Hirdetés
Aktív témák
-
veterán
válasz Topiccsendőr #16598 üzenetére
bazz, most olvasom piszok nagy mákod volt, remélem tudod!
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
rhonin
senior tag
válasz Topiccsendőr #16596 üzenetére
Egyáltalán nem említettem, hogy ne egyen túl sokat mivel nagyon jól tudom, hogy ezek a motorok elég sokat benyelnek.
Természetesen nem most kezdtem a motorozást. Simsontól kezdve az etzkig volt pár de azért a cross/enduró mocik egy kicsit mások és én a saját tapasztalatokat szeretném kikérni, hogy ki milyen motort ajánlana megvételre. Tehát itt arra gondolok, hogy pl "ilyet ne vegyél, mivel gyárilag ez meg az rossz rajta vagy nagytöbbségben tönkremegy rajta valami".
125 dtre meg azért nem szeretnék átülni mivel nincs pénzem minden évben másik motort venni. Így is elég lesz majd megvenni a motort na meg a hozzá való felszerelést ami nem 1 forint. -
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #16600 üzenetére
Pedig volt belőle úgy emlékszem,vagy az is lehet hogy az KTM MX500 volt az?
Már nem tudom pontosan.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #16602 üzenetére
hát,ecsém,mennyivel ment a buzuki?rendszeresen ki szoktam akadni,h mikor lassitok,mert nem látom,h kijön-e a busz elől a gyalogos,mögöttem meg villognak,dudálnak,h miért tartom fel a sort.ez a város nem a bicikliseknek való...
amugy én mint buzukis,engem is ütött már el bicó.állok dugóban moszkván.0.00Km/h sebességgel.egyszer csak csatt,oldalról az ajtómba egy biciklis.hogy hogy került oda nemtom,de felkenődött.és anyázott közben.felhúztam a szemöldökömet,lestem ki bambán a fejemből. és nem értettem.és van egy horpadás az ajtón azóta.eladó topping dac
-
jasszer
senior tag
válasz TayRol #16595 üzenetére
Mi szánkót szoktunk kocsival húzni, utoljára 3 éve volt akkora hó hogy lehetett a városban is, olyan hatvanig jutottunk utcai ruhában. Na, azóta megvan a kétrészes cordura, a bukó, a kesztyű...
Remélem idén lesz megint elég hó hogy felavassam szánkón is a cuccokat.
[ Szerkesztve ]
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
jasszer
senior tag
válasz TayRol #16615 üzenetére
Hát, hetven vmennyit mutatott a Citroen C3 digitális órája, de mivel pontatlan, meg havas út olyan hatvanra saccolom a valós sebességet. Nem volt rajtam szemüveg, így csak két fénylő pontot láttam már (a hátsó lámpákat) mert annyira verte fel a havat a kocsi, de nagyon jó volt..
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
ALI_G
veterán
válasz bajnokpityu #16607 üzenetére
verted volna meg. Akkor most rajta is lehetne horpadás
bár téged azonosít a rendszám. -
Detox!
senior tag
válasz Topiccsendőr #16613 üzenetére
ok majd utánaolvasok, addig meg hiszek neked.
Olajból milyet érdemes venni? Szintetikus vagy ásványi, milyenek legyenek a számok? Jól gondolom hogy az első szám az olaj hideg folyósságát a második meg a meleget mutatja? Nálam munkaeszköz (volt) is a gép, szóval sokat megy nagyjából hidegen,, ilyen esetben érdemes mondjuk 10w50-es olajat venni?
Ezeket néztem ki: Motul 5100 4T 10W50
REPSOL MOTO RACING 4T 10W50miccótok?
"Dobogóra kerülj, ne a bitófára!" || www.nightchild.hu
-
TayRol
veterán
-
Detox!
senior tag
válasz TayRol #16627 üzenetére
Nem véletlen szemezgettem az ő kínálatukból először Deha tényleg motul (és tényleg), legyen az. Valószínűleg a CBR-em sem alakul hintalóból pegazussá, de ha finomabb lesz a váltóm mármegérte. Eddig zokszó nélkül tűrt mindent a picim, most megkapja a tutit, így majdhúszévesen meg is érdemli asszem.
Kösz a véleményeket tisztelt hölgyeim és uraim!
"Dobogóra kerülj, ne a bitófára!" || www.nightchild.hu
-
ALI_G
veterán
válasz zsoltee10 #16625 üzenetére
Nekem gyári honda van benne (nemtom mi az) és szintén szép színnel csordogál kifele. Csak a szerelő mondta, hogy ő látta azért rajta, hogy már használt (mert én meg állítottam hogy olyan mint az új olaj ).
egyébként neked könyv szerint mikor kellene olajat cserélni?
nekem 12000 -
Detox!
senior tag
válasz bajnokpityu #16630 üzenetére
ráadásul RR verziót!! fuvarozó vagyok. (nemám )
[ Szerkesztve ]
"Dobogóra kerülj, ne a bitófára!" || www.nightchild.hu
-
rhonin
senior tag
Srácok úgy gondolom, hogy akkor nekem a versenyendúró lenne a legmegfelelőbb. Milyen típust ajánlanátok megvételre max 300k körüli árig.
Kösz előre is! -
Detox!
senior tag
válasz Topiccsendőr #16636 üzenetére
Volt 1R-es is, sőt kepesmotoron párhónapja találtam egy K-t is, ami a tulaj szerint egy belpiacra szánt limitált naked edisön,, mondtam neki telcsibe hogy azér mer rommátörte az idomokat még nem kell újranevezni a motort
"Dobogóra kerülj, ne a bitófára!" || www.nightchild.hu
-
rhonin
senior tag
válasz Detox! #16635 üzenetére
Nagyon köszi a tippet. Tetszik meglehetősen. Erről mi a véleményed: xt350
Hogy érted, hogy igénytelen? Tehát nem kell évente cserélni a dugót, főtengőt stb?
És mennyire bírja az ugratót, bukkanót a telója?
Mondjuk még annyira nem aktuális a dolog mert nyár elején tervezem a vételt, de szeretnék minél jobban körbeérdeklődni.
Köszönöm az eddigi segítséget és a továbbit is!üdv: Rhonin
-
Gaboman
nagyúr
válasz rhonin #16634 üzenetére
Hát 300E-ből igazából én nem 350 gépet vennék,inkább 400-as gépet pl: Husky TE410,Husaberg FE400,vagy 600-as gépeket pl:Husky TE610,Yamaha TT600R vagy XR600R,ezek a jó kis gépek!
FE450
TE610
TE410
XR600R
TT600R[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Detox!
senior tag
válasz rhonin #16639 üzenetére
Hát nézd én nem vagyok nagy terepes, isminek volt ilyen 2évig, ütötte vágta de baja nem lett. Nem tépi ki tőből a karod, de azért 3x ló egy rövid váltón elég szokott lenni majd' bármire. Ugrálni is lehet vele, de egy szűk crosspálya melós vele, meg súlya miatt sem oda való, spanci is csak azért cserélte. Trógerkedni meg nyuszikat ilyesztgetni kurvajó, dugót se eszi, erre értettem h igénytelen. Ez egy 4T, annak minden előnyével és hátrányával. Ha nem vagy lóvés meg nem villogni kell, ilyet vegyél. Olajcsere meg a szokásos kötelezők és nem fog megállni. Én biztos hogy ezt venném ebben az árban (más hasonló nincs is, még Honda se ), feljebb meg DRZ400E-t.
Szivesen, de nézz utána, biztos van fóruma valahol.
Amit linkeltél az elég jónaknézki,, többet így látatlanba nehéz. Az látszik hogy törődtek vele."Dobogóra kerülj, ne a bitófára!" || www.nightchild.hu
-
rhonin
senior tag
válasz Gaboman #16641 üzenetére
Hát 400asnál nagyobb gépet nem igazán akarok venni, mert szintem az már túl nagy lenne nekem...
A husaberg fe 400-as meg a husky 410es ami bejön, csak nem tudom, hogy mennyi és egyáltalán van-e hozzá alkatrész mert azért nem annyira elterjedt márka mint a japán gépek.
Szervízigényben gondolom hasonlóak lehetnek mint a 350es xt.Detox: Igazából valami Zala megye környéki motor lenne majd a legjobb, mert ilyen 400kmes távolságból elég húzós elhozni. A drz-k is tetszenek csak az már elég drága kategória nekem, pedig azokhoz van alkatrész gondolom amennyi kell...
[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
válasz rhonin #16643 üzenetére
Azért a Husky meg a Husaberg az szervízigényesebb mint a XT.
Mert az XT az nem versenyenduró,viszont ezek(TE,FE)vérbeli versenyendurók.
Az alkatrészek beszerzése biztos nem annyira elterjedt mint a japánoké,de azt nem hiszem hogy nem lehet hozzá kapni.
De a 600 gépektől sem kell félni,az XR600 az nem erősebb mint a 400-as TE csak nyomatékosabb ami meg sokkal kezelhetőbbé teszi a gépet.
És alulról is jobban húz.
Én biztos hogy ha vennék most endurót ennyiért TE610 vagy XR600 között választanék.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
NINJA_V
tag
válasz rhonin #16643 üzenetére
Ahogy Gaboman is mondta xt-t meg egy husky-t nem lehet egy lapon említeni...én nem biztos hogy belebonyolódnék egy öreg husqvarnaba vagy egy husabergbe.
Xt-350 amúgy nem rossz, súlya sem vészes, motorerő elégséges. (Ebben a kategóriában a dr 350 kiváló) 600-ból XR-t vagy TT600R-t érdemes venni...Ha meg könnyű de erős gépet szeretnél, akkor vegyél 2 ütemet, RMX 250-t vagy CRM 250-t....Exc már kicsit drágább kategória.Two Strokes and Four Jokes
-
Gaboman
nagyúr
válasz NINJA_V #16647 üzenetére
Te mit gondolsz a KTM EXC 525-ről Supermoto szettel?
Mennyire lehet szervízigényes?
Ha 2000km ként kellene olajcsere az megfelelne meg nem kellene 10E-nél már dugattyú,hajtókar,csapágyak,gyűrűk cseréjét végrehajtani rajta.
Ha azok is kibírnának egy 20-30E km cseréjig akkor elgondolkodnék rajta.
Lecserélném rá az SMC-t.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
Aktív témák
Hirdetés
- IKEA TRADFRI Radios vezeték nélküli beltéri konnektoros kapcsoló hálózati aljzat dugalj
- Fehér oldalfalú Jura Ena 7 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Emporio Armani AR0263 teljes dobozos, felújított férfi karóra eladó
- HP ZBOOK 15 G3 6. gen. I7 laptop (8X3500 Mhz, 16GB DDR4, 512GB SSD, Quadro M200M 4GB VGA)
- DELL PowerEdge R730xd 12LFF 48TB+400GB rack szerver - 2xE5-2680v3,128GB RAM,2x10G NET,H730p RAID
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen