Hirdetés
- Digitális Állampolgárság Program
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Samsung LE40A536T1F LCD TV képhiba
- Pendrive-ról bootolható "belakott" debian linux live Ventoy pendrive-on
- Egy korszak vége
- Szólánc.
- New Game Blitz - 2024
-
LOGOUT.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#31733248
törölt tag
válasz FeniX- #22099 üzenetére
Ha pár évig bírja, én már elégedett leszek vele. Utána úgyis eladom. Az autógumival is úgy vagyok, hogy mivel sokat megyek, ezért évente cserélem, úgy még el tudom adni (egész jó áron) és mindig szinte új gumikkal járhatok.
Egy Honda Super Cub C125-vel lement a Totalcar újságírója Budváig. Na most értem én, hogy az önszopatás érdekes dolog és jókat lehet írni róla (lásd Csikós bontószökevényeit), de ez még a szokásosnál is nagyobb hülyeség. A tudásához képest drága, városon kívülre gyenge, a tankja mindössze 4 literes és még pakolni sem lehet rá. Egyébként nagyon stílusos kis gép (ezt kell megfizetni), de nem véletlenül nem vesznek Európában ilyeneket.
-
FeniX-
senior tag
válasz #31733248 #22094 üzenetére
Jó ez az Asesso térdvédő, de a tépőzár abban is pár év alatt teljesen kiszálasodik, nekem pl. menet közben szinte mindig kienged valamelyik alul. A másik fajtát meg, ha motorhoz felveszem, akkor a tank oldalát összekaristolja. Pedig abban legalább kicseréltem a tépőzárat gumipántra, és csak belebújok. Kicsit macerás volt az is.
-
#31733248
törölt tag
válasz yodamastah #22097 üzenetére
Ez jó cucc. Nekem csak egy egyszerű típusom van, de már régóta nem ezt hordom.
-
yodamastah
őstag
válasz #31733248 #22094 üzenetére
Én inkább javaslonék egyből egy duplacsuklós nagy térdvédőt. Robogón óriási ziccer hogy lehet ilyen batár térdvédőket hordani. Ezekben az a jó hogy a térdet oldalról is védik. 2 éve ugyebár sikerült pofára esnem a 250es xmax-al rövidgatyában (39 fok volt) úgy 60al. Egy dupla csuklós Leatt Dual Axis volt rajtam. A térdem érintetlen maradt, a protektor oldala rendesen kopott....
Érdemes olyat venni, ami 3 ponton rögzít, és a ki be csatolás nem tépőzáras, hanem iyen bekattintós. A pántok így évek alatt sem mennek szarrá.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz #50433536 #22086 üzenetére
Tavalyi hirdetés, de ki tudja. Látszik, hogy olaszból lehet behozni a romokat.
Egy a baj a donoros történettel, a típushibák mindegyiken meglesznek. -
DigitXT
nagyúr
válasz #50433536 #22092 üzenetére
Rövid nacival meg hogy néz ki a motoros kabát.
És a kórházi kötözés után hogy néz ki az ember? Na ugye... Engem soha nem
az érdekelt, hogy adott cucc hogy néz ki, hanem, hogy megvéd-e, ha kell.Amúgy ahogy öregszik a protektoringem, egyre kevésbé vagyok benne biztos!
Nyúlik az anyaga, volt már javítva is, simán el tudom képzelni, hogy ha helyzet
van, elforognak a projektorok. Térdvédő dettó: 2, mostanra laza tépőzár tartja.
De felveszem, mert a semminél biztos jobb. Gerincvédő nélkül meg sehova.
Annak is szarrá nyúlt már a pántja, megtűztem a legrövidebb állásban, pont jó.
(De nyilván cserélni kellene, az lenne az igazi. Idestova 10 éve megvan már.)Ui: amikor kiesett alólam a motor, könyököm lekoppant, a hátamon csúsztam.
Egyiknek se lett semmi baja, mert rajtam volt a cucc, rendes protektorokkal.Sajnos nyári melegben én sem bírom a kabátot elviselni: bizonyos értelemben
balesetveszélyesnek tartom, ha az embernek annyira melege van... Persze, az
lenne az igazi, ha az ember tudja, hogy eldobja a motort, előtte jól beöltözik.
Lásd versenyzők, full bőr felszerelés: azaz nem mennék 120-at lenge ruhában. -
#31733248
törölt tag
válasz #50433536 #22093 üzenetére
Vegyél kezdetnek egy Assesso térdvédőt (http://asesso.hu/termekkategoria/terdvedo/), olcsó és hasznos lehet. Nekem kevlár szálas és betétes farmerom van, az sajnos valóban kétszer olyan meleg, mint a sima farmer. Motoros cipőből 35-40 ezerért már normális minőségűeket lehet kapni. Ha belegondolsz a baj
esetén ellátott funkciójába, ez egyáltalán nem sok. Az utcai ruhához képest ég és föld a különbség. Rendes kesztyűt ugye hordasz?[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz yodamastah #22091 üzenetére
Igazad van, biztonság szempontjából hiányosan voltam felöltözve... sajna csak sisakom és protektoros kabátom van, nadrágom még nincsen. Elég drága cuccok. Meg kicsit félek is, hogy egy motoros nyári nadrág melegebb lesz, mint egy farmer. Bár az is igaz, hogy ezen csak addig akadok fel, amíg el nem esek igazán és a farmer bele nem ég a bőrömbe. Lehet hogy utána már annak is örülnék, ha egyáltalán motorra ülhetek megint és a ruha meg a meleg lesz a legkisebb gondom.
Eddig csak kicsiket estem. Kétszer 10-el borultam egyszer meg 40-el, 25 év alatt. Szerencsére! Amikor elindulok motorral és autóval, mindig elmondok egy gyors imát. Ez nem vicc, tényleg így van.
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
Ezek a protektor ingek nagyon futurisztikusak, olyanok mint a számítógépes játékokban az űrruhák, vagy páncél öltözékek.
Igazából a kabátommal nincs baj, ha kiveszem mindkét bélést, elég jól hűt. A hosszú nadrág és a zokni meg a cipő melegít igazán. Rövid nacival meg hogy néz ki a motoros kabát. -
#50433536
törölt tag
válasz #31733248 #22089 üzenetére
Köszi a válaszokat!
A szandál ténylég túlzás, ezt elismerem, semmi védelmet nem ad. )Bár ma abban voltam egy 80km-es túrán.)
Még nem vagyok túl gyakorlott ezzel a motorral. Egy részről azért is vettem, mert jó nagy a plexije. Amikor este megyek munkába, a faluból kiérve borzasztóan sok a bogár, a melegben rajzanak...A régi mocimmal és a feleségem kisebb robogójával, amin nincs plexi, mire beérek a melóba, tiszta bogár a sisakom. Állandóan takarítani kell, meg gusztustalan is. Ezért örülök a plexinek, bár élesben még nem volt alkalmam kipróbálni. Remélem a plexi sok bogarat felfog és eltereli őket a sisakomtól.A protektor ingről még nem hallottam, de azonnal utána nézek.
-
DigitXT
nagyúr
válasz #50433536 #22087 üzenetére
A rendőrök pont leszarják, miben motorozol, csak sisak legyen a fejeden.
Én mondjuk munkavédelmi cipőben nyomom, szandálban nem ülnék fel rá, és
nem a rendőr miatt. Safety Hungary-nál rövidnadrágban sem engedtek felülni,
hiába volt nálam külső térdvédő, követelményük volt a hosszú nadrág. Persze,
ez akkor volt, amikor gokartozni voltam, nem volt nagy érvágás... tanfolyamon
végig izzadtam a hosszú, protektoros motoros nadrágban és persze kabátban.De közúton csak a sisak kötelező, a többi csak ajánlás: melegben protektoring.
Szerk: próbáld ki plexi nélkül, a menetszél tetszeni fog, és segít nem megfőni...[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
Voltam motorozni rendesen felöltözve... a városban szétégett a testem... farmer, sportcipő, motoros kabát bélés nélkül és sisak...
Mi a tapasztalatotok, mennyire harapnak a rendőrök, ha rövidnadrágban, szandálban és pólóban motorozok? Persze tudom, nem az a lényeg hogy a rendőr megbüntet-e, hanem a saját biztonságunk. Ez nem a rossz reklám helye, de lássuk be, mostanában trópusi időjárás van Magyarországon, árnyékban 35-40 simán van. Motoros ruhában nem lehet kibírni a városban meg máshol sem.
Kb 25 éve, ha 29 fok volt, már ájuldoztunk hogy micsoda kánikula van, most meg örülünk ha csak annyi.
Nektek szóltak már ha nem motoros ruhában toltátok, hanem "lenge" öltözetben?
[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #22082 üzenetére
Ha még megvan a főtengely, esetleg elhozhatnád... Azért hagytam ott,
mert meggyőzött, hogy nincs értelme felújítgatni ha ilyen olcsó az új is.
Ez akkor és ott igaz is volt, de azóta nem lehet főtengelyt kapni, s ki tudja,
lesz-e még rá szükség? Ne legyen! Egy kérdést megér: ha nincs hát nincs. -
huszi.gyb
senior tag
Ezer éve Read-only módban követem a topikot, de most aktivizálom magam... Aki emlékszik még, van egy Majestym, ami ~2 éve szerelőnél áll (na nem mintha annyira nagy baja lett volna, csak lassan készült el)... Képzeljétek, kapott új akkut, beindul, jön-megy megáll. Kedden hozom el.
szerk.: Műszaki 2017.07.23.-án járt le, akkor augusztusban került szerelőhöz.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
#31733248
törölt tag
válasz Burt1793 #22073 üzenetére
Nem elvitatva a Schuberth sisakok előnyeit, fel kell tenni a kérdést, hogy egy alapvetően városi robogósnak tényleg hasonló kialakítású túrasisakra van szüksége? Számomra a minden irányban széles látómező fontosabb. Például nem kell lehajtanom a fejem, hogy lássam a műszerfalat, vagy az oda tett GPS-t, mert nem jön fel magasra az állrész. Az említett Schuberth sisakoknál viszont garantáltan nem így menne, gyakran le kellene néznem...
Ha már szóba került az SH és a pályázás: plexivel szerintem egészen komfortos (magasságra és testsúlyra gyakorlatilag megegyezem az onroados Mackoval), legalábbis a menetszél szempontjából. Mostanában plexi nélkül, hálós dzsekiben járok, akkor kb. 100-110-ig jó úgy, utána a menetszél már kezd kellemetlenné válni a gyakorlatilag függőleges testtartás miatt.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Burt1793 #22076 üzenetére
Van két kamu túrás ismerősöm, akik zárt biliben nyomják.
BIKE-R (Zárt Nolan) [link] A másik Dakart is megjárt Kárpáti Péter (Arai Tour-X4 Detour) [link] Mind a kettő Afrika Twint használ az életben.
Szerintem is gyagyjuk.Digit:
Helyedben néznek egy új bilit 60-100eft között. Akár Ebay-ről is.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz Burt1793 #22076 üzenetére
Össze ne vesszetek azon, hogy Moszkítóék "igazi" túrázók-e, vagy sem!
Én annyit szeretnék baromi gyorsan leszögezni, hogy én nagyon nem!300 km fölé szerintem azon az egy napon mentem. Ilyen szempontból talán
nem is a legfontosabb szempont nekem, hogy nagyon csendes legyen... És
amúgy, ha országutazom, be szoktam rakni a füldugót (a legelső Madisonos
karikán is nálam volt), mert fülfájós/fülzúgós vége lehet akár 200 km-nek is...
Balatonra jellemzően (2x voltam!) nyitott dobbal, füldugóval, kényelmesen.Mindenesetre tényként megállapítottam, hogy hangosabb az N103 "szpesül",
mint a korábbi ezer éves zárt Bieffe bukóm volt... Mondjuk az 2001-ben került
valami 40K-ba, szóval nem volt olcsó: a nyári diák-keresetem felét elvitte, bár
akkor még motorom sem volt, csak unokatesómmal csapattunk (50-esekkel). -
Burt1793
veterán
válasz -Mosquito- #22075 üzenetére
Pont a túramotorosokról beszéltem az előbb, de hagyjuk. Zárt sisakot igazi túrázó nem vesz magának, sztem.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Burt1793 #22073 üzenetére
Túra motorosokat érdemes kérdezni/nézni.. Nálunk a csapatban van két Bmw-s,valamit biztos rosszul csinálnak,Nolant használnak. Állítólag az X-Lite X-1004 jobb. Cimbi most vett Shark Spartan Carbon Priona zárt bilit,nagyon jónak/csendesnek mondja,mellesleg mégy gyönyörű is.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Burt1793
veterán
válasz -Mosquito- #22063 üzenetére
Nem próbáltam más jó sisakot a c3on kívűl, csak sokkal szarabbakat, de persze biztos van konkurenciája, viszont azt tényként kezeli nagyjából mindenki, hogy nagyon csendesek. Mackó se szidta, nekem nem rémlik. Nagyjából az összes túrázó fele ilyen sisakot használ, a bmw-seknek szinte kötelező. 😃 Apám be szokott tenni füldugót, de ő napi 800 km-nél nem sokszor megy kevesebbet (és nem autópályán, szóval az 10 óra motorozás!), ő sok sisakot próbált és a c3 után is c3 pro-t vett, a c4 neki nem volt kényelmes.
-
#31733248
törölt tag
válasz Burt1793 #21976 üzenetére
(#21976) Burt1793
"Én a 90 kilómmal és 202 centimmel úgy tologatom az sh-t, mint egy biciklit és az időjárásállóság mellett ez a második érv a robogó mellett."
Ne is mondd, én is odavagyok érte. Nemrég új helyre költöztünk, a Hidegkúti út külső felén lakunk, onnan járok át a Margit hídon keresztül a pesti oldalra. Ma lezárta a katasztrófavédelem a Hidegkúti utat, a forgalom ötletszerűen a Nagyrét utca felé ment, ahol viszont éppen útfelújítás volt és az egyik sáv megszűnt... Ne tudjátok meg. Arra az egy sávra rámentek mindkét irányból okosan, a forgalom pedig teljesen leállt, mert egymással szemben álltak az autók, mögöttük a tömeg... Az SH-val egy perc alatt átlibbentem az egészen, jó érzés volt.
(#21977) Gaboman
"Eddig csak váltós motorjaim voltak, de felüdülés a közlekedés vele azt kell hogy mondjam."
Azt el is hiszem, isteni dolog az automata váltó, az biztos.
(#22023) DigitXT
A Nolan N44 nem jönne be? Annyiból jobb, mint az itt emlegetett sisakok, hogy lefelé is (és oldalra is) nagy a látómezője., a robogón egyenes testtartással ülő embernek nagyon kellemes érzést nyújt. A szellőzése is nagyon jó, de zajkomfortra a túrasisakok biztos jobbak nála. A meglévő kommunikációs szetted egy az egyben jo lenne bele.
-
#50433536
törölt tag
Srácok!
A szélvédő plexit mivel lehet tisztogatni? Van hozzá valami ápoló szer? Vagy csakis sima víz és törlőruha, mint a bukósisak plexinél?
-
Micsurin
nagyúr
válasz Micsurin #22068 üzenetére
Föl-le kotyog igazából* hülyén 45 fokban van a helyén ahogy előre hátra picit mozog föl le kottyan.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
Frissen tisztított ház.
Új Polini nyitott kuplung új Dr Pulley görgők, új Malossi szíj és varriátor, új pár hetes kuplunggal.Ezért vagyunk tanácstalanok... Végre öröm és bodottág volt... Nem új jelenség de mióta rendben a hajtás nincs ami elfedje.
Hátsó ülés alatt van egy tartónk, kotyog kézzel mozgatva bő 2mm-t ráhúzni nem tudunk.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
Tré szilentek okozhatják, hogy a motor nagyon remeg rezonál induláskor? Csak álló helyzetből indulva, de olyan szinten remeg ráz mintha szétesni akarna néha. Nem kihajtás mivel szépen egyenletesen indul stb. Nem tudom, érthető vagyok e.
Köszi!The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #22058 üzenetére
Abból kb 1 év Burgi használat volt,többi már a Varával.
N104-en a 100eKm alatt ezeket cseréltem:
2db gyári pin lock ,1db Raleri beragasztós pin lock azóta nem kellett.
1db külső plexi
1db plexi mechanika
1db nyak pántDigit (#22061) :
Kb 3éve egy túrán történt. Gs kormány/tükör magasságából leesett egy vadi új C3 pro Fluo Europe. Akkor az volt a legdrágább kb 250eFt. Tarkó részén koppant,nos be is nyomódott/horpadt. Nem tudom milyen anyagból van,de ott nekem az csalódás volt.
Ui. Nagy túra/motorokon nem is olyan csendes,panaszkodnak is rá. Sőt a C4-re még Mackó is azt mondta,hogy jó jó de az sem igazán csendes.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Burt1793
veterán
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #22059 üzenetére
Természetesen nem én vettem egy 500 euros sisakot, apám régi sisakja volt ez a schubert, amikor kijött a típus, akkor megvette (még nem volt basic és pro variáns, szóval ez a mai pro-nak felel meg). Tehát ez egy 8-9 éves sisak sztem (kb.). Vettem bele ilyen felújító szettet, de azt is már 4 éve, éppen ausztriában voltam, a bécsi Louis-ban. Ennél olcsóbb volt és megérte. Lehet, hogy nem olyan biztonságos ez a sisak már, de talán még így is jobb, mint egy low budget (csendességre biztosan). Amúgy apám túrázásra használta csak, szóval a sok km, de viszonylag gyorsan ment bele.
Ma itt maradtam a városban, a motor meg a mélygarázsban. Szóval tegnap a tádéval jöttem be, délután megyek vele haza. Reggel megnéztem, hogy megvan-e még. Itt most egy sh150, egy piaggio beverly 500, egy ducati, egy aprilia tuono és egy dl650 van, plusz az enyém. Szóval le vannak maradva a robogók.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz Burt1793 #22056 üzenetére
Na, gyorsan rákerestem, és találtam is. 33 ojró nem is olyan vészes.
(Ettől még a korábbi kifogásaim állnak, miszerint a műanyag is öregszik.)Szállítással együtt 52 EUR: még kutakodom, hátha nálunk is kapható.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #22053 üzenetére
Köszi a részletes választ! Ezt nem tudtam. Gondolhattam volna, hogy oka van, hogy olcsóbb, de nem gondoltam, hogy emiatt... (Szerencsére még így is nagy előrelépés volt a korábbi 11 éves sisakomhoz képest.) Meglehet, hogy a gyengébb belsőt most* szívom meg, hogy alig 35000 km után szétmegy... Mondjuk más ez a 35000, mint a túra, ahol felveszed és egy ültő helyedben belecsavarsz 350-et... Lehet, túl extrém a példa, de akkor 100 ilyen szakasz, és kész. Így csak 200x nyektetted ez idő alatt: nekem a napi 12 km-es átlagommal sokezer felvesz-lerak ciklust kapott... Szerintem a mikrofon is ezért tört meg idő közben. (Cseréltem.) Nem beszélve a pleximechanikáról... (Azt is.) Szerk: plexi is volt rajta cserélve párszor, egyszer csúnyán összekarcoltam, egyszer jött az ezüst, közben vettem bele pinlockot is, aztán a pinlockot megmarta a plexi tisztító folyadék, egy időben volt egy "tartalék" N103-am (eladtam), szintén pinlockkal, stb.
*: azt, hogy hangosabb, már mindjárt az elején elkönyveltem. De azt hittem azért, mert felnyitható, és hát az ilyen. Tesztek alapján halkabb kellett volna legyen.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz #50433536 #22050 üzenetére
Sajnos nem úgy alakult a napom, ahogy gondoltam. Be kellett jönnöm dolgozni.
Érdekesség: 11:5 a robogók aránya, úgy tűnik a nagymotorosok túrázni mentek.Burt: nem rossz ötlet! De sajnos ez egy "műanyag sisak", amire mondják, hogy
önmagában az öregedés miatt cserélni kell x év után: jelenleg a 7. évét tapossa.
(Teszem hozzá, hogy 35.000 km-nél nincs benne több, így a nap se érte annyit.)Szerk: nem szeretem a (nagyon) nagyplexit, de még a gyári nagyplexi se akkora
a Madisonra, mint a tiéd az SH-n. Átlátok fölötte! Viszont turbulens levegőt kap
a sisak mögötte, szóval sokkal hangosabb, mint a kisplexivel, ami pedig továbbra
is sokkal hangosabb, mint teljesen plexi nélkül...csak úgy hülyén mutat a gép.
Amúgy ez a Nolan sem a leghalkabb sisak, az tuti (talán azért, amit Moszkító írt,
hogy budget verzió): amikor vettem a kis Majám volt, kisplexivel. Viszont az előző
Biefe (zárt) sisakom jóval halkabb volt. (És könnyebb. Viszont nem is nyitható.)[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #22045 üzenetére
Dobogókő felé a futóműszilentedet tudod koptatni, nem a gumi szélét, olyan szar az út.
A mostani sisakodhoz nincs "felújító"' szett (szivacsokkal, tömítésekkel)? Nekem C3 pro sisakom van, ehhez van. Szeretem, jó sisak, csendes, praktikus, a C4 pro ugyanezt tudja, csak szűkebb fejre van méretezve a tömése, viszont robogóhoz, nagyplexi mögé felesleges egy ilyen sisakot a mindennapokban koptatni (bár neked nincs ekkora plexid fent), motoron viszont tökéletes. Értelmet nyer a sok helyzetbe állítható szellőzése, vagy hogy egy karral azonnal lejön a plexije tisztításhoz.[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #22041 üzenetére
Az edisön kivitelek gyengébb anyagminőségűek. Pl a belső párnák,szivacsok,plexi,fényezés is egyszerűbb,hangosabb mint az eredeti kivitel. Tavaly raktam le az N104-et 100eKm-t használtam. Vettem ebay-en egy vadi új N104 Absulute kivitelt,szállítással 62eFt volt. Itthon akkor 100eFt lett volna. Cimbi sisak vásárlás közben belefutott egy ilyenbe C3 pro copy : [link]
C4 copy: [link]Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
#50433536
törölt tag
Sziasztok, kellene egy kis segítség!
Ma kiszedtem a gyertyát ellenőrzésre a 4t madisonból. Fekete, kormos színe van. A felújítás előtt világos barna és szürkés árnyalatú volt. Tegnap állítottam be a karbit ahogy én gondoltam. Csak a keverék képző csavart és az alapjáratot piszkáltam.
Lehet hogy azért lett kormos, mert frissen lett összerakva a blokk és a hengert és a dugattyút is jól megkentem motorolajjal? Vagy nem így kell beállítani a 4t karbit?
Így csináltam:
- amikor már meleg a motor, beállítottam 1500-ra az alapjáratot.
- A keverék képző csavart elkezdtem befelé csavarni, amíg elkezdett csökkenni az alapjárat. (Ha beljebb tekertem le is állt volna, szóval reagál a csavarra. Cseréltem rajta tömítést)
- Utána elkezdtem kitekerni és megkerestem a legnagyobb fordulatot, amikor már nem nő tovább az alapjárat. Innen visszafordítottam egy nyolcad fordulatot.
- Beállítottam megint az alapjáratot 1500-ra. -
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #22037 üzenetére
Lehet. Azert irtam, hogy jo viszonyok kozott, nem blokkolt nalam. Igaz uj fekpofakkal meg tarcsaval kell par km mire bekopik Es egyszerre fekezek mimdkettovel. Az elsot mindig melle adagolom a kombifeknek. Nem tudom, hogy fog menni ugyan ez labfekkel. :). ?
En inkabb ovatos duhaj vagyok motoron. Tavolsagot tartok az autoktol.
Tulsagosan vonzom az idiotakat. :)
Poros huplis uton meg biztos van olyan pont ahol megcsuszik. De meg igy is fenyevekkel jobb mintha nem lenne. :DNem tudom milyen Ha jol tudom szlovak gyartmany, CE minositessel.
Haveromnak leveheto allreszes van. Egyik plexi csavar laza volt. Ezen kivul mas baja nincs vele. Szereti. Nyilvan mem nolan, vagy efele :)
Ugy vagyok vele, ha a kotelezot tudja es eszre vesznek, es megeleozi a bajt, akkor sokkal jobb, mint ha megvedene :).
[link]
Vol olcsobban, 27k.[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
-
DigitXT
nagyúr
válasz #50433536 #22047 üzenetére
Szlovákiában mennyire harapnak a csendőrök a hangos kipura? Csak mert
anno tompító nélkül csak "magyarban" tekeregtem, amikor (igen: egyszer!)
az a nagyobb karikám volt az Ipolyság felé, még meg se volt a 4Road. -
#50433536
törölt tag
válasz yodamastah #22046 üzenetére
Két óra alatt biztosan nem lehet lenyomni... sok a falu és nagyon kacskaringósak a szlovákiai utak. Túrának viszont kiváló!
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz #50433536 #22044 üzenetére
Kedves tőled: részleteket privátban megbeszéljük.
Ha elenged az asszony.
Amúgy nálam is van 5 liter talonban, áramlásmérő teszthez vettem, de egyelőre
nem volt időm folytatni a projektet, mondhatni kicsit hamvába halt a dolog...Szerk: most nézem, hogy Kesztölc felé sem sokkal hosszabb*, és pontosan
arra szoktam menni fogyasztást tesztelni, az elmúlt 5 évben már vagy 6x...yodamastah: na igen, Dobogókő felé még a majrécsíkot is le lehet koptatni.
*: valójában időben várhatóan rövidebb, mert Pesten napközben halál dugó van...
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
-
DigitXT
nagyúr
válasz #50433536 #22042 üzenetére
Balassagyarmatra innen 97 kilit ír, +15 km az pont egy jó fogyasztásteszt.
Csak kell kút az út végén, meg a Provident, hogy megtankoljak... (C) AndrewTdiUi: ne is mondd a nősülést és Szlovákiát. Hétvégén esküvő Pozsonyban.
(Egyelőre nem az enyém - én még így 18 év után sem kapkodom el a dolgot.)[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz DigitXT #22040 üzenetére
Az jó lenne ha eljönnél de elég messze vagyok Pesttől.... Balassagyarmattól 15km Szlovákia... ide nősültem.
Holnap rendelek a mocis boltban Bgyarmaton... addig meg mehet a motorozás, hiszen fel van újítva... mondjuk még hátra van két óra szerelés, amíg összerakom az egészet.Addig is nyomok egy kis bf5-öt.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #22029 üzenetére
Miért? Egyelőre nem tudom, meddig tudok majd nyújtózkodni, de az
N103 is azért volt jó árban annak idején, mert ilyen Louis edisön volt.yodamastah: köszi, nézegetem... (Azt nem modom, hogy oké a C4 ára,
csak rákerestem, ha már lúd, legyen kövér alapon, hogy mit gyártanak?!)[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
nagyúr
válasz csongi #22036 üzenetére
Valamennyire tuti fékerő szabályozós, hiszen az elsőt ugye nem blokkolhatja.
(Ha másképp nem, hát úgy, hogy hátul egy jóval nagyobb dugattyú mozog.)Nekem az első és egyetlen kombifékes motorom a Madison, és nagyon bejön
a városi forgalomban a funkció. De akárhányszor helyzet van, azaz erősebben
rámarkolok, bizony megcsúszik a hátulja. Lehet, hogy már kopott a gumi vagy
nagyon szar az aszfalt, nem tudhatom... (Persze mindkettő igaz is, sajnos.)Amelyiken nem volt kombifék, annál ugyanez, CSAK ott még fékhatás se volt!
Csak gumifüstölés. Egyszer még évekkel ezelőtt büntetőfékeztem egyet a kis
Majával, mert elborult az agyam: iszonyat büdös lett tök rövid csúszás miatt...
Ilyet a Madisonnal sosem tapasztaltam, kiéve egyszer, amikor szintén elborult
az agyam (tudom, olyankor minek motorozok!), és szinte lenyelezve löktem le
a sztenderről... Akkor elkapart. Jött a gumiszag. Én meg majdnem az árokban
végeztem. Egyéb közlekedési helyzetekben nincs az orromban a szag, szóval
vélhetőleg kikönnyül a hátulja annyira... de a csúszást garantálom, nem kamu!
Kis Majáról még videót is raktam fel, hogy egy elbambulás után mekkorát sikít
a hátsó: Madison ezt sem csinálja, de biztos, hogy tapadást veszít hátul. -
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #22023 üzenetére
Hat el lehetett forgatni a kereket kerekanyanal, meteres csovel.
Olyan mint ha fekero szabalyzos lett volna.
Csak a kombinalt fek nem tudta blokkolni a hatsot. Egyszeruen nincs akkora elso fek hatas, amitol kikonnyult volna a hatluja.
Belefele ult a motor. Az elso fekkel rasegitve mar bolintott.En crossovert hasznalok. Nekem bejott a leveheto allresz.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz #50433536 #22033 üzenetére
Most jöttem be a fészerből. Jelentem, alaphelyzetben testel, és "pofára"
én sem tudom annyira megfújni, hogy szakadásba menjen. Kompival nem
probléma, ott inkább az a gond, hogy nem tudok pontosan mérni ilyen kis
nyomást, szóval az elvégzett kísérletek alapján azt mondom, hogy ez egy
kutyaközönséges nyomáskapcsoló, semmi extra, ami jó 0.3-0.5 bar fölött
már szakadást mutat a motor felé, az ezért működik lehúzott kábellel is...Szerintem neked már cserélték a jeladót, hiába hasonló nem így működik,
ezért villog a fedkomp, mint az őrült... Ha kapsz olyat a boltban, megfelelő
menettel, amit fent leírtam (és oda is fér a helyére), akkor jó vagy. A gyárit
tuti ki lehet ill. be lehet tekerni az önindítótól, hiszen soha nem bontottam
szét a motort, amikor csereberéltem a jeladókat... (Nyilván egy ilyen nagy
nem fér oda, de ez nem a jeladó hibája, és amúgy se jó a fedkompnak.)Ui: ha még véletlenül sem M10-es menet, véletlenül se erőltess bele olyan
csavart, mert a menetet nem nagyon érdekli, hogy ez egyszeri próba volt... -
#50433536
törölt tag
válasz DigitXT #22032 üzenetére
Tudom, hogy kúpos menet és még véletlenül sem M10-es, hanem sűrűbb emelkedésű. Csak a mérés idejére raknám bele, ha odaférne az önindítótól.
Ha már a kezedben van, megnézhetnéd, hogy alaphelyzetben összezár-e, mert az enyém nem. Aztán ha benyomom kicsi csavarhúzóval, akkor jelez. Nálad hogy működik?
-
DigitXT
nagyúr
válasz #50433536 #22030 üzenetére
Várjál, mert nem ilyen egyszerű! Nem M10 a gyári jeladó!
A tövénél megvan a 10 mm, de a menet eleje csak 9.4, ez
bizony egy kúpos menet, ahogy az angol mondja tapered.Szóval ez is NPT 1/8"lesz, amibe akkor nem nagyon kéne
M10-es csavart tenni: ugyan bele megy, de bassza széjjel.Szerk: nekem nincs semmi felirat az alján, oldalról ilyen:
Szerk: légköri nyomáson pontosan 1 Ohm-ot mérek rajta,
így ugye praktikusan testelést jelent. Mindjárt megfújom.Nekem amúgy gyanús, hogy nem ugyanolyan a jeladód...
Lehet, az előző tulaj ilyet rakott bele, aztán leszarta.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz #50433536 #22026 üzenetére
Tüdővel perszehogy nem, mert 0.2 bart tudsz csak nagyjából...
(Szívni könnyebb, de ezt megtapasztalhattad, az 0.8 bar max.)
Legalábbis én ezeket mértem, amikor a pofámba cuppantottam
a nyomásmérő órát. Nyilván egyéni adottságoktól függ.Hideg motornál alapjáraton is elég magas az olajnyomás, 3-3.5
bar simán van, szóval nem szabadna a gombának pampognia...
Ha mégis pampog, akkor vagy rossz, vagy nincs elég nyomás?A kompressziómérődben nincs M10-es adapter? Rámérhetnél,
hogy mennyi az annyi valójában... ha 3 bar környéke, akkor az
olajszivattyút kizárhatjuk. Ha pedig emelt fordulaton se megy 4
fölé, akkor a szabályozó szelep is teszi a dolgát. Jelentkezem.Szerk: ha bemelegszik a blokk, akkor az alapjárati olajnyomás
nagyjából 1.5-1.8 barra lecsökkenhet. De akkor se pampoghat![ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
Ja és amikor a gomba helyére tízes csavart raktam, kicsit szoros is lett, egy centi hosszan belement a menetbe. Amikor beindítottam a motort, a csavar mellett jött az olaj rendesen, le is kellett kapcsolnom egyből, aztán meg öt percig takarítottam. Szerintem nem lehet alacsony az olajnyomásom.
-
#50433536
törölt tag
válasz DigitXT #22025 üzenetére
Tüdővel nem tudtam eléggé megfújni, hogy kapcsoljon. A kompresszornak nem a teljes levegőjét nyomtam rá, mert hamar átbillentette a kapcsolót. Ha kis csavarhúzóval nyomom meg, akkor közepes erő kell a megnyomásához.
Érdekes, ha lehúzom a kábelt, nem ad semmi hibát. Viszont a jeladó csak akkor zár, ha megnyomom levegővel. Ha a motorba szerelem, akkor is zár, amint beindítom, ebből gondolom hogy magas nyomásra jelez. Vagy valami nem jó a gombában... ezért lenne jó tudni,m hogyan is működik.
Az olajszivattyú szétszedéskor jónak tűnt, nem volt lógása, ha olajat raktam bele és megforgattam kézzel, már kis fordulaton is spriccelte az olajat. Szerintem az olajszivattyú jó.
Nem merek motorozni vele... pedig már pörög rendesen.
Egyébként ez a felirat van rajta:
1.2 ~ 1.6 bar 1008 Tartomány van rajta megadva, ebből gondolom, hogy alacsony és magas nyomásra is kapcsolnia kellene...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz #50433536 #22024 üzenetére
Na most megfogtál... A kis Maján emlékszem, hogy lejött a kábel, letestelt,
és már világított is az olajnyomás lámpa. Madisonnál annyira nem nézegetem.
Mindenesetre, a levegőben lógó kábel nem zavarja. Szerintem túl nagy nem
lehet az olajnyomás, hiszen van benne az a rugós nyomáshatároló szelep, kb.
4 bar-nal szabályoz. De ha magasabb lenne, azt szerintem nem tudná jelezni,
hiszen elvileg primitív nyomáskapcsoló ami elvileg csak alacsony értékre jelez.Elvileg. (Gyakorlatilag még az is kiderülhet, hogy ez vmi nyomásmérős jeladó,
és az elektronika okoskodja ki a kapott jelből, hogy mi a pálya: mindjárt elő is
túrom, mert most már kíváncsivá tettél... De ha már mérted: mennyivel fújtad?)MÁS: Nolan N91 Evo Louis Special? Vagy pl. egy Schuberth C4?
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz DigitXT #22022 üzenetére
Szia!
Rámértem, de nem testel le. Csak akkor zárja az áramkört, ha megnyomom levegővel.
A mérőgomba helyét betömítettem egy tízes csavarral, nem húztam meg, nehogy tönkretegye a menetet. Közben a gombát rádugtam a vezetékre és beindítottam. Nem adott hibát. Utána a gomba menetes részét letesteltem, de így sem adott hibaüzenetet.
Tehát akkor az a baj, hogy túl nagy az olajnyomás, mert csak akkor zár, ha van nyomás?Ez a gomba mit jelez egyébként? A túl alacsony és a túl magas olajnyomást is jelzi, vagy csak ha túl magas?
Nem úgy kéne működnie, hogy hibát jelez az alacsony és a magas olajnyomásra is?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz csongi #22019 üzenetére
Akkor valószínűleg nem húztad a fékkart eléggé... Nehogy nem tud annyi
fékhatást kifejteni, hogy megcsússzon a kerék. Vagy szar volt a fékbetét?
Nade mindegyik kombinált fékes robogódon szar volt? Nem valószínű...
(Nem mintha cél lenne a farolgatás, hiszen balesetveszélyes, de azért az
erőnek meg kellene lennie. Ahogy meg lehet fogni fékkel a hátsó kereket,
ha szereled a kerékanyát. De akár még a kuplung anyacsavarja esetén is
működhet a dolog, noha utóbbinál a végáttétel miatt már necces lehet.)MÁS: kezd szarrámenni a Nolan N103-am. Cafatokban lóg a bele, ilyesmi.
Sajnálom, mert sokat használtam benne a BT fülest is és az se volt olcsó,
ráadásul van hozzá egy ezüst plexim, ami szintén egy vagyon volt. (Habár
azt konkrétan elég ritkán használtam, mert estére cserélni kell a tisztára.)Lényeg a lényeg, mivel régi modell, valószínűleg már sehol nem fogok tudni
ugyanilyet venni, szóval bukó. A szó szoros és átvitt értelmében is. Valami
viszont fog kelleni, csak nem tudom, milyen irányba nézelődjek. Legyen
felnyitható, legyen csendes (amennyire ez lehetséges), és persze lehessen
bele BT fülest rakni, lehetőleg gyárilag (nem szeretném, ha kilógna ez + az).Ötletek?
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
Sziasztok!
Összeraktam a felújított blokkot, beállítottam a karbit/alapjáratot. Pörög szépen, nagyon jól veszi a fordulatot. Halkabb is lett, mert nem kopog a főtengely és szépen ciripelnek a frissen köszörült a szelepek is.
Viszont az olajnyomás hibát most is írja: "Oil Bar" és ott a kis kanna ikon.
Ha leszedem a kábelt a nyomásmérőről, akkor eltűnik a hiba. Az olajnyomás szabájozó már működik szépen, nincs megszorulva. Lehetséges hogy rossz a nyomásmérő jeladó? -
csongi
Topikgazda
Egyik kombinalt fekes robogomnal sem sikerult blokkoltatnom sem a hatsot sem az elsot a kombinalt fek oldallal.
Az elso feket rasegitve az eleje blokkol.
Legalabbis szaraz aszfalton jo tapadas mellett. -
DigitXT
nagyúr
Xmax 300 kuplungja vajon kompatibilis a Madison 400-zal? 150-esek...
Csak azért, mert lehet, hogy Dr. Pulley HiT clutch lesz a vége, viszont a
típusszámukat a végére biggyesztett "M"különbözteti meg. (Modified?) -
KatonaT
aktív tag
válasz yodamastah #22014 üzenetére
Azèrt az első kerèk ha blokkol egy jó gumival, az elèggè böszme fèkhatás már.
5 ève van meg az FZ6S-em ebből kètszer dolgoztattam meg az első ABS-t, mondjuk azok necces helyzetek is voltak.... -
DigitXT
nagyúr
válasz yodamastah #22014 üzenetére
Tiszta sor, de nekem nincs ABS, ezért nem szívesen keresem a tapadás határt.
Ahogy a Kopasz mondta jó 10 évvel ezelőtt: tudod mikor vészfékezik az ember
140-ről? Két másodperccel a halála előtt. Biztos vagyok benne, hogy le lehetne
blokkolni az elsőt nagy tempónál. Max. nem egy ujjal. Mivel én két ujjal vagyok
folyamat a hátsó féken, ezért a vészfékezést is azzal kezdem. Az elsőt mellé
már négy ujjal fogom, így inkább az a kritikus, hogy ne pánikszerűen markoljon
rá az ember. Nyilván jobb elkerülni a bajt, és jó előre lassítani, csak néha beüt...
(A hátsót simán blokkolom két ujjal is, ha para van, már az is ront a kontrollon.)Szerk: egyébként nekem 270-es a tárcsa, és papíron 198 kg a vas... Soha nem
mértem féktávot, bár az UTCOMP azt is tudja mérni, nem csak a gyorsulást.[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz DigitXT #22013 üzenetére
Sajnos megszoktam hogy 1 vagy 2 ujjal fékezek. De nem is ez a lényeg. Minden motoromon sokat gyakoroltam a vészfékezést minden tempónál. Robogó a súlyelosztás és tengelytáv miatt nem stopizik, hanem blokkolni fogja az elsőt/hátsót is. Xmaxon van ABS. Ha nem tudsz akkora fékrőt adni, hogy ABS bekapcsoljon akkor még nem érted el a tapadást határt. A lucas betéttel tudok 1 ujjal akkorát fékezni 100 feletti tempóról is, hogy be-bekapcsolgat az első ABS. Gyakorolni kell ezt sokat, és kb érzi az ember mekkora féket kell húzni ha baj van.
ABS azért jó mert bármekkora tempónál tök nyugodtan lehet vészfék tesztet csinálni szárazon és vizen is. Pofára esni nem fogsz. Folyamatosan daráló ABSel nagyobb a féktáv, de ez egy másik téma.
-
DigitXT
nagyúr
válasz yodamastah #22005 üzenetére
Mondjuk az nem vágyam, hogy száraz úton egy ujjal blokkoljam az első* kereket.
Persze természetesen igaz, hogy a kombi fékkel hiába csúszik már a hátsó, elől
csak egy dugattyú fogja. És szándékosan úgy, hogy azzal blokkolni ne lehessen,
szóval ha nagyon meg kell állni, akkor kell mellé az első fék plusz két dugattyúja.
(És ugye egészen triviális a különbség, mivel hatalmasat tud rá bólintani a motor.)*: a hátsót se, de azt jobban tudom kezelni, elsővel ABS nélkül elég veszélyes.
Esett ki alólam a motor elbaszott féktávon, azóta az első fékkel óvatos vagyok.Szerk: amúgy engem is meglepett, még el is kezdtem írni, hogy a későbbi évjárat
már megkapta a két tárcsát, de közben rákerestem, és törölhettem, mivel nem.
(Nem tudom, melyik motornál olvastam ezt, hogy később ezen tuningolt a gyártó.)Szerk2: mindenesetre az SW-T600 dupla lámpája nekem jobban tetszik.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz yodamastah #22007 üzenetére
Az lehet, és cimbi Nc 750x ki is tudnám próbálni, hogy mégis milyen. De -nekem- sose jöttek be/nem tetszik az egy tárcsás gepek.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Burt1793
veterán
válasz yodamastah #22005 üzenetére
Ezt nem tudom, csak tippelem, de a dugattyú átmérők között is lehet különbség. Ha nagyobb az adott dugattyú (felület), akkor több erőt tud átvinni. Az viszont igaz, hogy két tárcsa az dupla hűtési felület.
-
#50433536
törölt tag
válasz bajnokpityu #22008 üzenetére
És azt a levegőt belélegzik az emberek... Amikor Budán laktam, végig korpásodott a hajam, nem értettem miért. Aztán vidékre nősültem és megszűnt a korpásodás.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
Nah, bpn ennyit ér a 10ezres legszuro periódus. 5nel kuka, mert alul nem megy, fogyi meg égben.
Es ebből az 5600bol csak 3at ment bpn, többi vidék.[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz -Mosquito- #22006 üzenetére
De az NC-n legalább 320as tárcsa van elől. Sokat dob az is a fékhatáson.
-
-Mosquito-
őstag
válasz yodamastah #22005 üzenetére
A kis kerék13/14, ballonos gumik, 2 tárcsa miatt nem lett SW-m.
Mondjuk az Nc 700-750 gépeken is 2 tárcsa van.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
yodamastah
őstag
válasz DigitXT #22004 üzenetére
2 tárcsa arra jó, hogy több dugattyú tud dolgozni, és az energia amit a tárcsák elnyelnek kettéoszlik (eloszlik a hőterhelés is). Ha van hozzá megfelelő fék pumpa akkor (főleg nagy tempóról) sokkal jobb a fékhatás is. Talán a SW súlyelosztása miatt lehet hogy elől csak 1 tárcsa van. Mindenesetre meglepett egy 250 kilós 600as motornál
300as xmaxon is 1 tárcsa van elől, (400ason kettő) így 2 dugattyú van csak. Igaz csak 180 kiló a motor, de a gyári betéttel halál gagyi volt az első fék. Egy ujjal száraz időben képtelenség blokkolni az első kereket. Ki is cseréltem a gyári betétet egy Lucas verseny betétre, azóta lehet normálisan vészfékezni. Tárcsát jobban eszi biztos, de annyira nem drága hogy érdekeljen
Érdekességképp a yamaha épp most teszteli a motogp motoron azt a megoldást, hogy rendes hátsó fékkar van a kuplungkar felett. Azaz úgy is lehet kezelni a hátsó féket mint robogón Rossi azt mondta egész jól lehet vele lapon játszani Általában hüvelykujj kiegészítő hátsó fékkart használnak...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz Burt1793 #21994 üzenetére
Amúgy a Madison is pont ilyen, csak ugye ABS mint opció nincs: kár!
Szerintem erősebb lesz ettől a fékezés, hiszen a kezdetén nagy súly van
hátul (nehéz a blokk, meg a pilóta is inkább oda terhel), szóval nagyon is
számít, hogy hátsó fékkel kezdj fékezni, viszont az első rögtön besegít...
(Bár nem eszeveszetten, meg lehet csúsztatni a hátsó kereket simán.)Majesty-ken semmi ilyen úri huncutság nem volt. Azoknál ha rámarkoltál
a hátsó fékre, rögtön csúsztatta a seggét, értékelhető fékhatás nélkül.
Azoknál esélytelen egy komolyabb lassítás csak hátsóval. Ehhez képest
a Madison nagyon szépen lassítható így. (Azon vagyok fékkészenlétben.)Egyébként az egy tárcsa hátránya szerintem "egyszeri" fékezésnél nem
jön elő, inkább akkor lehet gond, ha huzamosabb ideig van terhelve a fék,
mondjuk szerpentinen lefelé (robinál harmatosabb a motorfék, mint bármi
máson), és elkezd melegedni. Dupla tárcsával fele a terhelés, így később
következik be, sőt ketten nagyobb felületen jobban le is tudják adni a hőt.Ezt nem is neked írom, hiszen tudod, csak beírtam, mint véleményt.
Normál esetben nem gond az egy tárcsa: az ABS hiányából inkább baj...
(Tudom, ez is örök vita, mert "normál esetben" nincs arra se szükség. De
ha meg kéne, akkor nagyon jó, hogy van, szinte pótolhatatlan segítség...)Szerk: viszont pont szerpentinezésnél nem szeretem a kombi féket: ugye
az ember pl. kicsit elmérheti a kanyart, aztán kicsit próbálhat rásegíteni a
fordulóban a hátsó fékkel, erre a szuper kombinált fék befogja az elejét IS,
amitől elkezd felegyenesedni az egész hóbelevanc. Nem olyan jó móka.
(Minden más szituban tök jó találmány, de ilyenkor ellenkező hatása van.)Szerk2: előző HSZ-ben a fordulatszámértékeket emlékezetből írtam, lehet,
hogy nem pont úgy volt, de nagyságrendileg ilyesmi rémlik. A Burgihoz elő
kéne túrni az adatokat, és megnézni, hogy mi várható könnyebb görgőkkel.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
7-9%? Pite. Semmit nem fog érezni: kis Majában a szerelő eljátszotta ezt...
Más lett a hangja, de nem ment jobban... 6500 helyett 7000? Édeskevés.
Ha úgy tetszik, a tuning sosem egészséges. Teljesítménycsúcsra érdemes
lőni, alatta lagymatag lesz a változás. Multivar feltolta 8000-re, jött is erő...ON: 25 gramm lehet erős lesz, kéne egy teljesítmény / nyomaték adat.
-
Gaboman
nagyúr
Hétvégén ha úgy alakul lehet megyünk megint egy karikát, ha összejön és valakinek lenne kedve csatlakozni szóljon.
Elérhető vagyok itt is és a telszámom:
06305110803Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest