-
LOGOUT.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
tresh
veterán
Egy kis segítséget kérnék tőletek ár kapcsán.. ugyanis úgy alakul lehet diesel autóra lesz szükségem a kérdésem az lenne hogy szerintetek mennyit érhet a röncim ?
1998/2 havi , 1.6 RT (55kw) , 88ezer km, makulátlan plüss belsőtérrel(nincs kiülve,szakadva stb mintha új lenne), nagy szerviz után (tényleg csak bele kell ülni és használni) 2x lufi,elektromos ablak elől, gyári 6 hangszórós rádió,sebességfüggő ablaktörlő lapátok, gyári színezett üvegek első szélvédő is, gyári ködlámpák,motorosan állítható első fényszórók, gyári két kulcs,vezetett szervizkönyv (német) Klíma nincs nyári/téli gumikkal. Néztem a piacot olyan 500 ezer körül mozognak evvel az állapottal ilyen felszereltséggel. Ja magyarországi első tulaja én vagyok és 2012 ben lett forgalomba helyezve itthon addig 5 évet állt németbe utsó szervize 2009 év végén volt 65ezer km-nél Rohadás mentes karosszéria és nem volt sose sérülve az autó gyári metál fény , kegy két kő felverődés található rajta. Agyalok hogy mi legyen mert tényleg nagyon rendbe van és nem is fogyaszt rosszul 7.5 város de nekem most kevesebb kell Szóval mit érhet ez kb ? Azt tudom hogy a belefektette pénzem sose kapom vissza
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #11089 üzenetére
Hát akinek van gyereke és ezt megnézi az rögtön a Traffparkra fog asszociálni .....
Renault power
-
AMD Power
titán
Jön a Mercedes-Renault szerelemgyerek
Olyan ez mint valami mesefilmes autó...
-
mycso
Topikgazda
válasz FRENK1988 #11078 üzenetére
Már egy réteg lakk is rajta van, majd még megy rá még1 réteg, aztán holnap kiderül, hogy milyen lett....majd jönnek a képek.
(#11079) rob210: a vissza forrasztásra esélyt sem látok, de vissza tudom dugni a lábat és utána rögzítem majd ragasztó pisztollyal. És igen így akarom én is,. hogy veszek valami ledet, hozzáforrasztom a kiálló szárakba, ezeket a foglalatokat meg eldobálom. (bár lehet azért majd belepróbálom, hogy hogyan működne).
Ha sikerül holnap találnom hozzá mindent, akkor össze is rakom és akkor csinálok arról is képet.
mod.: mostanában megint olyan autó barkácsolhatnékom van....hétvégén már lehet nekiesek az EGR kipucolásának is, meg az egyik lámpámat kellene kipucolni, mert 1-2 darázstetem van benne (bár, hogy hogyan került oda azt nem tudom), ahhoz meg le kell vennem a lököst.
Viszont ha a lököst leveszem, akkor már jó lenne beleépítenem a fényszórómosót, stb. ...meg még sok ilyen apróság.Jajj, nekem egy ilyen komplett első lökös de kéne..... [link]
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #11076 üzenetére
Nos megszületett, hogyan jön szét....
Sajnos az egyik helyen az "alaplapról" leszakítottam a csatlakozó felé menő szálat, talán majd vissza tudom valahogy rakni, hogy érintkezzen.Nos az izzó valóban kijönne a foglalatból, de előtte az egész foglalatot kell lehúzni --> ami nem megy könnyen (azért is szakadt ki az egyik).
Aztán WD40 és le is jött a többi, majd a leszedett foglalat alján vissza kell hajtani az izzó lábait és úgy kinyomni....hát megkínlódtam vele, mire rájöttem.Valószínűleg keresek valami kis méretű/teljesítményű ledet, aztán a foglalt nélkül felforrasztom.
Minden megtalálható a képen:
(#11067) FRENK1988: közben most kezdődik a hűtőrács projekt. Megcsiszoltam a felső pálcát, most maszkolom, aztán majd rakok képet ha kész van.
Valószínűleg már csak holnap délután.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
Ez nem kérdéses, hogy forrasztva van. De a foglalt lába van forrasztva az izzónak ki kéne jönnie a foglaltból.
Meg az sem, hogy az egyikről hiányzik a gumi borítás, az meg is égett.
(akár az is lehet, hogy ráégett a borítás)A 4 mikrókapcsoló között van a 2-2 láb elvezetve és az "alaplapra" forrasztva.
De a 2 foglalatban az izzók cserélhetők.
Ugyan azt az izzót használták itt mint nálam a szivargyújtónál és a műszerfal világításnál.
Fogóval megfogod az izzó fejét és nem összeroppantva egyenletes húzóerő kifejtésével ki kell jönni az izzónak.
Lehet az égés miatt akar nehezebben kijönni.
Sniccerrel kapargasd meg a tövét meg óvatosan feszegesd meg.
Csak a foglalatra figyelj le ne törd![ Szerkesztve ]
Renault power
-
mycso
Topikgazda
Srácok megane2, elektromos ablak kapcsoló világítás cserében jártas-e valaki, vagy tud-e hozzá valami leírást??
Szétszedtem teljesen, de az izzó nem jön ki. Lehet ki sem cserélhető, esetleg bele van forrasztva???
Illetve az egyiken már rajta sem volt ez a műanyagos védőburkolat (ott meg is van körülötte égve a műanyag), a másikról meg véletlenül én szakítottam le ezt a kék burkolatot....“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz FRENK1988 #11072 üzenetére
Nem olvastad 1 jó hónappal korábban az európai autópiac felépüléséről és elképzeléseiről szóló cikket?
Azért vették meg az orosz céget, hogy egy lefedjék a nem kis orosz piacot.
Olcsón jutottak hozzá és ha beindul a gyártás a renault modellek is itt fognak készülni, mert olcsóbb a munkaerő mint a cégcsoport hazájában.
Ez szerintem sokat elárul.Bár félre ne értsetek én nem vagyok ellenére sőt kifejezetten őrülnék neki, ha végre történne valami előrelépés kis hazánkban, mert egyre jobban mélyül a szar.
Eddig csak bokáig jártunk, de puhul a talaj és egyre jobban süllyedünk.Renault power
-
FRENK1988
veterán
válasz rob210 #11071 üzenetére
azt tudom h nem sok magyar mérnök lenne de a munkásokat azért nem hozatnák Franciaországból. Ami meg jót tenne a meglehetősen magas keleti (meg amúgy az egész Mo-ra jellemző) munkanélküliségre.
Szerintem elférne mivel a Dacia az Dacia (ha értitek amit akarok mondani) a LADA az meg mondhatni belpiacos márka (még).Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
rob210
Topikgazda
válasz FRENK1988 #11069 üzenetére
Az hagyján, de a Merci se véletlen jött ide.
Meg lehet nézni hány mérnők és fejes van a Német autógyártásban aki Magyar, vagy Magyar származású.Egy jó kis Francia csomag elférne kis hazánkban talán olcsóbb is lenne az autó ha itt készülne, már mint számunkra lenne olcsóbb.
A baj csak az, hogy a nemrég felvásárolt LADA és a régebben megvett Dacia le fedi a kelet-európai és a közép-európai piacot.
Így csekély esélyt látok arra, hogy Magyarországon legyen egy Francia renault gyár.Renault power
-
AMD Power
titán
válasz FRENK1988 #11067 üzenetére
Tudsz élni ilyen szép autód van!
Csak kemény megszorítások árán állhatnak talpra a gyengélkedő autógyártók
" A Peugeot honfitársa, a Renault is küzd az alacsony eladásokkal, és gondolkodik a gyártókapacitás költöztetéséről a gyártás szempontjából drága Franciaországból az alacsonyabb költségű országokba."
-
mycso
Topikgazda
válasz FRENK1988 #11058 üzenetére
Most neked 2006 utáni van ugye?
Azon ilyen a gyári:
Rakjál a felsô pálcikára valami alu borítást vagy fesd le ezüstre. (lehet ki is próbálom és majd rakok fel képet)
Vagy amit én csiálnék (csinâltam):
Egyébként amit linkeltél, azt igazán a ködlàmpa konzol teszi vaddá.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
dbius
veterán
Na, itt végre úgy-ahogy el tudom különíteni a dolgokat, de ezek szerint két külön készletet kell vegyek, ha jól nézem.
Öröm és bódottá...
Esetleg nincs valamelyikőtöknek kedvezménye ilyen helyen? Jelentős összeget kell a kocsira fordítanom, így egy esetleges kedvezmény sokat segítene.
Kaptam árajánlatot mailben cuccokra, de sok helyen a számlás ár annyi, mint amilyen ajánlatot kaptam, így ezt ki fogom hagyni.
tresh: ezt én nagyon jól tudom, de magánszemélyként - mivel nekem nincs kedvezményem - egy ilyen helyre betérni kész rablás... bárdinál egyszerűen olyan árak vannak - az én autómhoz biztosan -, hogy ott semmit nem fogok venni.
Az eddig megvásárolt alkatrészeket is úgy szedtem össze, hogy megkerestem az általam elérhető legkedvezőbb árat - ugyanazon termék esetében, tehát nem a legolcsóbb utángyártott cuccot -, de jó lenne most már a szükséges cuccokat egy helyről összeszedni (értékben kb. 150k). Ha pedig valahol kapnék kedvezményt, az azért érzékelhető lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
Nagyobb sebessegrol erosebben fekezve enyhe remegest erzek. Ez gondolom a fektarcsa utese miatt van. Bontottan erdemes ilyet szerezni? Vagy ujonnan milyen arba vannak ezek a Clioba?
-
dbius
veterán
Na, srácok, összekavarodtam. Láma on...
Felújítom a kocsimat (Renault Laguna 1-es, 1994-es, 2.0 literes, 8 szelepes), jó pár cuccot már összeszedtem hozzá.
Ami megzavart, hogy egyik helyen vezérműszíj szett, másik helyen bordásszíj szett+görgők vannak feltüntetve, van ahol pedig mindkettő, de ahogy nézem ugyanazokat a cuccokat hozza mindkettőnél.
Most akkor a vezérműszíj és a bordásszíj ugyanaz lenne?? Vagy kell vennem külön vezérműszíj készletet és bordásszíj készletet is...
-
FRENK1988
veterán
még mindég keresem a képen látható hűtőrácsot
Illetve Limousine jobb hátsó ajtójára való díszlécetNem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
Ghandi
aktív tag
Köszönöm!
Azóta egyfolytában túrom a netet,de ilyet sehol sem találtam.
Az a baj hgy ez egy 1.5-ös dizl,nekem meg 1.4 benzines van.Ennél i ugyan ott lehet,mert a levegőszűrő az teljesen más és máshol is van a benzinesnél.
Jóidőt nézegettem már a motort,de sehol sem láttam a szűrőtElmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
tresh
veterán
-
Ghandi
aktív tag
Esetleg ERRE azóta valaki?
KösziElmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
honeker
őstag
heló 99 kango-hoz keresnék kapcsolási rajzot.....ha tudtok segítsétek...
Ha 84% az ukku ez le van irva az átverés ? -1
-
hossszú
őstag
Én is megszerettem, szuper kis járgány.
A hétvégén le is teszteltük 6 fővel 4 kutyával plusz a csomagokkal könnyedén elfértünk benne.
A méreteivel nekem is gondom van, a vonóhorog miatt nem fér be a garázsba.rob210 nem olyan rossz ez a műszerfal igaz megszokást igényel.
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
-
biker
nagyúr
A scenic 1 be 97-98ban szerelt 1,9 dt(i) motorok mit birnak? Es milyenek? Mert ugye nem cr dizel, de ha jol tudom nem is pd
Mezei kisnyomasu turbodizel motorok?
Tipushibak?Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Ghandi
aktív tag
Tegnap megrendeltem neten az olajat és egy motormosót,olajszűröm,levegőszűrőm már van! A levegőszűrőt már ki is cseréltem
Az olaj és a mosó a jövö héten fog megjönni,és cserélem is az olajat.Ma nézegettem a motort hogy majd mit hogyan és sehol sem találom az olajszűrőt!
Hol van ebben az olajszűrő?
Megane 2 1.4-es 16szelepElmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
FerNandor
őstag
válasz lorcsi #11034 üzenetére
Pingo Autopolitur. olyan jó a tapintása is! nagyon jó simogatni
[link]mondjuk a takarításra kb 5 órám ráment, de nagyon megérte. Majd meglátom, mennyire lesz tartós. Mindenesetre 1 kezelésre még maradt anyag, de lehet, hogy kettöre is..
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz rob210 #11032 üzenetére
bákkker, akkor bemásolom ide is
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]na szóval, bogár- és kátrányoldás, mosás, szárítás, polírwaxolás, letörlés, utána porszívó, müszerfaltisztogatás, az egész elött meg pollenszüröcsere.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
hossszú
őstag
válasz hossszú #10656 üzenetére
Az új szerzeményemről a képek
Renault Espace lll„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
FerNandor
őstag
nem rakom be ide külön a linkeket, mert sok van. itt vannak a fejlemények a Megane II-mröl: [link] meg tudjátok nézni, ugye?
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
tresh
veterán
-
_NCT
addikt
válasz Kornel #11023 üzenetére
Megane 2 viszonylag jó állapotú már van 900 ropi környékén, én is arra gyűjtök. Ami viszont elszomorított, hogy többen mondták már, a 98 és 113 Le-s motor bizony gyengécske Ez nem tudom miben nyilvánul meg, de jó lenne ha 100-120km/h környékén még lehetne normálisan előzgetni, nem kéne lendületből.
-
_NCT
addikt
válasz Kornel #11020 üzenetére
Hát igen, ha kapkodnék jövőhéten mehetnék ezért a thalia-ért, de inkább várok még 2 hónapot és spórolok egy Megane-ra, azért nem egy kutya a kettő. De még az is lehet, hogy átgondolom ezt a Thalia-t.
BTW törésteszt van valahol róla? Euro NCAP-en nincs fenn :S
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
addikt
válasz AMD Power #11016 üzenetére
Az anyját....Ha nem szerettem volna meg a Megane-t, első autónak még ezt is bevállalnám. Emlékszem még ezen tanultam vezetni anno, igaz az diesel volt, tolatni utáltam vele,no meg kanyarokban meg kell gondolni a sebességet a billegős futómű miatt, de amúgy szerettem
Nagyon jó gépnek tűnik
[ Szerkesztve ]
-
Josi
senior tag
Kérj ajánlatot innen is:
autoteka2000
Olajban biztos hogy olcsóbb.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Nordik
őstag
válasz AMD Power #11013 üzenetére
Koszi, szoval akkor ez nem hiba. Na majd nagyobb fordulaton valtogatok akkor.
Most ugy nez ki a gyertyacsere megoldotta a gondom. Nem gondoltam volna, hogy ettol lehet, de megis bevalt a csere. Kicsit a gazbowdennel kell meg jatszonom, ahogy a kollega leirta elobb nekem azzal a beallitassal van amikor jobban megfeszul magatol es nem engedi vissza rendesen az alapjaratomat, ilyenkor van az a 1000-1100es kozotti hullamzas. Szoval meg kitapasztalom hogyan a legjobb.
Van meg egy bajom, a muszerfalba lehet csak spiralt cserelni? Valamikor mondtatok mar, hogy amiatt ugralhat a km/h mutato illetve a fordulatszam mutatom neha leesik nullara...
-
rob210
Topikgazda
-
just
aktív tag
Eljött az ideje az olaj és szűrőcseréknek. Miből milyet vegyek, ami minőségi és megtalálható a Frid-Car honlapján? 2004-es 1.9 dci 88kw F9Q800.
[ Szerkesztve ]
Two things what i hate. People that can't count...
-
Nordik
őstag
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #11007 üzenetére
Feszesnek feszes de a természetes holtjátéka lógása nekem is megvan.
Ezt ne úgy képzeld el, hogy olyan mint a gitárhúr.
Nekem úgy van beállítva, hogy ha a bovdenre rárakom az ujjam és elkezdem tolni lefelé akkor nem csinál semmit a pillangószelep kb, 2-3 mm elmozdulásig utána már feszül és dolgozik a szelep.Ennyi.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Nordik
őstag
válasz rob210 #10997 üzenetére
Ejszakara lehuztam az akksirol es most ugy nez ki az alapjarat rendben van. Lehet tenyleg a rossz gyertyak voltak a ludasak meg gyertycsere utan kelletz neki, hogy minden rosszat elfelejtsen. Neha valtaskor meg kicsit feljebb megy a fordulat, ez fogalmam sincs mitol lehet. Esetleg tul feszes a bowden? Bar azt nem hinnem, meg anno te mondtad azthiszem, hogy a tied feszes. Az enyemnek van azert kis holtjateka, lehet tobb kene?
-
rob210
Topikgazda
Én már túl vagyok a lapátok cseréjén amikor most a nagy eső volt már az új lapátok dolgoztak.
Azt hiszem itt beszélgettünk valakivel és ő is ezt javasoltaEgyébként a VW-topikban is pont most beszéltük ki ezt a témát
Renault power
-
AMD Power
titán
Ne is mondjatok. Lassan nekem is kell majd vennem egy par uj ablaktorlot!
-
FerNandor
őstag
válasz lorcsi #11000 üzenetére
[link]
itt van bosch 3000-böl megvan a pár. sima horgos. az én megane-omon is ilyen sima horgos bosch van.itt van a lodgy: [link]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
Új hozzászólás Aktív témák
- Vállalom Xiaomi Okoskamerák szoftveres javíttását
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- ÚJ Besen BS20 Smart 11-22kW elektromos autó töltők GARANCIÁVAL, számlával, készleten
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- XL - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- ÚJ! Newskill Valkyr fekete gamer, irodai szék