Ujat? Irigylem
Ja, folytatva az almodozast, BMW-bol ez kellene
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [wapee:] Eltávozott a kis angyalom
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [TheLázs:] ADHS
- [Re:] [bitpork:] 2024 Phautós tali zaba táblázat
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
TayRol
veterán
Boci_83
őstag
Hááát. Ha már BMW akkor inkább ez!
**********
ALI_G
veterán
2006-os, 6000 km szalonból. sérülésmentes, 3 misi.
(#15654) Topiccsendőr válasza TayRol (#15651) üzenetére
- Privát
- 2008-10-16 12:17:05
Topiccsendőr
addikt
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Tanacsot kerek:
ujabb, de alacsonyabb kategoriaju vagy regebbi, elitebb motorokat nezegessek?
Azaz egy 2-3 eves Hyosung 650-est, egy 4-5 eves SV650-et, vagy 7-8 eves japan sornegyeseket? Melyikkel lehet a legkevesbe szivni?
(Hyo GT650S/R, Kawa ZZR600, Suzuki GSX-F, Bandit...)
while (!sleep) sheep++;
TayRol
veterán
Akkor az olyan allapot/km aranyu, mint ez. Nem rossz ar erte.
Boci es Persu: gyonyoruek ezek a gepek, de a gyorsasagikert nem vagyok oda
mod: linket lehagytam
[ Szerkesztve ]
Nippon
őstag
Valaki vigyemán el az 52-es fekete spool bőrnacimat, be sincs törve tökúj na...
ALI_G
veterán
csere 54-es caferacer?
ALI_G
veterán
volt itt hyo tulaj, de egy 4-5 éves SV-vel nem nagyon lehet szívni. 7-8 éves japók is rendben vannak.
Nippon
őstag
Van egy 54-es versenyruhám, köszi! Azért adom el, mert szükségtelen, így a csere most nem megoldás. De olcsón viheted, és nem látszik/érződik rajta, hogy használt.
Hm, protektoros? Mennyit szeretnel erte kapni (vegso arat irj, ne alkudhatot)? Nem biztos, hogy pont ekkora a meretem, de lehet...
while (!sleep) sheep++;
[Triumph TT 600 -- elso nagymotornak talan kisse eros, bar eleg joindulatu.]
while (!sleep) sheep++;
ALI_G
veterán
zipzározható felsővel? Mennyire? Mennyiért adnád és mutass egy képet
TayRol
veterán
Hirtelen nem emlekszem, de mekkora keret lenne ra?
Nippon
őstag
Körbe zipizhező.
kép:
25K-ra írtam ki legutóbb, de ha tetszik, nézd meg élőben és mondj rá valamit...
Hat, nem szeretnek hitelt felvenni ra, ezert inkabb 800k alatt maradnek. Gondolkoztam az 1-1.2-es kategoriaban, de elso nagymotornak szerintem felesleges.
while (!sleep) sheep++;
Vegigneztem a topicot, de konkret erveket nem nagyon talaltam ellene (mellette sem). Leirnad esetleg?
while (!sleep) sheep++;
Gaboman
nagyúr
Hyosung GT 650-et nem ajánlom,legalábbis az ismerősömnek sok gond van vele elektronikussan.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Mi a gond vele? Mikori szeria (2005 vagy azutani, azaz szurke vagy fekete vazas)? Ami nekem szoba jon, az 2006 legvegi szeria.
while (!sleep) sheep++;
Gaboman
nagyúr
Sokszor nem indul el,villog össze,vissza rajta minden.
2005-ös széria.
Most is áll már 1hete,mert valami elszállt benne.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Ja, a 2005-osokkel minden baj van (fek, hengerfej). Jo lenne tudni az ujabbakrol is. Azokrol nem tudok semmi tipushibat.
while (!sleep) sheep++;
TayRol
veterán
Gaboman
nagyúr
Az SV-k visszont jók az is van itt egy srácnak 2éves,semmi gond nincs neki vele.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Esetleg meg a Suzu GSX-F-rol irjatok valamit, az meg egy komoly eselyes.
Suzuki GSX-F, 2005
Egy kisse serult 2004-es Fazer. Meg lehet csinalni az ilyeneket?
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
Mindenkepp fejidomosat. Az SV-ert nem vagyok oda, a kulseje miatt.
while (!sleep) sheep++;
TayRol
veterán
ALI_G
veterán
hol nézhetem meg élőben? privire ugorjunk át.
ALI_G
veterán
szerintetek megéri lecserélni az ilyenem:
[link]
2 éves, már írtam és azért akarom lecserélni, mert zavar, hogy nagy a nadrágja. 54-es.
Használtan lehet rajtam marad mint nippon kollégán.
Szóval ez lenne:
52k-ért kapnám, új.
(#15680) Topiccsendőr válasza emvy (#15675) üzenetére
- Privát
- 2008-10-16 16:11:23
Topiccsendőr
addikt
Az a Fazer nagyon meleg Szerintem egy vázat lehet hozzá kapni 300 000 környékén+papírmunka. Csináltatni biztos nem csináltatnám. Felhívnám a Yamahát, hogy mennyiért hoznak új vázat.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
TayRol
veterán
Szerintem megeri, mert a masik az uj. De komolyan, minosegben szerintem ugyan olyanok kb.
[lAyCsI]
addikt
jabocs, igaz...
amúgy eccer voltam Kunmadáron, volt ott egy lökött francia csóka egy frankó sugárhajtóművel... és hajszőkítővel ment a cuccos... banyek az aztán szedte a lábát
meg is van!
-= No way back from Here =-
[lAyCsI]
addikt
karbis Fazer rulzz
-= No way back from Here =-
[lAyCsI]
addikt
GSX-F szvsz az egyik legocsmányabb masina a földön... de kinek a pap...
Sérült fazer felejtős... keress régebbi karbisokat
-= No way back from Here =-
[lAyCsI]
addikt
amúgy első motor lenne?
mert akkor inkább valami 60-70 lovassal indíts, pl kisBandi
-= No way back from Here =-
Ja, elso nagymotor.
Kis banditbol nem nagyon talaltam egyelore olyat, ami jol nezne ki (kor, allapot). Pedig szimpatikus jargany.
Epp ezert jott szoba a Hyo, es varom, h lebeszeljetek rola
Az alom a TDM, egyebkent.
while (!sleep) sheep++;
TayRol
veterán
A TDM-bol csak a 900-as. A DL kiraly.
while (!sleep) sheep++;
TayRol
veterán
Jobban is nez ki, de sajna nem is 800-ba kerul
[lAyCsI]
addikt
akko írj fel részemről is egy minusz Hyo szavazatot
Tildy meg úgysem jár erre hogy rábeszéljen
amúgy meg menj el eccer Zakynthos szigetére,
ott minden valamire való embernek Akra renceres TDM-je van,
röhögtem is eleget
-= No way back from Here =-
TayRol
veterán
Biztos van ott egy TDM gyar...
Boci_83
őstag
Egy ismerőröm hozott be a nyáron egy 600 as Banditot. Valami pár ezer km van benne, (4-6 ezer körül ) tényleg patika, szinte mint amit a szalonból toltak ki. Nem foglakozott a forgalomba helyezésével, mert nincs rá ideje, vállalkozó amúgy fordult egy párszor olaszba, főleg kross gépekkel foglakozik. Nem ment el, mert gondolom nem akarnak a papírmunkával foglalkozni. Na ha azt a motort valaki megveszi, azzal nem lesz gondja. 05-06 évjárat körüli. 1Misiért odaadná azt mondta. Nem tudom mik a reális árak, de az szalon állapotban van. Bár ez gondolom már nagyon kiesik a kereten kívül.
[ Szerkesztve ]
**********
Dirtyz
őstag
Valaki erre valamit..?
Védd a fákat, egyél hódot!
TayRol
veterán
Hali!
En sajna nem ertek hozza, de mindjart jonnek a szaki, es megmondjak...
jasszer
senior tag
Én egy felet azért adnék a Hyo-nak, GT250-esen ültem múlt hétvégén, nem annyira rossz masina. A futóműve pölö tetszett, a blokkja is elduruzsol, csak olyan, mint a kínai karácsonyfadíszek: messziről tetszetős, közelről elnagyolt bóvli. Működik, de kérdés hogy kibírja-e a következő (meg az azutáni) karácsonyt. Szerintem akik 1-2 éve ugrottak bele új Hyo-ba nem jártak rosszul, akkor jó áron szórták őket, használtan tuti hogy bőven a "nagy" japánok alatti árban vennék belőle, ha vennék. De nem fogok.
Apokalipszis? Ezeknek?!
ALI_G
veterán
motorrevüben volt két hyo teszt, valahova be is másoltam az egyiket integrának talán. Sajnos a másik cikk nincs meg ahol széthúzták tartós teszt után a blokkot és megnézték rendesen mi lett vele jó pár ezer km után.
Tildynek nem volt hyo-ja, csak a barátjának, akivel szakított, azért nem látjuk. Ja és ő is akart venni valami masíínát, 250 gtr talán, de végül nem lett belőle semmi, kellett másra a lóvé neki, de még mindig tervben van valami két kerekű sárkány vétele.
ALI_G
veterán
na meg is van, zsoltee-nak írtam privibe régebben. remélem a motorrevü megbocsájta, hogy nyilvánosságra hozom cikküket:
Egy erdélyi és egy szlovákiai túra után már csak annyi kilóméter volt hátra a Hyosunk Aquila 250-es teszttávjából, hogy visszajusson lábon Lengyelországba. Pozsgai Szilvia nagyon megkedvelte a kis cruisert ezen a három úton, annak ellenére, hogy jó néhányszor elázott rajta. Ekkor jött rá, hogy a gyújtás nagyjából kér órán át bírja az esőt, utána elkezd durrohni a motor. Hogy a gyertyapipánál vagy a kábelnél volt-e a beázó rész, azt majd a szétszedésénél próbáljuk kideríteni. A lengyel vezérképviseletnél fogják szétszedni, terveink szeint már a következő számunkban beszámolhatunk a végeredményről.
Az úja csatasorba állított Hyosunk GV 650 egyből nagy úttal kezdett. Bayer Petra és barátnője, Varga Viktória hatalmsa nyugat-európai útra indultak a dél-koreai cruiserrel. A két hölgy két hét alatt közel 5600 km-t tett meg Ausztrián, Németországon, Svájcon, Franciaországon, Spanyolországon, Olaszországon keresztül. A hol esős, hol pedig forró, napos időben a Hyosung remekül teljesítette a távot két fővel és két főre való poggyásszal. Kedves Olvasók, kérdjük, vegyék figyelembe a poggyászok említésénél, hogy két hölgy (!) kétheti holmiját szállította a mindössze 650 ccm-es gép. Műszaki probléma nem merült fel az út során, mindössze egyszer, rövid időre fordult elő, hogy a sebességkijelző makrancoskodott, és folyamatosan 36 km/órát mutatott, a tényleges sebességtől függetlenül. Ezután a Hyosung 250-es testvérét kíséri el Horváth Zoltánnal és barátnőjével Lengyelországba. Órájában jelenleg 14600 km van.
ALI_G
veterán
minőségben? ugyanabban a gyárban készül csak a festés más, meg ez újabb gyártmány.
Csak a nagy kérdés, hogy ki veszi meg árában a saját ruhám?
dabadab
titán
Gondolom ezzel se szokott karavanban menni
DRM is theft