Hirdetés
Aktív témák
-
feca81
aktív tag
válasz Topiccsendőr #15900 üzenetére
en ugy tudtam,h az YZF-ek meg nem. sry.
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
Nightmare
aktív tag
Pont az a vinnyogó akármicsoda hang nem tetszik...
Amúgy a zsernyákok jól nyomják, lehetne mit tanulni tőlük...
Orbb...sokféle motorhang van. A CBR-é amolyan fütyülő, a gixxernek olyan semmilyen, a VFR-nek nyávogós. Nekem ez a fütyülős jön be, pláne mikor húzok neki egy kövéret, és csak úgy süvít
Én egy szóval nem mondtam, hogy a sor4 rossz...csupán a VFR-é nem jön be.[ Szerkesztve ]
-Honnan veheted észre, hogy dragonfx akar leelőzni? -??? -Ha a seggedben lévő vadul szélvédőmosózik. :D By dokar
-
veterán
válasz Topiccsendőr #15900 üzenetére
Az évek, és a rutin nem hazudik
mod:
(#15902) Nightmare
A 400asom is "fütyült". Azt szerettem benne nagyon. YouTube-n van videóm, ha gondolod keress rá, vagy belinkelem. Nekem olyan hang köll[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Orbb
aktív tag
Engem a 400-asod "fütyülése" nagyon is érdekelne
És jah a linkelés sokat segítene...
Nightmare:
Amugy ha haza értem linkelek én is 1 vidit, azért számomra nem fütyülős, hanem morajlik 1 normális dobbal
A fütyülés pedig a fogaskerekek miatt van...
A hang alatt gondolom a dob által keltett duruzsulásra gondolunk
Akkor neked LIBA SOR kell
Az visít[ Szerkesztve ]
The Practise make perfect...
-
Nightmare
aktív tag
Én sem úgy gondoltam, hogy csak a villanymotor hangját halljam A kettő együtt kell, egy szép dobbal + fütty...akkor az CBR
Várom a videót mind a kettőtöktől...
-Honnan veheted észre, hogy dragonfx akar leelőzni? -??? -Ha a seggedben lévő vadul szélvédőmosózik. :D By dokar
-
Nightmare
aktív tag
-Honnan veheted észre, hogy dragonfx akar leelőzni? -??? -Ha a seggedben lévő vadul szélvédőmosózik. :D By dokar
-
nagyúr
válasz feca81 #15897 üzenetére
A Fazer abszolute jatszik. Nem vagyok markabuzi, egyebkent.
Csak a turaendurosabb/sportosabb vonal kozott kellene donteni.
Ami benne maradt a kalapban:
sportosabb: CBR-600F, FZ6-S
endurosabb: TDM, V-Strom 650Meg talan a Kawa ER6-f.
Ezek persze mind 1 M korul vannak, ez meg kerdeses a dologban.
while (!sleep) sheep++;
-
Orbb
aktív tag
válasz Nightmare #15907 üzenetére
http://www.youtube.com/watch?v=RGWGw9G_8Q0
http://www.youtube.com/watch?v=Jrpl7MHsd7Q&feature=related
Az első a régebbi nc24, a 2.ik pedig a 800-as
Engem szószerint ketté sokkol a hangjuk, az egyenletlen alapjárat, a mélyről jövő dübögés...
Sajátomról sajnos még nincs, de ami késik nem múlik
The Practise make perfect...
-
bajnokpityu
félisten
-
Topiccsendőr
addikt
válasz DNS_65 #15924 üzenetére
Fogalmazzunk úgy, hogy elég sokan, szélsőségesen a H betűt preferálják, és nem a Huskyra gondolok. Ez könnyen észrevehető . Ez érdekes dolog, mert Magyarországon a legtöbbet Suzukiból és Yamahából adnak el. Honda az utolsók között kullog. De a kemény mag az itt van a fórumon
ne vedd úgy magadra. Te válasz a jóval nagyobb és színesebb kínálat között.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
veterán
-
Orbb
aktív tag
2001-után már mind láncos...
műtét nincs vér nélkül, az SV-is láncos, báttyámnak nem rég ment szét...(vezérműlánc)
fostalicska VTEC-blokk...
Gondolom annyira megbízhatattlan, mint a 200.000-300.000E Km-ereket futó összes vtec blokkalt szerelt auto...
Az megint más, h a hirtelen fellépő "váltás"miatt kanyarban hirtelen gázra nagyot léphet...
de állítólag ezt már kiküszöböltékThe Practise make perfect...
-
veterán
De egy v4-es 10-12ezret pörgő motorblokkot ne hasonlíts össze egy sor 4-es 8ezret forgó autóblokkal. Szerintem. VFRnek pont az volt a lényege, hogy nehéz volt, ellenben megölhetetlen, ha karban tartottad. Ennek (sok közül) az egyik alappillére volt a V4-es elrendezés, mellé meg a kerekes vezérlés, stb. Ebből az utolsót kilőtték egy szenzációhajhász PR-os baromsággal. 7ezernél vált a rendszer, így vagy 8-9ezren pörgeted, vagy 5-6ezren. :S
(#15935) feca81:
Régi szép időkどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
bajnokpityu
félisten
2005ig 6200n váltott,ahol a 2 és 4 szelepes teljesitménygörbe metszette egymást.
utána 6800nál váltott,ahol a nyomatékgörbék metszik egymást,igy finomabb lett a váltás.tesztek alátámasztják.én meg csak régit próbáltam,az rántott,én főleg itt használom a CBRt is meg azt a VFRt is,engem kegyetlenül zavart.eladó topping dac
-
Orbb
aktív tag
Igazából itt a minőségre akartam célozni,h HONDA-HONDA
Az biztos, h szét hajthatattlan
Sokan mondják, csak pl az én 93-as NC30-nál is figyelni kell nagyon az olajat,(minden Hondánál)-meg, hogy elérje az üzemi hőfokot!
és igy állítólag nem lehet baj!
Nekem a VTEC-váltás nagyon tetszik, igaz csak autoban éreztem, motoron még sajnos nem, de marha kiváncsi lennék!
Az ujjaknál meg már egyáltalán nem lehet észrevenni!
Főleg, h az egyetlen moci amibe beletették a japókThe Practise make perfect...
-
Orbb
aktív tag
válasz Topiccsendőr #15939 üzenetére
itt én konkrétan a Vtec-vezérlésre gondoltam...
The Practise make perfect...
-
veterán
Banditban asszem más a neve. Nem vtec. Eztet a Honda levédte, (meg a vti-t is úgy tudom) miután F1ből kitiltották a turbót, és H-ék eztet rakták az F1es gépeikbe. Onnan csorgott le autókba, aztán a vfr-be.
pityuval egyetértek, engem nagyon zavarna a dolog 5-9ezer között szoktam közlekedni, össze vissza menne alattam a blokk biztos beborítanám az árokba. Nem is. Eladnám, és vennék egy régit
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Orbb
aktív tag
-
bajnokpityu
félisten
azért mert honda széthajthatatlan?
marhaság.nem csodaanyagból van,sőt minőségellenőrzésük sem jobb semmivel.mármint ami nem belpiacos volt.belpiacosok hihetetlen amit kibirtak.úgy érkeztek ide,hogy húztűk a belüket,itt meg még 30-40ezret még letekertek velük.
konstrukcióikat meg lekoppinthatták kawáék,suzukiék,ha jónak találták.mondom ezt ex és jelenleg is honda tulajként.ma már semmi különbség.10+os gépeknél volt igen jelentős előnyük,de még azok sem voltak tökéletesek...
minden motornál kell figyelni az üzemi tartományra,pont annyira mint Hrondánál.
Hrondának is vannak mumusai.pl az ős VFek hirhedt tré gépek voltak.olyajfuratokat fúrtak amcsik,különben nem kapott a főtengőcsapágy.pl.
de amit a mai gixerek kibirnak,az brutális.sokkal jobban ki lehet hajtani a mai gépeket,talán ezért sem volt annyi gond a régiekkel,mint ujakkal.de 1000RRekből is jópár gyári hibásról hallani fórumokon.
[ Szerkesztve ]
eladó topping dac
-
Orbb
aktív tag
válasz bajnokpityu #15944 üzenetére
Én csak a körülöttem lévő emberek véleményét gyúrtam össze, majd irtam ide...
Lehet ez autó vagy motor!
Rosszat idáig, MOTORIKUSAN senki nem mondott!
Meg az apró jelek amit a motor mutat, nekem a 15-éves Hondámon olaj fojás NINCS!
Vadonatúj motortulajok áltak körülötte és pupilláztak mind hal a szatyorba, h nekik itt meg itt cseppent már el olaj, nekem meg semmi...
Nekem bizonyított
A régi Vifferekről nem sokat tudok sajnos
Az ujjakról meg ugyszint semmi!The Practise make perfect...
-
bajnokpityu
félisten
előző motorom 92es CBR volt.szintén hibátlan motorikusan.de szállt el feszszabi,és megállt a jószág,38ezernél másodjára volt vezérműzve.
ha az F4et nézem,nem éppen szélsőséges.egyéb márkák sportosabbak voltak,erősebbek,jobb fékjük,pályára jobb futóművük,és alacsonyabb fogyijuk.és megbizhatóságban simán tudja ezt egy fiatalabb gixer is(K4utáni gixereket mindenki imádja)
a honda ma inkább abban jobb,hogy kiegyensúlyozottabb,finomabban kezelhető.és végletesen éles pályagépeket nem gyárt.meg szervizelni nagyon rossz ezeket,kispórolták én F4emből is az anyagot.légszűrő-olajozás pl rémálom egyedül.az meg,h haverjaid fiatal gépeiből folyik az olaj,nem a megmunkáláson múlik szerintem,hanem a trehány szerelőkön.
eladó topping dac
-
feca81
aktív tag
válasz Boci_83 #15946 üzenetére
egy haverom dolgozott egy gyarban.ezt gyartottak.majd egy ido utan a megrendelo felbontottaa szerzodest,es megmaradt meg par db raktaron. kb 10 db.elhoztuk most van haveromnak 2 nekem 2 meg egy masiknak 1.a tobbit meg ki tudja merre van. egy aprocska gond van csak vele,a kereket mar nem szerltek fel. amugy vadi uj volt.ill az elso emelo meg most is foliazott)
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen