
Nehéz erre válaszolni: olyan 1.4M körül lehet a szervizköltség, ami "lerohadós", vagy a biztonság miatt cserélt (pl. teleszkóp: elvoltam a régivel, de nem volt túl jó), esetleg még megelőzésképpen, pl. a már szétrohadófélben lévő vízhűtőborda.
Csak a példának okáért pár drágább alkatrészt összeírtam a lenti kategóriákba:
Futómű (~190K):
Hátsó felni: 28000 Ft (Grimeca)
Első féktárcsa: 13000 Ft (EBC)
Hátsó teleszkóp: 72000 Ft (+10K pk)
Kormánycsapágy: 17500 Ft (munkadíj a cseréhez 22500 Ft, nem alkatrész)
Szilentblokk: 51000 Ft (itt én sz*ptam a cserével, rendesen = ingyen volt)Motor (~180K):
Vezérműlánc: 15000 Ft (+6K pk)
Főtengely: 68000 Ft (munkadíj összesen 64K, nem alkatrész)
Főtengely csapágy: 11000 Ft (illesztés 10K, ez sem alkatrész)
Kiegyenlítő fogaskerék: 21900 Ft (ezt a szerelő b*szta el amúgy: levontuk)
Tömítéskészlet: 27000 Ft (+3K pk)
Egyéb tömítések egyben: 28000 FtHűtés (~117K):
Termosztátfedél, termosztát: 26000 Ft
Hűtőborda: 27500 Ft
Generátorfedél: 33200 Ft (+5.6K pk)
Vízpumpa: 12300 Ft (munkadíj összesen 48K, nem alkatrész)
Betekintő ablakok: 12700 Ft (egy felújító szettben féláron lett volna, egyben...)Elektromos rendszer (~53K + ~104K):
Fesszab: 10500 Ft (eBay) +70000 Ft (Shindengen, ez már tuning kategóriás!)
Akku: 20000 Ft (+3K pk) + 20250 Ft (első meghótt) + 27000 (7.7K pk), NAGYAzt most nézem, hogy beragadt itt egy ilyen kis 40K-s tétel, amikor "átmostam" a hűtőrendszert, csak éppen egy olyan garázsban, ahol nem volt vezetékes víz: egy kis szivattyút vettem (jó drága szűrővel), aztán azzal csapattam át! (Más kérdés, mennyi értelme volt.) Mivel a szivattyú még megvan, másra is jó, talán ki is veszem a könyvelésből. Vagy pl. az ütvecsavarozó sem motorspecifikus, bár emiatt vettem.
Az biztos, hogy csak műszerekre is elvertem egy rakat zsetont, összesen ~240K Egyéb tuningok, beleértve a kipufogót (80), hajtásokat, xenont, LED izzókat: 760K Hajtásoknál nehéz kategorizálni, egy része simán mehetne a szervizekbe is. Ha úgy tetszik a variátor és a szíj kopó/fogyó alkatrész, ami idővel cserélendő. Csak mondjuk nem olyan ütemben, ahogy én vásároltam, illetve próbálgattam őket.
Továbbá azt is nehéz bekategorizálni, hogy szerviz-e, hogy kicserélem a komplett benzinkört: ha úgy nézzük, hogy elfosta magát a gyári, igen, ha úgy, hogy nem muszáj ám elektromos AC-t tenni bele, akkor meg tuning, és nem csak szerviz. Vagy az olajnyomásmérő esete: szerviz, mikor cserélem (a gyertyával együtt), de eredetileg nem (ill. nem olyan) volt benne, azaz tuning. Sőt, még egy műszer is.
A képen látszott, hogy a tankolások 570K. Ahogy Burt írja, egy racionálisabb* motorral ennek a fele nagyjából megspórolható - a Madison kifejezetten iszákos. Még akkor is, ha éppen nincs félrekarburálva, teljesen normális tőle egy városi 5.5L
Vannak még a "kiadások", amik jellemzően a kötelező körök, de ide könyveltem még pár baromságot. Ezeket lehet, hogy ki fogom szedni... Pl. BKV bérlet, mert lerohadtam. Végülis a motor az oka (vagy persze én, mert összetörtem az orrát), de nem kifejezetten a motorra költött dolog... Ill. itt volt még a 28K-s hátsó kerék, mint "Accident" amit még a legelején kellett cserélnem, mert meg volt ütve, belső volt a gumiban, így defektet is kaptam. De nem én ütöttem meg, már így vettem!
Átírás: 39400 Ft ez akár még a vételárhoz is hozzácsapható lenne, ha úgy tetszik
Biztosítás: 38500 Ft
Adó: 27600 Ft
Műszaki: 30500 Ft
BKV: 38000 Ft*: de akkor hol marad az élvezet? Olaszok is azért SH-znak, mert igásló... De nem azt nézegetik otthon, vagy nem tudom: saját szarjaikat csak exportra gyártják? Vagy azért nem látni olaszban olasz motort az utakon, mert szerelőnél állnak...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz Szpilu__25 #21065 üzenetére
Azt írtam már, hogy anno a Madison csak 340K volt, s ugyanígy voltam,
hogy nincs egyben a motorra egy misi, de 5 év alatt rálocsoltam 3-at?
Jó ezek egy része tuning, meg kísérletezés, szóval felfogható hobbinak.
De ha csak közlekedni kéne, és nem kísérleti labor lenne nem tartanám.Ez amit néztem vasárnap Downtown-t már nincsen fent
Addig jó: sz*pjon vele más![ Szerkesztve ]
-
Szpilu__25
tag
válasz bajnokpityu #21064 üzenetére
Ebben a szituációban vagyok én is 1.5Misi nincs most rá, akkor viszont inkább szépen folyamatosan rendbe lesz/rendbe rakom. Ez amit néztem vasárnap Downtown-t már nincsen fent,
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz yodamastah #21062 üzenetére
Elég sokan jártunk úgy h 500ig nézünk, aztán új v majdnem új lett belole
-
Szpilu__25
tag
válasz yodamastah #21062 üzenetére
Késő és cs új 0-kmesek vannak
-
yodamastah
őstag
válasz Szpilu__25 #21061 üzenetére
Ha eddig 500k magasságában nézelődtél akkor lehet jobb ha nem nézed meg
-
Szpilu__25
tag
válasz bajnokpityu #21058 üzenetére
Szia, megnézem. Köszi a tippet.
-
DigitXT
nagyúr
A nemzetközi helyzet fokozódik:
Mai tankolás előtt volt némi para: kibírja-e a kútig? Három műszer, háromféle infó.
Mind rossz! Tartalékállást nem jelzett, de belefért 10L. Ez önmagában hiba. Sima
ellenállást mérő műszer kontaktos, csak villogott a 0 jelzés helyett. Ez is hiba.
(Ez mondjuk könnyen orvosolható. Lehet, az előző is, pl. egy leszakadt vezeték.)Végül az UTCOMP precíziósan számolta vissza a megtehető kilométereket, s én
annak rendje módja szerint begurultam a kútra, gyakorlatilag nulla maradék távval.
7.0 átlagfogyasztást számolt. A tankolás alapján 6.0 lett. Szóval fölémér.* Persze
ez a legkevesebb, mert lehet, hogy rosszul állítottam be a szorzót. Holnap átírom.
Mindenesetre 170 km-nél fogytam már ki tavaly év végén, szóval nem volt teljesen
alaptalan a félelem, ill. nem volt légből kapott az infó. Hogy miért fogyaszt most
kevesebbet? Talán a meleg: légszűrő csere volt, meg olajcserék. (A keverék dús.)Szerk: annak a led csíknak amúgy semmi köze az Arduinohoz, csak a tápot kapja
róla, és egyben fotóztam le. Gondoltam összeütök egy negyedik benzinszintjelzőt. Persze a másik hármat rendbe rakom. De ez jópofa lenne a műszerfal közepén.Szerk2: kicsit OFF, de fészertakarítás közben találtam pár igen jó állapotú bitfejet:
Keveset futó, nem dohányzó tulajtól. Garázsban tartott: csak egyszer megázott.*: a kútról hazáig viszont egész barátságos, amit mért. Mondjuk nem volt dugó.
Eeegen, az órát még nem állítottam át, sajna ilyen téli-nyári huncutságot nem tud.[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz Szpilu__25 #21054 üzenetére
a DT300i javitott verzióját meg tudod venni kawa j300 néven (jobb abs, nem szitál,ledes nappali, szivargyújtó, picit erősebb, cserébe szerintem nem olyan szép), ilyenem van. nagyonkicsit sérülten vettem 4 évesen 1.1ért pár ezer kilcsivel, szervizkönyvvel, a hazai viszonyokat figyelembe véve piaci ára alatt. ebben viszont garantált a kilóméter. csak viszonyítani az import-nem import árakat.
-
csongi
Topikgazda
válasz Szpilu__25 #21054 üzenetére
Nehéz eset itthon nem import motort találni, bármilyen márkát is nézel.
A hazai új motorok eladása, 8-9éve a béka valaga alatt vannak.
Talán tavaly volt irdatlan robbanású növekmény ha jól emlékszem valami 3700db körüli a szám
KCSA: ha valaki ismeri típus hibáját akkor egyszerűen orvosolható egy kis akksival, amit egy pici elektronikával megsegítve állandó nyitást adhatna. Persze ez sem atom biztos , de bovden sem az.[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
Félretéve a bowden hibát, azért ez nagy cumi tudna lenni
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
yodamastah
őstag
válasz Szpilu__25 #21054 üzenetére
Downtown-ból szerintem csak import van. Itthon nem forgalmazták ha jól tudom.
Egy jó állapotú, 5-10 év közötti, magyarországon forgalomba helyezett motor amiben tényleg csak 20-30e van, az nem kicsit lesz drágább.
-
csongi
Topikgazda
Micsoda hirdetes!
.
Megkímélt, végig szervizelt,garázsban tartott 500-as Aprilia Atlantic 2.tulajdonostól eladó.
Tavaly vásároltam,kintről származik,szóval nem sufni tunnigos,hanem valóban szervizelt volt! 35.166 km-el került hozzám,(kérd le a rendszám alapján)
Ami szinte alig változott.. Nagy tervekkel vásároltam meg,de sajna időhiány,és külföldi tartózkodás miatt meghiúsult.
NAGYON nyomatékos gép,szóval bárkinek nem ajánlom!Motorikusan-műszakilag-elektromosan teljesen rendben van,könnyen indul,szép mély a hangja.
"Esztétikailag a jobb oldaláról hiányzik egy kis díszléc,ami talán picit észrevehető. Ha akarod pótolod majd,engem nem zavar az ilyesmi.
Vadiúj Varta akksival,150-200 km-t futott olajjal-o.szűrővel- levegőszűrővel-gyertyával illetve hűtőfolyadékkal.
A hajtás ellenőrizve,amire a szerelő azt mondta,hogy még bőven jó.
Kp-val gyere megnézni is légyszi,gondolom megérted,hogy csak komoly elhatározású,és pénzzel rendelkező emberek vételi szándékát várom!" -
Micsurin
nagyúr
válasz Burt1793 #21050 üzenetére
Az útszakaszt meg jól ismerem, hiszen minden nap megyek arra.
Ezzel vigyázz, a legtöbb baleset nem idegen környezetben történik ugyanis.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #21049 üzenetére
Ez még a lauder feletti egyenes rész, ahol bal oldalt kerítés van (nem jön vaddisznó, jobb oldalról meg összesen van két utca, de belátható). Elég lakatlan rész, nincs mozgás. Az erdei úton 70-80-nal megyek esténként, bár az az igazság, hogy nappal se sokkal kisebb az esélye, hogy elém ugrik egy őz, illetve 70-nél is tud úgy elém ugrani, hogy gerinctöréssel végezzem. Heti egyszer-kétszer találkozom is állattal, aminek a fele róka, a maradék nyúl, őz, disznó.
Amúgy nem vagyok az az ész nélkül gyorsan hajtó, ez csak egy kiragadott példa volt, pont abból az időszakból, amikor már mindenki hazament, de azért annyira nincs késő (nincsenek részegek az utakon, meg igazából semmi). Az útszakaszt meg jól ismerem, hiszen minden nap megyek arra.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz Burt1793 #21048 üzenetére
ha nincs forgalom, meg ember.
Akkor igen fasza éjjellátókkal lehet felszerelve az SH, hogy ebben is biztos vagy.
Két hete a Cynussal volt majdnem. Három faszi a sáv közepén állva... át akartak
menni, a balfasz szembejövő meg simán csalogatta őket, közben totál elvakított,
én meg mit sem tudtam erről (további három a járdán érkezett, őket láttam, ezért
már lassítottam is 50-ről 40-re), csak amikor kb. 5-10 méterre voltam, akkor vaze.
Szerencsére egy leheletnyi kormánymozdulattal + némi szerencsével hazaértem.
Bele se merek gondolni, mi lett volna, ha mondjuk 100-zal megyek mint egyesek.
Tudom, más környék, nem 50-es, hanem 40-es, nem erdős, hanem lakott, s egy
csomó mellékutca van, ahonnan figyelmetlenebbek kijöhetnek eléd... csak példa.találkoztam már vaddisznócsordával.
Ugyehogyugye! Mindenesetre nem foglak meggyőzni: én is szoktam "gyorsan"
menni, így morális alapom sincs hozzá. Csak sokallom (ott) ezt a tempót. Ennyi.Anno Páty felé mentem ilyen tempót éjszaka, és majdnem egy nyuszit fogtam...
Az se lett volna szép történet, ha kilóhússzal zúgok a fák közé... de így legalább
maradtam itt, és van kivel vitatkozni, nem igaz? (Nyert előny, vesztett előny...) -
DigitXT
nagyúr
válasz Burt1793 #21046 üzenetére
Azt ugye vágod, hogy ha ekkora tempóval elpattogsz/nem adja ki, ottmaradsz?
Kifejezetten szar arra az út emlékeim szerint: szvsz, amit itt írsz, istenkísértés
kategória, főleg éjszaka, fos világítással. Még jó, hogy nem tud többet menni.Szerk: szerencsére viszonylag gyéren lakott arra. Pl. a mi utcánk végig 40-es,
és van egy néhány idióta, aki úgy gondolja, hogy éjszaka nincs indok erre, és
szúrja neki kilóhússzal. Nagy élmény hallgatni az ablak alatt. Menjen pályára!
(Ellenberger a szerencse gyorsan szerencsétlenség is lehet, pl. ha vaddisznó
formájában jelenik meg. Azért mégiscsak egy erdő mellett megy az út, nem?)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz Szpilu__25 #21038 üzenetére
A horzsolás mértékéből lehet következtetni, hogy felborult, vagy csúszott is.
Az óraálláson amúgy nem kell fennakadni. Sokkal érdekesebb kérdés, hogy
amúgy karban volt-e tartva, vagy sem, pl. cseréltek-e vezérműláncot 60K-nál
vagy sem? Olajat kapott-e megfelelő időközönként, meg ilyenek. Ezt
nem tudhatod, de ez akkor is lutri, ha magyarországi, szervizkönyves motor.Ui: olajcsere pl. félévente, vagy 5000 km-enként... Magyarán teljesen reális
évi 10000 km futás... Én amúgy elszámoltam magam, nem mentem annyit
a Madisonnal, de úgy, hogy fél szezonokat szerelőnél áll, ez nem meglepő.
(Kölcsön/előző motorokkal jártam, ill. egyszer vettem is tartalék motort lol.) -
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #21034 üzenetére
Nem láttam egy rendőrt se reggel, pedig direkt figyeltem, tegnap elküldték nekem ezt a cikket. A szokásos budakeszi úti lejtő alján se mértek, pedig direkt csak 60-nal mentem. No de meg is nézem a listát.
Este kb 11-éjfél körül megyek haza, olyankor nincs indok az 50-es korlátozásra, felpattog a robi a budakeszi út egyenesén 120-szal, ha nem kell lassítani. Tök jó az a pár kanyar a szépjuhásznénál, persze most azért még vigyázni kell, hideg az aszfalt.[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz Szpilu__25 #21041 üzenetére
Csak egy helyen, a muszerfalban.
Motornal/robogonal nem igazan forditanak sok erofeszitest ra hogy ne lehessen modositani. Meg az ujabbaknal se.Ahogy elottem is irtak, hogy ha elso blikkre muszakilag rendben van, akkor nem kell vele a foglalkozni, a tobbi majd menet kozben kiderul
Ennel tobbet egy szerelo se tudna megallapitani elozetes atvizsgalasnal a blokkjarol pl, max annyit, hogy kompressziot mer.
Ha pedig pl 60e Km van benne a 32e helyett, normalis hasznalat mellett a nyomas ertekeken se latszodna semmi.[ Szerkesztve ]
-
Szpilu__25
tag
válasz bajnokpityu #21030 üzenetére
Nincsenek illúzióim.
Csak egy kis szösszenet, nem robogós téma:
Egy Franciából behozott Cliot nyüstülőnk a feleségemmel lassan 3 éve.
Tényleg patika állapot,de mikor behozták volt egy ugrás 150ekm-ről a KEKKH oldalán néztem és most van benne nekünk 80ekm 50ekm-rel vettük. Egyébként engem elszomorít, hogy látni mennyire tekerik vissza és nincsen semmi retorzió. -
kcsa
veterán
válasz Szpilu__25 #21038 üzenetére
Nem lehet megmondani a frankót ennyiből.
A tekerés 99,99% valószínűségű, de hogy jó-e, az csak huzamosabb használat után fog kiderülni.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
Szpilu__25
tag
válasz DigitXT #21033 üzenetére
Semmi gond vannak hibái, lehetett látni hogy jobb oldala sérült picit, vagy elborult vagy nem tudom ,de a kipufogó és az idomok élei tényleg picit le vannak horzsolva.
Ha a visszatekerést nézem akkor kb a duplája lehet benne, ha nem igaz hogy 60 éves faszié volt és nem tekertÚgy egyébként harap rendesen nekem nem volt olyan hangos a motorja, azonnal reagált a gázra. fékek rendben voltak, hátsó gumi az cserés tutti mert kopásjelzőn van már majdnem.
Most őszintén mit szóltok? Még nem fizettem ki, ergó semmi sincsen ha nem hozom el.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz csongi #21036 üzenetére
Nem lehet mar visszaolvasni, leegyszerusitve olyan a km ora atiras mint egy BIOS flash.
Kiolvassak a chipben levo pár byte-os tartalmat, modositjak a benne levo hexadecimalisan tarolt szinte nulla vedelemmel titkositott oraallast, aztan ezt az uj tartalmat visszatoltik a chipbe. -
csongi
Topikgazda
válasz nyogo83 #21028 üzenetére
Gondolom az eredeti ora allast mar visszaolvasni nem lehet?
Digitxt: Ne vedd el a kedved a kedves forumtarsnak .
Lehet kiveteles szerencseje.Mucsirin: Ha jol tudom, semmit nem tud megmondani.
Ha foto keszul, nem fernek hozza, azonnal megy fel a kozpontba feldolgozasra. Vannak paran akik felirjak fuzetbe, es onnan megmondjak.
Ha meg rendszam nincs, szerintem a fotot se menti el.
Ha kint van a kamera, de nincs rendor mert elbujt, akkor idokozonkent kimegy, kiolvassa a cuccost, es megy is fel.
Amugy felteszel egy gps logger alkalmazast es egesz pontosan megmondja a max sebesseged .[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz DigitXT #21034 üzenetére
... mé most vagyok szerelőnél. Beméretném valamelyikkel szemből mennyi a vége kisebb első lánckerékkel.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
DigitXT
nagyúr
Húvaze: holnap nemám sebességrekordot állítok be a Lágymányosin...
Most rendezik a csendőrök a Speed Maratont, és ott osztják a célfotót.
"Budapest IX., Rákóczi híd pesti hídfő
a Könyves Kálmán körútnál 2019. április 3. 10:20 2019. április 3. 14:00"[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz Szpilu__25 #21025 üzenetére
10 évesen amúgy egyáltalán nem reális a 32K km. Főleg, hogy olasz.
A videóban az a pöcc-röff pl. konkrétan meleg motorral van. Remélem
nem azért, mert hidegen nem tudja. Nekem kicsit zörgős a hangja.De én kussoljak, mert az enyémet 11K-ra tekerték vissza. És közben
már túl van két vezérműlánc cserén és már kapott egy új főtengelyt is.
Én nem használom sokat, de bőven túl vagyok 32K-n. Ja én 5 év alatt.Egyébként totál meg tudlak érteni. Rákattantál, s most reménykedsz,
hogy nem nyúlsz bele a lecsóba, és pont "kifogtad". Majd számolj be!Ui: még a küldés előtt megnéztem a hirdetést. "Valós km-rel árulom."
Tök jó, hogy ilyen magabiztos. Megnézheted! Annyit mutat az az óra.
Meg aztán abban is biztos, hogy törve nem volt, rizsa-rizsa -> nepper.
Most én leszek a sokadik szemét, aki elrontja az örömöd, de ne vedd
magadra. A károgásomnak kétszeres saját sz*pás az alapja. -
Burt1793
veterán
válasz nyogo83 #21031 üzenetére
Ezért nem szabad kereskedőtől venni. Látom, van tdm900 is a listában, én egy 60 év körüli faszitól vettem az enyémet, az biztos, hogy ő az első tulaj, 37800 volt az órában, nem tűnt tekertnek, most, hogy már mentem vele kb. 300 km-t, érződik, hogy nagyon rendben van, de ezek ennyi km-rel még bejáratósak.
Ezekkel az NC-kkel mennek rendesen.
(#21025) Szpilu__25: Egy az egyben olyan hangja van, mint az sh300-nak.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
-
bajnokpityu
félisten
válasz Szpilu__25 #21025 üzenetére
lehet, h ez az egyetlen magyarországon levő olasz import robogó valós 30ezer km-el? mélyen egy valóban 32ezret futott ára alatt? legyen szerencséd, mert egyébként szép robesz.
kint 50essel mennek évi 32t átlagban
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz Szpilu__25 #21025 üzenetére
Szep, meg szep hangja is van, gratula. A km-t pedig en el is felejtenem mennyi van beleirva, ez a 32 egy buvos szam. Ha muszakilag okes, akkor ne torodj vele.
Volt mar rola itt szo, hogy tudom ki az aki porget itthon nagyuzemben(szerintem minimalis erofeszites lenne valos szemelyhez kotni, ha valaki utanajarna), szoval poenbol az elmult 3-4 honap "munkai" kozul szemezgettem gyorsan, lehet csekkolni mennyi is az a 32.000Km amivel bekerulnek az orszagba a motorok.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz Szpilu__25 #21025 üzenetére
Jól szól
-
csongi
Topikgazda
válasz Szpilu__25 #21017 üzenetére
Gratula!
Áldozat te is lehetsz, de reméljük sem a robesz, és te nem leszel.
szerviz időszek szigorú betartása, 5W-50 olaj betartása, nem spórolás a 10W-40-el. Normális olajat meghálálja, a pancsos cuccal rábaxás van.
nem törvényszerű a Motul, csak legyen tuti helyről tuti árú.
értem ezalatt, hogy a Castrolt is hamisították egy időben.
Legyen mindig tiszta az olaj rendszer. Hűtőrendszer legyen jó, és termosztát is.
A világból kimegy szerintem -
Micsurin
nagyúr
Meg lesz a leállás oka talán... pedig tavaly belett ragasztva az úszó tengelye és tuti benzin álló az a fém ragasztó. De ezek a 3000-ret futott gyertyák nekem bizony nagyon fehérek. Merre induljunk a karbival kapcsolatban? Szívató is új.
Ez a motor...innen a copóroller elnevezés mi?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
huszi.gyb
senior tag
-
Szpilu__25
tag
válasz Szpilu__25 #21017 üzenetére
Illetve a Fóti úton(Budapest,Rákospalota) lévő Red szervizről vannak tapasztalatok?
-
Szpilu__25
tag
Uraim, annó érdeklődtem ilyen nagyobb testű robit nézzek. Megvan a típus.
Egy Kymco Downtown 300i- lett az áldozat.Tudtok ajánlani egy jó műhelyt/szervizt?hátsó gumit is kell vennem,mert picit a kopásjelző felett van.
-
csongi
Topikgazda
válasz Micsurin #21015 üzenetére
Várjunk csak...
A kuplung harang és a kuplung pofák közözött illik lenni pár mm-nek.
Ha nincs, az baj. az állandó visszahajtást eredményezhet.
A kuplung pofák nálam kb2500-2800 között nyitnak ki.
Azalatt motor kínzás, illetve későn jön meg az üres fokozat, motorfékszerűen vissza hajt.
Akkor aztán lesz szíjcsattogás fékezésénél.
A rángatás része lehet ez is, nincs fordulat, és hamar kerül terhelés a kerékre. Onnan felköhögni magát nem lesz egyszerű.
alapjárat 1500+-100.
Első sebességi áttétel valahol a 2700rpm környékén kezdődik. Onnan már van fordulat és a nyomaték fele kb rendelkezésedre áll.[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz nyogo83 #21014 üzenetére
Írtam feljebb pedig, szétszórt vagyok bocsi ez is szar, enyém alkatrészt** / szerelőt vár közben rohangálok mert a posta elhagyott ezt azt...
A két Malossi rugó összenyomva / ha nyit a kuplung beleért a kuplungba. (Ahogy befele mozdul a széle a pofáknak belül ott értek össze, ki is dörzsölték a rugókat.)
Most feltettük a sárgát (MF kódhoz azt írják.) és persze még egy fél millimétert csiszoltunk a kuplung belsejéből, így most befér passzentosan mint a gyerek...
Holnap kiderül mivel ma egyedül lenne otthon faterom így nem kísérletezik a tegnapiak után. (Minden előjel nélkül mint most kiderült 2x is leállt a motor ~40-50-nél.)**ha akartok grillezni csak benzint hozzatok, hozom a nyársakat meg a szalonnát. Tűzet se kell rakni lesz ott ami égjen a robin....
**igazatok lett nem a generátorral volt gondom, feszszab. lett emiatt volt az is, hogy ha kielőzésnél mikor visszapakoltam nem volt elég fürge a lábam és beesett a fordulat nagyon akkor leállt, nem volt meg a megfelelő fesz. a gyújtásnak.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
nyogo83
senior tag
-
Micsurin
nagyúr
válasz nyogo83 #21009 üzenetére
De mit nézzünk?
A régivel a rángat az újak meg neccesen mennek bele.
A hang stimmel! De nekünk akkor van ha húzod a gázt ha csak tartod és haladsz nincs.
Nem beszélünk el, van három kontraszt rugónk a régi gyári. (Ez csillingel a régi kuplun) és van kettő egy fehér és egy sárga amit a Malossi varihoz kaptunk.
Most délután betesszük a sárga rugót a 18-as súlyokkal aztán vagy ma vagy holnap kiderül.
Inkább holnap akkor lesz időnk arra ha lerohad valahol az a kotvány szar valahol akkor haza is hozzuk.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nyogo83
senior tag
válasz Micsurin #21008 üzenetére
Na, akkor meg kellene mostmar nezni azt a konrasztrugot. Eddig ilyet, plusz hogy mostmar irtad a csilingelest is, csak elgyengult vagy eleve gyenge rugonal lattam/hallottam.
Szerk: talaltam neked 50cc-ben is peldat ra [link]. Amivel en talalkoztam, nem ennyire durvan csilingelt, de full ugyanez volt a hang, illetve a menettulajdonsag is.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
Nem súly lesz... 16,18,20 gramossal is rángat a robi.
Visszakerült a régi kuplung az még furcsán csilingel is... nem jövünk rá egyszerűen.
Bármi ötlet?Ellenben megint leállt de nem tudni miért 50-nél gondolt egyet leállt, majd azonnal indult gombra.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Burt1793
veterán
válasz csongi #21005 üzenetére
Költségben visszalépés, maximum. Vagy lehet, hogy a kis kerék miatt nem fér oda elég nagy tárcsa és ezért kell kettő, más különben robogónál nincs akkora sebesség és tömeg, ami indokolja a két tárcsát.
Kicsit nézegettem azt a robit, rám is szólt a tulaj viccesen, hogy ne nézzem, nem eladó, amikor beindította, csörgött-zörgött a cucc, addig se kívántam rá, de a hang még meg is ijesztett. -
DigitXT
nagyúr
válasz csongi #21001 üzenetére
De már elmúlt... Amúgy a minap egy Piaggio X10 mellett parkoltam.
Mivel hirdetések alapján szimpatizáltam a géppel nem átallottam kicsit
nézegetni. Hááát... Kényelmesnek néz ki, az tény, de nagyon böszme!Lekérdeztem: magyarországi, 5 éves, 26K-t futott, és nem véletlen nem
láttam eddig, most cserélt gazdát. Ránézésre rendben volt amúgy.
De tudom, hogy az olaszok hajlamosak elektronyos gondokkal szívatni.Szerk: 229 kg az nem piskóta. Könnyű + erős robogót nem gyártanak?
Szerk2: bár szokás kérdése is. Madison is nehéz volt a Cygnus után...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Android szakmai topik
- Kedvenc zene a mai napra
- NieR: Automata - Túl a 9 millión
- iPhone-t használók OFF topikja
- Hobby elektronika
- Apple notebookok
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Vodafone mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest