Hirdetés
Aktív témák
-
veterán
válasz Integra #15800 üzenetére
Ez kényes téma. Szerintem senki nem érdemli meg, hogy fél-egy órát töltsön 150 méterre a kihalt úttól ilyen állapotban késő este, (nagy jó azért van pár "ember" akit el tudnék képzelni), törésekkel, úgy, hogy fél óránként megy arra autó.
Minden esetre, néha ráfér a "menő csávókra" egy ilyen lecke. Jobb a beijedt élő, mint az érzéstelen hulla. Szerintem.
mod:
Múltkor kijöttek mentősök EÜ oktatást tartani.
Tavaly volt olyan motoros baleset, hogy rendőrök a kiérkezést követően a srácra zsákot húztak miután körberajzolták (!!!) Amikor kiértek a mentősök, megnézték a holttestet, srác beszélni akart hozzájuk, csak 8 törött bordával nem sikerült. Azért ez odab@sz
Tanulság. Ha élünk, próbáljunk integetni[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Integra
titán
alapvetően nem.
de ha valaki menő csávó, merem feltételezni tud is motorozni. ideális esetben.
ez magába foglalja a sebesség helyes megválasztását az útviszonyokhoz.
azért 4 helyen nyílt törést szenvedni..
ő gondolom betartott mindent és figyelembe vette az időjárást és a hőmérsékletet is..
főleg ha a véletlen magától felhajlott rendszámtáblára gondolok.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
veterán
válasz Integra #15802 üzenetére
Szerintem egyszerűen gyorsan ment. Aztán jött egy kanyar, aztán hello. Állítólag még most is kinnt feküdne, ha egy véletlen arra járó autósnak nem tűnik fel az, hogy egy motor fekszik az úton, és nincs rajta senki. Elkezdte keresni, aztán megtalálta.
Vigyázzunk, csúszik! Most már nem csak a murva és az olaj
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
feca81
aktív tag
válasz [lAyCsI] #15788 üzenetére
nos a caberget mar legalabb 2 eve nyustolom. es osszesitve meg mindig pozitiv a velemenyem rola.2 negativumot tudok csak felhozni.az egyik a szelzaj,ez koszonheto a plexi nem pontos illesztesenek,bezugol rendesen.(most kesuzlok simaszkot venni)
a masik a plexi parasodasa. amugy sztem ar-ertek aranyban eleg jo helyezest erne el.
a telikesztyut is nezegetem,meg terdmelegitot mar vettem ezt a nadrag ala huzhato nadragot,mostne mjut eszembe a neve,meg 2 kabatban nyomom. multkor belikeltetek ide vmi fasza thermobeleses kabatot,az is kinezve mar csak a fizut varom...Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
ALI_G
veterán
-
félisten
Ha valakinek kell, elado a frissen vasarol Difi haromretegu dzsekim, mert tul nagy lett. L-es egyebkent, vizallo, termobelessel. Mindket beles kiveheto, narancsssarga-fekete (linkeltem fentebb a topicban). 62000-rol volt learazva 29-re, ertelmes ajanlatert viheto.
while (!sleep) sheep++;
-
Topiccsendőr
addikt
Nézegettem ezt a Motorshow 1 c. műsort. Robogókat teszteltek benne. Ezek a srácok nagyon kikupálódtak, teljesen élvezhető műsort adtak elő, nem volt dadogás, agykáó. Hákomolyan Dodornak meg Mocsok? nak pirospont. Viszont van egy fiatalember, aki az összes mondat végén felviszi a hangsúlyát, hávalami eszméletlen affektálós szegény srác. Azt levetetném a képernyőről, vagy némafilmben szerepeltetném a közbiztonság érdekében. Gyerekek ez a világ... Változik minden, őrület....
Explosión de dos tiempos
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #15814 üzenetére
motorshow1ben nem csak 2 műsorvezető van?
egyébként ez az egyetlen amit megnézek, de ezt is csak netről. -
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #15814 üzenetére
Nagyon laza szövegük van benne a srácoknak.
De én bírom őket,igaz kicsikét többett káromkodnak néha mint amit kellene.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Integra
titán
hát gyerekek.... ez kemény
Es handelt sich hierbei um eine Mammut 2000 der Firma Münch. Die Maschine wurde 2000 gebaut und sollte in einer Kleinserie zu 250 Stück auf den Markt gehen. Daraus wurde jedoch nix. Lediglich 15 Stück wurden tatsächlich gebaut. Angetrieben wird die Mammut mit einem leistungsgesteigerten Calibra Turbo Motor. 260 PS soll dieser in der Mammut leisten. Allerdings ist das Bike mit 354 kg nicht gerade ein Leichtgewicht.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz [lAyCsI] #15826 üzenetére
420le? ez is teljesen beteg...
a münch cég mammut 2000-res bringája.
még 2000ben gyártották és 250 darabra tervezték, de csak 15 darab lett belőle.
egy megpiszkált calibra turbo motor hajtja, 260 lóval. és 354 kg nehéz....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Boci_83
őstag
Azt hiszem Te gumit kerestél...
Egy másik fórumról.
Sziasztok,
téli akció:
PIRELLI DIABLO ÚJ Gumik
120/70 ZR17 35.000 Ft helyett 18.000Ft.
180/55 ZR17 50.000 Ft helyett 25.000Ft.PIRELLI DIABLO Corsa
120/70 ZR17 18.000 Ft.
180/55 ZR17 26.000 Ft.Csak a készlet erejéig, akár postázzuk is.
Üdv.
Punitive Performance Tuning shop és gumiszerviz
Budapest
30-816-19-33
punitive-performance@c2.hu**********
-
Nightmare
senior tag
Szia.
Én egy 600-es 2002-es cbr-t vettem kezdőmotornak. Mondhatnád, hogy 110 lóerő sok. Jah, tényleg az, pláne 2 keréken. DE, és itt a DE...ha meg tudod állni, hogy normálisan mész vele, akkor nem sok még a 200 lóerő sem. Az elején, húúúdejó, megy mint az őrült, de ráun az ember, és újabban inkább a normális minőségű kanyarokat keresgélem. Én egy gs500-on tanultam vezetni...majd erre ráültem. Azon 50-nél sem volt már biztonságos, itt még a 200 se vészes. Azon múlik minden, hogy tudsz-e uralkodni magadon...én tudok, és még élek. Persze mentem 248-al, nem is egyszer. De üres úton, jó gumikkal. Tudom hol a határ.A következőket mérlegeld...
-külső...nekem tetszik a CBR, persze az újabb, ami már nem ovális lámpájú
-megbízhatóság...itt képbe jön, hogy 60E még ráköltöttem, miután megvettem...de ez ezzel jár
-hang, én imádom a CBR fütyülő hangját, de pl a VFR már nem jön be
-fogyasztás...majdnem minden motor, ami 600-as kijön 6 literből, az enyém 5.5 el elmegy autópályán, de egyszer volt 7 is, de akkor szinte nem is volt 8000 alatt a fordulat.Én CBR-t vettem, nem bántam meg. A hangját imádom, 4 sec alatt van százon, 1-esben csúszok le róla.
Ha nem ezt vettem, volna, akkor mindig enne a fene utána, így nem bántam meg. De pl a gsx-r is nagyon jó motor.
Remélem tudtam segíteni-Honnan veheted észre, hogy dragonfx akar leelőzni? -??? -Ha a seggedben lévő vadul szélvédőmosózik. :D By dokar
-
Nightmare
senior tag
válasz Integra #15832 üzenetére
Gsx-r, vagy cbr600f volt a 2 jelölt. Esetleg még az rr, de nem tetszik, hogy az ülés alatt van a kipuff. Nomeg néha megyek 200km-ereket, és az rr nem egészen erre való. Ezen fáj már a seggem 1 óra után
-Honnan veheted észre, hogy dragonfx akar leelőzni? -??? -Ha a seggedben lévő vadul szélvédőmosózik. :D By dokar
-
félisten
válasz Nightmare #15831 üzenetére
Igen, tudtal, koszi. A CBR nekem is nagyon elol van a lehetseges motorok kozul. A GSX-Rt meg senki nem javasolta, a CBR-t mar sokan (a megkerdezettek legalabb negyede a kezdo motor kerdesre ravagta, hogy 'CBR-F').
Ami meg nagyon bejon, az a VFR meg a TDM.
Idosebb motoros ismeros annyit mondott, hogy
1, vigyazz, mert 600 ccm mar fegyver
2, olyan motort vegyel, amit szivesen megsimogatsz reggel... ha nem ilyet veszel, nem sok ertelme van.A GSX-R hasonloan kezes motor?
while (!sleep) sheep++;
-
Integra
titán
válasz Nightmare #15833 üzenetére
ebből a háromból biztos az f4 a kezdő motor
a kis rr-nek lehet zseniális a pro-link futóműve, valszeg még jobb is mint más, de ettől függetlenül azt már csak a kinézete miatt se nevezném kezdő motornak, mert egyszerűen árad belőle, hogy nyomni kell.
a gsx-r meg pláne...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Nightmare
senior tag
A gsx-r-ről csak tesztet olvastam. VFR tartósabb a fogaskerék hajtás miatt.
Amúgy igen...110 LE durva tud lenni, de a kezeden múlik minden
De sztem még szóba jöhet a CBF is, az is pofás, 80 LE körül.Integra: csak a külsőről írtam az RR-t, ott már nagyon ki van hegyezve a motor. Inkább pályára való sztem
-Honnan veheted észre, hogy dragonfx akar leelőzni? -??? -Ha a seggedben lévő vadul szélvédőmosózik. :D By dokar
-
Integra
titán
válasz Nightmare #15837 üzenetére
pedig nem.
pont a felhasználó barát mivolta miatt fikázták a legtöbben a kis rr-t.
mert olyan futóműve volt utcára mint semmi másnak.
és ez volt a megdöbbentő benne. ahol mások elzárják a gázt utcán meg halálfélelmük van a motoron, ott az rr-nél még húzod, mert annyira ki van találva a pro-link cucc.
tényleg nem vicc.
én magamnak biztosan kis rr-t kerítek kezdőnek (mondjuk ott a fézer), de pont ezért is vagyok alázattal vele szemben, mert tudom, hogy ugyanakkor mire képes, nem a semmire nyerték meg sok-sok éven át rommá verve a 600as kategóriát ssp-ben. már a kifutott ősrégi f4-es cbr is hülyére verte az új generációs csúcs suzukikat meg kawakat és yamahákat, az új rr meg egyenesen demoralizált
szóval ha valami, akkor pont a kis rr való a pályán kívül utcára is!
ezt a hondánál senki sem tudta soha jobban megcsinálni[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Nightmare
senior tag
válasz Integra #15839 üzenetére
Itt konkrétan arra gondoltam, hogy kényelmetlen hosszabb távon. Nem véletlen olyan az RR amilyen, de abban megegyezhetünk, hogy hosszú távra biztos nem annyira kényelmes, mint egy CBF. Az, hogy a pályára való, leginkább a teljesítményre, üléspózra, és magára a technológiára gondoltam. Természetesen, ami jó pályára, utcára is az, de uccára kaphatsz kényelmesebbet is, ami nem egy utolsó szempont...
De attól elfogadnám 2. motornak
-Honnan veheted észre, hogy dragonfx akar leelőzni? -??? -Ha a seggedben lévő vadul szélvédőmosózik. :D By dokar
-
Nightmare
senior tag
Jah, de nézd azt, hogy az új ára ia sokkal alacsonyabb, mint a CBR-nek. A CBF 11-ret pörög...ha jól emléxem, a CBR 14000-ret. Az biztos, hogy a blokk tartósabb, ezért olcsóbb is, mert nem kell annyira speckó dolgokat tenni bele, az alcsonyabb fordulat miatt. De amúgy nekem is a CBR az etalon.
-Honnan veheted észre, hogy dragonfx akar leelőzni? -??? -Ha a seggedben lévő vadul szélvédőmosózik. :D By dokar
-
Integra
titán
válasz Nightmare #15840 üzenetére
na ez biztos.
de mondjuk én hardcore csávó vagyok, és nekem az a pár km fontosabb, mint hogy mondjuk naponta kényelmetlenebbül utazom a kelleténél is jobban, de én már csak ilyen vagyok
edzésben vagyok, szóval még jó pár évig bírom a strapát.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Nightmare
senior tag
válasz Integra #15842 üzenetére
Én is így vagyok vele, de azért maradtam a CBR-nél. A CBF is tetszik, de annyira nem. Az RR-t meg épp ezért nem akartam. Általában 20 percet megyek a motorral, de előfordul több 100 km is. Inkább úgy gondoltam, hogy nem akarok sírva leszállni róla
Aztán maradt a kompromisszum...félig túra, félig sport, így a CBR600F, amit nem bántam meg.
-Honnan veheted észre, hogy dragonfx akar leelőzni? -??? -Ha a seggedben lévő vadul szélvédőmosózik. :D By dokar
-
ALI_G
veterán
Fontos ruha kérdésem lenne.
Ma sikerült felpróbáljam ezt: [link], többek között. 50 és 52-es méretet próbáltam. A jelenlegi ruhám 54-es, a felső jó, az alsó nagy, ezért is cserélek.
Az 52-es simán rám jött nehézség nélkül úgy hogy alá felvettem egy gerincprotektort. Kényelmes volt alsó felső, csak a gyatya része úgy mint az én 54-esem bő a seggemnél, mintha befostam volna.
Eztán felvettem az 50-est amire nem is gondoltam hogy feljön, de mégis, még úgy is hogy rajtam volt a gerincprotektor, de itt már majdnem küzdeni kellett. Összecipzározni épp hogy ment, de azért nem volt veszélyben a cipzár épsége. A nadrág viszont jó volt, pont passzolt, nem lógott belőlem semmi, viszont a felső még mindig kicsit nagyobb volt a delta izmomnál (kicsi a hátam gyúrni kéne). Szóval ott még volt hely. De tükörben nézve olyasmi passzos volt az 50-es ruha mint a motogp-seken. Felültem benne egy ducatira, de alig bírtam felemelni a lábam, hogy átrakjam az ülésen, meg a lábtartóra is kissé nehézkes volt felrakjam a lábam.Szerintetek most melyik a jó méret nekem?
mellesleg próbáltam egyik boltban 150-ről 75-re leértékelt BIKER márkájú egyrészest (már csak ez az egy méret volt belőle), elég fullos hacuka, még itatója is van Sajnos a seggemnél a szokásos jelenség volt...ott nagy, többi helyen jó.
Probikerből próbáltam még ezt: [link], kérdeztem mennyi lesz decemberben az ára...100k. Érzésre az 52-es atom jó felvenni, kisebb fajta púp van a hátán (nem az a hatalmas), de valahogy az egész minőségibbnek hat. Most 116k, de szívem szerint azt venném, csak hát előbbi mindössze 53000 ft
-
Aktív témák
Hirdetés
- MICROSOFT SURFACE LAPTOP 2 - MEGKÍMÉLT ÁLLAPOTBAN (ajándék tok + USB hub)
- Újszerű Asus TUF F15 FX506HE - 15,6"FHD IPS 144Hz - i5-11400H - 8GB -512GB - RTX 3050 Ti - 2 év gar
- AMD Ryzen 7 5700X3D 3.0GHz (96MB Cache, up to 4.1GHz) OEM AM4 Processzor!
- Samsung Galaxy Buds 2 Pro, vadonatúj, bontatlan, 2026.03.07.-ig garis
- FIFA KEDVELŐK FIGYELEM!! Playstation 3 Fifa 08-15-ig CSAK 2990FT
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest