Aktív témák
-
Kasza08
őstag
válasz
Daniel Alves #38677 üzenetére
Mindegyik nagyon szép, én a 3. képet várom a nap képének
-
Ferdzsoo
addikt
Jah én ezzel horvátban voltam így.
Mindenki rémisztgetett hogy tartsam be a sebességkorlátozást mert a horvátok allergiások rá, aztán falukban a 60-70-es táblánál a horvátok előzgettek össze vissza engem, mert csak 80-al mentem!
Nah mondom ezek asztán betartják a seb.korl-ást. -
.mf
veterán
válasz
Daywalker #38684 üzenetére
Jelen! De avval számoljatok, hogy nagggyon nyugis tempóban közlekedek, azaz jobbról-balról előznek
(ami mondjuk a közlekedési morált minősíti, mert megengedettel, vagy ha lehetett, akkor annál kicsivel gyorsabban mentem, és még így is lassabb voltam, mint a "forgalom tempója"...). Másrészt ált. 18h-ig dolgozok
-
Daywalker
addikt
válasz
yodamastah #38685 üzenetére
Jah, én jövőhét péntek hajnalban megyek nyaralni, aztán hazajövök és négy nap külföldi meló, addig ki kell használni minden időt...veled akkor majd máskor...
-
Daywalker
addikt
Jövő héten egyik hétköznap késő délután kéne már egyet gurulni, gépmustrálni és inni (persze nem alkoholt). Mióta megvan a motor nem tudtam kimenni egy jó kis sötétedős motorozásra
Ki az aki pesti és benne lenne a mókában? TayRol? .mf? Yoda? Steven és aki még pesti?
-
TayRol
nagyúr
itt pihenek a heten a balcsin, Siofokon, rengeteg a motoros, de egytol egyig polo-rovidnadrag-sportcipo comboban. igaz, csak hangosan bogetve a motort lassan kruzolnak es zavarjak a nepet, de akkor is, szornyu.
-
ALI_G
veterán
válasz
yodamastah #38672 üzenetére
Igen, nem azért veszünk utcára tapadós gumit mert menő, hanem mert élni akarunk! A jó gumi az ember hülyeségét is tolerálja (hála égnek
).
Talma amikor nagyon ritkán tanácsol valamit utcai motorosoknak, akkor azt szokta mondani, hogy gumira ne sajnálja senki, mert az életünk múlhat rajta.
-
Daniel Alves
őstag
válasz
Kasza08 #38674 üzenetére
Az lett volna az eredeti elképzelés valóban, 2 kép réteget egymásra húzok majd a motor zöld színét meghagyva a táj maradt volna ebben az antik hatásba. De mire ma felkeltem és most néztem rá pár percre a bikepicsre látom hogy ez már kivan rakva
Szerintem a holnapi nap képe is meglesz egy [Kawasaki Z1000 személyében]
-
.mf
veterán
válasz
yodamastah #38672 üzenetére
"Aki bena az pont minel tapadosabb gumival kell menjen, mert az jobban torelalja a hulyesegeit."
Jogos.
Akkor megpróbálok egy pár újat szerezni, csakhát az ehavi keret már egyre szűkebb.
Javasolt márka, típus, műhely Bpen vagy esetleg Dél-Budán?
Kösz a válaszokat! -
Kasza08
őstag
válasz
Daniel Alves #38673 üzenetére
Gyönyörű kép
ha Photoshoppal belenyúlnál és kihoznád a moci világító zöld színét, a táj meg ilyen tompa maradna, akkor lenne igazán állat.
-
Daniel Alves
őstag
-
yodamastah
őstag
Azert ha megoldhato ne osszevissza gumikkal motorozz. Persze inkabb legyen osszevissza, mint elkopott... LEgjobb ha veszel zsir uj gumit elore hatra, sport vagy sporttura kategoria eleg utcara.
Veszfekezesnel egy sport vagy sporttura motoron gyakran nem az elso gumi tapadasa a szuk keresztmetszet, mert ha nagy feket huzol elobb fordul at a motor az elso kereken mint megcsuszna. Persze egy gagyi elso gumi az meg fog csuzni, szoval nyilvan ha lehet jo tapados menjen elore.
"én tudásommal még úgyse tudom kihasználni a leggyengébbeket se"
Ez egy baromsag. Pont annak kell a jobb gumi aki bena. Egy profi motoros sokkal kissebb terheles valtasokkal azaz "kisimultabban" tud motorozni, vagyis kevesebb tapadassal is beeri. Nem fog beszarni es hirtelen baromsagokat csinalni (tulelesi reakciok), amik tapadas veszteshez vezetnek. Aki bena az pont minel tapadosabb gumival kell menjen, mert az jobban torelalja a hulyesegeit.
-
.mf
veterán
válasz
yodamastah #38660 üzenetére
Vágott slick eszembe se jutott (illetve igen, de ilyet biztos nem tennék a motorra). A már valamennyit futott gumikat is csak kérdezem, hogy érdemes-e, ill. tudtok-e valaki megbízhatót ajánlani. Ha azt mondjátok, hogy inkább újat, akkor újat veszek.
Ha különbözőek oké, akkor lehet, hogy előbb csak az elsőt cserélem egy újra (a hátsó, bár kicsit kockás, még van benne tartalék) - vagy akkor már érdemes mindkettőt?. Bp / Buda déli része közelében tudtok valami olyan helyet ajánlani, ahol korrekt áron kaphatóak gumik és a cserét is megcsinálják?
Gumi akkor milyen legyen? Gondolom valami sporttúra / sport; nyugodtan, "papásan" közlekedek, nem pörgetek-burnoutolok, csikorgó kerekekkel indulok és érkezek; ha mégis kell (pl. vészfékezésnél) tapadjon, de az én tudásommal még úgyse tudom kihasználni a leggyengébbeket se; utcára, túrára, gyorsan bemelegedjen, vizet is bírja; ne kopjon túl gyorsan; meg ha jó árban van, az sem árt.A hátsó fékbetét nem 6k km alatt kopott el (a 6k km a legutolsó olajcsere volt, ami a gyári előírt csere-periódus, tehát most időszerű); a motorban már 38k km van.
Flexelés azért már csak hallatszik egy csendes belső udvarban, ahol a lakások fele rálát a motorra, tehát remélem itt nem próbálkoznak be ilyennel. De ettől még így van, amit nagyon akarnak, el tudnak vinni
Sikerült elkapni a kedves flexelőst?Tanktáska: moto-detail márkáról mit lehet tudni? Ha jól tudom, egyik Louis-almárka. Legtöbb helyre nyitvatartási időben csak ebédidőben tudok elugrani, egy ebédidőbe beleférő távolságnyira pedig úgy látom csak néhány bolt van, pl. a Quasimoto ide nagyon közel, ill. a Bembo, ami egy metrómegálló.
-
Daywalker
addikt
válasz
Daniel Alves #38667 üzenetére
Ha más az összekötő cső és azt mondjuk csináltatni kell, de a dob titánium, akkor gondold meg, mert azt jóval nehezebb hegeszteni és nem sokan értenek hozzá.
-
ALI_G
veterán
válasz
yodamastah #38666 üzenetére
Ok, előre én is a puhábbat preferálom, az bírjon sokat. Bár most pont hátulra talán egyel puhább kerülhetne.
Inkább maradok a párjánál, ha még kapható jó áron. -
yodamastah
őstag
Nyugodtan rakhatsz fel kulonbozo gumit, de tudnod kell ugye hogy melyik mennyit bir. Ennek megfeleloenkell motorozni. Szoval pl ha az elso nem olyan jo akkor kanyarba befele nem terheled annyira... stb. Ezenkivul lehet hogy a profil sem fog megegyezni, azaz ahogy dontod a motorrt nem ugy dolgozik a ketto egyutt ahogy az ki van talalva. Mondjuk ez utobbi a kopott hatsonal is elojon
Parszor motoroztam osszevissza gumikkal utcan (palyan soha mert ott nagy terheles van, utcan 50% terhelest se kap nalam a gumi), de foleg ugy hogy elol van a jobb, hatul a tartos ami nem tapad ugy. Igazabol egy dolog miatt volt igy: veszfekezeskor 90%ban az elso gumin motorozol, ezert elore sose raktam gyenge tudasu gumit.
-
Integra
titán
válasz
yodamastah #38660 üzenetére
mit ír elő neked a szervízkönyv?
nekem asszem 10w-30-at, ehhez képest még a hondánál is csak bólogattak a szerelők, hogy a 10w-40 motult vittem, még ők is azt mondták, hogy a saját gépeikbe is ezt öntik ha tehetik.. -
ALI_G
veterán
válasz
yodamastah #38660 üzenetére
Az egészséges, ha külön márkájú gumit rakok fel, különböző tapadással? Csak hátsót kell cseréljek és eddig párban vettem, eszembe se jutott.
Az gec* durva lehetett, hogy abust levágják
Nyilván semmi se tart örökké, de aki hozzákezdett, elég nagy önbizalommal és/vagy tapasztalattal rendelkezett. Az olyat jól meg kellene verni, nehogy mégegyszer arra jöjjön.
-
-
yodamastah
őstag
Guma: Ha lepalyazott gumit akarsz akkor Metzeler Racetec v. Pirelli Supercorsa palyagumit nyugodtan feldobhatsz, vagott splcik nem biztos hogy jo otlet, tapadas ugyanaz, de ezeket melyebbre szoktak vagni, meg a rendor bacsik se annyira szeretik. 1 parat ilyen 25-30e aron szoktak odaadni. Dunlop/Bridgestone is ok, de ezkeet ki kell ismeri, es vizen nem olyan jok mint a fenti 2.
Fekbetet akkor csere amikor elkopott. 6000km alatt fele se kophatott el. Ha elkopott, akkor nem jo valami.
Olaj: Mol Dynamic-et hasznalok evek ota, vagy Motul. De lapvetoen a fontos hogy azt rakd bele amit a gepkonyv eloir.
Lanc: Nekem a 40ezres abust is leflexeltek mintha ott se lenne. Szerencsere a motor megmaradt, idoben eszrevettuk...
-
válasz
runner 125 #38657 üzenetére
Hidd el nekem, hogy a régi rc46-al jobban jársz mint egy vitekkel. Amennyit ezen spórolsz, raksz bele egy PC-t, ezzel agyonvered akármelyik viteket, 5-5.5 között fog enni, miközben keréken 105-106 lovad lesz... és még mindig nem kevés lóvéd marad a különbözetből.
-
runner 125
nagyúr
Aham, értem köszi.
Pl. ez egész korrektnek tűnik, de ezek a km állások nekem nagyon gyanúsak, lassan ennyi lesz az én 5 éves gépemben.
Az eddig favorit továbbra is a 2002 utáni VFR, de basszus jóval drágábbak.
mod. Tanktáska alá fóliát szoktak rakni, s úgy megy rá a tatyó. Sajna gyakorlatilag akármilyen minőségi tanktáskát veszel rá, a rezonanciától, széltől, stb lesz minimális mozgása, ami egy idő után tuti kikezdi valahol a tankot.
..vagy másik, de jóval drágább alternatíva a tankbőr + tanktáska.
-
.mf
veterán
válasz
runner 125 #38655 üzenetére
"..egyébként az sztereotípia, h "öreg" sportmotort ne vegyünk?
Akárhogy számolgatja az ember, jövőre/ az után 10 éves gépek lesznek ezek 636-ok."
Ehhez képest elég sok "régi" gépet látni az utakon, mennek azok még.
(Az enyém amúgy 599-es, a 636-os csak 2002-ben indult).Ááá most rámtört a kérdésáradat. Hétvégén elmennék egy kisebb túrára ismerősöket meglátogatni Tata közelébe, kb 85-100km, jó lenne egyben kicsit jobban megismerkedni a géppel; de előtte még annyi dolog van... Bevallom kicsit passzívan olvastam eddig a topicot, tehát pár dologra emlékszem, hogy voltak emlegetve, de nem raktározódtak el a fejemben, hogy kb mikor, s mivel elég gyakori kulcsszavak, keresés nem mindig adja ki, amit keresek, néha viszont több százat is.
Gumma
Szóval a szerelő azt mondta, hogy első gumi már határon van, saját érdekemben cseréljem, mert innentől egyre rosszabb lesz a tapadása, menettulajdonságai. 120/65 ill. 180/55 ZR17, olyasmit keresek, ami tapad is és tartós is (ki nem?), de egyikből se kell a véglet, pályához én még nagyon harmatos vagyok, de inkább tapadjon, mint tartson nagyon sokáig.Gumis
Ha jól emlékszem, páran szoktatok jó állapotú/alig használt gumit venni, van bejáratott, megbízható gumis? Mert olyat is hallok néha, hogy előfordulnak trükközések is, pl. mélyebbre vágják a mintát, hogy úgy tűnjön, megy még, pedig már alig van benne. Vagy inkább maradjak újnál, én még annyira n00b vagyok, hogy engem könnyen áthintáztatnának?Fékbetét
Hátsó fékbetétre is azt mondta, hogy már nem sok van benne. Márkákból Ferodo és talán Lucas rémlik, mint ajánlott?Olaj
Alapból cserés, meg az előző tulaj is mondta, hogy most már kb. 6k km megvan bennük. Most Repsol van benne; még megkérdezem, de vagy a Castrolra, vagy a Motulra mondta a tulaj, hogy a gépnek annyira nem tetszett.Ezen kívül még egy karbiszinkront javasolt a szerelő, szerencsére Kawa márkaszervíz nincs túl messze.
Tanktáska
Bőség zavara, Dunát lehet velük rekeszteni. Ajánlott márka, vagy mire figyeljek? Mágneses - figyeljek a karcokra (alárakok valami puha szövetet, az megoldja?), van néhány "túl szép, hogy igaz legyen" ajánlat, itt jön a "where's the catch?" kérdés.
Bagster biztos királyság, de kicsit több, mint amennyit hajlandó lennék fizetni érte, mielőtt ezt kapom válasznakBiztonság
Vastag (11-13mm) lánc + Abus u-lakat (utóbbi megvan, előbbit még hajkurászom) alap, de gondolkozom még riasztón is. Képesmotoron van egy-két jónak tűnő ajánlat, csak itt hatványozottan kérdés a megbízhatóság. Nagyon hozzáférhetően és utcán nem lesz, otthon belső udvar (eléggé szem előtt van, s belül csendes), mhelyen őrzött parkoló, de azért jobb a biztonság.Keresgélek még, de addig is nagyon örülnék a válaszoknak, mert szorít az idő.
Kösz! -
runner 125
nagyúr
válasz
Daniel Alves #38637 üzenetére
Köszi, Daywalker neked is.
.mf
Grat a vashoz, ez a forma nekem is bejövős.
..egyébként az sztereotípia, h "öreg" sportmotort ne vegyünk?
Akárhogy számolgatja az ember, jövőre/ az után 10 éves gépek lesznek ezek 636-ok.
-
Daywalker
addikt
válasz
bajnokpityu #38653 üzenetére
Nem-nem, félreértesz. Nem azt mondtam, hogy rossz vagy kényelmetlen, de a durva keresztbordákon azért érezni, hogy ez sportmotor. Az előfeszítés nincs annyira betekerve, viszont hátul puhítottam a csillapításon, mert egyedül motorozva szétverte a golyóimat
Mivel sokat megyünk ketten, ezért kénytelen vagyok keményebbre tekerni, mert nem szeretem minden menet előtt tekergetni, de nem bánom. Fekszi az utat, nem jön zavarba az erősebb fékezéstől sem (nincs himbilimbi
) és nem pattog el, sőt a nyomvájúkat is nagyon jól veszi. Jó beállítással kényeles és sportos, ez így van.
-
.mf
veterán
Ha már esőnél tartunk: ponyvát tudtok ajánlani?
Láttam korábban időszakos Lidl akciót emlegettétek, de most nincs az oldalukon. Itt-ott néztem, sokféle-fajta, néhány egész cifra megfelelően cifra árakkal; nekem valami egyszerű is elég, ami azért bírja a viszonylag gyakori használatot (eső várható --> lemegyek, betakarom), de csak annyit kell tudnia, hogy esőálló, és esetleg ezüstszínű, hogy ne főjön meg alatta a motor. Tippeket előre is kösz, szeretném minél hamarabb beszerezni, hogy ne ázzon sokat kicsikém -
Daywalker
addikt
Jah, egyébként tényleg grat. hozzá (nekem is a Kawa ZX-9R az első motorom). Királyok ezek a gépek, még van bennük anyag rendesen, rezgéscsillapítás viszont annál kevesebb, de ezt magad is észrevetted, mint látom (ha a letámasztott járó motor mellett állok, akkor érezni a betonon vagy a kövön a rezgést
) A futóművük is nagyon király, de nem BP kompatibilis sajnos, de nem is arra való...hanem arra, hogy elhagyd a BP vége táblát és megtekerd a szarvát. Na...csak okosan.
Nyugi, én is eláztam kb. a harmadik utamon, de valami kegyetlenül. Ne feledd...lánc spray
-
.mf
veterán
Kösz srácok
Már alakul az idő a hazamenetelhez
Ó, már le is szakadt. Élvezet lesz hazamotorozni (most még mhelyen vagyok, egyből ide jöttem a motorral, mert nem akartam egy nap szabit kivenni rá)
-
.mf
veterán
válasz
Daywalker #38638 üzenetére
"Egyébként a 2005-ös 636-os Ninja szerintem a legszebb a ZX6-R családban."
Nem is, a 2000-2002-es
S ha már itt tartunk: hazahoztam, túléltük
31-es úton jöttem Jászberényből, teli útépítés vagy félpályás lezárásokkal, vagy felhordott minden homok-sár-kaviccsal, sorba 30-40-es táblákkal; utána meg a bpi kátyútenger várt. Bizseregnek még a kezeim, ujjaimat furán érzem... huh... ez rendesen igénybe vett, erre még nagyon rá kell gyúrni. Így elsőre a kb 2,5-3 óra csapatás, főleg ilyen "úton", lehet kicsit sok volt. Ja meg Bp-en vagy 3-szor eltévedtem, rosszkor kanyarodtam le, ennyire nem ismerem a pesti külső részt, és ennyire nincs kitáblázva... a 2,5-3 órából 1,25 csak Bp-en bolyongás voltDe 14h-ra ígértem, hogy beérek melóba, s 13:45-kor már itt is voltam, így nem volt nagyon gáz
-
Daywalker
addikt
válasz
Daniel Alves #38637 üzenetére
Ez így van. A régebbi motorok (nem csak a Kawa, de mindegyik, lásd pl. Suzuki GSX-R) akkorák, mint egy távolsági busz, a mostaniak meg mintha a mosásban összementek volna. Ez főleg a kisebb köbcentisekre, például a 600-as kategóriában hatványozottan igaz.
Egyébként a 2005-ös 636-os Ninja szerintem a legszebb a ZX6-R családban.
runner125: A ZX9-R motoromra felültettem KrenAteszt (aki ismeri innen a fórumról, az tudja, hogy jól megtermett ember, 2 méter és 100kg felett van) és nem nézett ki rajta úgy, mintha egy Simsonon ülne. Ellenben a mostani gépeken a vékony gyerekek is úgy szoronganak, hogy rossz nézni. Ha nagy motort keresel, akkor 2001-2002-ig nézegess.
-
Daniel Alves
őstag
válasz
runner 125 #38619 üzenetére
Jól látod! Az újabb kawasakik inkább sport irányba mennek\mentek míg a régebbi modellek jobban képviselik a túrásabb jellemvonásokat!
-
ALI_G
veterán
válasz
Ferdzsoo #38634 üzenetére
geci szopás.
más: spsfutam.hu
Az ország első speed- és túramotorprogramja a gyermekekért és a balesetek megelőzéséért! -
válasz
runner 125 #38571 üzenetére
Asszem ja. "Minden szar, ez a király, magömlés, V6, férfias, szőrös mellkas" stb
-
Ferdzsoo
addikt
Munkatársam most mondta múlthét vasárnap pécs belvárosából este (koncerten voltak, nem éjjel!) 4db nagymotort loptak el trailerrel.
Az egyik a rokona fiáé volt. Yami R6.
Egyszerűen bejöttek és addig pakolták a trailert míg tele nem lett motorral.
Felhívták a rendőrséget, kijöttek és mosolyogva mondták, hogy ha sikerült megtalálniuk (a tulajnak) akkor hívja a 106-ot.
Ennyit tudnak foglalkozni vele, még azt is mondta a rendőr hogy ez az EKF-el jár.
Azthiszem nézek egy brutál ABUS láncot. -
ALI_G
veterán
Shit, tegnap lemostam a motort és a jobb oldali dekni megkarcolódott. Valószínűleg mikor földet értem kavics vagy valami több helyen is felkarmolta
Polírozható az ilyen? -
Djuree
félisten
válasz
runner 125 #38621 üzenetére
nemtom pontosan, unokatesómékkel voltunk, ők szombathelyiek, sokszor mennek át ausztriába. istenítik nagyon, de ugyanazok vannak mint itt, nem nagy szám...az utak meg a városok-faluk viszont nagyon tetszenek
-
Integra
titán
válasz
runner 125 #38621 üzenetére
azért a louis-t se kell félteni, rá rakja a saját sápját keményen sokszor..
ha márkás cuccot veszel, érdemes közvetlenül a gyártó akcióit nézni neten.. -
Djuree
félisten
válasz
runner 125 #38618 üzenetére
na persze. nemrég voltunk kint, minden aranyárban volt
egy láncspray 1,5x annyi volt mint itthon, de a ruhák is drágábbak voltak...ott több a fizu-->drágábbak a cuccok. azt mondták akkor éri meg kimenni ha akciók vannak, akkor viszont nagyon megéri, csak tudni kell mikor van ilyen....
-
runner 125
nagyúr
Srácok, nézegetem mostanság a 600-as sportokat is, a 2002 körüli 636-ok bejövősek formára. Néztem a többit is, s az tűnt fel - lehet rosszul - , h a 2005 körüli 636-ok kisebbek. Erről nincs valakinek konkrét infója? Elég termetes vagyok, ebből kifolyólag keresem az ideális sport / sport-túra gépet.
-
runner 125
nagyúr
Jah, vannak akciók akkor is, de szezonkezdéskor is. Ha teheted nézz ki Ausztriába, jóval olcsóbb minden, mint itthon.
-
hcstuning
tag
Hali!
Kérdésem az lenne a tapasztaltabbaktól, hogy télen a motoros ruházat (sisaktól kezdve..) olcsóbb-e a boltokban? Most is vannak akciók, de ha télen nagyobb a kedvezmény...
Amúgy kezdem a jogsit nemsoká. SOS jogsit néztem, írtak páran róla itt is, hogy jó, és korrektnek is tűnik.
-
.mf
veterán
válasz
yodamastah #38611 üzenetére
Kösz a tippet, ezt a könyvet még nem láttam. Gyorsan belenézve hasznosnak tűnik.
Ami nem jut Ali eszébe, az a Superbike School UK sorozat, ami ugyanennek a Keith Code-nak a pályamotoros oktatásra alapított iskolájának tananyagából szemezget. Viszont itt sok olyan dolog van, amire a sorozatban nem térnek ki.
-
ALI_G
veterán
Dodorék simson-t tuningolnak: [link]
-
ALI_G
veterán
125-ös robogója van vkinek? Éves szinten mibe kerül fentartani?
yodamastah: hogy ezekre kellene figyelni, azzal tisztában vagyok
de hogy mikor hogy mit, azt már kevésbé. Azért a linkelt első videó ahogy említi a motorosok nagy része rosszul ül. Ez ugye elég lényeges.Szar üléspozícióban én 5 perc alatt elfáradok, jóban 3x ennyit kibírok és még lenne hová fejlődni.
Ez a könyv gondolom nincs magyarul
nekem már a handle-bar is új volt.
-
yodamastah
őstag
Ezek a videok kb semmire nem jok igy onmagukban. Amit meg kell erteni az a motor mukodes kozbeni dinaimkaja. Hogyan/mikor fekezzunk, hogy gyorsitsink ki. |Hogyan dontsuk be akanyarba es allitsuk fel a motort.... Hogyan terhelodik es tapad az elso es hatso gumi a kanyar egyes szakaszain, hogyan befolyasolja a tapadast es a suly elosztast a gazkezeles es az elso/hatso fek. Hogyvan valtozik dinamikusan a palya egyes szakszain a vazgeometria es hogy dolozik a futomu kanyar egyes szakaszain. Hogy mukodnek a modern sport/palyagumik, hogyan lehet oket minel jobban 100% kozeleben terhelni a kanyar teljes hosszaban. Hogyan menjunk keresztul egy kanyaron a referencia pontokon. Hova nezzunk fektavon/bekormanyzaskor/kigyorsitaskor. Hogy uljunk a motoron. Milyen hibakat kovethetunk el (tulelesi reakciok) amivel csokenthetjuk a tapadast. Hogyan valasszuk ki a referencia pontokat. Hogyan valaszunk iveket. Milyen idealis ivek vannak (mert sokszor nem csak egy van). Mit tegyunk es mit ne tegyunk ha csuszik az elso/hatso gumi vagy mindketto. Es meg EZER dolog...
Ehhez csupan 1 konyvet eleg elolvasni: Keith Code:twist of the wrist 2.
Ez a legelso feladat, minden szajtepes folosleges amig ez nincs elolvasva es megertve(!)
Aztan motorozni kell, es ujra elolvasni. Aztan motorozni picsa sokat, es ujra elolvasni -
TayRol
nagyúr
válasz
yodamastah #38603 üzenetére
nem pont Kecso. akar Ering vagy Kakucs. lemennenk forumtali cimszo alatt es innank a szavaid. na?
-
-
TayRol
nagyúr
válasz
yodamastah #38597 üzenetére
minket kis palyan okithatnal.
Aktív témák
Hirdetés
- Épített KomPhone R5 4500 16GB RAM 240GB SSD RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPad 8 32GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- ÚJ Lenovo V17 G4 - 17.3" FullHD IPS - i5-13420H - 16GB - 512GB - Win11 - 3 év garancia - MAGYAR
- Apple iPhone 14 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 9 5900X 32/64GB RAM RTX 4070 Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest