Hirdetés
- Digitális Állampolgárság Program
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Samsung LE40A536T1F LCD TV képhiba
- Pendrive-ról bootolható "belakott" debian linux live Ventoy pendrive-on
- Egy korszak vége
- Szólánc.
- New Game Blitz - 2024
-
LOGOUT.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
Topikgazda
válasz longwild #4099 üzenetére
Így van, én is így közlekedem, autoval-motorral, de így meg utolérem az összes fütyit és átugrani nem könnyű, viszont előzni sem, mert a parasztja nem partner a közlekedésben, hanem hátráltat. Viszont ha nem akkor valóban mind előzni akar, de nem jut meszebre, csak beáll elém és vissza lassít 85-re A Jó ÉDES...
Gondolja ő!
Mögöttem mönnyél minek záguldozol?Mondom én.
ÓÓÓ kedves paraszt nem száguldozom, csak más a tempónk, és amíg te megállsz 4 piros lámpánál, addig én nem. neked 8 liter a fogyasztásod nekem 6 lenne, haaa te nem lennél. Én így vigyázok a környezetre. Te?
Én 20% al több utat tudok megtenni ugyanannyi benzinnel mint te. Jaa ezt nehéz fejbe össze rakni
Nah ilyenek ezek.
-
longwild
aktív tag
válasz DigitXT #4098 üzenetére
Ha jól tudom 10-15% van benne. Ezért megyek óra szerint 60-al vagy kint 100-al. Igy már soha senki nem akar autóval megelőzni. Ha 50 vagy 90-re rakom a mutatót, akkor nagyon feszülnek az autósok...
Hozza kell tenni, hogy az autókban ilyenkor kb 50-55 és 90-95 lehet ora szerint a sebesseg mert azok is csalnak.
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
DigitXT
nagyúr
válasz longwild #4097 üzenetére
Csak egyet, igen, mert előtte már be akartalak várni, 80-ig
visszalassultam, de úgy magamra húztam a keménykedő
Suzukis nőt. (Emelkedőn azért nem gyorsul akkorát a gép,
130 fölé én se nagyon mentem, és a nő is nyomta neki.)Volt vmi mérős autó a jobb szélen: röhögtem magamban,
hogy addigra már bőven szabályos tempót mentem.
Más kérdés, hogy visszafelé elfelejtettem, és 110-zel akár
le is lőhetett, ráadásul a rendszámos oldalról: kellemetlen.(Amúgy akartam kérdezni az előző HSZ-re: sokat csal az
órád? Mert egy csomót jöttünk 50-nel, lakott területen.) -
longwild
aktív tag
válasz AndrewTdi #4088 üzenetére
Szinten!
A fuvart is koszonom! De a hév pestre a masik oldalrol ment
(#4096) üszök : De tenyleg szólj!
(#4089) DigitXT : Odafele egy buntikort mentel, nem? A kerepes utáni emelkedon azert a végére én is tobb mint 110-el mentem, max lassabban engedtem a körforgalom felé...
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
huszi.gyb
senior tag
-
DigitXT
nagyúr
válasz AndrewTdi #4088 üzenetére
Cégtől hazafelé beraktam a tompítót. Ég és föld. Szép hangja van.
Mondjuk az Egér úton baleset volt, így barominagy dugó. De hogy
csernust idézzem, halk(abb) motorral is átfűzöm magam a dugón.Fogyim, hála a hatalmas túrának, odafelé spórolós, vissza pörgős
megoldással megint befért 6L alá. Gyertyát, olajat majd nézek, uis
egyszer-kétszer mintha kihagyott volna az egyik henger. Érdekes. -
DigitXT
nagyúr
válasz AndrewTdi #4088 üzenetére
Én mondtam, hogy sok. De visszafelé simán halgattam zenét.
Nexus puffogósabb, de mögötte (szerintem) ugyanúgy fáj nyélgázra.
Egy nagy előnye a 4Roadnak, hogy tompítóval teljesen kultúrált.longwild: nincs mit! (Körforgalomban lefutottam a büntetőköröket...)
[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
Volt szerencsém hallani DigitXT forróggyát. Hátööööö. Q hangos. És a fülnek az a rossz, hogy csattogósabb, kalapácsütésszerűbb a hangja mint a Nexusnak, ezért szerintem fülsértőbb. Legalább nekem ettől tényleg fájt, a Nexustól nem (ha más vezeti és kívülről hallom, akkor sem).
Longwild: örültem a találkozásnak!
Grillo: milyen telefonhoz próbálnád ki a tartót?
-
longwild
aktív tag
válasz DigitXT #4085 üzenetére
Digitxt szerint ilyen szabályosan meg nem közlekedett... Közben az én órám 80-90et csak felfele hagyta el, lefele csak piros lámpánál... Jah meg a legjobb: Miert nem jöttél utánam, amikor kikerultem az autot?
Hogy miert? Mert igy legalabb volt egy autó a kipufogod es a fülem között... Na meg ugye a 250-essel siman lenyomtalak volna, de jobb volt nézni teged 50-80m távolságból...
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #4084 üzenetére
Későn szóltál, amilyen tempót jöttünk, már éhes is vagyok.
-
Something_
őstag
Hülye kérdés.
Autónál/motornál az olaj szintjét hideg vagy meleg motornál kell nézni?
Eddig autónál mindig hideg motornál néztem, azt mondták, hogy így kell.Most azt az infót kaptam, hogy meleg motornál kell, a robogót úgy néztem, hogy elindítottam, járt 5 percet, vártam kicsit, aztán megnéztem.
Ez van a szervizkönyvbe is, de nekem fura. -
-
-
longwild
aktív tag
-
üszök
őstag
-
kcsa
veterán
válasz longwild #4072 üzenetére
Satelisen (nem túl rég, még mielőtt rommátört ugye ) is volt erős olajfogyasztás, meg már csorgott a légszűrőházból. Ennek a megoldása az volt, hogy a hengerfejben van valami olajlecsapó cucc (szelep?), az volt beállva, és a visszacsorgató cső eldugulva. Nem volt túl drága a javítás, és a tünetek alapján a szerelőm kb. azonnal tudta előre hogy ez lesz a baja, bontás nélkül is.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
longwild
aktív tag
válasz DigitXT #4070 üzenetére
Na ja, de én egyébként előre félek...
Ugye csipegeti az olajat, 1000km-en kb 1dl-t, ennek egy része kipufogón távozik, egy része kartergázként jön vissza.
Hidegen magasra emelkedik az alapjárata.
Újdonság: menet közben ledadog random módon vagy kigyorsításkor vagy éppen amikor kedve tartja...Az elsőt ugye orvosolta részben Gergő egy szelephézag állítással (16.000km-rel ezelőtt, szóval lehet, hogy ismét kell), meg kcsa is mondta, hogy neki a Satelisen már 20k körül kokszosodott a cucc. Szóval valószínűleg nálam is van ilyen is...
A másodikat a márkaszerviz megszakértette, hogy új ECU kell, persze a hiba megmaradt...
A harmadik az az előző kettő újabb vetülete vagy tök más jellegű?
Szóval Surinak fel lesz adva a lecke, meg azt hiszem, az én pénztárcámnak is :p
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
kcsa
veterán
No, látom én is bekerültem a képek közé
köszi csongi!
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
-
üszök
őstag
válasz longwild #4059 üzenetére
Ez az egy van közte ami ugyan az,és a duplájába kerül.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
üszök
őstag
Van valakinek ötlet,hogy hol tudnék ilyesmi kiput venni ahol van PayPal fizetési lehetőség?
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
longwild
aktív tag
válasz DigitXT #4051 üzenetére
Köszönöm, de nem, mert nincs rajta csomagtartó.... Meg ha már, akkor Xmax vagy TMax... Vagy DL650
(#4052) Mosquito34: a célpont talált a többi kabe Még ha olykor rángat is, meg reggel magas az alapjárata, azért főtengely-csavarodás nélkül oda fogok jutni. Ha mégsem, arról tudni fogtok Bár nem dohányzom, majd lejmolok egy gyufát valakitől és kinyitom a tanksapkát. (Így szoktátok ugye?)
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
huszi.gyb
senior tag
Nem tervezem eladni...
Amíg nem kell rá sokat költeni* akarom mondani, amíg megbízhatóan üzemel, addig megmarad. Ha nagyobb lesz valaha, az mellé, váltós, túrázni... De ezt már mondtam párszor, úgyhogy most nem fárasztom ezzel a közönséget* Jó vicc...
8k két szelepért most nagyon nem fér bele... A 4Road beteges, a belső csőnél elengedett a hegesztés, valamit kívülről is reped, ezt is meg kell csináltatni. A két gumi is fájós tétel lesz most nekem, de muszáj.
Amúgy kis matek, amit lefuttattam magamban: 1200Ft/db (előző szelep 4 évet bírt, ez is kibír talán ennyit)
Tehát 6 szelep jön ki a két szelep árából. Ez ugye 3 garnitúra. 4év/garnitúra esetén 12év... Most inkább maradok az olcsóbb megoldásnál... Ha a következő 4 évben erős késztetést éreznék a 4k-s szelepekre, akkor buktam 2400Ft-ot
longwild: Nekem tetszene, de most sajnos ki kell hagynom. Ilyen gumival nem akarok már túl sokat menni Plusz a kipufogó is javításra szorul.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
válasz balazs1011 #4044 üzenetére
Egyszer mindenki... A szerencsésebbik ha nem (sokáig) fáj, ezres sportmotorral lehet ilyet csinálni szerintem [morbidsmiley]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
DigitXT
nagyúr
válasz balazs1011 #4044 üzenetére
Ha esze van, csak azért nem fog, mert alatta dolgozik a SOK paci. Más
kérdés, hogy ha nincs, akkor jogos a figyelmeztetés. Én* pl. nem ülnék rá.*: mint a topik ügyeletes eszetlenje (ugye cihopata állat, aki 130-cal megy
a 30-asnál, mert azt hiszi, lekopott az 1-es!), újabban ismét hanghuligánja.Kommentár- és tompító nélkül csak egy részlet a GPS logból ábrázolva:
-
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #4040 üzenetére
Amikor a Satelist vettem (zsír új, szalonból, kb. 10km volt benne) az első úton, kb. 15km-re a kereskedéstől kitört az ugyanilyen gumis 90fokos szelep. Úgyhogy ilyet én sem ajánlanék senkinek, csak a full fémet. (péntek este, úgyhogy fizettem egy valag pénzt mobil gumisnak hogy kijöjjön a halál faszára )
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #4038 üzenetére
Na igen, Madisonon elöl ilyen van: hogy mondjam finoman, hogy nem az igazi?
(Lötyög, minden baja van, úgy kell két kézzel fogni egy nyomásméréshez...)
De 1 fokkal még mindig kényelmesebb, mint a hátsó felniben a gyári, egyenes. -
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #4032 üzenetére
Ahhoz képest kemény, hogy a 180-as akasztja a 140-es órát (lejtőn).
Mondjuk sosem kínoztam addig, de a 135-öt biztosan látta már. 15%
csalás mellett nem nagy kunszt: a 250-es nem tudom, mennyit csal.Gumi 4 éves, akkor ennyi volt: lefutotta bőven a maga kilométereit is.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #4030 üzenetére
Igen, az még kicsi plusz 1-2k/kerék, de mindenképp olyat kérek. Aúgy szerintem nem a szelep... A gumi bordázatánál nagyon csúnyán ki van repedve. Minden borda tövében... Ez a gumi os kuka, csak így jelzi. Mindegy, most megcsináltatom, és akkor télre marad a motor felújítása és befejeztem a nagyobb költségeket A futár szerint a gyűrű kopása miatt eheti az olajat, de ebben az esetben vezérműlánc csere is ajánlott. Neki megnyúlt ezért bontotta a 150esét. Csúnyán szét vert mindent...
Érdekesség: A 250es vége Nála 110 óra szerint. 1 fő+doboz. Azt mondta hogy a gyári érték 120.Csongi:Itt is cserélik csak egyenes szelepet adnak. Az L alakú plusz fizetős....
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #4029 üzenetére
Akkor nem vicc, hogy a hódoknál ütközünk. Nekem is mondták a 3 órát,
én inkább kértem a következőt, szóval 4-re megyek, de ha gondolod...Szerk: ma valaki egy lightosat? Olyan szép idő van, és ráérek délután.
Szerk: mondjuk hátul bármi lehet, akár a szelep is beszarhatott, de majd
úgyis megnézik, értenek hozzá. Ha cserélik, akkor kérj egy derékszögűt:
kisebb sz*pás, mint a "küllők" közé beszuszakolni a mérőt / a pumpát.[ Szerkesztve ]
-
-
AndrewTdi
addikt
natessék. meg is volt az első hívásom. [link]
szép szép, de 700K-t rá kéne még dobni. ennyit nem igazán szántam rá. -
Something_
őstag
-
DigitXT
nagyúr
válasz balazs1011 #4021 üzenetére
És még milyen hangja van... Szerk: ma reggel elnyomtam hangban egy dupla
Finster kipuffos SV-t. Na, ennyit arról, hogy váltós motorral lehet halkan menni...
Lehet! (Volt valami Ninja is. Csak túráztatással tudta magára felhívni a figyelmet,
nekem elég volt egy két szolid gázfröccs: előztük a kocsisort, kellett a figyelem.)Szerk: mondjuk ritka érdekesen nézhettünk ki. Elől valami nagy Bömös, utána a
zöld Ninja, aztán én pöfögtem, végül az SV, de ő nagyon csendben volt...
Ninjás full bőrben, azért mikor volt hely, odatette, így vette vissza második helyet.
Gondolom mutatta, hogy van abban a gépben is paci: volt merszem lenyomni?![ Szerkesztve ]
-
SirKero
őstag
válasz AndrewTdi #4019 üzenetére
Most lehet azon filózni,hogy jó időben hirdetted-e meg. Szezon vége innen csak lefelé mennek az árak. Viszont ha sikerül eladni akkor te is olcsóbban tudsz másikat venni Én ugyan ebben a cipőben járok annyi előnnyel,hogy az enyém már elkelt ( 'hál Istennek szavam nem lehet az árra ) és most nézelődök a túra endúrók körében.
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
AndrewTdi
addikt
tudom, hoyg hirdetni nem szabad. de hátha megúszom bünti nélkül. [link]
-
huszi.gyb
senior tag
-
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #4005 üzenetére
Azt a qrvaélet! Négyszemélyes lesz a Maja?
Grillo: részben szarkazmus volt, reméljük a legjobbakat!
Gyújtáselektronika is lehet, gyújtásalaplap, bármi...
Azért van a szerelő, hogy kiderítse: ha kell, egyen babot,
és fingja vissza a sarut a helyére! Csak legyen szikra.
Mondjuk ha a metán berobban, kellemetlen lesz.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bogyó bá' #4002 üzenetére
Sajnálom az eseteket, örülök, hogy jól vagy. Én komolyan hiszek abban,
hogy a hangos kipufogó közlekedésbiztonsági elem IS. DE persze ez nem
fekete és fehér: sokkal többen észrevesznek, ez a jó része! Viszont hamis
biztonságérzetet ad, ez a rossz! Továbbá rossz az is, hogy nehéz "ideális"
hangerőt belőni. Adott helyzetben minél hangosabb, annál jobb. Máskor
meg jó lenne "épelméjű" hangerővel tötyögni: azon kívül, hogy kcsa viccelt,
jó lenne valami ilyen hangváltó kapcsoló. (Váltós motorokon ugye ez maga
a gázkar, kombinálva a nyomatékváltóval: végig alacsony fordulaton járatva
el lehet "evickélni" nyitott dobbal IS. Ugyanezt robogón nehezebb csinálni,
mert a CVT akkor is fel fog váltani és akkor is meg fog jönni az üvöltés, ha
amúgy csak egy sima gyorsításban vagy. CVT hangoláson múlik, de ugye
azt mindig kihúzatod. Max. kicsi gáz, kicsi gáz, és akkor talán halkabb...)A hamis biztonságérzetről: megszokod, hogy szinte mindig észrevesznek!
Csak sajnos sem mindenki! Számítani tehát nem számíthatsz rá és sajna
ugyanúgy kerülhetsz bajba hangos motorral is. Írtam példának anno, hogy
a Majával tompító nélkül, Egér úton, normális párhuzamos közlekedésben
gondolta úgy az autóstárs, hogy oda vált sávot, ahol én is haladok. Kizárt,
hogy ne hallott volna. Vagy is nem: nem volt nagy a tempó, normális volt a
közlekedés és lehet, hogy hangosan hallgatott zenét a kocsiban. Ki tudja!A másik meg, hogy VAN aki az ellenséget látja a hangos motorosban, akit
direkt "szopatni kell"... Oké aki rájátszik, "tolakodik", lehet meg is érdemli?
Én pont azért éreztem "királynak" magam, mert NEM is csináltam semmit,
DE mindenki iszonyat udvarias volt. De hogy nem fekete és fehér, hát: este
hazafelé egy taxis zokon vette, hogy gyorsabb(!) vagyok s bár szabályosan
indexelve váltottam előtte sávot (vágva a kanyart), a másodiknál felk*rta a
refit mérgében... Gondoltam, annyira nem sietek, ugye nem zavartam, nem
tartottam fel, nem akadályoztam, nem veszélyeztettem, de refizik: bevárom.
Na elment nagy nehezen (rendesen fékeznem kellett, míg vártak rá, mert a
tempója bár autóshoz képest nagy volt, motoroshoz képest nagyon gyér),
beálltam mögé, és bejeleztem neki, hogy nekem is van (xenon) refim.Tudom, szemét-g*ci vagyok. Barátunk nagyon nem zavartatta magát, csak
láttam, hogy próbál úgy menni, hogy NE tudjak előzni (másik autó mellett).
Mondjuk én nem tudom miből gondolta, hogy előzném, ha direkt bevártam,
integettem is neki, hogy gyere-gyere, cseréljünk csak helyet, drágaságom.
Oszt ennyi vót. Ő elment balra a kanyarodó sávba, én még egy kis dudával
beköszöntem neki a gázfröccs mellett, bemutattam "a jelet", és jobbra el...Az utasa (mert az is volt szerencsétlennek) addigra "halálra volt rémülve",
hogy mit csinál ez a bolond taxis, és mit akar ezután a bolond motoros...
Semmit. Road rage. Kérdés, hogy ezt akkor is megkaptam volna, ha épp
halk a kipufogóm... De ezt már sosem tudjuk meg, szerintem...Amúgy mentem egy kört a mélygarázsban, sisak nélkül. Sok, de nagyon!
Kövér gázra, fizikai fájdalommal jár a hangerő. (Barátnőm is megerősítette
az autóból, hogy lehúzott ablaknál a lámpától elgyorsulva: az fájdalmas...)Szóval a keretes szerkezetet rövidre zárva. Nehéz belőni és nincs nagyon
sok választási lehetőség. A 4Road esetében van a street legal férfias (),
és az illegál iszonyat brutális krosszmotoros. Nekem jó a legális, csak az
nem ébreszt tiszteletet az adott helyzetben. Kettő között max. vmi egyedi
tompító gyártásával lehetne játszani, de az (rozsdamentes acélból) húzós,
plusz kell hozzá egy jó szakember, aki megtervezi / megrajzolja, meg egy
mesterember, aki CNC-vel/hegesztővel (akármivel) összerakja rajz alapján.Az biztos, ha csendesebb környékre költözünk, nem tompító nélkül fogok
megérkezni, hogy helló, mi ilyen csendes lakók vagyunk, csak a motorka. -
Grillo
őstag
válasz DigitXT #3997 üzenetére
Eddig a telefonos érdeklődések alapján, na meg a személyes találkozók alapján korrektnek tűnik, aztán meglátjuk a végét.
Mondjuk bontott cucc van dögivel, talán azzal megúszom a drága dolgokat is olcsóbban, de nincs kétségem, hogy úgyis beszoptam. Én már csak ilyen vagyok.Pedig az az első 2000 km elég jól telt.
-
huszi.gyb
senior tag
Már sötét van, sz.r lett a minősége, de a lényeg... Valami készül.
Eddig azt hittem fekete, de most, ahogy ápoltam le tűnt fel, hogy valójában nagyon sötét barna.
Egyébként mint ma megtudtam, a Maja vezérlése csak egy láncból áll. Így a vezérlés csere 5000Ft-ból megúszható. Ha télen szétszedik, akkor érdemes azt is cserélni, mert sok munka kibontani.[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #3998 üzenetére
Engem meg ma este kétszer akartak elcsapni, ugyanúgy (eddig egyetlen balesetveszélyes helyzetem volt, az is Erdélyben): főútról kanyarodnék le balra, a mellékúton álló autó meg szintén balra, az én eredeti útirányomba fel. Néz, és nem látja hogy jövök, elém tekeri a rohadt kormányát. Aztán satuzik, és elnézést kér...
101 km jött össze a ma esti motorozgatáskor. Már egy hete nem ültem a csótányon, nagyon kellett már. (96 lett volna, de inkább tettem még egy kanyart a városban is. Kár volt, a fentiek miatt.)
(#4001) csongi: tényleg van ilyen nevű település? Azt hittem ez is csak "szájhagyomány", mint a Bivalybasznád-alsó
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
csongi
Topikgazda
Szépen csendesen suttogva mondom csak. Lehet holnap meg lesz a saját tervezésű és készítésű tengely, és holnap elkezdem összerakni. ...
Asszem jövőhét végén Pusztamérgesen falunap. Ilyenkor össze jönnek a motorosok és ingyen kaja van
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest