- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Samsung LE40A536T1F LCD TV képhiba
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
-
LOGOUT.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
válasz DigitXT #19240 üzenetére
Na, az alapból lelkesen forgatta. Be is röffent! De csak a szokásos...
Aztán annyi különbséggel, hogy rengeteg erőlködés után lett (picike)
alapjárat szívató nélkül: kendácsoltam egy drótból visszahúzó rugót.
Fújkáltam, és mintha nehézkes lenne átfújni nyitott tűszelep mellett!
De legalább zár rendesen. Lehet, hogy ott van vmi dugulás? (Csak el
kéne mosni a karbit! Tolattyú szerencsére nem is rozsdás: koszos...)Szóval felcupákoltam a benyát, pöcc-röff vette a fordulatot is... Majd
kifogyott az úszóház, és megállt a tudomány. Tököm tele van vele.
Annyira utálom ezt a mechanikus AC-t, hogy arra nincsen szó.
Sokkal könnyebb lenne a tesztelés is, ha (megint!) elektromos lenne.Összefoglalt (elképzelések):
- dugulás van a tűszelepnél?
- levegős a benzinkör eleje?¹
- "bevákuumozódik" a tank?²
- szar a gyári klattyogós AC?¹: jelen állapotában nem látszik, de van rá sansz, hogy nem tökéletes
²: Malagutis csóka tippelt erre, de tanksapka nélkül is szar, sajnos!
Új hozzászólás Aktív témák
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Path of Exile 2
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen légkondit a lakásba?
- Eredeti játékok OFF topik
- MIUI / HyperOS topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Delta Force (2024)
- Hálózati / IP kamera
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest