Hirdetés
- Digitális Állampolgárság Program
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Samsung LE40A536T1F LCD TV képhiba
- Pendrive-ról bootolható "belakott" debian linux live Ventoy pendrive-on
- Egy korszak vége
- Szólánc.
- New Game Blitz - 2024
-
LOGOUT.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Timyyy
őstag
Hm, hát nem is tudom... na majd az idei első motorozás alkalmával sisakot cserélek párommal, összehasonlításképp. Mondjuk amíg nem lesz csereérett a bukóm, addig ez marad, ezt az évet még simán bírnia kell, 3 éves lesz tavasszal, arra gondoltam majd 5 éves korában cserélem.
Ha addig meg nem süketülök
Egyelőre a headset-tel is kivárunk, megy a tesztek olvasgatása, meg ki tudja, lehet hogy a lidlis akcióig nem is veszünk.Osztrák - olasz mosószerek / élelmiszerek rendelhetők nálam, írj nyugodtan üzenetet!
-
csongi
Topikgazda
válasz
Timyyy #12094 üzenetére
Eleg sokat megyek fulessel, persze sisak fuggo mennyire szoros, de 70% ba kifordul valamelyik a fulembol sisak levetelnel, nem zavar ugy is kivennem pihentettni.
Az allando hivasban tartas nagyon eszi az akksit. Utanna kell nezni, droidra lehet van alkalmazas, es 4.0 bluetooth verzio felett lehet mukodik az atbeszeles. Az ergonomiara figyelni kell, mert nyomja a fulet rendesen ha nem jol all.. En bluetoot headsetet hadsznalok, egyedul jo, de zene melett hamar merul.
Vezetekes fulesbe a piston 3 nekem kenyelmes. Van ido a kiserletezesre. De a kozponti vezetekes csatlakozos megoldas egy nagy kinlodas, akkor inkabb kiabaljon az ember, hatasosabb.
[ Szerkesztve ]
-
Timyyy
őstag
válasz
csongi #12093 üzenetére
Nos, egy darabig még biztos vakaródunk ezen a kommunikáció témán
hirtelenjében nem találtam más motoros topikot itt, nem tudom van-e, de gondoltam tök 8 melyik tábortól kérdezem.
Pár tesztet még elolvasok, jobban beleásom magam, most még úgy sincs szezon, lehet, hogy a lidlis akciót is megvárjuk, ki tudja.Egyébként ingyen telefonálunk egymás közt, szóval akár egy telefonos headset is jó megoldás lehet, annak tudom hogy erős a mikrofonja és a füles is jó, elég lesz bőven az egyik fülembe. Csak a teló akksija bírja
Ennek ugye az a hátránya hogy amikor leveszem a bukót, jó eséllyel kitépem a fülest, mint ahogy a fülbevalót is az első néhány alkalommal, amikor elfelejtettem kivenni a fülemből.Osztrák - olasz mosószerek / élelmiszerek rendelhetők nálam, írj nyugodtan üzenetet!
-
csongi
Topikgazda
válasz
-Mosquito- #12091 üzenetére
Timyy:
Udv a forumon,igaz nem robogod van, de itt a ket kerek a rendszam, es elsosorban az ember a lenyeg.
Sok jatekos ez szelzaj, plexi meret, sisak, ember, tavolsagok magassagok, tukrok.....stb.
A lenyeg, minel nahyobb takarasa legyen a sisaknak es a vallnak , illetve minel kisebb a tavolsag a sisak es pleko kozott annal csendesebb lesz az egesz.
A hangszoronak felul kell mulnia a kulso zajokat, de ha kulso zajok eleve magasak, akkor mindegy, ugy is hallaskarosodas lep fel. Nem csak a hallojaratot kozvetlen ero zaj van, hanem a koponyan keresztul is eljut a belso fulekhez a zaj. Sok jatekos. Hosszutavon nekem nagyon faraszto, es koncentracio csokkenessel jar. Eddig ugy tapasztaltam, ha az agyba dugo fules fel hangeron hallom, akkor hatar eset, es eppen birom hosszabb utakon. Efelett kampeca nekem
. De szerintem ezekkel tisztaban vagy.
Lehet alternativa egy agyba dugo fules is, csak akkor egy picit kellemetlen, mert kulon kell bedugni az egysegbe a csatlakozot minden alkalommal. Ha fuldugozol, akkor pedig igen lenyeges a kulso hangszoro minosege jo legyen, akkor is ha nem hallgatsz zenet. Sajnos puding probaja az eves. Talan ha ki lehetne merni a sisakban levo dB-t menet kozben, akkor tobb info van egy jo vallasztashos. Vannak okos telefon alkalmazasok , lehet egy vezetekes headsettel meg lehet merni menet kozbem mekkora a zaj. Ez most jutott eszembe[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz
-Mosquito- #12091 üzenetére
Tokeletesen fogalmaztal: Lehet....
Es ebben van a felteteles mod.
En is felteteles modba fogalmaztam. -
-Mosquito-
őstag
válasz
csongi #12089 üzenetére
Egy plexi nelkuli motoron, vagy rossz tervezesu szelterelovel ellatott motoron a fuldugo is kell a hallaskarosodas elkerulesehez.
Tévedés. Egy naked motoron amin nincs plexi kisebb/kevesebb lehet a szélzaj mint egy plexis gépen.
Magamról meg,valamikor 400-700Km-t elgurulok felnyitott sisakkal is semmi bajom sincs.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
csongi
Topikgazda
válasz
Timyyy #12087 üzenetére
Nem csak a bluetoothos szetten mulik, hanem azon is min robogsz, mekkora a szelvedelem. Egy plexi mogotti magas vedelemmel egy egyszeru szett is halhatova valik. Egy plexi nelkuli motoron, vagy rossz tervezesu szelterelovel ellatott motoron a fuldugo is kell a hallaskarosodas elkerulesehez.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Timyyy #12087 üzenetére
A lidlis/aldis motoros eksön így tél vége felé szokott lenni, ugye? Érdemes várni azokra a headsetekre, vagy ez az intercom jobb választás, mit gondoltok?
Nem,tavasszal hiszem akkor kezdődik a motoros szezon. (Február-Március) Neked kell eldönteni melyiket választod.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Timyyy
őstag
Köszi a tippeket, ez az intercom m800 egész jónak tűnik, nekünk csak sofőr-utas kommunikációra kell, telefonálni nem fogunk, meg zenélni sem.
Használja valaki pont ezt a típust?
Nekem egyébként lidlis sisakom van egyelőre (felnyitható), remélem bele tudom majd fabrikálni a hangszóróit meg a mikrofont valahová... gondolom úgy kellene hogy a szélzajt ne a mikrofonra terelje a sisak.
A lidlis/aldis motoros eksön így tél vége felé szokott lenni, ugye? Érdemes várni azokra a headsetekre, vagy ez az intercom jobb választás, mit gondoltok?
Osztrák - olasz mosószerek / élelmiszerek rendelhetők nálam, írj nyugodtan üzenetet!
-
kcsa
veterán
válasz
-Mosquito- #12085 üzenetére
Ez a kábeles amit linkelt a fórumtárs, az tudja egyszerre.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Bogyó bá' #12083 üzenetére
Nincs a sisakodban kialakítva a hangszóró helye,milyen bili az? Akkor elő a snitzert és helyet kell neki fabrikálni.
kcsa:
Vagy zenét hallgatsz vagy beszélgetsz. Pl szól a zene/rádió akkor szokta megszakítani ha bejövő hívás van,majd befejezvén újra zene szól. Ahány gyártó annyi féle verzió létezhet de általában mindig az vezető-utas kommunikációt preferálják elsőként.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
kcsa
veterán
válasz
-Mosquito- #12082 üzenetére
Nekem olyan van (csak lidl márkanév nélküli kínai), de szerintem - kipróbálni nem tudom - nem tud olyat, hogy zene közben beszélgetni lehet.
@bogyo: szíj rögzítésénél szokott kivehető kis szivacsdarab lenni, nekem az alatt van, az a gyári helye is.
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
-Mosquito- #12082 üzenetére
Ezeket az izéket hogyan lehet egy gyárilag nem előkészített sisakba beszerelni? Mondjuk a Lidl-esre gondolok elsősorban.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Timyyy #12080 üzenetére
Macerás a kábelek miatt és szerintem felejtős is. Lehet megint kapható lesz az Aldis,Lidls verzió a Bluetooth-os motoros sisakbeszélő 3év garival azt hiszem ~12-15eft/Db áron. Vagy itt nézz körbe. [link] , [link] , [link]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Timyyy
őstag
Sziasztok!
Némi segítségre ill. véleményezésre lenne szükségem!
Sofőr és utasa közti kommunikációs eszközt keresek, lehetőleg olcsót!
Találtam egy ilyet: ALBRECHT AE600 JET KOMMUNIKÁCIÓ
Szerintetek ez jó lehet? Esetleg valakinek pont ilyene van? Mi úgy értelmezzük hogy ebből elég 1 db csomagot venni (tehát 18e ft lenne csak), mert a képen is 2 bukósisakot mutat, és mindegyikünknek csak az egyik füle lenne bedugva ugyebár. Szóval ez eléggé megéri.Persze bluetooth-os verzió is szóba jöhet, ha van 30e Ft alatt ( /pár), többet erre nem akarunk költeni.
Nem riadok vissza a külföldi vásárlástól sem, pl ebay, ha ott tud valaki egy megbízhatót mutatni a fenti feltételekkel.
Fontos, hogy a kommunikáció folyamatos legyen, ne kelljen közbe semmi gombot nyomkodni ha egymáshoz akarunk szólni, vagy ilyesmi.Osztrák - olasz mosószerek / élelmiszerek rendelhetők nálam, írj nyugodtan üzenetet!
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
-Mosquito- #12078 üzenetére
A szolgáltatások ilyenek... Kéne rendes fogyasztóvédelem, és nem pár haver, aki ül a meleg irodában pár100-ért...
Trémobil, kiemelt ügyfél... Régóta aranykártyás vagyok, tavaly óta aranytárskártyás díjcsomagom van (kb 8000Ft helyett 5500-ért kapom ugyanazt a csomagot. 3 hónappal hűségidő lejárta előtt vehetek új telefont, ezzel élni is akartam. Persze az online felületen sorozatos hibákat dobott. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, a srác nagyon rendes volt, és segítőkész. Mondta, hogy a KIEMELT ÜGYFÉL dolgait sajnos a weboldal nem mindig tudja kezelni, mert rám más szabályok vonatkoznak (kiemelt ügyfél=kiemelten szopatjuk?). Mondja, hogy van egy kerülő út, váltani kell egy hasonló díjcsomagba, ami nem kiemelt, megrendelem a telefont, majd visszaváltok. Ezeket engedélyeztetni kell, és havonta max 1x válthatok. (Kérdéseket vet fel, nem részletezem). Mivel nem bízom a Trémobilban (küldenék a magasabb csekket, ez tuti), ezért megköszöntem, és kérdeztem, hogy akkor személyesen tudok-e telefont venni. Megnézte, egész Budapesten nincs olyan, amit akartam, csak 4 helyen Magyarországon.(9990Ft, kamatmentes részletre 15990Ft) Mondom nem gond, majd ott megrendelem, hozzák... Naja, nem úgy megy az, ez az üzletvezetőtől és a bolt üzletpolitikáján múlik, hogy menni fog-e... Kiemelt ügyfél... Kiemelten szopatott ügyfél...
www.dongosofor.hu
-
-Mosquito-
őstag
válasz
huszi.gyb #12077 üzenetére
Arról én is tudnék mesélni.. VW márkaszerviz Crafter olajcsere. 9L+ kell bele. Ott 1L Castol MAJDNEM 10eft +olajszűrő+munkadíj= ~120eFt.
Autotéka 2000-nél ugyan ez az olaj ~2500Ft/L de ennél kedvezőbben kapja meg. Amikor elfogy/SoS-be kell akkor kiugranak ide olajért mondja a tékás. Hangja van az ékszíjnak/feszítőnek kigurulok. Csere,OK itt megvárom. 30p-1óra,majd 2óra mi a fax van..
Kinézek,jahh megjött a Bárdis furgon meghozta a cuccot.
Fülem hallatára mondja szervizes egy ügyfélnek csak eredeti VW alkatrészt tesznek be. Mondom aha a Bárdis furgon meg dísznek van kint ami most jött,síri csend.
Toyota szerviz. Újonnan ott lett véve az autó. Időpontra be köztes/kis szerviz lesz ami olaj/szűrő/légszűrő csere. Otthon autót kitakarít motortér is,felöntöm a fék,hűtő,ablakmosó folyadékokat,lefotózom.Szervizbe be,~3/4 óra kész is nézem a számlát.. Ablakmosó felöntés 850Ft. WTF? Kihívná aki ezt javította? Persze,kérdem ez mi? Fel kellett önteni! Aham,nem tűnt fel,hogy tiszta a motortér és fel van öntve minden folyadék? De az nem volt feltöltve! Akkor kukk a fényképet meg,ott van rajta a dátum nincs 2órája lőttem!
Ideges tekintet vörösödő fej,mondom a munkafelvevőnek közel 5M-es autó,új kora óta itt van szervizelve mi a f@xé kell ezt csinálni??? Sűrű elnézést közepette elbúcsúztunk.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
Hauptmann #12074 üzenetére
,,újnak lett mondva'' itt a lényeg... Simán lehet, hogy a gyártól kapott a márkakereskedő egy új blokkot, majd egy töröttből szépen megtisztítva belepakolta. Aztán örüljön a kuncsaft, ő meg eladja újként az újat, jó pénzért... Egy bizonyos VW márkaszervizben nem volt ritka az ilyen (bár ott még durvább történeteket is hallottam)...
www.dongosofor.hu
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Hauptmann #12074 üzenetére
Ott valami nem kerek. Ez még garis sztory bőven szerintem. Publice melyik kereskedő ez?
Kínai fosok sem mennek tönkre 2500km alatt..
Haver vett valami Kínait a gyereknek pöcc röff brrrr nyekk kb 20km után. Kiderült a dugattyú gyárilag hibás volt. Fotó/mail, telefon küldött egy újat a kereskedő.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
kcsa
veterán
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
Hauptmann
addikt
De újnak lett mondva, és amúgy is a Honda Magyarország közbenjárására lett cserélve, mert a márkakereskedő nem nagyon akarta. Hogy most mi lesz, azt még nem tudni, de ha nem kap másik blokkot (vagy most már adhatnának egy új SH-t), fogyasztóvédelem, meg levél az európai Honda központnak.
Vagy selejt volt gyárilag a henger, vagy nem új. A kínai fosok sem mennek tönkre 2500 km alatt.
-
Hauptmann
addikt
Írtam nemrég, hogy a haver blokkcserés SH-ja megint szar, füstöl, zabálja az olajat. Kiderült, mi okozza. A henger a terhelt oldalon a két holtpont között ki van hordósodva, a nicasil réteg tűhegynyi helyeken meg van sérülve (mindenhol máshol gyári az érték). Most megy a pingvinezés rendesen.
Nekem egyből az jutott eszembe, hogy az az új blokk biztos új? Mert a motor ment kb. 2500 km-t, és ebben 1000 km körül volt egy olajcsere.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
BUÈK mindenkinek.
Megcsinaltam az oninditom vegre, es elsore indult!!!
Egy kis finomitas meg itt ott a teli honapokra, csak hogy ne unatkozzon az ember. -
dugynok
senior tag
-
csongi
Topikgazda
Boldog Karácsonyt mindenkinek
-
kcsa
veterán
válasz
szentkuti11 #12064 üzenetére
Inkább a váltót, mint a motort az árokba
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
Hauptmann
addikt
Boldog karácsonyt.
-
Micsurin
nagyúr
Igen , nem tudom most láttam meg a napokban a hirdetést , bár most eléggé gondolkodok , hogy benézek egy két kereskedőhöz mert ott van részlet is , tudnátok mondani 1-2 kereskedőt akit érdemes megnézni ?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Hauptmann #12058 üzenetére
Azt , hogy a Mito, planet,RS-t 15.000 km megtétele után---> dugó csere + henger honolás , szóval sanszos , hogy a siófokit fogom csörgetni az ünnepek közt és maradok a robogónál.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Hauptmann
addikt
válasz
Micsurin #12057 üzenetére
Miért, mit mondott a szerelőd? Az a baj, hogy ennyi pénzből választhatsz a nagyon lefosott, vagy a kevésbé lefosott gépek között. főleg a 125-ös kategóriában. Nagyon nézd meg, mit veszel. És mivel a blokkba nem tudsz belebújni, így is marad rizikófaktor, elég belegondolni mondjuk egy lekopott nicasil rétegbe, amihez elég egy elmaradt olajcsere, vagy rossz minőségű olaj, esetleg egy túlmelegedett motor.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
Cagiva planet 125 lett volna de szerelő haverom elvette a kedvem a váltós 2t nyolcad literesektől!
Most két moci játszik az egyik végül 275k 125-ös Madison, Siófok kereskedő. Másik ceglédi srác , 125-ös Kymco quannon 300 (17/5 hóig műszakis) persze ma nem vette fel a telot, majd két ünnep közt újra probálom.
Olyan 310-320-am van kb a vételre.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
üszök
őstag
válasz
Micsurin #12055 üzenetére
Milyen motor ez pontosan? Keress szerintem valakit aki megcsinálja. Bár ha van 3 szabad napod akkor usgyi neki. Amit biztos fizetned kell: vizsga 28k eredet vizsga (szerintem az is kell) 15500, rendszám,forgalmi,törzskönyv,18k,regadó,ezt számolni kell,meg egy kötelező. Ezeken felül kell fizetni ha valakivel csináltatod,10-15k költséget,viszont 2 nap múlva rendszámmal kapod vissza a motort.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
-
Debilon
addikt
válasz
Hauptmann #12051 üzenetére
igaz, nem figyeltem amit a kollega írt, hogy lejárt okmányok
Micsurin: ha a regadó megvan, akkor passz a további sorrend, mert nekem kimaradt a műszaki, de az biztos, hogy mire mész az okmányirodába kell legyen kötelező biztosítás, mert anélkül ott sem írják át
[ Szerkesztve ]
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Debilon #12050 üzenetére
NAV-nál ? Reg adó akkor, de a mocit oda is .....
oké köszi , utána akkor okmány , majd eredetiség + műszaki (NKH!?) , majd megint okmány !?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Hauptmann
addikt
válasz
Debilon #12048 üzenetére
Ez akkor igaz, ha a külföldi vizsga még érvényes. Ha lejárt, akkor műszakiztatni kell itthon is. Ami még fontos lehet, hogy ne legyen semmilyen adótartozásod a NAV felé, mert amíg fennáll, nem fogják engedni befizetni a regadót.
Mosquito,
Óvatos vagyok, nem húzok nyélgázt az autósorok között, mint sok bátor egyén. Például pont ezért nem gurultam a lejtőn lefelé most sem a megengedett maximális sebességgel az Alkotáson, mert tudom, hogy ott rendszeresen kidugják az orrukat az autók a buszsáv közepére. Ha 50-nel megyek, alighanem telibebaszom a kerékpárost. Egyébként meg kíváncsi lennék, hogy más hogyan oldotta volna meg ezt a helyzetet. Azt a mellékes infót még nem mondtam, hogy a mellettem lévő sáv foglalt volt.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
összesítsétek már a dolgokat kérlek mert olvastam itt a komikat és lassan nem tudom a nememet sem
, mit kapok , hány darabot , és mennyire macerás/para belevágni!
(lejárt olasz okmányok mellet) gondolom akkor okmányban kezdek.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Debilon
addikt
most mikor ősszel az SW T400-ast vettem, akkor nem kellett semmilyen műszakit csináltatnom, okmányiroda simán bejegyezte a 2016.08 havi lejáratot ami az olasz forgalmiban szerepelt, eredetvizsga sem kellett (mert első hazai forgalomba helyezés volt, ha jól emlékszem)
regadó, új forgalmi+matrica+rendszám, törzskönyv, ennyi volt az összes fizetnivaló a vételáron felül
még okmányirodában szóltam is, hogy én többet számítottam mint amennyit fizetnem kellettSuzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Hauptmann #12028 üzenetére
Nem tudom,hogy vezetsz/helyezkedsz el futár létedre a közlekedésben.. A tavalyi 3 buktád után passzolni tudok. Ilyenkor már nem figyelnek ránk motorosokra/robogósokra elszoktak tőlünk de ezt te is tudod.
Kcsa:
Picit több Km-t megyek egy szezonban de ennyi inzultus nem ér.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Micsurin
nagyúr
Kezdetek nagyon megkutyulni!
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
üszök
őstag
válasz
balazs1011 #12041 üzenetére
Nincs sima és KPM-es vizsga. Minden vizsgát az NKH felügyel,és több féle van.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
üszök
őstag
Mobilon nincs helyesírás ellenőrző.
Ki kell legyen vonva mindenképp,másként nem lehet itthon forgalomba helyezni. Annyit lehet trükközni,hogy ha van Olasz műszaki akkor csak honosítani kell. Hirdetnek is így sokan.Erről írtam nyáron,hogy nem csinálják meg bárhol,mi Miskolcon nem találtunk rá embert. Ha jól emlékszem az a fő bökkenő,hogy az Olaszok azt írják mikor vizsgázott,nálunk meg az kell meddig érvényes. Annyi,hogy nem kell a 28-k s vizsgát fizetni csak simát,és addig érvényes mint a talján volt.[ Szerkesztve ]
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
balazs1011
aktív tag
válasz
Bogyó bá' #12040 üzenetére
Ez így igaz ,bár a fél évben nem vagyok biztos.
Én mikor rendszámoztattam a Piaggiot, nekem sajnos nem volt rajta kinti műszaki.
Ezért kellett talán KPM műszaki.
Ha van kinti műszakija akkor meg szerintem elég rá a sima nem KPM-es műszaki.---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
-
kcsa
veterán
Van valami trükk, hogy ha nem vonták ki (?) vagy még nem jár le az olasz műszakija (?) akkor nem kell műszaki, meg eredetiségvizsga se. Vagy valami efféle.
Erről egy fél sort olvastam valahol, és azért gyanús hogy pl. eredetiségvizsga is kötött valamihez, mert az SH300 amit vettem annak is bele volt írva a törzskönyvébe hogy nem volt magyar eredetiségvizsgálat.
Erősen kérdőjelesen írtam ezt az egészet, sosem foglalkoztam vele, csak láthatóan nálam is volt nyoma a dolognak az iratokban. Persze most adásvételnél kellett eredetiségvizsgálat.
És helyeztesd.
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
üszök
őstag
válasz
Micsurin #12036 üzenetére
Eredeti forgalmi és kivonó kell.+ Teljesen olvashatónak kell lennie a tipustáblának. Az hivatalosan nem pótolható. Hejeztesd forgalomba az eladóval,vagy vidd el valakihez aki ezzel foglakozik. Ha magad akarod csinálni akkor eredet vizsga,műszaki,NAV,okmányiroda a sorrend.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Micsurin
nagyúr
Sziasztok segítség kéne , rendszámoztatás , a kiskereskedő szerint minden papír meg is van! (Január 9.-én megyek motor nézőbe
) És azt szeretném kérdezni mik az elengedhetetlen papírok amik hiányában felejtsem el a vételt , tehát mit is kéne majd kapnom stb , mert hiába mondja , hogy a papírok rendben , ő is csak ember
! És mi a pontos menete az üzembe helyezésnek ? (Lejárt olasz okmányok) (mert weben négy oldal , négyféle menetet ír
)
Válaszokat köszönöm, és kellemes ünnepeket az ittenieknek!
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Hauptmann
addikt
válasz
Burt1793 #12029 üzenetére
Mert látszik, hogy szándékosan csinálja. Amikor látom a feje állásából, hogy nézi a tükröt, és pont annyira jön beljebb, hogy ne férj el. Aki esetleg csak nem figyelt, az olyankor utána igyekszik elengedni az első alkalommal. De aki direkt csinálja, az végig úgy megy, hogy ne tudd megelőzni, mint az előbb egy gyökér Lexusos a Budaörsin.
-
Burt1793
veterán
Jó, de azok nagyrészt hülyék és szerintem nem tudják, hogy mit szeretnél. Jobbról én is szoktam előzni, van ahol csak ott lehet. Én is nagyjából egy útvonalon megyek, de azért Bp-et ismerem. A Városmajorban a János kórház és a Déli között van egy keskenyebb szakasz, ami mindig rögtön beáll és ahol csak úgy férek el, ha lehúzódnak az autók, van egy-két ember (általában idős nénik, bácsik vagy olyan emberek, akik nem láttak még robogót) aki a felezőn megy szinte, olyankor meg kell állnom, be kell állnom a sorba. Ez az egyetlen zavaró dolog, amit én tapasztalok. Felénk nem nagyon van olyan hülye, aki a motorost próbálná szívatni, hiszem mindenki tudja, hogy ha nem itt, akkor 2 másodperccel később fogom kikerülni. Állnak szorgalmasan a dugóban. Veszek egy kamerát, aztán majd megmutatom.
(#12033) kcsa: Ezt nem rád értettem, csak úgy en bloc mindenkin rajta ül egy kis "búval baszottság", mivel az emberek nagy része most már olyan megmondó papagáj, aki megmondja, hogy mit fog károgni a "magyar".
Én meg az vagyok, aki megmondja, hogy valaki megmondja, hogy mit fog csinálni a magyar.
Viccelek, én inkább enyhíteni próbálok ezen, mert nem olyan rossz a helyzet. A zebrán átengedésen kéne még javítani.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz
Burt1793 #12031 üzenetére
BTW egy szóval sem mondtam hogy máshol jobb lenne a helyzet (utalva a "magyarok szemetek" mondatra). Környékbeli országok jelentős részében jártam, nálunk egész jó a helyzet. És elnézve az orosz balesetes videókat, itt kifejezetten boldog dolog motorosnak lenni
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
kcsa
veterán
válasz
Burt1793 #12031 üzenetére
Nem, tényleg ez a tapasztalatom. De azt ne felejtsd el, hogy reggel az irgalmatlan dugóban megyek, és hazafelé ugyanez. És csak ez az útvonalam van, másfele szinte nem is járok.
Csak hogy képet alkoss a környékbeli parasztokról: itt azt is művelik, hogy óbudai temetőnél megszűnik a szélső sáv, a belső fixen áll, a külsőben szépen végiggurulok és beállok. De két hete már olyat is láttam, hogy a két sáv között halad a paraszt transporteres, nehogy a külső haladjon. Odáig sem jut el az agya a parasztjának, hogy a külsőben ő is végigdöngethetne.
A jobbról kerülés (dugóban!) már rendszeres reggeli tevékenység, ha robogóval megyek.
Nyilván túloztam egy kicsit a számokkal, de az rendszeres (értsd: reggelente néha többször is előfordul, néha semmi persze), hogy a tükörből farkasszemet nézünk, de gurul tovább a záróvonalon.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
Burt1793
veterán
Ne már, tuti nem ilyen rossz az arány, százból egy gecizőre még talán rábólintanék, de arra, hogy minden ötödik az lenne... ez csak egy ilyen szemlélet, hogy "jajj a magyarok szemetek". Régebben lehet, hogy így volt, de mára sokat változott a dolog. Majd most a dupla helyzetjelzős plusz tompítottas sh-val meglátod, hogy eddig csak nem vettek észre.
Engem túl sokszor engednek el lehúzódással, ezért szeretnék is egy vészvillogót a robira, hogy meg tudjam azzal köszönni, a kezet emelgetni veszélyesebb is, plusz nem annyira észrevehető.
-
-
Burt1793
veterán
válasz
Hauptmann #12028 üzenetére
Mindenki azt mondja, hogy szándékosan húzzák rá a kormányt. Ezt miből gondolod? Nem lehet, hogy nem vett észre? Igen, van olyan, hogy nem akarja valaki, hogy megelőzzék, de az más tészta, hagyni is kell, de ez 0,0001%-ban fordul elő szerintem. Most mindenki előveszi az autót a bevásárláshoz, tehát a nem annyira rutinos vezetők is jelen vannak, vigyázni kell, én arra tippelek, hogy nem szándékosan húzzák az emberre a kormányt. Azt már észrevettem, hogy hétköznap kora reggel (6 körül) ugyanannyi autó van felénk az utakon, mint mondjuk vasárnap délután, viszont hétköznap sokkal pörgősebb a forgalom, mindenki halad, rutinosak az emberek, hétvégén nem annyira.
-
Hauptmann
addikt
Most különösen sok a gyökér az utakon. Nemrég majdnem én is eldobtam a kölcsönmotort. Gurulok a Széll Kálmán tér felé az Alkotáson a buszsávban, és egy tetű kerékpáros simán kihajt elém a Márvány utcából. Szerencse, hogy nem mentem 50-el, satu, a motor elkezdett csúszni, de lábbal kiigazítottam. A legszebb, hogy csak ment tovább keresztben a túloldalra.
Olyanokat meg sem említek már, hogy pl. a fasz szándékosan rámhúzza a kormányt, hogy ne tudjak elmenni mellette, de ilyenkor jön az a trükk, ha van hely, hogy akkor hirtelen jobbról megelőzöm.
-
Burt1793
veterán
válasz
Golota #12023 üzenetére
Ha csak egy autó van előtted a lámpánál, akkor is megéri megelőzni, mert amíg áll könnyű ezt megtenni és utána gyorsabban lehet kilőni. Ilyen ködben motorozni tényleg életveszélyes, senki nem lát semmit, a nép egy része ráadásul úgy be van tojva, hogy egy tucat tojással a lába alatt vezet, ez sokakat idegesít és ott is előznek, ahol nagyon nem kéne. Sok baleset van mostanában a szar idő miatt, így jóval több az esélye, hogy elütnek motoron, mivel ugyebár az kevésbé is látszik.
-
Golota
aktív tag
Tegnap ismét megfogadtam, hogy ha törik, ha szakad, én előre megyek lámpánál. Robogóval voltam, itt nálunk nagyon szemét, ködös, nyálkás, csípős idő volt (tegnap is). Éppen előttem lett piros a lámpa és egy Ignis még beragadt elém. Mivel csak ő volt előttem, nem eröltettem az előregurulást. Egyébként csúcsforgalom volt, tömött sorok mindenhol. Ahogy zöldet kaptunk, mindketten ugyanabba a sávba fordultunk: balra a belsőbe. Én pár máter után kitettem az indexet, hogy kisoroljak a külsőbe és már félig meg is előztem, mikor szép lassan, de biztosan kirakta az Ignis sofőrje az indexet és elkezdte rám húzni a kocsit. Sikerült szépen lelassítanom, elengedtem. A következő pillanatban satufékkel állt meg előttem. Nem mentem gyorsan, de mivel eleve közel voltam, még progresszív fékezés mellett is elkezdett csúszni a motor. Blokkolt az első és a hátsó is. Már néztem, hogy hogyan fogok leugrani, de szerencsére sikerült visszanyerni a tapadást és megállni. A vészfékezés oka: a sávban kb 100 méterre előre állt egy rendőrautó, villogóval és a sofőr úgy gondolta, hogy akkor ő most megáll és majd visszasorol a belsőbe (csak közben zárt a sor mellettünk). Mellégurultam, benéztem az ablakon: egy szőke, középkorú nő vezette. A tekintete mereven előre, a rendőrautóra szegeződött, még azt sem vette észre, hogy mellette elmegyek....
Nem elég, hogy csúszós, nyálkás az út, karácsonyi dugó van, ilyen elmebetegekkel is meg kell küzdeni. A "jó kis" Conti Twist megint megúszta, hogy asszisztáljon a robesz lapra fektetéséhez.
Tanulság: nem érdekel hányan vannak előttem én bizony mindig előre megyek a lámpánál. Eddig is így cselekedtem, ezt követően meg pláne. Ha én vagyok az első, ez a hülye liba nem kényszerít ilyen mutatványokra.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
Elkészült az összefoglalóba szánt kis írásom. Akit érdekel jelezze privátban elküldöm és az észrevételek javítom
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
Burt1793 #12020 üzenetére
Ez nagyon márka függő. 2003-as Fiat Stilo Multiwagon 1,9JTD-t vettünk tavasszal 700 000-ért (nagyon jó vétel volt), valós(nak tűnő) 140 000km-rel, a sofőr ülés oldaltámaszán van pici szakadás a ki-be szállástól és ennyi.
Igaz, picit öregebb, mint 10 éves, de ki lehet fogni, ha türelmes az ember, és sok autót megnéz alaposan...
Sajnos láttam (ennél drágábban) totál lerúgott fostalicskát, amit a büszke tulaj keményen túlárazott, mert há' kő'töttem a kocsira. Ja, csak nem látszik rajta...
www.dongosofor.hu
-
-Mosquito-
őstag
válasz
tigipuf #12016 üzenetére
Ennyi erővel össze lehet/ne hasonlítani egy autót meg egy 1.5M TGK-t. Mondjuk az 2tonna,13m3 és ha beleteszek 500eft-nyi árút azt x Ft-ért tudom eladni,ez hozza a pénzt a másik meg viszi. Horgászat is több 10-100eFt-ba kerül,nemhogy elmennék egy halashoz venni.. Fura egy világ,nah'..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Burt1793
veterán
válasz
tigipuf #12016 üzenetére
Ne is menj bele, felesleges egy 2015-ös új, városi használatra a non plus ultra kategóriás robogó árát egy 5-10 éves széthajtott kombi árával összehasonlítani. Egy alsó középkategóriás, egyáltalán nem prémium, normálisan felszerelt ötajtós autó újonnan (skoda octavia, kia ceed, mazda 3, ford focus, opel astra...) 6 millió forint. Egy nem különösebben erős motorral, nem különösebben kiextrázva.
-
tigipuf
senior tag
válasz
-Mosquito- #12000 üzenetére
Nem ferdítek,komolyan de nevetséges egy 5 ajtós kocsit veszek egy robogó áráért bármikor,hol itt az érték arány?de fejezzük is be nem akarok belemenni a felhasznált anyagok súlya ,minősége,szélvédők,önsúly kasznis.stb .....
[ Szerkesztve ]
"Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."
-
Burt1793
veterán
válasz
Hauptmann #12014 üzenetére
Nem kell ennyire komolyan venni, amit írnak, nagyrészük nem autógépész, hanem újságíró (Stump Bandi, Papp Tibi diplomázott gépészként, ha jól tudom). Az meg, hogy nekik mi tetszik szalonállapotban, nem árul el semmit a megbízhatóságról. A becsületesnepper pedig egy nepper, valszeg nincs sok ideje erre, de kedve biztosan nincs. Sok az ugyanolyan kérdés és tényleg könnyebb sablon választ adni. Amúgy a nepperkedés tetején ott van, hogy ez az ő magánvéleménye, tehát nem szentírás, biztos vagyok benne, hogy nem emiatt drágábbak a japán termékek. Inkább azért, mert van nevük, új korukban is drágábbak voltak, így használtan is arányosan többe kerülnek.
Félreértés ne essék, én se védem őket, persze szeretem az újságot, szoktam is olvasgatni, mert "szórakoztató" (jó értelemben).[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz
Burt1793 #12012 üzenetére
Nem érted a lényeget.
Tudom, hogy nem a vég a vízpumpahiba, a szimering megadta magát, előfordul. De nem igaz a soha nem romlik el duma. Mert igenis, elromlik. Ha szerencséd van, akkor nem alattad.
Amúgy a szerelő furcsán nézett, mert a 125-ös X-Max-ra nem szokott jellemző lenni a vízpumpa hiba. Azt egyből megnézte, hogy esetleg korábban hozzányúltak-e esetleg, de nem, nagy valószínűséggel a gyári pumpa van még benne, de majd megbontás után kiderül.
A TC nem japánbuzi? Hát, akkor Te valószínűleg egy másik TC-t szoktál olvasgatni. A becsületensnepperről meg annyit, hogy a szokásos hülye frázisokon kívül soha nem mond semmi érdemlegeset. De végülis igaza van, abból nagy baja nem lehet.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz
Burt1793 #12012 üzenetére
Látom van a motoroknál is népítélet, az sh300-ról csak egy darab, nagyjából ugyanezt gondolom én is róla, a 120 feletti kígyózás furcsa dolog, én is tapasztalom néha, főleg, ha kicsit rossz az út, de tényleg nem kellemes igazából már 110 felett sem, elkezd hangosodni az egész. A 110 viszont tökéletes. Lejtőn 145-öt is tud plexivel is, persze óra szerint, ami igazából gps szerint 137 körül van. Az igazi élvezet sík úton kb 80ig van, kcsa azt mondta, hogy csak 60-ig, amikor kipróbálta és hát ő erősebb robi után ment vele.
-
Burt1793
veterán
válasz
Hauptmann #12010 üzenetére
Elvileg nem japánbuzik, én nem próbáltam ezt a békalámpás corollát, de ettől függetlenül el tudom hinni, hogy tényleg jó. Azért a becsületesnepper eladott már pár autót, valószínűleg van tapasztalata. Amúgy is hondabuzi, nem toyota.
Egy ilyen kisebb meghibásodás a motorodon messze nem a vég, ha sokáig szopóroller lesz és a következő ugyanilyen is, akkor megköszönve megfogadom a tanácsod és ebből az évjáratból nem veszek ilyen motort.Ezzel csak azt akarom mondani, hogy ez csak egyetlen hiba. Motorokkal amúgy van népítélet? Mindjárt meg is nézem.
-
Hauptmann
addikt
válasz
huszi.gyb #12005 üzenetére
huszi,
Nincs bajom a japán gépekkel, cak az a hülye duma kopna már ki. A japán is el fog romlani, ugyanúgy, mint az olasz, a francia, a német, stb. Ha szerencséje van az embernek, sokáig nem lesz baja, ha nincs szerencséje, szopórollerré válik. A baj inkább az, hogy csak azért is nyomják a nem romlik el dumát mindenhol. Ha meg elromlik, arról a japánfan mélyen kussol. DeakkorisaHondaazisten.
-
Hauptmann
addikt
Ma leadtam a Yamahát, és megint a kis 125-ös Liberty-vel nyomom. Csak lehet, hogy idén már nem lesz kész a gép, mert mindenhol kínai fos vízpumpa szett van, rendeset mg rendelni kell.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
Jo lenne mar motorozni is
-
huszi.gyb
senior tag
-
csongi
Topikgazda
válasz
-Mosquito- #12004 üzenetére
Belecsavartam 24K-t a csavarokba, mire össze raktam
De autóba meg volt. még több isMercedes benz E270. 600000Km
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
Hauptmann #11999 üzenetére
Azért hozzá kéne tenni pár dolgot... Japán és japán közt is van különbség...
Igen, Totalcar japánbérenc... Részben jogosan, részben nem...
Én is szeretem a Japán gépeket... Jelenleg van otthon:Mazda 323F 2.0 TD 180ekm (vezérlésen, 400-nál cserélve, azóta legalább 50 belement 3
) lefosott szar, de megy...
Mitsubishi Lancer 1996 VI 1.3 Benzin 295e km (290-nél halt meg a gyári kuplung), fasza kocsi, kötelezők ráköltve, néha kicsit alacsony olajszinttel ment...
Mitsubishi Lancer 2003 1.6 benzin 180ekm, néhány apróbb hiba, balfasz szerelők, 40ekm óta fasza, kötelezőkaet megkapta.
Yamaha Fizz 50 2T 5ekm óta hibátlan, esésből akadó kormánycsapágy csere kell, meg volt egy hajtás felújítás... Ég tudja mennyi km-es...
Yamaha Majesty 180 4T szopóroller... Olasz importból, talpra állítva és életben tartva sok-sok pénzért... (Inkább ne adjuk össze DigitXT
)
Suzuki Intruder VL1500 1 tulajos, garantált km (20k) 1 szezon faternál (700km alatt semmi hiba, első gumi elöregszik 45k...)
Ha jó állapotú gépet veszel, akkor azért a japánok is bírni tudják... Fontos, hogy milyen volt az előző tulaj, és az sem feltétlenül mindegy, milyen gyártmány...
Franciától féljünk? Ott is lehet jó, csak tudni kell az évjáratot, motor típust 298 vagy 299ccm, mert egyik szar másik jó lehet... Szóval az általánosítás kamu, de azért benned már van gyűlölet a japán gépek iránt rendesen...
A "szarolasz" Fiat 1,9JTD-be ma raktam bele 600km-t, faszán jött 7L alatti átlaggal, vegyesben
www.dongosofor.hu
-
csongi
Topikgazda
válasz
-Mosquito- #11992 üzenetére
FES 250
-
kcsa
veterán
válasz
-Mosquito- #12000 üzenetére
Elkezdem számolni, szólok ha végeztem.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest