bakker, mint egy szobor...
emmánekem nemmotor
-= No way back from Here =-
bakker, mint egy szobor...
emmánekem nemmotor
-= No way back from Here =-
(#15502) Topiccsendőr válasza [lAyCsI] (#15501) üzenetére
Gyárekek!
Ez egy szobor, nem koncepció. Kiállításra csinálták.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Valaki ismeri jobban a reversi (othello) nevű játékot.
sajnos
pedig már kezdtem azt hinni hogy jönnek ki az akira-style motorok
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
sajnos meg egy ideig a dn-01 ami eppcsak hasonlit. marpedig akkor meg eleg messze vagyunk. ez mar majdnem olyasmi:
addig meg marad a rajzfilm
Ez a videó isteni jó,ezzel bepróbálkozom én is majd.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
hatalmas!!!
ez letezo motor,v ez is csak koncepcio,kamu,stb
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
Mit gondoltok, erdemes leghuteses motor vasarolni, ha eleg sokszor lenne varosban hasznalva?
while (!sleep) sheep++;
Rövid, velős komment a témában: e!
Apokalipszis? Ezeknek?!
Kosz!
while (!sleep) sheep++;
Mondjuk nem értem miért melegszik üzemi hőfokra hamarabb a léghűtéses...
Apokalipszis? Ezeknek?!
egy suzuki designer terve
Sziasztok. Ritkán járok mostanában erre, inkább olvasok, mint feleslegesen pofázzak
Olajcsere megvolt, minden folyadék ellenőrizve, cserélve. Csak egy marad...a hűtővíz. Meg tudná mondani vki, hogy hol találom a Service manualban? Fel akarom tölteni fagyállóval, mert nem tudom mennyit bír minuszban, illetve milyen régi.
-Honnan veheted észre, hogy dragonfx akar leelőzni? -??? -Ha a seggedben lévő vadul szélvédőmosózik. :D By dokar
Csak azt tudom, hogy benzinkutakon ingyen megnezik neked, hogy milyen a fagyallod.
Jah, ennyit én is tudok
De fillérekbe kerül maga a fagyálló, ha kicserélem, legalább a lelkem is megnyugszik, meg 2 évre le van tudva.
-Honnan veheted észre, hogy dragonfx akar leelőzni? -??? -Ha a seggedben lévő vadul szélvédőmosózik. :D By dokar
(#15517) Topiccsendőr válasza #25954560 (#15505) üzenetére
Ez nagyon ott van. Gyönyörű.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Persze, mindenkeppen erdemes, bar szerintem ha csak par eves a moci, akkor fagyallonak kell benne lennie.
A gond az, hogy nem tudom...fűtött garázsban volt tárolva, és hogy használták-e, vagy néha állt a mínusz fokokban...azt nem tudom.
-Honnan veheted észre, hogy dragonfx akar leelőzni? -??? -Ha a seggedben lévő vadul szélvédőmosózik. :D By dokar
Csinálsz egy 50-50-es keveréket, így -18ig védve vagy. Javaslom a Shell fagyálló lötyijét. Aztán feltöltöd, beindítod, és a hiányt kipótlod. Ne öntsd ki a lefolyóba.
Úgyis cserélni kell kétévente, hogy legyen ami keni a pumpát...
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Tegnap elött elkészült haverom gépére az új dob.CBF600N
És voltunk kint vele tegnap egy kicsxikét próbálgatni mennyivel mássabb mint a gyári dobbal.
Hát van külömbség rendesen minden tartományban,de legjobban az alsó tartományban lett nagyon erős,falun belül 40km/h tudtam haladni 6-ban.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Előre kevertet fogok venni, csak szeretném, ha valaki elmagyarázná, hogyan kell kicserélni. A manualban már megvan, de nem mindent értek...sajnos az angol tudásom nem a legjobb.
-Honnan veheted észre, hogy dragonfx akar leelőzni? -??? -Ha a seggedben lévő vadul szélvédőmosózik. :D By dokar
Blokkon bal alul van a vízpumpa (valszeg). Annak az alján egy csavar. fogsz egy vödröt, vagy valamit, amibe ki tud folyni 2 lötyi anyag. A hidrosztatikai nyomással számolj, azaz az elején egy jó fél méterre fog eljutni a cucc. Ha kicsöpögött, csavar vissza, hűtő tetején meg betöltöd az újat. Töltöd, töltöd, vízszintbe rakod. Az a lényeg, hogy a betöltő csonk nyak aljáig álljon a lötyi. No para, ha majd felmelegszik, akkor a maradék belefolyik a kiegyenlítőbe. Ha még akkor is sok, akkor a túlfolyón a szabadba.
Ennyi.
Én javaslom az otthon kevertet. Két okból.
1, tudod mit raksz bele
2, olyat keversz amilyen kell. Téli használatra 60f/40v, nyárra 40f/60v (f-fagyi v-víz)
Ja, és ne csapvizet. Please. Vegyél desztvizet.
Haverom csodálkozott annó, miért folyik rozsdás víz a 929-ből. Kiderült, hogy csapvízzel tölti után
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Még valami...az első teleszkóp annyira el volt állítva, hogy nagyon. Valszeg okos kollégáim játszottak, de emmá nem vicc. Azokat visszaállítottam.
Ez szerint
CBR600FS/Sport 2000-2001
Gyári beállitás
Hátso futómű
Előfeszités: 3-as pozició ( a lehetseges 7-ből )
Húzófokozat: 1-1/2 fordulat vissza a max-ból
Nyomófokozat: 1-1/2 fordulat vissza a max-ból
Első futómű
Előfeszités: 4 vonal látszik az állitócsavaron
Húzófokozat: 1-3/4 fordulat vissza a max-ból
Nyomófokozat: 1-1/4 fordulat vissza a max-ból
Beállitás pályára és utcai használatra
Hátsó futómű
Előfeszités: 6-os pozició
Húzófokozat: 1/2 fordulat vissza a max-ból
Nyomófokozat: 1/2 fordulat vissza a max-ból
Guminyomás: 31 psi ( pálya )
Első futómű
Előfeszités: 1 vonal látszik az állitócsavaron
Húzófokozat: 1/2 fordulat vissza a max-ból
Nyomófokozat: 3/4 fordulat vissza a max-ból
Guminyomás: 29 psi ( pálya )
A hátsóhoz nem nyúltak, viszont ott nem tudom hogyan kell az előfeszítést állítani. Ott van valami tekerentyű, aminek asszem 7 fokozata van, de hogyan kell piszkálni? Nagyon nem mertem, de sztem húzni gyomni jkell, majd tekerni, esetleg fordítva. De pontosan hogyan?
[ Szerkesztve ]
-Honnan veheted észre, hogy dragonfx akar leelőzni? -??? -Ha a seggedben lévő vadul szélvédőmosózik. :D By dokar
Ezt majd persu, ehhez nem (inkább sem) értek.
Telóolajat mikor cseréltél?
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Az elsőben kb 3 hónapja szimeringgel együtt a szervízben. Folyt az olaj, nem sok volt már benne, szar volt a szimering. A hátsót nem tudom hogy áll...
-Honnan veheted észre, hogy dragonfx akar leelőzni? -??? -Ha a seggedben lévő vadul szélvédőmosózik. :D By dokar
Akkor oks
Nekem érezhetően jobb lett új olajjal, gondoltam megkérdezem.
Persu-t meg kérdezd meg a tekergetésről, ahhoz nincs lövésem
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Közben böngészgetek, valami körmös kulccsal lehet állítani, meg szóba jöhet a kalapács, csavarhúzó is Persut megkeresem privátban, hátha tud a segítségemre lenni.
-Honnan veheted észre, hogy dragonfx akar leelőzni? -??? -Ha a seggedben lévő vadul szélvédőmosózik. :D By dokar
Kókányolni akarsz csavarhúzóval, meg kalapáccsal??? broáf
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
(#15530) Topiccsendőr válasza Nightmare (#15528) üzenetére
Én annyit csinálgattam az enyémen, hogy az előző tulaj nagyon felkeményítette a futóművet, merthogy az jó pályára, - de veszettül elkúrta a futóműgeometriát, mert az elejét jobban felkeményítette, szóval nem volt valami kanyarodó képes - én meg visszaállítottam a gyárira, de közben kipróbáltam, mitől mi változik, szóval annyira én sem vagyok toppon a kérdésben, amit tudtam megírtam, csavarhúzóval még véletlenül se nyúlj hozzá, ez nem ETZ. A gyári kulcskészletedben találsz körmös kulcsot, még erőkar is van hozzá, amit rárakhatsz a nyelére. Azzal be tudod állítani.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Dehogyis... Csak leírtam, amit olvastam
Persu...aha, köszi. Azért kérdeztelek Téged, mert tájékozottabb vagy. Mindenesetre, amit találtam, beállítottam az elsőt, sokkal jobb lett, a hátsót is, csupán az előfeszítést nem tudom...még...
De sokkal jobb lett, az biztos
-Honnan veheted észre, hogy dragonfx akar leelőzni? -??? -Ha a seggedben lévő vadul szélvédőmosózik. :D By dokar
Utána néztem annak a bizonyos hőfoknak. Mi, hány foknál jó, és mikor nyit a termosztát.
A manualban a következő szerepel...CBR600F 2002-es motorra vonatkozóan.
-3 liter folyadék kell bele...ez csak mellékesen írtam le.
-kezdő nyitás 80-84 fok
-teljes nyitás 90 fok
-szelepemelés 8mm
Tehát elvileg 80 fokos minimum lehet a motor, ha hidegben mész akkor is...
-Honnan veheted észre, hogy dragonfx akar leelőzni? -??? -Ha a seggedben lévő vadul szélvédőmosózik. :D By dokar
nem a motor, hanem a víz lehet 80 fokos minimum egyébként ez alá tényleg az életben nem fog menni még télen sem és azt eléri az fix.
A hátsó előfeszítésről én azt hallottam egy profibbtól, hogy ha egyszemélyre utcára kell, akkor a gyárinál soha nem találsz jobbat és az kb úgy szokott, hogy a legfeszesebbtől 1-2-3 foknyira lazább, persze ez attól függ, hogy hány fokozatban állítható. Nekem asszem 8 fokozat van és a legfeszesebbnél egyel puhább.
Jóvanna...akkor a víz 80 fokos
Az enyémen 7 fokozat van, és most négyesen áll. Az arany középút...
-Honnan veheted észre, hogy dragonfx akar leelőzni? -??? -Ha a seggedben lévő vadul szélvédőmosózik. :D By dokar
Na, a másik, már régóta akartam kérdezni. Megvan a régi láncfeszítő, amiben a rugó megfáradt. Meg lehet azt úgy oldani, hogy manuálisan lehessen állítani? Mondjuk ellenanyával, és addig húzni, amíg nem szűnik meg a lánc csörgése? Van valakinek ilyen irányú tapasztalata? Mert ha csak tényleg 8000-ret bír, akkor az elég szar...
-Honnan veheted észre, hogy dragonfx akar leelőzni? -??? -Ha a seggedben lévő vadul szélvédőmosózik. :D By dokar
(#15536) Topiccsendőr válasza Nightmare (#15535) üzenetére
Írjál az örökéletű Hondának, hogy valamit kezdjen a láncfeszítővel. Szerintem az a manuális dolog eléggé gányolás kategória.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#15537) Nightmare válasza Topiccsendőr (#15536) üzenetére
Jah, nem is rossz ötlet
De komolyra fordítva. Sztem kicsit idegesítő, hogy ennyit bír. Még ha elmenne 30000-ret, egy szavam se lenne. De sok helyen olvasok 6-8 e km-t is. Gányolás, jah...de lehet tovább tartana, mint így, mert a rugó elég hamar megfáradthat...
-Honnan veheted észre, hogy dragonfx akar leelőzni? -??? -Ha a seggedben lévő vadul szélvédőmosózik. :D By dokar
Pár dolog még a Tüzi által leírtakhoz, ami nekem bevált:
Ha bizonytalan eredetű folyadék volt benne, érdemes lehet első alkalommal átmosni a rendszert egy "Radiator Flush" fantázianevű szerrel, ami feloldja a lerakódott felesleget, ez a tömítéseket se bántja egyes házi praktikákkal ellentétben.
A hűtőfolyadék-leeresztő csavarnál lévő tömítést kár lenne visszarakni, pár forintból pótolható.
Márkatársaktól érdeklődj van-e teendő a légtelenítéssel kapcsolatban.
Sziasztok! Jó rég jártam errefelé. Sajnos eljött az ideje, hogy eltegyem télire a vasat, ráadásul jó messze lesz tőlem, majdnem 250 km. Ez van legalább biztonságban lesz.
Valakinek van aról tapasztalata, hogy milyen amikor e gyertya kezd elfáradni? Mik a tünetek?
(#15540) Tüzi válasza qpakcovboy (#15539) üzenetére
Ha indítás után bizonytalanul jár 1-2 henger, meg melegen alapjáraton is dadog. Akkor talán. De, elvileg sokat kibírnak, még a sima gyertyák is. A két évente/x ezer km-enként csere csak (túlzott) gyártói elővigyázatosság.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Mi az oka annak hogy a bemelegítés első perceiben erősen benzinszagú gázt nyom a kipu, majd később "kitisztul"? (ugyanolyan szivatóállás mellett)
Apokalipszis? Ezeknek?!
Kész lett a motoromnak a kipuf!
Nagyon jót tett neki,isteni a hangja.
Kellene feltennem róla vidit,de a sportmotorra nem akatok,tudsz esetleg másik oldalt?
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
(#15543) Topiccsendőr válasza jasszer (#15541) üzenetére
hány hengeres?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#15544) jasszer válasza Topiccsendőr (#15543) üzenetére
A sajátomról van szó (GS500), kettő.
Apokalipszis? Ezeknek?!
Ahogy kérted itt van 2db videó a gépem hangjáról!
SMC 625 sound1
SMC 625 sound2
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
A saját honlapunkra bátran rakhatod, pont ezért regeltem egy oldalt az extrán. Ha kell a belépési kód, privibe írj.
egyékbént ha még nem találkoztál vele akkor http://ph_motoros.extra.hu/
tyű közben látom felraktad. Atom hangja lett pályán szívesen hallgatnám amikor elcsattogsz előttem
Köszönöm!
Nekem is nagyon bejön a hangja,és az a jó benne hogy ha kis gázon megyek vele nem is hangos,így a szomszédok,meg lakott területen belül az emberek sem hőzöngenek érte.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
azért valami ruhát szerezz be a télen..akik ruha nélkül motoroznak, azoknak beszólok keményen