Kicsit szitakötős lett. Pinkben nincs?
Apokalipszis? Ezeknek?!
Kicsit szitakötős lett. Pinkben nincs?
Apokalipszis? Ezeknek?!
Enis neztem, s orulok, hogy nem vartam a vasarlassal.
Elorol GSR, oldalrol maradt, hatulrol meg nemtommi. Nekem a kereklampas motorok maradnak az `igazi` nakedek, ennek pl. meg a tukre is muanyag. Mondjuk a muszerfala az bejon, de a tobbi nem.
(#16253) bajnokpityu válasza [lAyCsI] (#16250) üzenetére
váza bandi,segge oldalról SV,hátulról GSXF,műszerfala GSXR,lámpája FZ6.ehh,kár volt
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
(#16254) TayRol válasza bajnokpityu (#16253) üzenetére
szo szerint...
Vigyázz, nehogy eless egyszer is, mert az utolsó deci véred is ki fogom szívni
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Nem lett szép....
(#16257) ALI_G válasza bajnokpityu (#16253) üzenetére
én hornetet is látok benne.
az eleje FZ6 szvsz
-= No way back from Here =-
már elkéstél
-= No way back from Here =-
(#16260) [lAyCsI] válasza bajnokpityu (#16253) üzenetére
ezazz!
eccerűen nem jöttem rá hátulról mi, de téleg GSXF-es
-= No way back from Here =-
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
(#16263) ALI_G válasza Topiccsendőr (#16261) üzenetére
vadállat.
Honnan van a ribanc? úgy nézem photoshop
(#16264) ALI_G válasza Topiccsendőr (#16261) üzenetére
apropó, ruha nélkül maradtam elvitték a régit, ha valaki megy majd hétvégén a bőrzére, akkor a Bátszi motor standján megpillanthatja
(#16265) Topiccsendőr válasza ALI_G (#16263) üzenetére
Ez igazi. 09-es. Így türhetően néz ki.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
hát ezért tényleg kár volt. a Bandit volt az utolsó 600-as csupasz gép, aminek klasszikus motor formája volt. Erre lett belőle az a keverék. Elveszett az egyénisége.
más: betoltam a mocit a szervizbe, gyertya cserét nem kértem (még a gyári van benne). Mondom, hogy akkor majd szóljanak, ha kész a vázcsere, meg minden. Erre mondja a srác, hogy hát a vázat vissza kérte az importőr, mert sokat állt itt. Há, mondom vaze, 2 hónapja azt mondtad, ráér, nem érdekes. Erre most meg, hogy vissza kellett adni. Pff. Mindegy, talán raktáron van, és a héten leküldik, akkor a jövő héten vmikor elkészül. Úgyis rossz időt mondtak a hétre...
Attól félek egyre erősebben, hogy gáz lesz vele, nem lesz olyan, mint előtte volt.
(#16267) Topiccsendőr válasza zsoltee10 (#16266) üzenetére
Gyertyát érdemes lett volna cseréltetni. Nekem 7000 után eltűnőben volt a középelektróda, igaz én pörgetem, de olyan gondok jelentkeztek, mintha szinkronhibája lett volna, közben gyertya. Nagyon sokat dob a teljesítményen egy új gyertya. A tiédben meg nagyon sok van. Én 13 000 nél cseréltem és visszajött 20 ló
Nem menekülsz a csendőrség elől.
eyg barátom árulja a vfr-jét. Olaszból hozta, minden számlája megvolt, előtte két középkorú tulaja volt. Átfényezték sztem, de szép állapotban van. a Fesszabályzó rakoncátlankodik szokás szerint, de az ki lesz cserélve.
A srácnál 6l körül evett. Injektoros, stb.
itt a hirdetés, csak gondoltam megmutatom, mert ez a darab megbízható, nincs tekergetve az órája, és idén már bizonyított. A srác nem bírja fenntartani.....pedig erre a mocira vágyott időtlen idők óta, hallgattuk eleget....
(#16269) zsoltee10 válasza Topiccsendőr (#16267) üzenetére
Ebben Iridiumos NGK gyertyák vannak gyárilag, 50000km az élettartama. Ha bármit észre vettem volna a viselkedésén, kicserélném, de már 30000nél cserélni akarták, holott a pesti szervizekben azt mondták az ismerősöknek, hogy ez a gyertya elmegy 40-50ekm-t.....
Ráadásul én kímélem a vasat, nincs pörgetve.
De igazad van, kicserélném, ha indokolt lenne, ezen nem spórolok. Csak nem akartam Pécsen cseréltetni, mert Tüzi hozott nekem is, és 5k volt a két db. Pécsen meg a szalonban 6k 1, azaz egy darab..... Most már olajat is kénytelen voltam ott venni, és 3k a szutyok castrol, holott nekem itthon van a Motul 1800Ft/L áron...
más: jut eszembe. mindig helyért, és nyomatékért könyörögsz. miért nem veszel nagyobb vasat? R1, vagy Hayabusa? Azon van hely, és 155Nm nyomaték is.
[ Szerkesztve ]
(#16270) bajnokpityu válasza zsoltee10 (#16266) üzenetére
egyetértek.most a legszebb az a hornet.a második meg a másik hornet
és a vázcserét,papirokat hogy inzétik?papirozást ki állja?
én is félnék.teljesen szét kell szedni az egészet,meg összerakni.
miért nem cserélték az egész motort??
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
(#16271) Topiccsendőr válasza zsoltee10 (#16269) üzenetére
ok aszittem szimpla van benne, nem irridium.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#16272) Topiccsendőr válasza zsoltee10 (#16269) üzenetére
Hayabusa az semmiképp, R1 az jöhet, de most még nem állok úgy, hogy cseréljek. Talán jövő télen beszerzek egyet.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Azért IX is cserés egy idő után. 10k helyett olyan 35k-nál. Bár nem értem itthon miért kerülnek horror pénzbe ezek a gyertyák.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
(#16275) zsoltee10 válasza bajnokpityu (#16270) üzenetére
a vázcserét a pécsi szerviz intézte, így egyszerűbb, mintha pestre rohangálok a központi szervizbe. bepecsételik a szervizkönyvbe, mint főalkatrész csere.
nem cserélik az egész motort, miért tennék? 1,5 éves, még ha 3 naposan repedt volna el...
Még örülhetek, hogy cserélik. Hosszú kálvária volt ez a vázcsere, sokat veszekedtünk az itthoni kawásokkal.
Így jár az ember, ha egy márkának nincs képviselete, csak egy tetves banda, egy cég, ahol szarnak bele az egészbe, és hülyének nézik az embert. Végül hajlandóak voltak elismerni a hibát, és eleinte a raktáron maradt vázakat építették be a károsultaknak, manapság már a 2007-es javított vázat. Az összes 2006-os szériát érinti a probléma, csak eddig nem sokan vették észre, és talán 10-15 vázcsere történt. így a hibát egyedinek titulálták hivatalosan, és sosem lesz vissza hívás. Az egy érdekes kérdés, hogy mi lesz ezekkel a motorokkal a gari lejárta után.... Nekem is 30000km körül törött el láthatóan, addig csak a festék pattant le.
Most azon morfondírozom, hogy ha nem lesz a gép olyan, mint volt, akkor szépen megkérem őket, hogy méltányosan számolják be, és adjanak egy 2009-es modellt. Nagyon király lett a 09-es ER6, ilyennek kellett volna lennie elsőre....
Persu: Hayabusa miért nem, nem elég fordulékony? Sima gyertya eddigre sztem már régesrég meghalt volna.
Tüzi: Most kérdeztem egy ismerőst, 42000nél cserélték a gyertyát. Én kíméltem a vasat, következőre én is kicserélem. Ha esetleg mégis rakoncátlankodna, akkor kicserélem soron kívül.
[ Szerkesztve ]
(#16276) Topiccsendőr válasza zsoltee10 (#16275) üzenetére
pff. igazi magyar pénztelenség sztori
Haya meg egy big bike. Nem szeretem a külsejét sem.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Hayának elég nagy az utánfutása, ezért nem nagyon lehet vele kanyarodni. Ezt feláldozták a gyorsaság-stabilitás oltárán. E' van, nem véletlen fejlesztette ki a honda a HESD-t... Kis utánfutás mellett is megmaradt a gyors tempónál sziklaszilárd kormány.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
(#16278) Topiccsendőr válasza zsoltee10 (#16275) üzenetére
Külföldön nem volt visszahívás?
Vagy csak itthon nem ?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#16279) zsoltee10 válasza Topiccsendőr (#16278) üzenetére
értelek benneteket.
nekem tetszik amúgy a busa, csak hát azért 200 ló....hmmm durva lehet. meg fenntartani is. na meg megvenni.
külföldön sincs visszahívás tudtommal. aki észreveszi, annak cserélik. azt mondták, hogy annak is cserélik, akinek gari után reped, de hivatalos papír nincs a problémáról, sem erről akijelentésről. a kawa gyár is sumákol szerintem. és érdekes amúgy, hogy váltig állították, hogy egyedi hiba, nem érint sok motort. kiadtak egy vázszám intervallumot, meg rákenték a szintén hibás gyári bukógombára, aztán szép sutyiban 2007-ben módosított vázat kapott a típus... érdekes sztori, na....
(#16280) Topiccsendőr válasza zsoltee10 (#16279) üzenetére
hátja, a gari időn túli méltányossági garancia ilyenkor azért alap. Nem tudom hogy itt a pénztelenségben van-e ilyen, de nyilván nem annyira cserélik ki, mint külföldön.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#16281) zsoltee10 válasza Topiccsendőr (#16280) üzenetére
szerintem nyugisabb embereknek kiszúrják a szemét egy hegesztéssel, és kész. ezektől kitelik...
(#16282) bajnokpityu válasza zsoltee10 (#16279) üzenetére
hondánál a CBReknek volt a vezműlánca.itt meg az anyagköltség a feszitővel együtt 50pénz,meg 10 munkaóra.simán 1 év össszes tipusát visszahivták.csak annak nem cserélték,akinek semmi baja nem volt a gépével,és nem kérte.itt azok jártak pórul,akiknek szürke v fekete import volt a gép.
nagy a különbség,kawanak még importőre sincs,csak importőrei.minden importőr saját gépére figyel,ráadásul nincs rendes gyári hátterük.
és igazán nem akarok flémelni,vagy hondát isteniteni,de szerencsére anno jó fejek voltak azok a kawás ismerősök,akik elmagyarázták,h itt nem ugyanolyan gari van,mint a többi márkáknál.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
(#16283) zsoltee10 válasza bajnokpityu (#16282) üzenetére
igen, a DMC Kft. A isten, és leszarják az egészet. Én azt nem értem, hogy a Kawát ennyire nem érdekli ez a kicsi piac, hogy hagyják ezeket a patkányokat randalírozni? A központi szervizben ilyeneket megcsinálnak, hogy fordítva teszik a gumit a felnire, olyan olajat öntenek a gépbe, hogy megeszik belőle fél litert 1000km alatt, és a következő olajcsere óta nem jelentkezett a probléma.... Szóval egyszerűen hihetetlen.
Mondjuk van olyan sztori is, ami happy end, annak ellenére, hogy nem volt jogos.
Ismerősnek is er6 van, de kegyetlenül hajtotta a gépet. Pályán jellemzően 200 körül, melegítés minek, rendszeresen szabályzásig pörgetve, stb. Átlagfogyija több volt, mint egy gsxr-nek... Rendszeresen égett, vizes lötty jött le belőle olajcserekor. 35000km-nél a hajtókar kikönyökölt a blokkból, de szó szerint. Kapott egy új blokkot.
hihetetlen h ilyenek vannak. a baj az vele h valszeg kifele az anyaceg fele valahogy joknak tunnek, mert nem hiszem h japan mentalitassal hagynak oket tenykedni (bar eleg nagy a kawa ahhoz h vmi kelet-europai regiohoz tartozva europai vezeoi legyenek ennek a tersegnek)
Integra irt asszem a milyen autot vegyek topicba egyszer h ismerose bement egyik szalonba (mittomen bmw v honda) nem oltonyben-nyakkendoben es gyakorlatilag nem foglalkoztak vele. aztan atment lexus szalonba, ott kiszolgaltak es vett is vmi sokpenzert jarganyt.
mintha a dmc kizarolagos importorkent barmit megengedhetne maganak. utalom a kozmagyar mentalitast.
kapott egy újat??? már bocs, de neki biciklit adnék elsőre, aztán motort!
"h ismerose bement egyik szalonba (mittomen bmw v honda) nem oltonyben-nyakkendoben es gyakorlatilag nem foglalkoztak vele. aztan atment lexus szalonba, ott kiszolgaltak es vett is vmi sokpenzert jarganyt."
én azt spam e-amilben kaptam...pontosabban körüziben. Vagy csak a hasonlóság nagy?
megkerestem, de legkozelebb csinald te
ez az
nem mondtam, hogy nem írta le a topicba
háromezrenként gumi. 6-8ezrenként lánc+kerék nem az olcsó fajtából, jóárasított (legalábbis a biztosítónak) biztosítás, 7-9lötyis fogyasztás 6ban 80al, és még ronda is.
Hááááááááát nem is tudom.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
azért ennyire nem lehet durva a helyzet. 8000km egy lánc? gumi se hiszem, hogy 3000 kili. havernak is elmegy a vágott slick gumija 5000 kilit a gixxer 1000-en. az ok, hogy a fogyi sok, de azért nem hiszem, hogy ennyire. mondjuk 6tól indul, az rendben.
ne sarkíts. amúgy sztem szép.
de azért végeztem egy gyors számolást a jelenlegi motorom és a busa között:
Évi 20000km futással (még akkor lefelé kerekítettem ):
telj. adó: 16000Ft vs 43000FT
fogyi: 4,5*200*290=260000FT vs 8*200*290=464000Ft
bizti: 17000Ft/év vs 30000
gumi: 65000 vs ~ 180000
lánc: 20000 (egy szett nem fogy el, így arányosítom) vs 50000 (mondjuk legyen elég egy szett)
~378000Ft vs 767000Ft. Laza.
Jah, és az enyém volt ugye 1,84M lista áron, a busa 3,1M. hmmhmm...remélem szépen össze rakják a kicsikémet.
Ha húzod neki, akkor egy 1000es gépről is ledarálod a hátsót 4ezer alatt. Ez meg 1300as, főként középen használva, fél tenyérnyi felületen 180 paci. Szerinted?
Jó, akkor lánc 15ezer. Sok vizet nem zavar 1100XX tudom, hogy megeszik 10-11 lötyit ha haladósabban mész. Szerinted egy 1300as, ami erősebb nála, stb?
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
De ez nem errol szol. Ez a leggyorsabb utcai motor - kb. mintha az Opel Astrat vetned ossze a Murcielagoval vagy S600-al. Aki Busat vesz, koltson gumira is.
while (!sleep) sheep++;
(#16293) Topiccsendőr válasza Tüzi (#16289) üzenetére
Revüben olvastam GSXR 1000 tartóstesztben, hogy gyilkolásnál télleg 5000km enként gumicsere volt és a lánc valóban nem bírt 10 000-et. De a fogyasztásnál az alsóhangon 7 literrel nem vagyok kibékülve. Mivel nyomatékos blokk, szerintem jóval alacsonyabb fogyival is elmegy. Persze az olvasottak alapján merem állítani, kipróbálni nem volt szerencsém.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#16294) Topiccsendőr válasza emvy (#16292) üzenetére
Így van.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Ma kipróbáltam egy Piaggio mp3-at. Nagyon ötletes, teljesen használható jármű. A második kanyarban leraktam a középállványt . azt hittem nem lehet ennyire jót menni vele. És hogy autómatikusan zár elöl a két kerék 2500 fordulat alatt, illetve felette pedig szétkapcsol. Fergeteges. Nem kell lerakni a lábadat sem. Vagy gombnyomásra zárhatod, nyithatod. Mindennapos közlekedéshez csak ilyet vennék. Nagyon hasznos masina.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#16296) jasszer válasza Topiccsendőr (#16295) üzenetére
... és ~másfél milla.
Robiért ennyit tuti hogy nem adnék.
Apokalipszis? Ezeknek?!
(#16297) Tüzi válasza Topiccsendőr (#16293) üzenetére
Hát pedig ismerősnek a hayája 6.5 körül evett, és sose mentünk 100nál gyorsabban, igaz városban sem mentünk 90nél lassabban Na de akkor minek vesz az ember ilyen motort, ha nem 250el megy vele alaphangon?
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
(#16298) [lAyCsI] válasza Topiccsendőr (#16293) üzenetére
R1 autópálya nyélgázon 14 lityó
-= No way back from Here =-
(#16299) [lAyCsI] válasza Topiccsendőr (#16295) üzenetére
csak kicsit gyíkusz a kinézete szegény kisautónak
-= No way back from Here =-
(#16300) Integra válasza Topiccsendőr (#16293) üzenetére
szerintem csodák nincsenek.
ez olyan mint amikor ráírják a csiribiri csodafasza 3.0 v6 tádéire hogy 6 liter vagy a jóistentudja mennyi fogyasztást. aztán mégiscsak 13 literrel járok városban vele, ha a digitklíma is megy..
amúgy érdekes ha nekem a régi patent karbis fézer 6 liter körül ment átlagot, ami nem nyélgázt jelent, akkor az a 7 liter alsóhangon kifejezetten jó szerintem.. amúgy meg nem csodálkozom rajta, hogy ha jóval többet eszik.
egyszerűen a marketing hablababla miatt sokkal kevésbé látjuk ezeket reálisan
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...