- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gerner1
- hcl: Kelj fel komám, ne aludjál
- Yézi: 10 év
- GoodSpeed: Ugrás 32 GB RAM-ról 64 GB RAM-ra: Corsair Vengeance CMK64GX5M2B6000Z30
- [Re:] Deezer - A francia Spotify?
- sziku69: Szólánc.
-
LOGOUT
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
veterán
válasz
FerNandor #39536 üzenetére
Olajos javítható, sokkal jobban belőhető a keménysége ez pl állítható futóműnél előny.De abból egy komoly gátló szett 100k-tól indul. Széria autóba a gázos is hibátlan már ha a Rob által mondott kétcsövest veszed. Kayaba, Monroe, Sachs,Bilstein mind hibátlan választás. Előnye az új gátlónak az hogy nem fog billegni a kocsi mint egy hinta ló ez által nő a stabilitása. Könnyen lehet ellenőrizni milyen állapotba vannak. Kézzel szépen meg hintáztatod pl az elejét és ha jó akkor max 1-2öt "rugózik" majd beáll alaphelyzetbe ha rossz akkor billeg mint a bili..
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest