Hirdetés

2024. június 20., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)

Hozzászólások

(#16101) feca81 válasza zsoltee10 (#16099) üzenetére


feca81
aktív tag

en is allianznal vagyok.most megyek at unionhoz.elvileg ott 5000-rel kevesebbet fizetek,vagyis 24.000 korul.a wabard csak 19.000 lenne,de ne mmerem bevallalni

Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.

(#16102) #25954560 válasza feca81 (#16101) üzenetére


#25954560
törölt tag

en meg sem mondom. kellett nekem ezres :U ketto is :DDD

(#16103) bajnokpityu válasza ALI_G (#16098) üzenetére


bajnokpityu
félisten

nekem is valami 24et.nem értem.2001óta van jogsim,vidéki,b2(valamelyik rohadék biztis lenyúlt 1 bonuszomat).17k hol van?
aszongyák ezek az uj biztositók már nem esélesek becsődölni,mint a máv.máv is tök jó lett volna,ha a tulaj nem nyulja le a zsetont.

eladó Kawasaki j300 robogó

(#16104) stargazer


stargazer
senior tag

sziasztok!

lenne egy olyan kérdésem hogy tudnátok-e segíteni abban nekem hogy sérült motort szeretnék venni, átépítés céljábol, tehát olyan kéne aminek a váza meg műszakilag okés. van egy 2003-as R6-os amivel nekicsókoltak egy busznak, idomok gallyra mentek, így ahogy van olyan 6 kiló körül lenne, 1m350-ért vette a srác nemrég. az első villa is kicsit elferdült, de a srác azt mondja kevés km van benne és amúgy nagyon rendben van. érdemes lenne sztetek ezt megvenni? szivem szerint olcsóbban néznék valamit, akár régebbi, de leginkább ilyen módon sérült gépet amilyet mondtam, mert ha mégse sikerül az átépítés úgy ahogy képzelem, akkor érthető módon nem akarok annyit bukni.

Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

(#16105) bajnokpityu válasza stargazer (#16104) üzenetére


bajnokpityu
félisten

nomámeg.csopper lesz belőle? :)
kell hozzá mindenképp papiros váz,akárki akármit mond.a mai másfél kilós vázak egy ilyen balesetnél tuti sérülnek.ebayen sztem 2-300 rugó körül meglenne a váz.

eladó Kawasaki j300 robogó

(#16106) feca81 válasza bajnokpityu (#16103) üzenetére


feca81
aktív tag

es mi a garancia,h ezeknek az uj biztositoknak a tulaja nem nyulja le a zsetont?:)
en ugy vagyok vele,h ne engem lincseljenek meg,ha a biztositom nem fizet.akkor inkabb evi +5000,de nyugodtan alszok.

Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.

(#16107) feca81 válasza stargazer (#16104) üzenetére


feca81
aktív tag

hat ha a villak kaptak,sztem is,tuti kapott a vaz is.nagyo nalaposan at kell azt nezni.6-800K-ert meg kapsz zsir jo 98-as YZF-R6-ot.

Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.

(#16108) ALI_G válasza bajnokpityu (#16103) üzenetére


ALI_G
veterán

ha az unionnál egy éves csekket kértek, akkor elenged 1500-at. Az is majdnem fél tank benzin mai áron.

De egyébként buzi máv. Faszért kellett kinyírni? Szarok rá, másik bizti se fizet, csak ha kitaposod a belét.

én is kíváncsi vagyok hogy-hogy 17k? Én is vidéki vagyok, B2-ben voltam idén.

Valaki tudja, hogy milyen adat milyen súllyal határozza meg az árat? Annyit tudok, hogy az üzembentartó életkora és lakcíme sokat számít. Gondolom az is sokat kéne számítson, hogy mióta van jogosítványa az illetőnek. Nekem 8 éve van.

Ja és egy motorrra miért több a biztosítás mint egy autóra?!

(#16109) stargazer


stargazer
senior tag

nem csoppert akarok, hanem kaneda motorját az akirábol csak burkolatok nélkül, csővázas bukókerettel. sztem meg lehet csinálni. a tökéletes biztonság motorját adja. eddig azt hittem csopper vázbol kéne kiindulni, de rájöttem hogy igazábol mindegy. illetve nem teljesen, mert pl ahogy ezt az R6-ost néztem, a váz ott elég széles ahol véget ér (mármint a blokk és a hátső kerék közötti résznél, ami lehet hogy gond), ebből a szempontból a csopper vázak (legalábbis azok a fajták amilyenek nálunk nem nagyon találhatók, ezek az épített amerikai csopperek) jobbak lennének mert ott csupán egy csőből állnak, így nem kell annyira szétfeszíteni a lábakat, de majd meglátjuk. ha tudtok esetleg olyan vázat ami szóba jöhet akkor szóljatok. nézegettem osztrákokat is, egy saját tervezésű váz 600 körül kijönne, csakhogy akkor ott még a forgalomba helyezés nagyon nagy kérdőjel, de leginkább negatív. ezért szeretnék egy működő donort (azt talán engedik forgalomba helyezni ha csak kiegészítem a gyári vázat), amit egyelőre a legcsekélyebb mértékben alakítanék csak át, hogy egyáltalán lássam hogy mit lehet és mit nem, illetve mit hogyan lehet. muszály mert próbálkoztam bár 3D-s tervezéssel, de egy komplett motort le kéne modellezni hozzá, amihez megintcsak ksok idő, meg szintén egy donor motor kéne. én meg csak azért nem akarok venni egy motort hogy modellnek használhassam. az az érzésem hogy ezt ilyen learning by doing módszerrel lehet csak kivitelezni. ha esetleg tudtok valakit itt baranyában aki segíthet nekem vagy van motorépítési tapasztalat szivesen venném a segítséget. első körben max olyan 300 körülig mennék el a donort illetően, aztán erre jönne az átalakítás ktg-e. ha összejönne frankón akkor nagyban is megcsinálnám.

[ Szerkesztve ]

Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

(#16110) stargazer


stargazer
senior tag

[erről] mi a véleményetek? ezt lehet nem sajnálnám annyira szétberhelni. (és, van rajta ABS!)

[ Szerkesztve ]

Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

(#16111) emvy válasza stargazer (#16110) üzenetére


emvy
nagyúr

Hogyne, ABS, 1988-ban...

while (!sleep) sheep++;

(#16112) jasszer válasza emvy (#16111) üzenetére


jasszer
senior tag

Nem értek hozzá, de ráwikiztem:

1936. A blokkolásgátló fékrendszer szabadalmának bejegyzése.
1964. Elkészül az első generációs blokkolásgátló, amelynek megbízhatósága még nem teljes.
1978. Megkezdődik a blokkolásgátló fékrendszerek sorozatgyártása (Mercedes-Benz és BMW számára)
1981. Elkészítik a százezredik ABS-t.

Aztán hogy motorokon mióta van... :F

Apokalipszis? Ezeknek?!

(#16113) ALI_G válasza jasszer (#16112) üzenetére


ALI_G
veterán

motoroknál a BMW hozta be az ABS-t és nem is mostanában. A többi gyártó szerintem 90-es években kezdte el talán tesztelni meg fejleszteni.

(#16114) emvy válasza jasszer (#16112) üzenetére


emvy
nagyúr

Ezt tudom, de CBR Hondakon most kezdik bevezetni. :)

while (!sleep) sheep++;

(#16115) sowi válasza stargazer (#16109) üzenetére


sowi
őstag

en elhiszem hogy almodozni jo dolog, de ami baromsagot mar itt motorkerdesben osszehordtal az nem piskota... :U

Anytime, anywhere, any war ... if the price is right

(#16116) jasszer válasza ALI_G (#16113) üzenetére


jasszer
senior tag

Igen, az rémlett hogy motoroknál is a BMW volt az úttörő, csak nem tudtam volna időben hova tenni. :B

Stargazer: hát... egy házilag összerakott idom/vázszerkezet sztem veszélyesebb, mint bármi "gyári". Még ha nagyon toppon is vagy és a terheléseket jól sikerül kiszámolnod, akkor is benne van hogy egy koccanásnál kettévág/átszúr valamelyik rosszul kitalált elem. :(

[ Szerkesztve ]

Apokalipszis? Ezeknek?!

(#16117) Tüzi válasza Topiccsendőr (#16078) üzenetére

Karbi előbb utóbb kiszárad sajnos. Benzin illékony.

Integra:
Én azt megnézném, hogy melyik henger nem indul, és annak a karbijánál keresném a hibát.
Szétszerelésnél vigyázz, lehet, hogy a két középső henger karburátorainak a fúvóka-furata különböző. Van, hogy középen kisebbek vannak.
4000-es vibráció nem lehet, hogy valamelyik idom miatt van? Üresben, vagy terhelés alatt csinálja? Vagy is-is?

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#16118) stargazer válasza jasszer (#16116) üzenetére


stargazer
senior tag

nagyon körültekintően fogom körüljárni a témát, és természetesen csak akkor fogom megcsinálni ha közigazgatási oldalrol is engedélyt adnak. nem tudom mennyire necces egy ilyen dolog megvalósíthatóság szempontjábol, de végülis a tuningolásnak számos válfaja van, és nagyon el tudja vinni ez eredeti koncepciót akár egy teljesen más irányba. kérdés hogy ezt hogy ítélik meg. mert tény hogy ez egy elég érdekes módosítás a motoron, de ezt nekem konkrétan az egyik motorépítő műhelyben javasolták hogy inkább meglévő működő levizsgáztatott, közúti forgalmi ingedéllyel rendelkező motort alakítsak át, mert azt sokkal inkább engedik mint egy teljesen új dolgot. ezek különben mind le vannak írva különboző köhém rendeletekben hogy milyen átalakítás minek számít, milyen dokumentációs stb kötelezettségeket von maga után. elvileg lehetséges nullárol is saját motort építeni, az is le van írva benne hogyan kell stb. én úgy hiszem hogy így sokkal biztonságosabb lenne a dolog. nem biztos hogy valóban az lenne, de hogy nem lenne kevésbbé biztonságos mint egyébként az tuti. maximum máshogyan. jó ez se biztos, de valahol el kell indulni. aztán majd kiderül.

Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

(#16119) bajnokpityu válasza ALI_G (#16108) üzenetére


bajnokpityu
félisten

nekem meg 10év van jogsim.éveset kértem.lehet,h nem mindegy h melyik netes társaságnál tettem?
star:ha nem jöttél volna rá már,itt inkább motorozunk(próbálunk motorozni),mint morfondirozunk,hogy x vagy y szin áll jobban egy motornak.vegyél akármit,télleg akármit,próbáld ki,h egyáltalán tetszik-e.

igy eléggé műmájer benyomást keltesz..

eladó Kawasaki j300 robogó

(#16120) bajnokpityu válasza stargazer (#16110) üzenetére


bajnokpityu
félisten

elirás.CBS van neki,nem ABSe.

eladó Kawasaki j300 robogó

(#16121) emvy válasza stargazer (#16118) üzenetére


emvy
nagyúr

Kizartnak tartom, h itthon kapsz ra engedelyt.

while (!sleep) sheep++;

(#16122) zsoltee10 válasza stargazer (#16118) üzenetére


zsoltee10
addikt

te figy. hány éves vagy? :) most nem azért, hogy piszkáljalak, de ez a szenvedés, amit a motor körül művelsz, kezd szánalmassá válni. Biztonságos motorozás? Szted erről szól? Arról szól, hogy felülsz, érzed magad alatt a fel-le járó dugattyúkat, érzed a motor minden rezdülését, hallod, ahogy a levegőt beszívja, és hallod, ahogy a gázok egyre gyorsabban, egyre nagyobb hangorkán kíséretében távoznak a kipufogón. Érzed a menetszelet, hideget, meleget, az út és a természet része vagy. Nincsenek korlátok, csak a felszabadító érzés, a gyorsulás, a sebesség élménye. A motorozás nem az agyalásról szól. Ki kell választani azt a kategóriát, amely a leginkább fekszik, és élvezni kell a suhanó tájat. Erről szól. Szerintem. :R

(#16123) stargazer válasza zsoltee10 (#16122) üzenetére


stargazer
senior tag

28. de a lelkem mélyén biztos 16... és mondd csak amit én szeretnék az mennyiben kurtítaná meg ezt az élményt? mindegy nem kell válaszolni csak költői kérdés volt. tudjátok mit? vegyétek úgy hogy nem kérdeztem semmit, már látom hogy nem kellett volna. csak mindenki csinálja azt amit jónak lát.

Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

(#16124) Tüzi válasza stargazer (#16123) üzenetére

Nehogy besértőggyé' mán' dikk.
Amúgy nagyjából arról szól a dolog, amit Zsoltee írt. Felülsz, mész, megállsz. Első kettővel nem szokott probléma lenni, a harmadik nem mindegy milyen körülmények között következik be.
Ez a rizikó. Ez benne van. Ha elfogadod, akkor megtapasztalod azt, amit úgy hívnak, hogy "szabadság", ha meg nem, akkor kimaradsz egy (akár) életet megváltoztató dologból.

Vegyél valamit, aztán húzzadnekivázzeeee!!!

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#16125) Tüzi válasza emvy (#16114) üzenetére

CBF-en már egy ideje van. Bevezetést már régebben elkezdték.
Új haccázas cibber az első pályaszökevény motor amire a H berakja az ABS-t. Sima utcai motoros sose fogja észrevenni azt az 5-6-7 kilót, ellenben nem fog fejreállni, nem fog vészfékezés közben elmenni a motorja eleje-hátulja, szerintem tök jó dolog. Borzasztó utak vannak, ez nem zsír pálya. Biza sokszor jól jöhet az az ABS...

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#16126) NINJA_V válasza stargazer (#16123) üzenetére


NINJA_V
tag

Biztonságos motor olyan nincs,(olyan van hogy üzemszerűen működik) nem maga a motor veszélyes hanem a közlekedés. Autóban buszban kamionban is halnak meg emberek és azok sokkal masszívabb járművek, mint a motor.

Motorépítésnek a lényege,hogy egyedi gépet készíts ami neked tetszik, nem számít más mit mond. A másik dolog, hogy saját kezűleg csináld, akkor lesz igazán lelke a motornak. Utána csak ride to live and live free!...ennyi..sztem

[ Szerkesztve ]

Two Strokes and Four Jokes

(#16127) ALI_G válasza bajnokpityu (#16119) üzenetére


ALI_G
veterán

minden netes ilyen szolgáltatónak egy áron kell kínálnia, abban biztos nincs különbség.

valószínűleg több változó van itt mint amit felírtam. Azért is mondom, vagy kérdem, hogy mik hogyan számítanak bele.

(#16128) ALI_G válasza stargazer (#16123) üzenetére


ALI_G
veterán

kuss :) ha lég erőt érzel hozzá, akkor tessék megépíteni!!!
Nyilván most még csak nyaldosod, hogy mi kell hozzá, hogyan lehet...ha odáig jutsz én mindenképp kíváncsi leszek mit alkotsz!

(#16129) ALI_G válasza Tüzi (#16125) üzenetére


ALI_G
veterán

pont a poros úton, meg ilyen-olyan felhordáson jön jól. Szerintem mindenki ismer legalább egy motorost aki ezen szívta meg.
mintha te is ezen szívtad volna meg? :((

(#16130) Tüzi válasza ALI_G (#16129) üzenetére

Valami ilyesmi rémlik nekem is, igen :D :W

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#16131) #25954560 válasza ALI_G (#16128) üzenetére


#25954560
törölt tag

az elso meg lehet fura lesz. a masodikon is lesz egy-ket hiba. a harmadik viszont... na az mar olyan lehet, amin meg lehetne ezt-azt javitani, de egyebkent cool :)
tipikusan az epitett motorok is olyanok h 'ezt meg lehetne javitani' v 'ide lehetne szebb cso', stb
mod: viszont az engedelyeztetese sztem is nehez.

[ Szerkesztve ]

(#16132) #25954560 válasza feca81 (#16070) üzenetére


#25954560
törölt tag

:R

eeeees igeeeen! :DDD megvan a masik hengerfej. a szelepek sokkal szebbek benne, mint az enyemben, ugyhogy csiszolas, atpakolas, hezagallitas kovetkezik. szakember csinalja, jovo hetre igeri. aztan mar 'csak' az osszerakas van. hiiiiinnyedejo :D

(#16133) Topiccsendőr válasza #25954560 (#16132) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Utána röffen is?
Kukucsra kimehetünk vele ha lesz 10 fok :D
Addigra finomítok a tézén én is.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#16134) #25954560 válasza Topiccsendőr (#16133) üzenetére


#25954560
törölt tag

peeeersze. meg egy-ket csatlakozot le kell cserelni, kell bele akksi es gyakorlatilag futas. a fejidom osszevarrasa hosszu teli estekre valo melo :)

mod: finomitasz? :DDD mit kell azon?

[ Szerkesztve ]

(#16135) Topiccsendőr válasza #25954560 (#16134) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

nagygázkar megy rá, alu kormánnyal, gumicsere, mert az első már kettévág bármit, aminek nekimegy :D, meg feljebb rakok mindent, ami legutóbb leért. Kb ennyi, utána megint mehet a köridők lefaragása.
Jah meg van egy + vázam, + blokkom darabokban. Nem rég volt fúrva, új dugó, új főtengely. Szereztem egy echte café racer kormányt (MAGURA) a vaterán 2000 forintért :D
Gondolkodom hogy ezt a másikat megcsináljam hasalósra, mert ugye ez amit most használok endurókormányos. Meg ha már az hasalós lesz , akkor a lábtartókat is értelmes helyre rakom.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#16136) bajnokpityu


bajnokpityu
félisten

ami ABSes CBFen ültem,elsőre 1 dolog volt ami feltünt: a gumi fékcsövek annyira hosszan kígyóznak,hogy nincs féknek nyomáspontja.én kötelezővé tenném motoron a fém fékcsövet,az holtbiztos.és mire átépitesz egy ABSes fékrendszert fém fékcsövesre, rámegy a gatyád.egy jó fékkel meg érezni a tapadáshatárt.ezért próbálok útviszonyoknak megfelelően lassan menni,h az én képességeimmel is meg tudjak állni.

eladó Kawasaki j300 robogó

(#16137) feca81 válasza zsoltee10 (#16122) üzenetére


feca81
aktív tag

szivembol szoltal,nem is jut eszembe,amivel ki lehetne egesziteni :R marmitn arra gondolok,h mirol szol a motorozas :)

Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.

(#16138) feca81 válasza Tüzi (#16124) üzenetére


feca81
aktív tag

na ezt viszont kiegeszitenem: felulsz mesz es elvezed,megallsz:)

Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.

(#16139) feca81 válasza #25954560 (#16132) üzenetére


feca81
aktív tag

orulok,h segithettem.legalabb kicsit tudtam viszonozni anno a te segitseged a szelepekkel kapcsoaltban:) cserebe elvarom,h egyszer ha osszfutunk kiprobalhassam a NAGY FZR-t:)

Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.

(#16140) feca81


feca81
aktív tag

mellesleg ne mtudom mi van velem,de egyszeruen megorulok. naponta megyek legalabb 10km-t a motorral.egy heten 2x minimum 50-et.egy heten kb 150-200km-t beleverek,de nem eleg. folyamatos hianyerzetem van. es egyre nehezebben birok magammal. teljesen fuggo lettem.hal isten telen is fogok ennyit menni,nem hiszem,h kibirnam mashogy a telet.ugy varom mar a nyarat,mint kis pocsos koromba na karacsonyt:) ti hogy birjatok?

Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.

(#16141) #25954560 válasza feca81 (#16139) üzenetére


#25954560
törölt tag

ez a minimum :) gondolom tavasszal szervezunk gurulast (vagy karacsonykor :D) es akkor csere.

(#16142) Gaboman válasza stargazer (#16123) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Miért nem veszel magad alá egy jó erős versenymotort az minden igényeget kielégíti.

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#16143) feca81 válasza #25954560 (#16141) üzenetére


feca81
aktív tag

karacsonykor nem hiszem,akokr ki kel bontanom az ajandekokat:) de a tavasziban benne vagoyk,csak jo elore kell letisztanzi,mert ket helyrol is ki kel lvenne mszabit:) na meg ne megyszeru feljutni szegedrol pestre:)

Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.

(#16144) ALI_G válasza feca81 (#16140) üzenetére


ALI_G
veterán

vazze, havas úton hogy fogsz menni? 10 fok alatt csak száraz úton mernék menni.

(#16145) ALI_G válasza feca81 (#16143) üzenetére


ALI_G
veterán

miért nem jönnek le ők?! :D

(#16146) Topiccsendőr válasza ALI_G (#16145) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Mer mi bunkó pestiek vagyunk, azé :DDD Legalábbis én.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#16147) #25954560 válasza Topiccsendőr (#16146) üzenetére


#25954560
törölt tag

nem gond. en is bunko vagyok :D
egyebkent meg odamegyunk. en felulok persu mocijara (aki addigra szerez elso gumat meg te'likesztyut), o meg felcsuccsen az enyemre es igy hosszabb tavra is szavatoltak vagyunk.
10 fok alatt egesz rendben van meg motorozas. ugy 7-ig :) arra szoktak mondani h az alatt nem tapad a guma. es tenyleg. onnan kezdve csak kozlekedes, nem motorozas :)

(#16148) Topiccsendőr válasza #25954560 (#16147) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

első guma van már, ma rakják fel. kesztyűt nézegetek...

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#16149) #25954560 válasza Topiccsendőr (#16148) üzenetére


#25954560
törölt tag

akkor teli uzemmod aktivalva. nekem ezzel a tulhulessel kene vmit csinalni... feltem a picit par fokban. mittomen maskepp kopik v ilyesmi. zord idokben majd godzillat hozom, azon nem kar az idomokert sem :)

mod: milyen guma lett?

[ Szerkesztve ]

(#16150) Sanyix


Sanyix
őstag

Mennyibe kerülhet, egy robogó vagy kismotor vagymi(amire autós jogsi elég) ami képes legalább 90km/h-ra? Ha egyáltalán van ilyen :D

szövegértelmezés, az ÉRTELMEZÉS a fontos, mert az olvasás mindenkinek megy, de az ÉRTELMEZÉS már komoly probléma a magyaroknál. Gondold ezt át mielőtt marhaságot írsz...

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.