-
LOGOUT.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
FerNandor
őstag
[új clio] azért mekkora az a Renault jel az elején! mint egy kamionon. mindegy, nekem tetszik
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
tresh
veterán
1.9dci ből is van párféle itthon eladott autók 120 pacisak a kintik 136 faternak lagunájába van 2006év végi 140 pacis gyárilag (valami limitált darab franciáktól jött) semmi baja az autó megy motorikusan nincs hozzá nyúlva mindig megkapja a megfelelő olaját és néha úgy van kint kap egy kis minőségi dieslet amivel rögtön kb fél literrel kevesebbet eszik Nincs vele baj, nem kényes az üzemanyagra (persze nem 190d hogy elmenjen a napraforgó olajjal )..a váltója a franciásan... de ettől eltekintve nagyon jó gép ,az átlag fogyi 7-7,2 liter (automataklíma, város,haladós vezetéssel) pályán 6 körül 150 nél tempomattal szintén klíma stb ..
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
szép!
milyen évjárat? mennyibe is került?#13987 talán próbáld meg ilyen müanyagápoló polírozóval. biztos van valami ilyen szer.
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
_NCT
addikt
Köszi
121900km van benne elvileg most. Ami hihető is, 2008-2012-ig kb megvannak szervizszámlák, a legelső tulaj nem vezette szervizkönyvet, ott 2 éves korában volt 25000km benne ha jól emlékszem. Szóval ha egyenes arányosságban nézzük talán még igaz is. Kormány nincs megrágva, nem volt egyik tulajnak sem erős keze, a belseje is tűrhető. Látszik h nem strapálták szét.
Igaz most csirkeól kinézete van, de így télen nem szoktam naponta suvickolni. Majd kap egy mosást karácsony előtt
Amúgy jah, Michelin Pilot téli van rajta, ez volt az autóhoz + 17"-os nyári gummedli alufelnin, az is valami Michelin.
[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
Vagy egy jó fél éve vetődött fel ez a téma pont, hogy 1.5dci/1.9dci/2dci
Nem keresem vissza, inkább leírom megint.
1, természetesen normál körülményeket feltételezve (normál használat, betartott szervizciklusokkal):
1.5dci-k jók, némelyikben a csúcsok lehetnek érzékenyebb és a 78KW-osnál 200k km körül széthullik a hajtókarcsapágy
1.9dci turbo és ü.a. ellátórendszeri problémák (ezt a motort nem szokták nagyon ajánlgatni)
2dci, ezekről nem tudok semmi rosszat
Nyilván van mindenre ellenpélda is, de ez az általános.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Füge007
senior tag
Nem tudom, és már nem is fogom megtudni Ő meg tuti nem tudja, mivel ő csak vezeti, és nem szakértő. Visszatérve az 1.9 dCI-kel is van gond, turbóhibák, üzem közben ellátó rendszer hibái. A szerelőm azt mondta mikor szemezgettem az 1.9 Lagunával, ugye nem akarsz még többet szívni, így elhessegettem a gondolatot, hogy valaha is lesz Lagunám.
Füge
-
Füge007
senior tag
Nézd svájcba dolgozik, neki a lényeg a megbízhatóság, meg hogy kap egyből csereautót. Az ottani béréből nem lesz gond az itthoni szemvíz anyagi vonzata! De az agyára ment a Passat, pedig ha látnád, megkímélt szép verda, de megbízhatatlan. Ja és vicc 1.5 milláért számították be, vicc, mondjuk ez az ország maga egy hatalmas vicc, de ne térjünk el a tárgytól.
Füge
-
Füge007
senior tag
Az nem problémás , csak néha makacskodik. Úgy mint az összes többi, haver most cseréli az 5 éves gyönyörű Passatját, harmadik esetben jött haza tréleren. KIA-t vesz helyette, benzineset mert azzal 7 évig nincs gondja, ja és ha lerobban európában 3 órán belül kocsit kap a feneke alá.
4,5 fogyasztás szerintem sem fedi a valóságot, több lesz az minimum 1 literrel, mondjuk még az is jó!
Füge
-
FerNandor
őstag
ja na igen! ezt néztem a múltkor is már csak elfelejtettem. böven 1.5 tonna felett van.. úgyhogy akkor kilöve.
nem tudom. én úgy vagyok vele, hogy ha kurvasok pénzem lenne, akkor se vennék olyan autót (vagyis Renault-t ), ami 6-7 litert eszik, ha találok olyat, ami 4,5-5litert eszik autópályán is.
szerintem egy új Megane, esetleg sima 5 ajtós, nem kombi, 1.6dCi-vel szerintem elmegy így 4,5-5literrel autópályán is. bár nem néztem utána."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FRENK1988
veterán
áh ez a hang: Clio V6 Supercharged
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
FerNandor
őstag
válasz FRENK1988 #13967 üzenetére
én mondjuk utazóautónak, hosszútávra szerintem egy 2.0 dci-t vennék.
egy ilyet [link]
bár nem tudom mennyi lenne a fogyasztása. én nem vennék olyan autót, ami 5,5-nél többet eszik. akkor lehet, hogy inkább egy új 1.6dCi-t vennék.de ez úgyse mostanában lesz. a mostani 1.5dCi tökéletesen szuper. nem is akarnék megválni töle soha.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FRENK1988
veterán
és amugy 1.9dCi vagy 2.0dCi vagy esetleg 2.2dCi?
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
FerNandor
őstag
szerintem ugyanolyan jó, mint az 1.5 dCi-k.. bár azt mondják, hogy "problémásabb", mint az 1.5-ösök.. de hogy miért, nem tudom. szerintem hülyeség . talán valaki megmondja, esetleg renaultclub.hu/forum vagy az indexen a megane klub.
én csak azt nem értem, hogy a mi kombink az 1260kg, ez a 3 ajtós kiharapottseggü meg 1250kg?? hogyan? ennyivel nem lehet nehezebb az 1.9-es motor. ?? vagy elírás??
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
ESP
őstag
Urak!
1.9dci motorokról tudna valaki írni pár sort?
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
FerNandor
őstag
nem csak, hogy a 2. helyen ért célba, de a Megane néz ki a legjobban is! amúgy meg jóhogy megveri a bmw +40kW és + 90Nm... a többinek nem figyeltem az adatait.
nagyon faszán néz ki ez a Megane
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
tresh
veterán
-
Reaper04
aktív tag
-
_NCT
addikt
No felhívtam szerelőt, azt mondta h ez típushiba, ha akarom ünnepek után kicserélik szívesen, de inkább várjam meg a melegebb időket, március stb, és ha akkor is fütyül picit reggeli indításnál, akkor érdemes kicserélni, előbb nem. Problémát nem fog okozni.
-
tresh
veterán
válasz rob210 #13939 üzenetére
Ékszíjra fújkálni ilyen csoda szereket wd40 et meg pláne nem tenném már maga az anyaga miatt mert szét eszi plusz lehet többet árt mint használ... inkább ahogy írtad utána állítani vagy csere
Nem olyan nagy macera a hidat leszedni inkább a fékcső lekötése a neccesebb mert kitudja mennyire vannak a kötések össze rohadva viszont ha bemászol alá és tudsz neki egy kis wd 40-et adni az lehet segít egy picit mondjuk a ropogós hangot enyhíti,de tavasszal nem ártana szét kapni..
(#13947) MMA87 : lehet a nyirkos,párás idő végett csúszik meg elsőre..ha ön beállós a feszítője akkor szíj csere inkább pár ezer ft .Nem is figyeltem vezérlés csere volt az autón?
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
addikt
Ezzel gondolom célszerű elgurulni a szervizbe nem? Ott tudják nekem lemérni a feszességet meg minden. Mert hiába akarom megnézni 2. indításnál már semmi hangja nincs, általában a reggeli első indítás ilyen.
Ez az alkatrész a Mot. 1638-as, elvileg ezzel kell beállítani, miközben a feszítőgörgő csavarja meg van lazítva.
[ Szerkesztve ]
-
dbius
veterán
Nem kell azt cserélni, csak feszíteni kell a bordásszíjat. Természetes dolog, hogy egy új szíj használat során egy darabig nyúlik.
Nálam is ez a helyzet. Egy hónapja van fent az új szíj, az elején nem nyikorgott, most már igen (kb. 1000 km van benne azóta), ezért két ünnep között fogunk rajta megint feszíteni.
-
giigz
veterán
A 8 szeles és a 16 szelepes motor között mi a különbség? Mi miatt fog jönni az a + 15 LE? A 8 szelepest át lehet rakni 16-osra?
-
-
_NCT
addikt
válasz rob210 #13939 üzenetére
Közben utánaérdeklődtem, elvileg ezeknek automata feszítője van, max a feszítőgörgővel lehet játszani.
Az a baj, hogy nem nagyon értek az autókhoz, nem merném otthon elkezdeni huzogatni.... Ráadásul nincsen megfelelő műszer és célszerszám a feszesség mértékének méréséhez...
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Egy picit érdemes után feszíteni.
De csak ésszel a hideg miattRenault power
-
_NCT
addikt
Reggelente/első indításnál kicsit nyikorog a bociban a szíj vagyis csak gyanítom hogy az. Ez másnál is így van? 1,6 16V M2
[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
na frankó, tényleg el van törve a tanksapka zár szárja, ragasztás pont addig bírta, amig beszereltem
marad a belül felfúrom, menetes szárat beteszek, összecsavarozom
majd ünnepek alatt...
és igen, amelyik scenic II-nél FELÜLRŐL jön le a zár, annál a hátsó öv felfüggesztés mögött van a zárszerkezet, jó szemét helyenVagy keresek zár pöcköt
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
no, megvan, van egy "hosszú bazi csavar" ami az egyik lengőkart köti a nemtommihez, mikor cserélték zoliék, mutatták, minek kell ennyire bontani, mert a fejéhez nem férnek hozzá
na azt nem húzták meg rendesen, és ahogy csavarodott ez az amaz a kasznin, recsegett ropogott
most már nem, majd meglátjuk, délután még meghajtomElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
tresh
veterán
válasz rob210 #13915 üzenetére
Nem tudom de szerintem hasonlóan nagy műtét mint 306nál .. le kell kapni a hátsó hidat ehhez de valami szerkezeti ábrát kéne néznem mert nem tudom hogy a 306 hoz hasonlóan csonkos megoldással van e a kar rögzítve bár elnézve a 2 db tűgörgőt amit belinkeltél sanszos.( és ebből a szettből 2 kell mert akkor már mind kettőt ideje lesz rendbe rakni valószínű hogy a másik oldali se 100-as már )
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
addikt
Én azt hittem ez a Zoli legalább odafigyel kivel csináltatja a munkát, index-en nagyon istenítik
-
FerNandor
őstag
hát ez elég durva a végeredmény ígyis-úgyis az, hogy te jössz ki még rosszabbul. azért tudhatná, hogy milyen embereknek ad ki egy ekkora munkát.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
biker
nagyúr
válasz FerNandor #13923 üzenetére
igen, mert ő küldte az embereket, én Zolinak fizettem, ő meg nekik (még nem)
de gondoltam olyan emberekkel dolgoztat, akik tudják a dolgukat
Hát most anyáznak egymásraElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz FerNandor #13921 üzenetére
Zolinál volt, de nem ő csinálta, hanem 2 embere, akikkel épp tegnap rugta össze a port, valami XVII. kerületi csapat. Most viszi vissza nekik, mert megnézte, meghúzkodta, elqrvaanyázta magát, egy motortartó bak már biztos le van szakadva, de visszarakták bazzeg
most nincs kocsi, megőrülök...Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
Este elhoztam a motorgenerálról az autót, gyakorlatilag sehova nem merek menni, elmentem az auchanig este pénzért, meg regel a gyerekért az oviba, recseg ropog az eleje, kuplung fel, roppan, kormány eltekerve gyorsítog, recseg ropog, fékezek ropog, délután vihetem vissza, még egy nap kiesik a munkából, és az ideg szétb@sz
Gondolom a generálhoz levették a fél elejét, és lehet rosszul raktak össze valamit? féltengely?
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
just
aktív tag
Megane 2 faceliftes első lökhárító felrakható a 2006 előtti modellekre?
Two things what i hate. People that can't count...
-
rob210
Topikgazda
És valóban
Nem is néztem basszus. én úgy tudtam merev hidas és a torziós rúdon keresztül csavarodik meg a rugó és a lengéscsillapító dolgozik ott.De akkor ez hova a francba van felfogatva meg hogy lehet szétkapni, mert közben a felújító készletet is megtaláltam hozzá.
Renault power
-
giigz
veterán
Ma úgy elakadtam a sárban, mint annak a rendje... Szegény autó terepezett egy kicsit. Hazajöttem, lemostam, aztán még egyszer tiszta sár lett, mert a beállásnál is fű van, de az most tiszta sár, és megint elakadtam...
-
rob210
Topikgazda
Urak ti most szivattok?
Direkt leírtam hátulról jön a hang.
Ne csináljátok már.......hol van ott lengőkar, még féltengely?
........Renault power
-
_NCT
addikt
ihihiggazáán? Akkor jó, amúgy sem úgy kell ezt a bólintást elképzelni, mintha low rider-el mennék, csak fura volt a Clio után.... Amúgy azt vettem észre, ha gyors váltást akarok, akkor jobban szeret 3ezres fordulatnál mulatni a motor, akkor simán be lehet vágni neki gyorsan is, míg 2ezer és 1500 között finoman kell kuplungolni + gázt adagolni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Tőzsde és gazdaság
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- CES 2025: notebookdömping az Acertől
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- CES 2025: az In Win nem viccel, ha tápegységről van szó
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- CES 2025: AI a grillsütőben
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...