Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#24102) thomeef


thomeef
őstag

Hali, kíváncsi lennék a véleményetekre.

Múlt héten rendeltem a páromnak a T-mobil webshopból 36k-s áron egy Sony Xperia U-t, ami ma jött meg. Szerencsétlenségünkre van rajta 2 db subpixel hiba fekete alapon. Felhívtam az ügyfélszolgálatot ahol azt mondta az illetékes nőci hogy nem fogják kicserélni a telefont, mert webshopból rendeltem. Azt mondta azt tudom csinálni hogy becsomagolom és visszaküldöm nekik a telefont és ők törlik az egészet, visszakapom a pénzem, és rendelhetek másikat. A gond ezzel az hogy most már 10 ezer forinttal drágább a készülék, és ők ezzel nem törődnek.

Szerintetek van értelme bemennem hétfőn a T-hez és kicsapni a hepajt vagy semmi értelme?

"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.