Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz DigitXT #19240 üzenetére

    Na, az alapból lelkesen forgatta. Be is röffent! De csak a szokásos...
    Aztán annyi különbséggel, hogy rengeteg erőlködés után lett (picike)
    alapjárat szívató nélkül: kendácsoltam egy drótból visszahúzó rugót.
    Fújkáltam, és mintha nehézkes lenne átfújni nyitott tűszelep mellett!
    De legalább zár rendesen. Lehet, hogy ott van vmi dugulás? (Csak el
    kéne mosni a karbit! Tolattyú szerencsére nem is rozsdás: koszos...)

    Szóval felcupákoltam a benyát, pöcc-röff vette a fordulatot is... Majd
    kifogyott az úszóház, és megállt a tudomány. Tököm tele van vele.:DDD
    Annyira utálom ezt a mechanikus AC-t, hogy arra nincsen szó.:))
    Sokkal könnyebb lenne a tesztelés is, ha (megint!) elektromos lenne.

    Összefoglalt (elképzelések):
    - dugulás van a tűszelepnél?
    - levegős a benzinkör eleje?¹
    - "bevákuumozódik" a tank?²
    - szar a gyári klattyogós AC?

    ¹: jelen állapotában nem látszik, de van rá sansz, hogy nem tökéletes
    ²: Malagutis csóka tippelt erre, de tanksapka nélkül is szar, sajnos!:O

Új hozzászólás Aktív témák