Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Itt az új LOGOUT!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Zseniális!
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Asszociációs játék. :)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Gurulunk, WAZE?!
- eBay-es kütyük kis pénzért
Aktív témák
-
veterán
-
veterán
válasz zsoltee10 #16952 üzenetére
400as CB super four-on csináltam jogsi első felét. Az a motor, az beszarás. úgy lehet terelni mint egy biciklit, viszont 50 lovas blokk van benne. Brutál jó motor, nekem nem kellene más nagyvárosba.
Durva, hogy rendőrök mennyire érzik ezeket a dögöketどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
jasszer
senior tag
"motorb*zi is vagyok, ezt is elismerem, lehet kövezni"
Előző barátnőmmel együtt néztük meg a szembejövő nőket (nyilván ő csak a "mustrálás" miatt), megbeszéltük hogy melyik csaj tetszik, stb-stb. Hasonló a helyzet a mostani barátnőmmel, ő nézi a szembejövő nőket, én meg tekergek minden motorszerű hangra.
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
senior tag
SV 650 mellé én is teszek egy voksot..
Jó kis gép, igazi 'all-rounder'! -
zsoltee10
addikt
én azon csináltam az egész jogsit. kegyetlen jó kis gép volt.
volt egy 14000-et futott belpiacos, meg egy európai, abban óra szerint 50000 volt. a kuplung kinn fogott, a gyújtáskapcsoló szét volt kopva, de azt nem mondanám, hogy gyengébbnek érződött volna, szóval sokat kibírnak ezek a kis dögök, és jól néznek ki. -
veterán
válasz Topiccsendőr #16961 üzenetére
Vfr 750"R" blokkja, RC30as kódszám alatt fut a motor, 1990-92 körül. Piaci verzió valahol 115 ló körül volt fojtva ha jól tudom, usa-ban meg 90. De most, hogy néztem videót, ja, gyárilag hrc kites, tekintve, hogy titán hajtókarokat nem raknak sima motorba
Aztán asszem, hogy ebből jött az rvf blokk is, kicsit moddolva ezen-azon.
De világosíts fel, ha tévedek.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Topiccsendőr
addikt
750 f volt 100 körül, az R volt kittel együtt 133 ló. Azokban az esztendőkben a Superbike 750-esekből alig tudtak kicsalogatni 140-150 lót tudtomma, de erre nem vennék mérgetl. A GP 500-asok voltak 170 lovasok. Szóval kicsit soknak tűnt az 1992 ben
Explosión de dos tiempos
-
ALI_G
veterán
haverom holnap vesz egy harley sporit és kéne neki a zsé
nem kell valakinek a honda CBX 750-e?
[link]340-ért vihető.
-
veterán
válasz Topiccsendőr #16965 üzenetére
Keréken, vagy főtengelyen? Mert amit Ali linkel videót, most nézem, hogy abban is 145 lovat írnak.
Btw, 500as GP-k szerintem bőven 200 felett voltak, mert ha jól tom, akkor első 1000-sek nem érték el azoknak a teljesítményét.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
veterán
válasz Topiccsendőr #16971 üzenetére
"De most 90 es évekről beszélünk."
Ezt kihagytam a számításból, bocs NR nem volt több, sőt, de NRben nem is az a lényeg. Jó elképzelés volt az NR, csak a megvalósítással voltak gondok, bármennyire is igyekeztek H-ék. De emlékeim szerint 96-97es NSR GP-ben már megvolt 200 pacis. Sőt, asszem az első pgmfi-s 2T volt az NSR.
Na mindegy is, ahogy olvasgatok most utána én is, télleg sokat mondtam a 145-150el. 125-130 reálisabb. Bár akkor meg a kiírást nem értem a videón, de mindegy
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
sowi
őstag
válasz Topiccsendőr #16971 üzenetére
tudod hogy a honda az mindig a legjobb, legszebb, legerosebb volt...mindig nekem kell eszedbe juttatnom ezt?
Anytime, anywhere, any war ... if the price is right
-
sowi
őstag
btw ennyi penzert az sv az egyik legjobb bolt, viszonylag fiatal, egesz jol kezelheto, v2! nem az en vilagom, de a maga kategoriajaban jo kis motor az arahoz viszonyitva, az meg hogy a hatso lengokar hogy nez ki...szardmarle
Anytime, anywhere, any war ... if the price is right
-
veterán
válasz Topiccsendőr #16976 üzenetére
Mert? Betiltották 8 hengeres motorokat, csak 4 hengereseket engedtek meg versenyekben. Honda meg kitalálta, hogy ő majd csinál négyhengeres, de mondhatni, hogy 8 dugattyúsnak megfelelő motort. Én ezt nagyon becsülöm a Hondában, hogy megy a saját feje után (bár egyre kevésbé sajnos)
Nem az a lényeg, hogy milyen, viszont működik, és megcsinálták. Megy, pöfög, gurul, és mai napig ez a motor áll legközelebb ahhoz a rajzhoz, ami a HRC főműhely falán feszít.(#16978) sowi
Látom elég felháborodást okoztam ezzel a lengőkar témával.
Nem akartam senkit megbántani, de majd elküldöm a Suzukinak
sry
(amúgy nem a kinézetével van bajom)[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
sowi
őstag
nem haborodtam fel, teny hogy szarul nez ki, mint minden olcso motor lengovillaja, de ez alapjan megitelni szerintem nem tul bolcs dolog, egyetlen egy dolog zavar, hogy mindenki nyomja ezt a honda az isten dumat, pedig kurvara nincs egetvero kulonbseg a japan gyartok motorjai kozott, same shit
Anytime, anywhere, any war ... if the price is right
-
Topiccsendőr
addikt
A sztori az volt tudtommal, hogy kétüteműek között akarta megmutatni a Honda, hogy ő majd egy 500-as négyüteművel kifújja az orrukat. A szokásos H nagyképűség. Ettől függetlenül nem szar motorokat gyárt, csak az első versenyén porráégett az NR500. Namost azt a horror lóvét kétütembe fektetik, akkor még eredményesek is lettek volna. És ezek a marketing megfogalmazások, hogy mérnökeinket nem tudtuk elég nagy kihívások elé állítani... Tényleg szép dolog széllel szemben h*ugyozni, csak milyen leszel tőle... Ezért ment el Rossi is tőlük. Emiatt a hihetetlen pökhendiség miatt.
Explosión de dos tiempos
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #16983 üzenetére
najó,de a versenyszellem,és az újító kedv lendítette mgint előre a világot!
mindig kellenek különcök,akik elég bátrak!eladó topping dac
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #16985 üzenetére
Ez így van. De az NR akkor is csőd volt. Zsákutca. A többi gyár is tele van ilyen zsákutcákkal, pl 2WD, anti dive system, stb. Szòval nem csak ők fejlesztenek.
Explosión de dos tiempos
-
veterán
válasz Topiccsendőr #16983 üzenetére
De azért a 750-et említsd meg, hogy Franciáknál endurance-on igen erősen bealázta az 500as 2T-ket, és 3 körrel a vége előtt állt ki a dobogóról, mert defektet kapott. Azt meg ugye tudjuk, hogy 2T-hez dupla akkora 4T-t szoktak hasonlítani.
Nagyképű, pökhendi a H, ez biztos. De egyrészt van mire, másrészt ilyenek a japánok.
Általában a széllel szemben hugyozók szoktak nagy dolgokat csinálni, bár sokszor nem jön be, ez igaz(#16982) sowi
Én nem arról ítélem meg a motort... Mindegy, nem szóltam semmit. Tömegek biztos nem hazudnak, nem véletlenül van ennyi SV az utakon.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
veterán
válasz Topiccsendőr #16987 üzenetére
Az volt. És? Amúgy nem lett volna az, ha olcsóbban tudták volna csinálni. Wankel-hez lehetne hasonlítani, ami ugyancsak elsüllyedt volna a mocsárba, ha a Mazda nem karolja fel.
Márpedig a Mazda is öntötte a lóvét a wankel motorba, mert az "hengerfal-dugattyú" érintkezésénél folyamatosan elkopott az anyag, amíg valami molibdén-titán-mittudoménmilyen anyaggal nem kezdték el bevonni.
De ne azt nézd, hogy csőd lett, hanem, hogy mertek újítani valamilyen irányba. Nekik kellett egy ál-nyolchengeres motor, hát megcsinálták. Utolsó szón van a hangsúly tesa
teccikérteni'?[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
[lAyCsI]
addikt
-
veterán
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #16987 üzenetére
én viszont még nem voltam kellően fogékony és érdeklődő, h megértsem az NR750lényegét.
hogy lehet 8 henger 4? ováldugó,titán oké,de a lényeget nem vágom.azért hondának nagyon sportszerűnek ható húzása volt,mikor a méregerős hondát legyőzte Doki,és A4es méretű reklámokat közöltek,h gratulálnak a győztesnek.
ebben persze hatalmas csalódottságot is palástolták,meg a nagy arc nem maradt el,de ezzel együtt kivülről meglepett.eladó topping dac
-
bajnokpityu
félisten
válasz bajnokpityu #16994 üzenetére
jól gondolom, h 4 hengeres volt,csak ovális dugókat használtak,és hogy ne inogjon a henger, inkább a két végén 1-1 hajtókart használtak.
amit nem értek,h alapvetően a versenysportban az alternáló tömegeket szokták csökkenteni a fordulatszám növelése érdekében,és hát ez az ovális cucc a dupla hajtókarral hogy csökkenti a súlyt?eladó topping dac
-
veterán
válasz Topiccsendőr #16996 üzenetére
Szerintem elbeszélünk egymás mellett, bár nem fogalmaztam jól, ahogy visszaolvastam most. (kicsit szétszórt vagyok, mert tele van a levegő serelemmel' )
Tudom, hogy 750-es nem volt GPben sose, tudom, hogy 750-es superbike-ban ment.
Csak annyit mondtam, hogy nem volt az annyira zsákutca. Erre hoztam fel a Le Mans-i endurance-t, amikor 2T-k ellen vetették be az NR-t, és a 2-3dik helyről kapott defektet nem sokkal a vége előtt, ezért állt ki, és valszeg ez vetett véget a történetének.pityu:
a 8 hengerből úgy lehet négy, hogy ha két sima kör dugattyút egymás mellé raksz, és a köztük lévő térfogatot kitöltöd, akkor kész az ováldugattyú. Igazából amennyire tudom, a 32 szelep megtartása volt a Honda fő célja az ovál dugóval. A nyolchengeres motorokat tiltották be, négy hengereseket követeltek meg, de sehol sem volt leírva az, hogy kötelező kör alakú dugókat alkalmazni. 32 szelep előnyeit meg gondolom nem kell mondanom a 16al szemben.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Aktív témák
Hirdetés
- Intel Core i5 13600 - 14mag/20szál - Hibátlan, tesztelt Eladó! 72.000.-
- iPhone 14 Pro Max 128GB Gold Független/Újszerű/1 hónap gar./Akku 88%/p3666
- Intel Core i5 13500 - 14mag/20szál - Hibátlan, tesztelt Eladó! 68.000.-
- iPhone 14 Pro Max 128GB Lila Független Újszerű/1 hónap gar./Akku 86%/p3665
- Apple Watch 9 45mm Red Mint Az Új/2026.08.29.gar./Akku 100%/p3664/
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen