Hirdetés

2024. június 20., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)

Hozzászólások

(#16901) NFree válasza #25954560 (#16900) üzenetére


NFree
addikt

Nem vitázom én veled csak, csak leírtam a véleményem, minden esetre szeretném én úgy érezni a mocit mint a srác, de majd jövőre bepótolom, remélem nem a zakókat :))

[ Szerkesztve ]

vga

(#16902) ALI_G válasza NFree (#16887) üzenetére


ALI_G
veterán

én meg most nézem gyulai vagy. Én meg berényi, 10 % kedvezményem van a csávónál :P
egyébként bármit fel is postáz, de onnan érdemes eljönnöd, csak előtte kérdezd meg telefonon van-e nála méret, mert ált. rendelni szokott ami kell és azt adja el. De rendelni meg bármit tudsz amit a louis.de forgalmaz.
én a 2. ruhámat is itt vettem.

(#16903) ALI_G válasza NFree (#16892) üzenetére


ALI_G
veterán

ezek a gummák azért már a sport irányban vannak rendesen.
M3-mal még nem mentem, de olvastam tesztet, pályára is alkalmas, ha hétvégén kilátogat, a diablo corsa III az már inkább pályás cucc, a GP racer is lágy mint a fene.
Ezek közül a "legkeményebb" az M3 (bár a super corsa pro-t nem ismerem).

(#16904) ALI_G


ALI_G
veterán

beszéltem az "importőrömmel", hát bruttó 65 lesz a michelin pilot sport első+hátsó :((
55-öt mondott még múltkor :( és még ezt is el kell rakassam, mert egy pár van neki.

(#16905) Boci_83


Boci_83
őstag

Na nekem megjött a saját Karácsonyi ajándékom! [link] jobb oldalt az alsó sorban az első. ( zöld mellett ) :))

A többi képen jobban nézett ki, de valóságban nagyon sok benne a fehér, és attól meg féltem nagyon.

[ Szerkesztve ]

**********

(#16906) NFree válasza ALI_G (#16902) üzenetére


NFree
addikt

Néztem a honlapodat, szép a bringa, Nem ismered véletlen akkor ezt az elvetemült gyereket ?Békési zöld zx9-e van, állandóan 1 keréken járkál Vas Béci (Mr.steal).
Jövőre akkor tuti összefutunk :P
Egyébként ott berénybe van egy gumis srác is , hozzá nem szoktál járni?.A multkor pont tőlle jövet sikerült majdnem elhasalnom, ahogy kikanyarodtam tőlle a főútra meghúztam egy kicsit a gázt a köv kereszteződésbe meg ki jött elém egy tati a kis kerti rotájával + pótkocsi, már hideg volt de én úgy lefőttem mint a kávé.
Akkor fogatttam meg nem érdekel mennyibe kerül de csak olyan gumát rakok a mocira ami odaragad az úthoz. meghát sportgépre, sport guma dukál :)
Egyébként mutattam tegnap arucit anyának, aranyos volt azt mondta karira kifizeti a felét, mert félt.
Vissza kellet utasítsam sajna, mert ithon vagyok november közepe óta idén meg már nem is megyek melózni, sajna Így lőttek a karácsonynak mert tartalékolni kell február végéig :(((

Boci_83
:C Tetszik mennyibe fájt ,s honnan sikerált beszerezni?

[ Szerkesztve ]

vga

(#16907) Boci_83 válasza Boci_83 (#16905) üzenetére


Boci_83
őstag

Mármint azt szerettem volna irni, hogy a többi, a képeken jobban mutatnak, de valóságban nagyonsok a fehér, ami nem azt jelenti hogy nem szépek. Ez viszont nem olyan sötét mint ahogy a képen tűnik. Szóval most már csak marhára sokára lesz amikor tudok is benne motorozni... :O

**********

(#16908) Boci_83 válasza Kevo (#16889) üzenetére


Boci_83
őstag

Előre SportAttack, hátra RoadAttack. Nekem is sport attack van elől, maximálisan elégedett vagyok eddig vele! :K

**********

(#16909) ALI_G válasza NFree (#16906) üzenetére


ALI_G
veterán

de ismerem :D, bátszi motor a nevük (google kidobja a honlapjukat), tőle veszem a gumit is és ő árulja a régi ruhámat is a boltban. A Mezőberényi motoros őrület is az ő nevükhöz fűződik, minden évben asszem októberben van, ingyenes és ott van minden stunt rider aki számít, meg még az is aki nem :)

A neve ismerős...de nem ugrik be.

[ Szerkesztve ]

(#16910) [lAyCsI] válasza #25954560 (#16900) üzenetére


[lAyCsI]
addikt

túl csóró vagyok hogy feszegessem,
inkább meghagyom Talmának,
nameg jön a gazdasági receszzizmumus is :P

-= No way back from Here =-

(#16911) Kevo válasza NFree (#16892) üzenetére


Kevo
tag

Hali!

A Pirelli Diablo Corsa III-ról én is nagyon jókat hallottam, agyaltam is rajta, csak hát az sem olcsó, de hát nincs mit tenni, a gumin (sőt, ebben a sportban máson sem) nem szabad spórolni, mert sok múlhat rajta.

Köszönöm a tippeket :R

Boci_83: Előre SportAttack, hátra RoadAttac - ezt a felállást többen is ajánlották, gondolom nem véletlenül. A hátsó gumim még nagyon jó állapotban van (Pirelli Diablo), így az most még marad a szezonra, de én is azt tervezgetem, hogy előre sport, hátulra meg csere esetén road. Neked is köszi az infókat :R

u.i.: szép ajándék, nincs mese, mokány kis ruha ;)

[ Szerkesztve ]

(#16912) Kevo


Kevo
tag

Aki gumit szeretne venni a téli időszakban feltétlen nézzen be ide [link], mert nagyon kellemes meglepetéseket találhat a fa alá :)

(#16913) ALI_G válasza Kevo (#16912) üzenetére


ALI_G
veterán

nem sok engedményt látok. Ennyit most szertintem mindneki enged a télre való tekintettel.
bár itt még drágábban jönnék ki, mint ha helyben venném...:(

(#16914) zsoltee10 válasza Kevo (#16912) üzenetére


zsoltee10
addikt

pl. dunlop roadsmart nincs is a listájukon.. :S

(#16915) Boci_83 válasza NFree (#16906) üzenetére


Boci_83
őstag

Superzone 100 K-ért nyomják most a 2008 as ruhákat, 80K-ért a tavalyit, de ismerteségen keresztük kicsit olcsóbban jött ki. :D

**********

(#16916) Kevo


Kevo
tag

Hát, itt mifelénk Pécsett nemigen kell duskálni a jó gumisok között, szóval az itteni lehetőségekhez mértek ezek igencsak pénztárcabarát árak. Sebaj, gondoltam belinkelem, hátha segítek valakinek, hisz szokták volt mondani a szándék a lényeg ;)

Jó8 mindenkinek! :)

(#16917) #25954560 válasza [lAyCsI] (#16910) üzenetére


#25954560
törölt tag

nem feltetlenul kerul sok penzbe a feszegetes, altalaban csak par lityi benya :) es kulonben is: nem mondanam h oregapasan terelgeted a nagyvasat :)

(#16918) ALI_G válasza Boci_83 (#16915) üzenetére


ALI_G
veterán

most nézem az új arcodat....lol. Én már csak avatart nézek :Y

(#16919) Tüzi válasza ALI_G (#16918) üzenetére

Mad Cow :D

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#16920) [lAyCsI] válasza #25954560 (#16917) üzenetére


[lAyCsI]
addikt

arra találtam célozni hogy ha netalán felnyálazom az aszfaltot az én esetemben
tuti 1-2 szezonos kiesését jelentene :(

[ Szerkesztve ]

-= No way back from Here =-

(#16921) emvy


emvy
nagyúr

Na, vasarnap megyek megint motort nezni. 1997-es VFR, jo allapotban, jo aron. Elso motornak nem egyszeru darab, de majd eldontom (annyiba kerulne, mint egy 5-6 eves SV650S).

while (!sleep) sheep++;

(#16922) [lAyCsI] válasza emvy (#16921) üzenetére


[lAyCsI]
addikt

hát nem egy kezdőmotor az tuti,
nagyon ésszel kollega ;)

-= No way back from Here =-

(#16923) emvy válasza [lAyCsI] (#16922) üzenetére


emvy
nagyúr

Bar tudom, h nem sokat szamit, de ebben az evben 7000 km van mogottem robogoval (programozo vagyok, nem futar :) ).

Ja, es 100 LE -- a Suzuki SV650S 73 LE, de 60 kiloval konnyebb, szoval nem sok sebessegbeli kulonbseg van.

while (!sleep) sheep++;

(#16924) BlazR


BlazR
tag

Dehogynem:D Igazáncsak nagy különbség van a 2 motor között, teljesítménybe is. Nagyon ovatosan közlekedj robogó után, bármilyen motorra is ülsz.

E

(#16925) Tüzi válasza emvy (#16921) üzenetére

Azóta nem tudom, hogy kié amiket kérdeztél... :B
800as viffer? mennyiért?

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#16926) NFree válasza emvy (#16923) üzenetére


NFree
addikt

Használd egészséggel kolléga én 12 év kihagyás után ültem vissza mocira s egyből egy gixer1000-re, az első két hét horror volt minden eggyes csuklómozdulat, a lényeg ismerve magamat túl éltem, eddig, s remélem ez így is marad, mindeggy mekkora mocira ül az ember, a lényeg a csuklóba van, ha ésszel használod ne lehet gubanc szerintem ez a kulcs, na meg hogy nehogy összefuss egy idiótával, eggyik haveromat úgy elcsapta egy aútós össze visssza törte magát, pedig csak robogón ült. :K :C

Más
tudom még kistáska vook,de nem tudjátok megmondani nekem , hogy lehetne egyszer majd kicserélni az arcképemet. :R

[ Szerkesztve ]

vga

(#16927) ALI_G válasza NFree (#16926) üzenetére


ALI_G
veterán

van rá valami szabály. Kell X nap és Y hozzászólás.

(#16928) emvy válasza Tüzi (#16925) üzenetére


emvy
nagyúr

750-es, utolso szeria, kb. 50000 km, szinte gyari allapotu (kipuff kicsit rozsdasodik), gumicsere meg belefer, minden mas oke. 700k. Mit gondoltok?
Ez az.
Alternativak:

2004-es SV650S, 800kHUF, 21000 km, kicsit karcos tank.
2003-as CBR600F, 1M (ez asszem sok mar).
2000-es CBR600F, 750k+regado.
2005-os DL650, 930+regado (ez vegkepp sok).

[ Szerkesztve ]

while (!sleep) sheep++;

(#16929) emvy válasza emvy (#16928) üzenetére


emvy
nagyúr

Ja, arulnak Kawa Z750-t is 1M alatt.

while (!sleep) sheep++;

(#16930) NFree válasza emvy (#16928) üzenetére


NFree
addikt

Szerintem ezt a döntést neked kell meghoznod, más nem adhat tanácsot melyiket vedd meg, te fogsz rajta ülni, esetleg amiket kapsz infókat azokat mérlegelve neked kell döntened, fontosnak tartanám, ha van rá lehetőség mindenfélekép a kiválasztott alanyokat valahogy próbáld ki, sok bosszúságtól kímélve így magad, hidd el rengeteg múlik rajta nem kis pénz amit kiadsz a bringákért, és ha megveszed később derül ki, hogy valami nem kóser nagyon megszívod.

ALI_G
:R konkrétabbat nem tudsz? :F

[ Szerkesztve ]

vga

(#16931) emvy válasza NFree (#16930) üzenetére


emvy
nagyúr

Persze, kiprobalom.

Bevallom, csutkakormanyosat szeretnek, ultem SV-S-en, es sokkal jobban ereztem magam, mint egy Horneten.

while (!sleep) sheep++;

(#16932) Boci_83 válasza NFree (#16930) üzenetére


Boci_83
őstag

Itt mindent megtudhatsz az egyéni arcképekről...

[ Szerkesztve ]

**********

(#16933) NFree válasza Boci_83 (#16932) üzenetére


NFree
addikt

Köszi :R

vga

(#16934) Tüzi válasza emvy (#16928) üzenetére

NR like VFR? Állítólag ezek rendelkeztek a legjobb VFR blokkal. 800-as sem volt már annyira jó (nézőpont kérdése) mint a 750-es. én VTEC-es VFR-t sose vennék, inkább ülnék rá egy 954-re, vagy 1.gen 1KRR-re. Mondjuk ez én vagyok, retró beütéssel.
Ha megfelel, és nincs szarrátekergetve rajta minden csavar, meg mentél vele egy jó karikát (próbálj szar útra menni, ahol dolgozik az eleje), akkor hozd el. Lesz egy jó/szép/ritka motorod.
Aztán nyitunk egy VFR klubot itt :D

[ Szerkesztve ]

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#16935) emvy válasza Tüzi (#16934) üzenetére


emvy
nagyúr

A szelepfedelek 4000 km-rel ezelott lettek eloszor megbontva (ezt biztosan tudom). Csak (majdnem) ennyiert mar lehet ilyet is kapni, ez gondolkoztat el. Hetvegen meglatom.

Kizarolag az injektor hianya zavar :)

[ Szerkesztve ]

while (!sleep) sheep++;

(#16936) Tüzi válasza emvy (#16935) üzenetére

Injektorost meg hidegben nem tudod elindítani elsőre, max másodikra (!) szivatóval, akkor pár napig nem fogsz motorozni (volt vfr tulaj kollega mondta)
Több esetben jobb a karbi ha rendesen be van állítva.

SV? Maradok a vfr-nél :) Pár kollegámnak van. Hát pl az a lengőkar az röhejes rajta. Mint egy hajlított zártszevlvény. 10 évvel fiatalabb 400as cbren sokkal komolyabb a lengőkar, meg a rugóstag :D

[ Szerkesztve ]

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#16937) Kevo válasza emvy (#16931) üzenetére


Kevo
tag

Az SV-t nyugodt szívvel ajánlom, pláne, ha magas vagy, hisz eléggé elől van a kormány, ráadásul jóval alacsonyabban, mint pl. egy hornet-en (ami amúgy szintén nagyon jó motor, akárcsak a Z-750). Az árak, amiket írtál mondjuk nagyon alacsonyak, nagyon nézd meg, mit veszel, többször is (1. hsz erősen javasolt ;) )

Én egy 50ccm-es robogóról (Aprilia SR-50 DiTech) ültem át az SV-re és nem semmi volt, pedig előtte hosszú évekig robogóztam. Nagyon vigyázni kell, a V2 pedig pláne meg tud tréfálni, rosszul gangolsz vissza és úgy blokkol a hátsó kerék, hogy pikk-pakk kiharapod a plexit, de a V2 érzés mindent megér, csak meg kell tanulni kezelni és odafigyelni, hogy ne a csuklód írányítsa az agyad, hanem fordítva és akkor nem lesz problem ;)

[ Szerkesztve ]

(#16938) emvy válasza Kevo (#16937) üzenetére


emvy
nagyúr

Nem mindegyik annyira alacsony. Az SV pl. az, abbol viszont van tobb is 800-ert, van, amit mar lattam, es rendben van. A VFR-rol szinten 95%-ra tudom, hogy oke. Ugyanez all az 1M-s CBR-re.

183 centi vagyok. :)

while (!sleep) sheep++;

(#16939) bajnokpityu válasza Tüzi (#16936) üzenetére


bajnokpityu
félisten

hja,meg japánban gyártott karbis CBRem 10fok alatt alig,5 fok alatt egyáltalán nem indult.F4i meg pöccröff.

eladó Kawasaki j300 robogó

(#16940) Kevo válasza emvy (#16938) üzenetére


Kevo
tag

Ha jó állapotban van külsőleg, az már fél siker, első ülést érdemes levenni, nincs-e megcsavarodva kicsit a váz, ezt nem mindig javítják ki perec után, mész vele, mindent átnézel és ha jó, akkor minden tőled telhetőt megtettél, a blokkba sajna nem látsz bele. A Z750 1M alatt elég olcsó, ennyiért is ritka a szép állapotú esésmentes, tudom, mert barátom bő másfél év alatt sem tudta eladni az övét 1,2-ért (2004-es tip.top állapot), végül 1M-ért ment el. Én is ültem már Hornet-enis, Z750-en is, de nekem kicsit kicsi volt (192cm), ezért is választottam többek között az SV-S-t, és mert ezer éve beleszerettem :D Elsietni nem kell és hát kalkuláld be, hogy mindenki úgy indul neki a motorozásnak ekkora váltás során, hogy én nem fogom húzni neki, neeeem...pedig de, mindenkinél lemegy néha a függöny, kinál előbb, kinél később, de könnyen a hatalmába kerít az erő. Ha fejben letisztázod a dolgokat, akkor minden rendben lesz és jó motoros leszel :)

Tüzi: SV-t nem fikázni, mert kikapsz ;] :DDD

[ Szerkesztve ]

(#16941) Tüzi válasza bajnokpityu (#16939) üzenetére

kőne' hangóni' karbit hidegre :)

Kevo:
nem fikázom, csak mondtam. bár végülis akármit fikázhatok, hisz nekem nincs :D

[ Szerkesztve ]

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#16942) Kevo válasza Tüzi (#16941) üzenetére


Kevo
tag

Vicceltem csak, nem ám besértődni motorostárs ;) Fikázni is lehet, mindenki a maga lovát dícséri, hisz emberek vagyunk, ez teljesen normális :K SV mániás vagyok, bartánőmtől is már megkaptam, motorb*zi is vagyok, ezt is elismerem, lehet kövezni :DDD

Amúgy nehéz motort választani, szerintem először el kell dönteni, hogy mire is használjuk majd leendő szemünk fényét és milyen stílust is képviselünk, ha ez megvan, lehet kicsit konkrétabban nézelődni.

(#16943) Topiccsendőr válasza Tüzi (#16936) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Na annyira nem kell bántani az SV - t, csak azért, mert nincs agyonhajlítgatva a lengőkar. Az nem jelent semmit. :D
Ez az injektor dolog nemtom minél jött elő, VFR nél? Mert én tegnap -1 ben indítottam be a yamakkát több, mint 1hónap állás után. Elvittem egy ismerős szerelőhőz. Eggyel többet forgatott az önindító, mint melegben. Ezt karbissal meg lehet csinálni? Háát necces.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#16944) emvy


emvy
nagyúr

Amit viszont nem fogok tudni kitesztelni: varosban egy VFR-sulyu motor sok? (230 kilo teletankolva, vs. az SV650S 195 kilojaval)

while (!sleep) sheep++;

(#16945) Kevo válasza emvy (#16944) üzenetére


Kevo
tag

Nem hinném, hogy ennyit számít az a cirka 35kg. Ha utassal mész az is plusz kiló és úgy sem vészes, mondjuk egyik sem egy tipikus városi motor, de szerintem mindegyikkel simán el tudsz közlekedni, nekem legalábbis nem okozott gondot. Ha nem 60 kiló vagy, akkor ezen nem érdemes agyalni.

(#16946) ALI_G válasza emvy (#16944) üzenetére


ALI_G
veterán

én a mondó vagyok, hogy nem a súly a mérvadó, hanem az elosztás és az üléspozíció. Na jó, meg nálatok colosoknál a magasság is :))
vfr-t nem vezettem, se SV-t. Ki kell próbálni. Talán a suzukinak van lehetőség pesten valahol bármelyik motort pénzért kipróbálni.

(#16947) emvy válasza ALI_G (#16946) üzenetére


emvy
nagyúr

SV-t mar probaltam, az oke volt. Hetvegen jon a VFR.

Egyikkel sem tudtam/tudok menni par meternel tobbet.

while (!sleep) sheep++;

(#16948) Topiccsendőr válasza Kevo (#16945) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Szerintem nem csak az a + kiló számít, de a hengerelrendezés is. A kéthengeres SV nek kisebb a főtengelye is, kisebb tehetetlen tömeget kell kényszerítened más irányba, aminek még pörgettyű hatása is van. Bár VFR el nem mentem még, csak VF el (:D) szerintem az SV-t könyebb terelgetni. Elméletben. Akinek van ilyesfajta tapasztalata, nyugodtan cáfoljon.
Mod: az utas az más téma, az beleszól a futóműgeometriába is, azt nagyon meg lehet érezni. Megugye nem mindegy hogy merre vannak a plusz kilók.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#16949) Kevo válasza Topiccsendőr (#16948) üzenetére


Kevo
tag

Persze, kicsit sarkítva fejeztem ki magam, hisz a motor karakterisztikáján is sok múlik. A VFR-t én sem ismerem, az SV-t nagony könnyű terelgetni, városban talán annyi a hátrány, hogy nem túl fordulékony a gép, de meg lehet szokni. Az utas meg egész más történet, de kezelhetőség szempontjából nem okoz különösebb problémát, jó, egész máshogy viselkedik a motor, de könnyen meg lehet szokni és nem mondanám, hogy nagyban nehezíti a városi közlekedést. Minden megszokás kérdése.

(#16950) zsoltee10 válasza emvy (#16944) üzenetére


zsoltee10
addikt

hát az enyémhez képest a vfr egy hajó, és városban tuti nehezebb vele manőverezni. az sv-hez képest nem tudom, az sv is nehezebben manőverezhető, mint az enyém.

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.