Ez a motor volt téma másik fórumon is. Ott mintha valami olyasmit olvastam róla, hogy kifogástalan állapotú motort kint sem egyszerű 2000 Euróért találni, ez feltűnően olcsó. Nehogy baj legyen vele forgalomba helyezésnél.
**********
Ez a motor volt téma másik fórumon is. Ott mintha valami olyasmit olvastam róla, hogy kifogástalan állapotú motort kint sem egyszerű 2000 Euróért találni, ez feltűnően olcsó. Nehogy baj legyen vele forgalomba helyezésnél.
**********
Melyik forumon? (Linket adnal?) Egyebkent nem volt kifogastalan, idomserult volt, allitolag azt hozta rendbe a srac, az osszes tobbi cucc hibatlan (legalabbis azt mondta, h ha viszek szerelot, vegignezheti rendesen).
Egyebkent ugy nem vennem meg, ha nekem kellene forgalomba helyezni.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
Tudom, csak erősítelek a hitedben
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
A nadrágról vagy a motorról?
Mindkettőre azt mondom, hogy reális. Képek sajnos nincsenek, de készíthetek! Élőben kell látni.
akkor szerezz be egy K&N légszűrőt, DynoKit-et, aztán jól szereletesd be
-= No way back from Here =-
Eredetileg 600-asat szerettem volna.A masik szinten tetszetos, mondjuk dragabb, kb. 140e penzzel, ami %-osan nem keves. De kosz, nezegetem.
while (!sleep) sheep++;
biztam benned vegul is varosba nincs is jobb a jo oreg babettanal
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
ooo cserebe van ket munkahelyem,es jopar evig hitelem az se leanyalom,de legalabb neha fel tudok ulni,es motorozni.mert a munkabajaras nem motorozas
mellelseg van hirdetve most egy 400-as FZR,ami kinezetre jonak tunik 330-ert
[ Szerkesztve ]
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
az csak hagyjan,de msotnasag nem egy kimondott dontogeto ido van.vagy esik,v hideg van.nem merem ledonteni,mert felek,h kiscuszik.meg varosban,alfoldon eleg nehez eltuntetni.nincsenek normalis kanyarok normalis aszfalttal.de errrol Ali-G is tudna meselni
amugy engem nem zavar,nekem nem az a celom,h ne legyen majrecsik,hanemhogy tudjak vele minel otbbet menni
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
"mert a munkabajaras nem motorozas"
Ugyan... az a fél óra is ad egy plusszt, buszon/metrón/autóban ülve kín lenne nap-mint-nap, így legalább van ami ellensúlyozza a munkaundort.
Apokalipszis? Ezeknek?!
munkaundorom nincs,mert szeretem,amit csinalok,csak az,h amikor mar epp belejonnek a keringozesbe,megerkezek
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
(#15463) szasza.223 válasza Tüzi (#15354) üzenetére
Töltő nem volt kéznél, de még másnap kapott egy új akksit,, most minden nagyon szép, minden nagyon jó.... Miiit akarsz te Okatumán :? Tudsz japóul?
"Ugy kell menni, hogy a moci kérjen tollat hogy tovább írja a fordulatszámot!!" :D:D
(#15464) szasza.223 válasza Tüzi (#15336) üzenetére
Na neeeem, vigyázva lesz, meg le is lesz fözsve, de az már lehet csak tavasszal.
Enyém meg nem az igazi, elcsukott gáz után finoman ráhúzva ránt egyet a cuccos, nem olyan finom mint a tiéd. Karbiszipucc meg szinkron kell neki A Tiédnél egy anomáliát vettem észre hazafele jövet,, előzés közben teligáznál elcsuklott a drága. Ilyen 150körül 5.ben. Kisebb fokozatokban nem tapasztaltam,, meg azóta se csinálta, csak gondoltam megosztom ^^
"Ugy kell menni, hogy a moci kérjen tollat hogy tovább írja a fordulatszámot!!" :D:D
(#15465) szasza.223 válasza TayRol (#15381) üzenetére
Itt nálunk Szhelyen a Yamaha szalon tartozik a motoporthoz,, mentem is be és láttam 30-ér kirakva. Mutattam srácnak hogy neten ez akcijós ám! Ledöbbent és mutatta gépen hogy nekik a beszerzési ár is több mint az a 19.990.- . Végül 24-be hoztam el
Nagyon jó kis jakó, cipzárok meg minden finom rajta. Kényelmes, keményprotis (váll+könyök), kivehető thermobélés, ütésnyelő puhaproti a háton, ujjai szűkíthetők. A szél 160-nál sem vágott át rajta, és kurva jól néz ki.
Ha valakit érdekel, kialkudhatunk rá egy baráti árat, nem használom, szó-szerint egyszer volt rajtam, vattaúj,, bogármentes. L-es méret, Én 174cm és 74kila vok, rámöntötték na, csak van egy másik jakóm ami már hozzámnőtt
egyébként ugyanez:
"Ugy kell menni, hogy a moci kérjen tollat hogy tovább írja a fordulatszámot!!" :D:D
(#15466) Tüzi válasza szasza.223 (#15464) üzenetére
Azt szokta. Karbiszinkron után elmúlik.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
400ast nehogy vegyel, nem teljesen EU kompatibilis hogy ugymondjam
Anytime, anywhere, any war ... if the price is right
egy ilyet szeretnek kiprobalni ha mar a vtr sp2 szoba jott, ez se piskota, raadasul olyan hangja van, nyamm
Anytime, anywhere, any war ... if the price is right
(#15469) TayRol válasza szasza.223 (#15465) üzenetére
Otthon, Zegen is a Yamahanal van a Motoport azthiszem, s tenyleg eleg jo cuccaik vannak, de sajna videken minden ruha dragabb, mint Pesten (biztos draga a fuvar).
Viszonth a minden gyári állapotú rajta, akkor nem köthet bele senki.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
(#15471) Topiccsendőr válasza sowi (#15468) üzenetére
TL 1000R, fincsi nagyon
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#15472) bajnokpityu válasza Topiccsendőr (#15471) üzenetére
hja meg rotációs lengéscsillapitás,ami faján minden második példány halálát okozta.
eladó Kawasaki j300 robogó
mekkora kamu lol
(#15475) Topiccsendőr válasza bajnokpityu (#15472) üzenetére
Annyira nem drámai a helyzet. El tudott melegedni és akkor megváltoztak a csillapítási tulajdonságai. Az Öhlins egyébként gyárt hozzá hagyományos "elhelyezkedésű" rugóstagot, konzollal együtt, versenyzőknek, vagy szívbajosoknak. Elég sokat mentem egyébként S verzióval és én aztán egyáltalán nem éreztem ezt a bizonyos bugos hátsó gátlót. Még kis pályán sem.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#15476) bajnokpityu válasza Topiccsendőr (#15475) üzenetére
Snél nem irták anno,hogy hasonlóan bajos lenne,mint az R.gondolom jobban hűti a szél,kevésé burkolt. nem lehet?ismerős hőpajzsot tett a blokk és a rugóstag közé az Rjén.
eladó Kawasaki j300 robogó
(#15477) Topiccsendőr válasza bajnokpityu (#15476) üzenetére
Ezt nem tudom. Minden ugyanaz, mint az R nél. Lehet csupán más az igénybevétel, hiszen az R az pályamotor, az S meg... Nos az is, csak félburkolattal.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
770000000 millió Forintocska a szépség,ebből már 3db Bugatti Veyront kapni.
Van egy olyan érzésem hogy nem sok jelentkező lesz itt rá!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Inkább vennék egy RC211V-t. Ennyiből talán kifutná hagyományos első tárcsával, meg fékkel. Talán. Persze, ha lehetne kapni. Köcsög Duhen bezzeg kapott
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
(#15480) Tüzi válasza szasza.223 (#15463) üzenetére
Nem tudok, de alakulok Addig nem tudok jól, amíg dícsérnek a japánok, hogy milyen jól beszélek
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
[link]turbo vtr, érdemes nézni a végén, kicsit elnyírja a lengővillát
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
(#15482) Topiccsendőr válasza Tüzi (#15481) üzenetére
Mit nyír el?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Elcsúszik a padon nem nyír el semmit.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Ezt nézd meg,az agnormális embere!
XR650R Turbo1
XR650R Turbo2
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
(#15485) Tüzi válasza Topiccsendőr (#15482) üzenetére
Én úgy látom, hogy a legvégén mintha elhúzná a lengőkart jobbra.
De akkor valszeg rosszul látom
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
gyerekek sos segitsegre lenne szuksegem.
ma reggel hazajottem,ill csak szerettem volna.3 henger indult be a 4. az istenert sem akart.most szedszedtem,de 3 ora mulva mar mennem kel lvele. ami lattam:
a gyertyakabelek mind jok,bar kicsi szikrat adnak. a 4 gyertyabol egy rossz,mert sehogyan se birtam szikrakepzesre.
a kerdeseim:
1. mekkora szikrakoznek kell lennie? most kb 2mm van.
2. a gyertya tipusa champion RG92C. ideiglenesen kicserelhetem-e oket a 250-esere,mig nem veszek ujakat? meretre ugyanazok,de a hofok kulonbozik. a gyertya amit be akarok rakni CR9E.
3. egyaltalan milyen gyertya valo bele?
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
megoldodott a problema egy forumtars es a louis oldal segitsegevel.megkapta a motor a 250-es teli gyertyaszettjet.kiderult otk uganaz a gyertya hajtja a ket motort
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
lassan elmehetnél szerelelőnek
-= No way back from Here =-
van mar annyi tapasztalatom,mint nehany kutyauto,magukat szerelonek nevezo egyednek de azert meg sokat kell tanulnom.
amugy mar tul van a teszten,faszan duruzsol. erdekes modon a gyertyak feketen egnek,pedig nem fogyaszt sokat.6,5-7 kozott mozog eroteljes hasznalat mellett. sztem jovo tavasszal kap egy karbiszinkron a biztonsag kedveert.
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
6,5-7 liter nem sok? szívinfarktust kapnék, ha annyit enne az enyém, de még haver gixxere is 6l-ből elvan, pedig nincs kímélve...
Légszűrőpuccot se felejtsd el. Nem biztos, hogy sok benzint kap, lehet, hogy kevés levegőt.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Következő hét csütörtökön jönne valaki kecskemét ringre? Esetleg kakucs?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
brutál, de ebből a formatervből nem sok marad meg szériában....
[ Szerkesztve ]
Metál az észből:
"Eeeeez meg mi a fasz?"
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Mihez képest!? Az enyém 6 -10 litert eszik, használatól függően!
**********
ha azt nezzuk,h a kis 250-esem 8-12 litert is megevett,es legjobb fogyasztasa 7,5 volt,en leborulok a 600 elott ilyen kicsi fogyasztassal. raadasul varosban hasznalom tobbnyire,es nem alacsony fordulaton,mert ugy vettem eszre,h 7000 folott jobban eszrevesznek
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
erre meg ne mgondoltam.bar tudni kell,h sport legszurok vannak rajta. lehet is hallani,ahogy kapkodja a levegot
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.