- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- hcl: Kelj fel komám, ne aludjál
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Yézi: 10 év
- Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- GoodSpeed: Ugrás 32 GB RAM-ról 64 GB RAM-ra: Corsair Vengeance CMK64GX5M2B6000Z30
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
orosziem81 #56345 üzenetére
Mint írtam, az enyém "gyárilag" 131 LE, de padon ezek a 131 lovasok az ATC elmondása szerint alapból többet tudtak/tudnak mind lóerőben, mind nyomatékban, mint amire gyárilag rávésték a 150-et. Az enyém 157 volt alapból... Szóval, nem tudom, hogy ez az adat, hogy jött ki a rönónál, de itt valamit elcsesztek, szerencsére pozitív értelemben.
Az összes 2.0 dci motor szinte ugyanaz és rengeteg lóerő és nyomaté direkt el van dugva, a lényeg a szoftverben van, tehát 230-250-ig (460-510nm) lehet ezeket tuningolni. Az ATC szerint a 225 az, amit ez a motor simán elvisel, mert annyira jó konstrukció.
Nagyobb lóerőhöz már illik pár átalakítás. És igazuk is van, nekem lassan 2.5 éve csinálták meg, 223 LE 467Nm több, mint 200 ezer km után és tudjátok, hogy megyek vele, de én a motorban csak olajat cseréltem és lassan 360 ezer lesz benne, de mint egy vadállat!A Laguna III futóműve azt utolsó kis biszbaszig viszont egy fostalicska, 40-50 ezrenként muszáj felújítani, de teljesen kicserélve mindent. :/
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Hobby rádiós topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Garmin topik
- Hátizsákot rejtett némelyik Zotac GeForce RTX 5090 doboza
- Villanyszerelés
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- NBA és kosárlabda topic
- Projektor topic
- Szomorú jövőt vetít előre a dedikált GPU-knak a Jon Peddie Research
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged