.. valoszinuleg ennyiert sem eri meg.
while (!sleep) sheep++;
.. valoszinuleg ennyiert sem eri meg.
while (!sleep) sheep++;
hát azért csak új motor, te járatod be, van rajta garancia, de nekem meg gyanúsan olcsó, kiállítási darab? Mennyinek kellene lennie?
én egyébként nem tudom eldönteni, hogy merjem-e, vagy ne merjem ajánlani. De ezt objektívan szerintem alig akad valaki aki tudná.
Egy biztos, itt márkanevet nem kell megfizetned.
(#16503) ALI_G válasza Topiccsendőr (#16490) üzenetére
más:
Most az jutott eszembe, hogy volt itt a K1200S-es haverom és magyarázd már el, hogy mi a különbség a kormányok között?
nekem ugye bicikli / túra kormány van a gépen. nagyon kényelmes hosszútávon ha csak halad az ember.
aztán ott van a tied, a csutka kormányos.50-100 között azt mondják halál, én még sosem vezettem ilyen gépet, R6-ot is ezért nem mertem elvinni kakucson.
és van egy harmadik (supermoto-cross-enduro vonalat nem számítva bele), ami a BMW-ken úgy tűnik gyakoribb, a túra és a csutka kormány közötti. Valamennyire a vége hátrahajlik és az ülés pozíció is olyan sport-túra szerű és valamennyivel magassabban van a kormány mint egy csutkakormányos szupersport gépen, de egyértelműen kényelmes mikor ráül az ember. Nem kell kézre nehezedni.
Szóval kanyarodás és gyors kanyar (vagy pálya) szempontjából miért a csutka kormány a nyerő és mivel rosszabb a többi (és miért)?
(#16504) szasza.223 válasza ALI_G (#16503) üzenetére
a csutkakormány sokkal később szitál mint egy túrakormány, tehát ahol a túrakorm. már inog meg remeg ott a csutka még meg se mozdul. Ezenkívül kisebb az erőkar így nehezebben tekered, nagy tempónál ez nagy előny, nincs véletlen kormánymozdulat.
plusz a csutkát terheled a súlyoddal, az is +stabilitás.
[ Szerkesztve ]
"Ugy kell menni, hogy a moci kérjen tollat hogy tovább írja a fordulatszámot!!" :D:D
(#16505) szasza.223 válasza emvy (#16500) üzenetére
Én ilyet sőt ezt venném. Nem nullkilóméteres, de egy honda motor 100K km után is motor. A husáng meg nullkilóméteresen sem az
"Ugy kell menni, hogy a moci kérjen tollat hogy tovább írja a fordulatszámot!!" :D:D
(#16506) zsoltee10 válasza szasza.223 (#16505) üzenetére
azért 55ekm-rel nem vennék semmilyen sportmotort, és főleg nem ennyiért, ennyi idősen.
emvy: Én sem merem ajánlani a husángot. Azért a minőség még nem üti meg a japánok szintjét. akkor inkább egy 1-2 éves SV650S.
Havernak Hyosung GT650R van,van azért egy két dolog ami zavar benne.
A fékek nem túl hatékonyak,berozsdásodott belülről a tank úgy kellett kigyantázni belülről.
Az önindító sokszor pörget mire elindul vele,zörögnek rajta az idomok és könnyen repednek meg a rezonanciától.
Súlypontja nagyon fent van ezért oltári nehéznek érezni,egy CBF600N is ugyanilyen súlyú,de mégis sokkal könnyebbnek érzed a súlypont alulra helyezése végett.
Lengés csillapítása feszes,kemény,minden egyes úthibát keményen érezni rajta,egy nagyobb kátyúnál azt hittem kiköpöm a golyóimat.
De ez lehet csak rossz beállítás végett van.
Magába a V2 blokk az jó,tetszik hogy nyomatékos alul is és gázra is jól megindul.
Fogyasztása nem sok,4-4.5L az átlaga ha nem nyélen megy vele valaki.
Kinézetre pofás,nekem legalábbis bejön,ez egy 2005-ös modell volt,a 2008-as már biztos hogy jobb,kidolgozottabb,megbízhatóbb.
Érdemes azért megnézni,de nem szabad elkapkodni,én ennyiért inkább CBF600N-et vennék.
Az mérföldkövekkel jobb motor ha csak a két haveréból indulok ki.
Vagy vegyél KTM-et az mindegyiket alázza!!!!
Csak vicc volt!!!!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
50000 km-es VFR meg boven belefer.
while (!sleep) sheep++;
Koszi.
Egyebkent a 2005-os hiresen szar a kesobbiekhez kepest (foleg a fekek teruleten).
while (!sleep) sheep++;
Ez uj, 0 kilometeres, elvileg. Egyebkent 1.4 milla korul van.
while (!sleep) sheep++;
Nincs mit remélem tudtam segíteni,de ha az tényleg 2008-as akkor nézd meg,nagyon szép motorok,voltam a Győri szalonba megnézni őket,hát mit is mondjak,pofás darab.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Karburatoros, tehat 2007-es modell, 2008-as forgalomba helyezessel.
while (!sleep) sheep++;
Azok már jobban össze vannak rakva mint a 2005-ös modellek,ezt mondta a Győri szalonba a szerelő.
És 1 misiért jó vétel lehet főleg ha 0km-es a vas.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
(#16514) ALI_G válasza szasza.223 (#16504) üzenetére
és versenypályán (ahová gyártják a szupersportokat) ott miért szitál?
(#16515) szasza.223 válasza zsoltee10 (#16506) üzenetére
bocs 2szer küldte el.
[ Szerkesztve ]
"Ugy kell menni, hogy a moci kérjen tollat hogy tovább írja a fordulatszámot!!" :D:D
(#16516) szasza.223 válasza zsoltee10 (#16506) üzenetére
Az még csak bejáratós,, Honda a kulcsszó
CBF600 meg lehet olcsóbb de ha újba veszed is bő milla a difi, és nem csak az idomok miatt.
emvy: A VFR az a tulajok szerint tényleg golyóálló,, azzal sem nyúlsz mellé. Kérdezd Tüzit,, ő elmondja neked a legendát.
ALI_g: nem mentem még pályán, nekem kanyarba féktávon beesve szokott picit csapkodni. Gondolom elkönnyül a hátulja és becsóválja, az meg hat az elejére innentől kezdve a kormányra is. Meg ha fékezel akkor a kormányon támaszkodsz ugye,, de nem tudod mindkét csutkát ugyanannyira terhelni, szóval néha akaratlanul "belekormányzol" amit utána korrigálsz, aztán megint korrigálsz mert sok lett, aztán így megy amíg ívre nem borítod a féktáv végén. Persze minél erősebben fékezel annál durvábban jelentkezik ez az egész.
"Ugy kell menni, hogy a moci kérjen tollat hogy tovább írja a fordulatszámot!!" :D:D
(#16517) zsoltee10 válasza szasza.223 (#16516) üzenetére
ok, inkább neked se mondok semmit. Hondától nem látsz tovább.
(#16518) Gaboman válasza szasza.223 (#16516) üzenetére
Azért az 55E km tényleg nem kevés,én sem vennék szívesen ennyivel motort.
Ki tudja hogy mentek vele,tudom lehet ha egy motorban 5000km van az is meg lehet ölve.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
(#16519) ALI_G válasza szasza.223 (#16516) üzenetére
hát nekem se nem fékezésnél se nem kanyarodásnál nem csapkodott.
Ha gyorsítasz az első kerékre kevesebb súly nehezedik na és nekem akkor csapkodott akkorát 2-esben, hogy épp nem dobtam el.
mindez egy ad-hoc pályán Kalocsa mellett a reptéren ami beton lapokból épült és szép hézagos.
De egy normális pálya tükörsima.
Remelem ma mar senki nem motorozik (legalabbis akinek nem szukseges), nalunk Pesten szallingozik a ho.
máshol is.
ma akartam kimenni kútra beállítani guminyomást télire meg teletankolni, de a hideg nagyon csíp
11-kor végzek a melóval ma, találd ki mivel megyek haza...
(drukkolok hogy ne nagyon essen addig, meg holnap se)
Apokalipszis? Ezeknek?!
vazzze, reggel már jegesedik ám!
Jah, én is attól tartok.
Időben fel fogok kelni, hogy ha úgy ítélem meg hogy felejtős a motor akkor még BKV-val is be tudjak érni melózni.
Apokalipszis? Ezeknek?!
Nagyon vigyazz, bar nalunk mar nem esik, de csuszhat. En nem kivankozok ilyen idoben motorra.
Igyekszem, mivel a kormánycsapágy is cserés így duplán oda kell figyelnem. (megvan már az új, csak még nem volt idő beledobni) Annyira engem sem vonz a szar időben motorozás, viszont autóm nincs, BKV-val meg egy órával több beérni, csak akkor használom, ha nagyon muszáj.
Apokalipszis? Ezeknek?!
kigyorsításnál más a folyamat, ott akkor csapkod ha ferdén teszed vissza az elejét, vagy ha nem is áll kerékre, de elkönnyül, a lényeg hogy mikor megint ráterhelődik egyenesben legyen a kerék. Hornetnél ez előfordulhat, erősebb mint az enyém meg a súlypont is magasabb. Nálam csak provokálásra emeli,, powerből még úgy se nagyon.
Minden hitetlennek üzenem hogy 20éves vagyok, 4hónapja Honda tulajdonos, tudom mit beszélek!
"Dobogóra kerülj, ne a bitófára!" || www.nightchild.hu
(#16528) bajnokpityu válasza szasza.223 (#16504) üzenetére
mi köze a kormányhoz a csapkodásnak? komolyan kérdezem,sztem nem tudok valamit. én azt hittem,hogy:
főleg a villaszög,és utánfutástól függ ,meg az első-hátsó futómű puhaságától.tapasztalatom szerint csapkodásnál akkora erők keletkeznek,hogy esélyed sincs kézi erővel megállitani.az utánfutás elintézi helyetted.
aki nagy sebességnél egyáltalán tekerni akarja a kormányt,az sztem el akar esni(bár nem sikerülhet).tolni szabad,finoman,ellenkormánynak hivják.de tekerni?
nem lehet,h amúgy arra gondoltál,h a túrakormányt markolva könnyebben belekap a szél a dzseki ujjába,és ezért szitál?mert ez télleg igy van.
eladó Kawasaki j300 robogó
(#16529) bajnokpityu válasza ALI_G (#16523) üzenetére
hja,a tetőt fóliáztuk ma.szakadó hóesésben
és helyenként sik jég az út.városban is!
ez kocsiban poen,de ezt már robival sem kívánom
eladó Kawasaki j300 robogó
(#16530) bajnokpityu válasza zsoltee10 (#16517) üzenetére
az ilyen hondafanok szoktak kegyetlenül bevásárolni valami ócskavasat...
jó a honda,nem mondom,talán jobb kicsit mint többi,de a tulajokon annyival több minden múlik,h márka alapján botorság motort venni.
eladó Kawasaki j300 robogó
(#16531) bajnokpityu válasza zsoltee10 (#16506) üzenetére
előző CBR600asom most jár 80ezredik kilóméternél (cimborámé meg 100+os).az alap fesszszabi,vezműn kivül hibátlan mindkettő.csepp olajat nem esznek.15-16évesen.amikor kiadták ez volt első 100lovas haccázas.mindenki váltig állitotta, semeddig nem fogja birni a blokk.hmm,ezt rakták sokáig a hornetbe,a régi CBFbe.13500at pörgött,10000en adta le a nyomatékát,12500on max teljesitményét.és megjegyzem a mai ezresek többet pörögnek,dupla akkora erők mellett.
honda mellett mondom,ezt nem tudták a korabeli kawak,suzukik,yamahák azonos kihegyezettség mellett.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
Megneztem ma par motort.
Van egy 2001-es Hornet S (fejidomos). Egeszen hihetetlen, karcmentes, hasznalatlan allapotban van, 14000 km van benne, a hutojen 1-2 bogar, es slussz. Ez olyan 860 korul lenne. Meg megneztem egy Suzuki SV650S-t. Azt hiszem, nekem ez utobbi lesz a nyero, tetszik az ulespozicio, bar nem olyan egyszeru kormanyozni, de a V2 csapkodasa kiraly
while (!sleep) sheep++;
(#16533) Topiccsendőr válasza szasza.223 (#16504) üzenetére
Rengeteg furcsasagot irtal. Mondhatni butus dolgokat. A szitalas az futomu, nem pedig kormany. A szeles kormany jobb mert nagyobb az erokar, konnyebb az ellenkormanyzas. A motor kormanyat alapvetoen nem szabad terhelned a sulyoddal.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
oké így végolvasva titeket értem a dógot,, csak kihagytam az ilyen villaszöges szakzsargont. De asszem jobb lesz ha én itt most suttyomba megvárom míg továbbhalad a topic
amúgy Detox! is én vagyok,, csak biztonság kedvéért öregítek egy másik nicket is.
[ Szerkesztve ]
"Ugy kell menni, hogy a moci kérjen tollat hogy tovább írja a fordulatszámot!!" :D:D
(#16535) szasza.223 válasza bajnokpityu (#16528) üzenetére
nem lehet,h amúgy arra gondoltál,h a túrakormányt markolva könnyebben belekap a szél a dzseki ujjába,és ezért szitál?mert ez télleg igy van.
xDD
"Ugy kell menni, hogy a moci kérjen tollat hogy tovább írja a fordulatszámot!!" :D:D
Na, szétbasz az ideg, nem indult be a GS... Leszívta az akkut, töltőre tettem aztán holnap folyt. köv. Tudtok technikákat a beindítás esélyének növelésére?
Apokalipszis? Ezeknek?!
hogyhogy nem indult? tekert rendesen? szivatót használtad rendesen? gyertya ki, megnéz, hogy milyen. mikor volt utoljára gyertya cserélve?
Tekert, szivató is volt, meg később "PRI" állásba is tettem a benzincsapot. Gyertyakulcsom nincs, gyertyacsere úgy egy éve volt. (7-8e km került bele azóta)
Apokalipszis? Ezeknek?!
Tapasztalatból tudom hogy ha gyenge akksival, szivatóval megtekertetsz egy motort és nem indul be akkor tuti, hogy gyertya ki, eltakarít,szikrát megnézni, rosszabbik esetben csere...nálunk a kereskedésben több tucat példa volt már rá. Ha meg nem akarod hogy az akksid bánja megint, akkor bikázd meg a szomszéd autójáról ....ha így sem igér, akkor a féktisztító csodákra képes vagy valami indítássegítő anyag.
Amúgy igért egyáltalán vagy durrant vagy mi?
Two Strokes and Four Jokes
Nem durrant, tekeri-tekeri, de ezen felül semmi. A gond az hogy a munkahelyem előtt áll a moci, otthonról másfél órányira BKV-val... ha ma délután nem sikerül beröffenteni kénytelen leszek elvitetni vhová.
Apokalipszis? Ezeknek?!
triumph-ot vennétek?
haverom 600-as daytonát akar (most tudtam meg, hogy már nem gyártanak 650-est belőle).
'annyát, mikor én akartam venni egy jó hornet se volt a piacon...
En igen. bar nem daytonat. Motorrevunek volt tartostesztje Daytonaval 50.000 km-en keresztul, hoban-sarban, s dicsertek.
Én nem, mivel nem látok túl a saját korlátaimon, de ha exklúzív hétvégi motort szeretne akkor lehet hogy jól jár vele. Szerintem érdemes megfordítani a kérdést: miért éppen angol hatszázas sornégyest?
Apokalipszis? Ezeknek?!
Fejidomosat szerettel volna?
while (!sleep) sheep++;
ha daytona, akkor már inkább az újabb sor3 675-ös. egy sima sor4 600-as triumph nem nagy szám, ahelyett inkább egy japán sor4. Azonban a sor3 Daytona.... az már döfi
azt akarták nekem magyarázni, hogy olcsóbb mint a japánoké...de a magyar oldalon nincsenek árak.
(#16548) bajnokpityu válasza jasszer (#16536) üzenetére
gyertyakulcsokat tok kölcsön adni (de kérem vissza,mert érox hiányolná)
3 féle méretben van.ha jó neked késő este,akkor el tok menni kocsival,oszt gyógypillantok.
számomat tudod a régi biznisznéél cseréltünk.
van egy ún hideginditó spré.ez ha jól tudom nitrot tartalmaz,irdatlanul nagyot durran.szivócsonkba kell sprézni.nem sokat,mert kinyirhatod a blokkot.(első körben csapágyakat)
de általában a rosszul induló motorok durrannak egyet-kettőt,mielőtt leszivnák az akksit köszörülés közben.fülre erőtlenebbül tekerte az önindítót?amúgy ilyenkor csak és kizárólag betolással képes beindulni a motor.ha elsőre nem indul,akkor másodikra sem fog,ekkor a második inditózás helyett azonnal betolnám.ha a CBRt be tudtam tolni a 12es kompressziójával,akkor a GSt is fog sikerülni
ha a gyújtáselektronika kicsi feszültséget érzékel az akksi felől,akkor nem gyújt.öninditózás közben meg püré akksival leszalad 8-9Vra is a feszültség,és az öninditót tekeri,de szikrát már nem ad.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
(#16549) jasszer válasza bajnokpityu (#16548) üzenetére
Köszi , de úgy tűnik sikerült megoldani a problémát. Otthon feltöltöttem az akksit, nemrég rátettem, pöccre indult. Két dolog lehetett:
a) a hideg kiütötte az akksit, ez nem túl valószínű, mert a fényszóróm full fényerővel égett, mikor elkezdtem tegnap indítani, az indítómotor járásában sem volt hallható különbség
b) mivel ma az akksi "kábelsaruja" kettétört, elképzelhető hogy a fém vmilyen hibája miatt nem vezetett rendesen, bár a fenti fényszórópróba miatt ez az elmélet sem állja meg a helyét
Sz'al nem tudom hova tenni, de veszek hamarosan egy zselés akksit. Már csak az a kérdés hogy hogyan tudom hazavinni ma a kocsit és a motort is úgy hogy 11-kor végzek a melóval...
[ Szerkesztve ]
Apokalipszis? Ezeknek?!