Hirdetés
- Digitális Állampolgárság Program
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Samsung LE40A536T1F LCD TV képhiba
- Pendrive-ról bootolható "belakott" debian linux live Ventoy pendrive-on
- Egy korszak vége
- Szólánc.
- New Game Blitz - 2024
-
LOGOUT.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
adam_454
tag
Sziasztok Urak!
Van ez a jó kis francia
örömlányomrobogóm, egy Elyseo 125 4T Eddig az volt a kínja, hogy a szelepdeklin keresztül folyt az olaj. Dekli csere után megjavult, erre most úgy elkezdett füstölni mint a gyárkémény. Jó kéken. Ami szép, hogy az olajbetöltő sapkánál is füstöl, fehéren. De legalább a szelepdeklinél nem tolja az olajat.
Igaz lehet az a félelmem, hogy hengerfejes lett ez a drága legősibb mesterséget űző teremtmény? Vagy mi a fene kínja lehet? Hidegen-melegen pöccre indul és ereje is van...Mondjuk amikor felraktam az új deklit, akkor pár perc melegítés után, félgázon tartottam felbakolva a motort, hogy elkezdi-e tolni az olajat a deklin keresztül, amilyen mázlim van akkor szedhetett össze valamit...
-
DigitXT
nagyúr
válasz StoneBridge #18694 üzenetére
Nem cserélnék magában harangot, az álmoskönyv szerint együtt érdemes cserélni a kuplung betétekkel, s vica versa: az új betéteket is félrekoptathatja a régi harang.
Amúgy ma Cygnusra pattantam, mert nekem is csöpög a hűtővíz. Nem hazudtolta meg magát a szerelő, hiszen nem rég lett kompletten felújítva a hűtés. Örvendek... Nem volt időm délelőtt szétkapni, de nekem most a termosztát környékén csöpög. Remélem csak valamit nem húzott meg rendesen, és azért: az lenne az olcsóbb...
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz StoneBridge #18694 üzenetére
Az még nem is drága, pláne ha normális minőségű. Xciting volt vagy 25k
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
StoneBridge
senior tag
Az is megvolt már, megcsiszolgattam a belső részét amikor szétszedtem.
Rendeltem egy harangot az imént, 10 ezer Ft. Remélhetőleg csere után majd megszűnik a probléma.Van egy bosszantóbb hiba is. Vízpumpa kis kiegyenlítő szelepnél csöpög a hűtő folyadék. Lassan, de biztosan. A vízpumpafedél tömítést cseréltem, sajnos nem szűnt meg. Állítólag a belső kerámia betét cserés...
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
kcsa
veterán
válasz StoneBridge #18691 üzenetére
Én először a kis csiszolgatásokkal kezdeném, mielőtt egy zsák pénzért vennék harangot. (már ha van szerszámod, időd, stb )
Xciting 500-on végigcsináltam ezeket a köröket, rettenetesen nyekergett dugózásnál, a végén cserélnem kellett a harangot, attól persze rögtön megjavult. Terveztem, hogy homokszórással megérdesítem a csúszófelületet a régi harangon, hogy kipróbáljam úgy is, de aztán végül eladtam.
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
StoneBridge
senior tag
Értem, köszi a gyors választ!
Szíjcserénél az általad leírtakra külön figyeltem és már megtettem. Igazán nem segített, ha kicsit túlmelegszik a blokk (dugóban pl) akkor előjön ez a jellegzetes hang. Harangnak azért volt egy kissé kékes színe, arra emlékszem. Kuplungpofák kopását nem tapasztaltam, 13 ezer km körül lehetett benne akkor.
Érdemes lenne egy harang cserével indítanom?Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
kcsa
veterán
válasz StoneBridge #18689 üzenetére
nincs kuplungkosár
Harang van. Vagy a harang, vagy a kuplungpofák vannak megégve (vagy mindkettő). Szét kell szedni, átnézni, smirglivel megcsiszolni a pofákat meg a harang belsejét is.
Ha pedig a harang már elszíneződött (tipikus kékes-fémes szín) akkor csereérett,illetve kopáshatárokra is figyelni kell.
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
StoneBridge
senior tag
Vespa GTS (250ie) hiba: elő-előfordul, hogy nagy melegben vagy ha sokat dugózok, a hajtás felől elinduláskor furcsa köszörülő hangot ad és kissé meg is torpan a gép pár másodpercig, amíg ez a hang van. Kuplungkosárra gyanakodtam, de azért gondoltam rákérdezek itt is.
Szíj és görgők cserélve lettek.Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #18687 üzenetére
Most rendeltem akku tesztert.
Meg par muszert. . Ossze rakok egy multi muszeres dobozt.
.Balnamon rossz volt a toltes, akksi 11.9 V-on, es kampeca nem indult. Nem hogy nem indult, le is allt menetkozben. Tekerte az indito meg minden, de keves volt mint mackosajtban a brummogas.Aztan kovetkezett a toltessel a nagy legelesem .
Ami a tapasztalat es figyelmetlenseg hianya okozott. Az akkori hibas fesszab azota is teszi a dolgat egy masik motorba . -
DigitXT
nagyúr
Ehhez nem kell különösebb "tiltás": ha a gyújtótrafódra nem jut elég fesz,
abból nem lesz szikra sem. Ha halódik az akkud, akkor az önindító nagy
áramfelvételére durva feszültségeséssel reagál, s ha ilyenkor 9V alá esik,
az akku cserés, ahogy azt később be is idézted. Ha amúgy fel volt töltve!
Szóval első körben a rendes feltöltés ajánlott: ha a "megjavulás" után újra
előjön a hiba, akkor meg a generátorod vagy a fesszabod is gatya lehet...
Ezt amúgy írta a kolléga... Mérni kell, anélkül max. tippelni tudunk.
Ami biztos, hogy ha a nyugalmi fesz 9V, ott se kép, se hang nem lenne...csongi: a névleges 12V akku azért be tud kandikálni 10-11V-ra indításkor.
(És ez még teljesen normálisnak tekinthető. Ha viszont egy új akksival is
indokolatlanul nagyot esik a feszültség, az akár önindító hiba is lehet.)
Sajnos sima multiméterrel azért nem olyan egyszerű megnézni az "alját".
Vannak erre "célszerszámok", nekem is van, brogyi fórumtárs javaslatára:
DHC BT280Szerk: emlékeim szerint nekem akár 8V-ra is leesik a gatya akku, még a
fedkomp is újraindul emiatt, de miután lendületbe jön a főtengely, messze
nem akkora az áramfelvétel ("csak" valami 57A), mint közvetlenül az első
átfordulásakor (100A?) így a feszültség beáll, ahova beáll: a motor elindul!
És amúgy pöcc-röff. De dús a keverék picit - szívatóval nem röffent reggel:
ez volt az utolsó, amit állítgattam a fehér füst felszállása előtt, így maradt.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
Egy tank (most 220 km) alatt az a 40 km-nyi autópályás nyelezés (óra szerint 130-135 km/h) megtette a hatását, 3,44 l/100 km jött ki a mai tankolásból.
Az új gumi egy álom, a variátort is kitisztítottuk, pöpec a gép.(#18678) DigitXT: sok sikert a bejáratáshoz! Néztelek a napokban az Egér úton és az autópályán, nem láttalak.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #18675 üzenetére
Egész jól lehet elektromossal dolgozni (nekem ugye "rendes" 220-as van, nem a lendkerekes), kocsi kerekét is majdnem nyomatékra tudom húzni vele, persze úgy, hogy nem nyektetem fél órát. (meg nem 800Nm-es a gép, meg mázlim van, meg stb.)
Variátort is ezzel szoktam, nem nyektetem fél órát azon sem, még semmi gondom nem volt. (persze nem 800Nm, meg a többi )
Garázstársam meg nem húzta meg rendesen a varió csavarját, lepörgött, elszakadt a szíj is (persze a sorrend nem egyértelműen ez volt, de ez utólag nem megállapítható) a variátor meg valahogy féloldalasan rászorult a főtengelyre, na az szép kör, szép kár volt.
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
DigitXT
nagyúr
válasz sityupityu #18674 üzenetére
Én elektromos ütvecsavarozóval. De ahogy mondod, az is odabaszott neki.
Amikor nem, akkor meg lelazult. Ellenben ha a légkulcs teker vmit izomból
és nyíródik el az anyag, azt nem veszed észre. Kézzel húzva meg simán.
Persze ha nem időben, akkor is késő. Végülis mázli, hogy a vezérműláncot
hajtó fogaskerék olyan bazi erős: sérülés nélkül darálta a fészkes reteszt...
Mindenesetre vannak dolgok, ahova nagyon nem való a légkulcs, na. -
veterán
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #18670 üzenetére
Ja, nem úgy értetem, hogy atomjaira szedni, brahiból. Csak amit beszéltünk,
hogy ami a donoron fasza, az átkerülhetne a használatban lévőre. Kiderülne az
is gyorsan, hogy milyen állapotban van a variója: hátha használhatóbb. Esetleg
meg lehetne próbálni később beröffenteni a másik blokkból átrakott hengerrel...
De az keményebb dió, ha szabad így fogalmaznom: nem Honda! A vezérlést
összelőni, stb. De mondjuk rosszabb biztos nem lenne a próbálkozásban sem. -
DigitXT
nagyúr
Kicsit OFF, de jó: a saját biztonságát is veszélyeztette? Nahát... Okos zsaruk.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #18667 üzenetére
Nekem csak az a bajom, hogy helyem és szerszámom lenne szétkapni a
gépeket, csak a párom vágna ki a kertből a két bontószökevénnyel.
Már a fészerben lévő motorblokkot se nagyon szereti.Mondjuk megértem!Szerk: a kipufogó csavart légkulccsal az aluöntvénybe? Nooormális?
[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #18665 üzenetére
Amúgy szerinted a donorban milyen állapotú a varió? Mert ezen már nagyon szar:
főleg az elindulások nehézkesek, ha már lendületbe jött, tudja tartani a tempót.Szerk: Cygnusban anno, főtengely cserénél légkulccsal húzta rá a varióanyát, és
a vadiúj főtengelyről lenyalta a menetet. De megragasztotta, jóleszaz jeligére...
Kollégám mondja, hogy alap, hogy légkulccsal nem szerelünk össze... nála nem.
Szerk2: mondjuk belegondolva, nem láttam, hogy meg lenne szakadva a menet...
Lehet, hogy nagyobb volt a füstje, mint a lángja.Mint Shell100-nak a Duna parton.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz DigitXT #18656 üzenetére
Igen fasza dolog agyatlanul betömködni az akku kábeleit, bikából ráhúzni
a csavarokat, "ami nem látszik az nem fáj" alapon: CTEK csatim letört.
Mindegy. Javítva. Akku meghalta magát, 160 CCA közelében sincs. Noha
a nagyobb töltővel sikerült feltölteni. Visszaraktam a régit: még az is jobb!Ülést megigazítottam, végre rendesen csukódik, nyílik. Apróság, de azért,
ha figyel rá az ember nem adja ki úgy a kezéből, hogy szar. Távirányító is
magához tért, csak egy elemcsere kellett neki. Tompítót kivettem, és durr:
az a baj, hogy amivel gyorsabban átérek a Lágymányosin, annyival többet
kell állni a lámpánál, szóval nem nyerek semmit. Állatkodni jó, másra sok. -
válasz Grillo #18645 üzenetére
Bizony elindult. Este előttem perecelt egy böszme nagy gép. Igazából mázlija volt, mert lassan ment csak béna volt. Sávváltás közben, kanyarodás közben mikor fizikailag el van fodítva a kormány nem fékezünk elsővel. Ezt nem tudta. Most már megjegyezte remélem. Vigyázzatok magatokra.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz Grillo #18655 üzenetére
Ez a Madison, ami 320-330K-ból lett felújitva. De a sok hónap állás "elvitte" a
20K-s akksimat, tehát jó lesz az 350-nek is. Elszoktam a súlyától, dög nehéz!
Viszont van benne kraft. És menekülnek előle. MÁS: Battery Sense se reagál.
A benzináramlásmérő vezetékét Gergő szakította le. Az ülésnyitó se nyikkan.
De kulccsal is nehezen nyílik, mert ferdén lett visszarakva... Sorolhatnám. De
legalább a xenon megy, és egész jól látni vele. A fék meg harap, a blokk meg
tol, ezeket pl. a Cygnusról nem lehet elmondani. És ez ugye nem is kóvályog!
Csak tolni ne kelljen, mert abba meg lehet szakadni: parkolni is nehezebb.
(Úgy próbáltam a helyére tolni, mint a Cygnust. Körberöhögött. Hosszú gép.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
Potom 300K-ból elhoztam a gépet... Nehéz dög, de egész jó erőben van...
Még este vissza kell mennem a Cygnusért. Az evett 3.2-t most. Ez 6.6-ot.
(Kifogyott a szerelő alatt a próbakörön. Nyehehe. Ja és az akku döglik...) -
Plero
aktív tag
Tegnap este már nem teszteltem a kapcsolókat. Levettem az akkut tölteni. Tehát egész éjszaka nem volt akku a motoron. Ma délután ráraktam egy autó akkus "bikát" U_3 hibaüzenet volt a kijelzőn. Gyújtás le. Gyújtás vissza. Fék meghúz lámpa világít!! Önindító gomb megnyom teker és beindul a motor!!!
Nem a leállító kapcsolóval szoktam leállítani, egyszerűen csak elfordítom a kulcsot.
Kapcsolási rajzot hol találok hozzá?
Hibakódokról lista, hogy mi mit jelent?
Köszönöm az eddigi segítséget.
"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu
-
-
Plero
aktív tag
válasz csongi #18644 üzenetére
Mind a két darab féklámpa kapcsoló egyszerre romlott el?
Indító relé rövidre zárva, teker, de nem indult be.
Akku cserélve , nem indít, másik akkuval nem próbáltam a rövidre zárást.
Oldalsztender lámpa nem világít.
Kill kapcsoló is kapcsolgatva.
de nem indit az önindító és féklámpa sincs."Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu
-
Grillo
őstag
Na, elindult az évad, hoztam fagyit a cukiból robogóval.
-
Plero
aktív tag
Egy kis segitségre lenne szükségem. Aprilia Atlantic 500 , 2002 évjáratu. Ma motoroztam vele és egy lámpátol elindulás után leállt. Müszerfalon lámpák világitottak. Félre tolom, gyujtás lekapcsol, vissza fék meghuz és inditoznék, de nem forgat az öninditó. Huzom az első féket, hátsót, de semmi. Megnézem és egyik oldali féklámpa sem világít. Megnéztem a biztosítékokat, megmozgattam öket, de továbbra sincs féklámpa és így nem is indit. Valami tanács, mit nézzek még meg?
[ Szerkesztve ]
"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu
-
-Mosquito-
őstag
válasz Micsurin #18638 üzenetére
Igen,jóval keményebb anyagból van a gyári görgő. Akár 20-40eKm-t is kibírnak. Jót akarsz a gépnek akkor kb 6eKm-ént szétkapod a hajtást és kipucolod patika tisztaságúra féktisztítóval/benzin/petróleummal,kuplung/harangot csiszolópapírral megcsiszold...
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Grillo
őstag
Na, összeraktam a dögbogarat, akkut bedobtam, kb. 3x20 sec köszörülés után indult, még egy perc, és lehetett már a gázkart is húzni. Mentem vele 100 métert, fékez, gyorsul.
Holnap hozok bele friss benzint, meg kéne hűtővíz is kicsit, bár azt feltöltöttem desztvízzel, kb. 1 dl kellett, aztán úgyis megy doktorhoz. Meg fel kell kicsit pumpálni a hátsót, mert épp látni rajta némi veszteséget. -
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #18637 üzenetére
Köszi akkor az lesz, miért érdemes malossi helyet? Keményebb nem kopik annyira gyorsan vagy mi?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz sityupityu #18635 üzenetére
Köszi, nem bele vau!
Akkor veszünk görgőket is, faterom marha boldog lesz a ténytől.... újabb egy, két, ötezer.
Értem már a sz*p* roller kifejezést.Egyébként első körben neki is fent akadt a szeme a 18g-os görgőkőn, mert 7g-mal könnyebb mint a gyári.
Ahhoz hasonlította mintha hátra a 46 fogas helyet feltennék egy 52-est, előre a 14-est meg 16-os lánckerékre cserélném. De miután a motoros-webárúházas srác állította jó lesz ebben maradtunk."ha a variot leszámítva minden gyári, akkor az estek 90%-ban ugyanazt a görgőméretet kell használni mint a gyár variátornál."
Polini kuplung kerül még fel, de nem sport, elvileg "gyárival megegyező". Akkor marad a 25g-os görgőszett.
@csongi: Mondanám megmérem de a mienk is ramaty.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
veterán
válasz Micsurin #18627 üzenetére
Bocs, hogy bele vau, de a Malossi irtó nagy baromságokat tud tenni ilyen téren amikor egy multivario-hoz hozzáadja a görgőket. Persze ez betudható annak is, hogy az adott vario esetleg más típusokhoz is használatos, de akkor inkább ne adjanak hozzá semmit sem, mert csak összezavarják vele az embereket. A boltos szintén nagy tudású, ha erre rábólogat. A lényeg, hogy nehogy beletedd a hozzáadott 18 grammos görgőket. Multivariátor használatánál ha a variot leszámítva minden gyári, akkor az estek 90%-ban ugyanazt a görgőméretet kell használni mint a gyár variátornál. Ha el is kell térni ettől, akkor is max csak egészen kis mértékben. Azt mondják, hogy más az emelkedése? Még szép hogy más. Ettől tér el a gyári variátortól és lesz dinamikusabb tőle a motor. De csak akkor ha maradsz a gyári méretnél, ellenkező esetben semmivel sem lesz dinamikusabb tőle a motor. Soha sem értettem, hogy miért csinálja ezt a Malossi. Természetesen próbálkoztunk kíváncsiságból már azokkal a görgőkkel is, amit a Malossi ad a multivariohoz. Az eredmény, hogy kivétel nélkül egy sapka kaki lesz tőle a motor. Az 50-es robogókhoz való variátorokhoz is állandóan jóval nehezebb görgőket mellékelnek pedig nagyon rossz lesz tőlük a motor, míg a gyári méretű görgőkkel jóval dinamikusabb lesz, és kb 5-10 km/h-val a végsebesség is növekszik. És hangsúlyozom, 50-es robogónál.
Amikor még a haveré volt a 180 VXR runner és megrendeltük hozzá a multivariót, ahhoz is több mint 3 grammal nehezebb görgőt csomagoltak. Én tudtam, hogy nem lesz jó vele, de a haver megnyugtatása miatt beleraktam, hogy ne az legyen, hogy ki sem próbáltuk. Egy dinamikátlan f@s lett tőle a motor, az elindulása meg maga a gyötrelem volt. Utána szépen be lettek rakva a gyári görgők, és akkor lett az igazi.
Egyébként amikor ezt a variátort rendeltem fel is fedeztem egy furcsaságot: A 180 VXR runner gyári görgőmérete 10,7 gramm, a Malossi a hozzávaló multivariohoz 14 grammos görgőket ad. Ok, mint feljebb lett említve ez már megszokott a Malossi-nál. Viszont a 180 FXR (2T) runner-hez meg gyárilag 15 grammos görgő való, de valamiért a Malossi az ehhez való variohoz mégis (2 szett) 9 és12 grammos görgőket csomagol. Na most akkor mi van? Igen az egyik 4T a másik meg 2T, de az elv ugyanaz és így az egész egy baromság. Tehát valami nem kerek náluk az biztos. A 180 2T runner esetében akkor felelne ez a valóságnak meg, ha a gyár cső helyén egy rezonátor lenne (de lehet, hogy még akkor sem kéne így lemenni). De a gyári csövet figyelembe véve egyszerűen nonszensz, hogy a 15 grammos görgők helyett beletesznek a csomagba ilyen könnyű görgőket.
Bocs ha hosszú voltam és okoskodásnak tűnik, de ez kikívánkozott belőlem ezzel kapcsolatban.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
runner 125
nagyúr
Nem ide, sry.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
nagyúr
Én csak egyet tudok: otthon, magamnak elbaszni legalább ingyen van...
-
DigitXT
nagyúr
Ezt nem hiszem el bmeg: megveszem a gyári szimeringszettet 15K, mert tuti
ami fix, rakja össze azzal, erre másnap nem találja, összerakja a 200 Ft-ossal.
Igen, elvileg az is megteszi, épp azért vittem olyat is, de ha már ott a gyári?Emlékeztessetek, hogy ha mégegyszer hozzá vinném, NE!!! Persze, megy ám
az egymásra mutogatás, hogy Marcell rámondta az áment a fogaskerekekre,
aztán összerakás után derül ki, hogy nem stimmel a dolog: újra szétszedésre
meg ketyeg a 4000 Ft-os óradíj, én meg fizetem a balf.szkodást. #gyufaduna -
Micsurin
nagyúr
Vasárnap irány Várdomb
Ma mentünk volna de anyámnak kellet a céges járgány, így a 410km oda vissza nem érte volna meg...Megállt a story egy elfosott fejtömitésnél. Hogy mégis mitől ment el, azt nem tudni... tippek? Vezérműlénc felől kezdett picit kifújni de olajszintben sose lehetett észlelni. 44k tuti valós a blokkban, 175 - 178 (első - hátsó, első fújt) volt múlt szezonban mérve.
OemParts hatalmas mínusz a részemről egyszerűen a varit kihúzták "nem gyártott" alkatrész címszóval majd levették a listáról. Többit persze lemondtam így, de ,hogy felhívni nem képesek, hogy figyi te hülye így is kell? És te neked kell menni utánuk... Malossi vari lett rendelve, motoroswebáruházból ma hívtak 2-3 hét. Olasz rendelés rulez Fura, 18g-sek a görgők de a srác mondta elvileg az emelkedés eltérő. Szóval lehet majd sakkozni.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
Micsurin
nagyúr
Jó neked, nálunk honda darabokban még mindig... a Hyom meg áll Gandalfnál, mára beígérve de ma vidik alapján volt két honda, meg a belpiacos.
És egésznap hallgatom a váci mellet ahogy elzúgnak a vasak.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
kcsa
veterán
Nnna, jövő hétfőn megjön az új hátsó teleszkóp, remélem addig kész lesz az első is (meg a többi apróság), aztán kezdődhet a szezon. Végre.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
FeniX-
senior tag
-
lehella
senior tag
válasz Burt1793 #18614 üzenetére
Ma teszteltem és igen, elhalványítja. Érdekes az az opció, hogy "Bekapcsolás erre az útra", mert az akkukímélő be van kapcsolva automatikusan, meg a töltéskori is, ennek ellénre mégis mindig reseteli a kapcsoló állapotát kikapcsoltra. Nem értem, hogy mi szükség van erre a beállításra
Szerk: Waze sugó szerint csak gyenge akksival takarékoskodik alapból, viszont a bekapcsolás erre az útra kapcsolóval is takarékoskodik, ha beállítjuk. Lehetne ez a működés default is[ Szerkesztve ]
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
DigitXT
nagyúr
Ma elfirkált előttem egy kolléga SMKP-val. Kicsit feltartottam a sort, hogy ne
menjenek át rajta, erre dudált is egy paraszt mögöttem, hogy ő már menne...
Aham, előtte a motor a földön? Agyrém. Annyi férjen már bele, hogy néztem,
hogy jól van-e... ~1 mp: intett, hogy oké, mentem tovább! Mivel nagyon kicsi
volt a tempó, sima lowside-ot nyomott, fehér aszfalt rulez, gyorsan talpra állt.Nem volt idő megkérdezni, hogy milyen gumi volt, de az biztos, hogy cserés.
MÁS: a gyűrűszett nem volt egy matyóhímzés. Mármint árban: közel 24K.
Mondjuk most gyorsan megnéztem az oem-partson. Ott 26K, és rendelős. -
FeniX-
senior tag
válasz lehella #18609 üzenetére
Nekem is ez volt a ludas! Sportstrackert erre a telóra még nem telepítettem, az első pár útvonal nagyon szögletesre sikerült, utólag jöttem rá, hogy amikor rápillantottam zsebből elővéve, akkor írt fel gps pontot.
Tegnap engedélyeztem neki a nem-energiatakarékos profilt, azóta az is jó! -
adam_454
tag
válasz csongi #18605 üzenetére
Szia!
Ezen a tartályon keresztül [link]
Egyébként ez a tartály úgy fél méterrel van a motor felett, szóval ebben sosem kellene olajnak lennie. Ha leveszem az olajbetöltő kupakot nagy fordulaton néha ki-ki lő egy egy apró cseppet mintha pezsgőtablettát oldanánk vízben, csak nem intenzíven köpdös. -
lehella
senior tag
Húúhúú, megvolt az év első motorozása munkába, még szokni kell a forgalom ritmusát, meg az autósoknak a két kerekűeket is..
Köszi a wazes energiatakarékos tippet, végre, nagy királyságwww.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #18607 üzenetére
Faterom szerint üzemszerű, robogó zörög.
Ha lámpánál ráhúzod a hátsóféket akkor remeg a teljes seggén a burkolat. Féktárcsát nem néztünk az nem kell. Kuplung, vari, szíj, és pumpa tömítés a téma. A többit a Swype keyboard költhette hozzá.Nem feltétlen hívnám hisztinek, kopó cuccok.(A hűtést leszámítva.) se húzom a szám, hogy megint cserés a lánc és a lánc kerekek. (Azon inkább, hogy a Bridgestone BT45-től többet vártam mint 25k km. Mert hátul ha egy mm van a kopásjelzőig. )
Kis off:
Mentem vele , a magamé után annyira bizonytalannak érzem körforgalomban pl.Még mindig segítség kéne, hogy mit kezdjünk a tömítéssel, új és ereszt, könnyezik ha bemelegszik.
Szilot neki? (Nem tartanám jó ötletnek)
Vastagabb klinkerit és vágni bele?
Tömítés + szilo?[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
Topikgazda
válasz Micsurin #18606 üzenetére
Ha tudjatok merjetek meg.
A pollini nem gyari, vagyis pollini gyari .
Mukodni fog emiatt nem kell aggodni.
Ha kuplung komplett, akkor sok mindent nem kell tenni.
Kerdes hova hangolja a cuccot.
Ez mind szamolhato illetve egy padon lemerheto lenne a teljesitmeny. A hangolast allando csereberevel vegzik.
Pedig szamolhato lenne. Igaz, rendesen bonyolult szamolast igenyel.Ha a szij hosszusaga, szelessege, a gorgo sulya gyari erteku, akkor a kulunggal tudsz jatszani. Minel kozelebb vagy a gyari ertekekhez annal jobb .
Persze ez fogg a te elvarasaidtol is..
Elhangolhatod, Digitxt variatorok kiprobalasaba tapasztalt.Ja hogy ez a foresight.
Kezdi a kis japo a cirkuszokat?
Oem parts, vagy bontobol kel szerezni dekni tavtarto gumit.
Fektarcsaba beleneztetek valamit.
kb 13k egy tarcsa.A tieteken nem zorog a muanyag?
Minden trukkot bevetettem de allandoan megatarozhatatlan helyekrol zorog. A vegen bemergel, es kifujom az egeszet purhabbal[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #18605 üzenetére
Gyárin vagyunk, elvileg a görgők súlya is stimmel. Mérjükbkk a távokat?
Új kuplung mellé akkor végülis mi legyen?
Btw nem tudom írtam e de a Polinit rendeltük.Tömítésre valami?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
Topikgazda
válasz Micsurin #18600 üzenetére
Itt mas a leanyzo fekvese. A pofa ferodol vastagsag csak egy dolog. Nem mindegy mekkora a hezag a harang es pofa kozott. Nem mindegy mekkora attetelt allitasz a varioval.
Gorgo suly, szij hossz tarcsa hezagolas. Ezek fuggvenyeben kellene beallitani a hatso kuplung pofa rugok erejet.....stb.
Nem veletlen mondjak a hangolast. Egy alkatresz megvaltoztatasa a boldogsaghoz nem eleg, de az elhangolashoz mar igen. .adam454: milyen csocsokon?
[ Szerkesztve ]
-
adam_454
tag
válasz adam_454 #17972 üzenetére
Sziasztok!
Szereztem új deklit ehhez a drága franciához, felraktam, úgy látszik ez volt a hiba oka, most már nem folyt belőle az olaj a kartergáz-visszavezetőn keresztül (mondjuk vagy 2 hétig pihent is a Brigéciolban). Viszont az olajbetöltő mellett lévő csöcsökön néha néha egy egy apró köpés jön belőle, vajon mi okozhatja ezt? Nem belevaló lenne az olaj?
-
Micsurin
nagyúr
Retkes vízpumpa. Már engem b*sz föl. Megkapta az új tömítést, a termosztátot. Jó a hűtés amilyennek lennie kell.
De a vízpumpánál az új tömítéssel könnyezik. (Csongi ha olvasod: az alsó csavarmentén)
Mit tudunk vele kezdeni? Hidegen jó, de ha felmelegszik könnyezi a vizet.
Tömítés le --> szilikon.
Tömítés + szilikon.Kuplungot megrendeljük, 1,5 mm-t mértünk rajta, 22k Polini, 17k RMS. Polini ugye?
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest