Hirdetés
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- A fénynél gyorsabban
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- PLEX: multimédia az egész lakásban
Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
Amellé kell venni egy japánt, az biztos. Szép motor az MV, meg ők kezdték először szériában tolni a változó hosszú szívócsöves befecskendezést... de ha előjön valami sztárallűrje én felgyújtanám négy milláért az biztos. Nem is értem az olaszokat. Hihetetlen újítók voltak mindig a motorkerékpárgyártásban. Tulkép ők csinálták az első digis befecskendezős motort. Rengeteg dolgot ők csináltak először a japánok előtt. Aztán mégis elnagyolják a motor többi részét. Vagy egyszerűen a beszállítók olyanok, mint nálunk. Teljesíthetetlen dolgokat elvállalnak. Ha sok pénzem lenne monnnyuk, akkor inkább Ducati, de ott lenne egy japán hatkilós a garázsban, ha hisztizne a kis szemét.
Explosión de dos tiempos
-
zsoltee10
addikt
ne kínlódj már vaze.
milyen gummát akarsz? túrasport, vagy sport?
mindenképp két komponensűt vegyél. ha igazi utcai, akkor:
Dunlop Roadsmart (nekem ez van és kiváló)
Michelin Pilot Road 2
Birdgestone BT021ha sport, akkor Bridgestone BT016
alöl milyen gumid van? párban akarod cserélni a gummát, vagy az elsőt meg akarod tartani? ha még az első jó (nekem 26000 kilit bírt), akkor azonos gyártótól való hátsót választanék. Ha jól tom, akkor neked pilot road a gyári gumma, tehát pilot road 2-őt vennék a helyedben.
ha párban akarod cserélni, akkor mindegy. amelyik jobban tetszik, vagy olcsóbban hozz jutsz. nem hiszem, hogy a mi vezetési tudásunkkal bármilyen különbséget fedeznénk fel a 3 szett közül.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Topiccsendőr #16202 üzenetére
Asszem 6-7 MV van itthon, abból kettőt láttam már. Szép motor, nagyon szép, főleg valamelyik extra fekete-piros kiadásban, bivaly, technikai csemege, de a tarcsi japán hatkilóssal egyetértek Szar gagyi japán motorok, de valahogy mégsem akarnak tönkremenni
[link]
olvasd el alulról másodikat... Anyád valagát, very heppi lennék én is... vaaazzz[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Topiccsendőr
addikt
Nem akarnak tönkremenni az olaszok sem annyira, ez inkább ilyen műbalhé, pl Ducatinál immobilizer-es hülyeségek előjönnek, vagy fesszab, vagy Apriliánál kuplunglevegősödés, vagy önindító szabadonfutó, vagy akármi. Nem kell rákölteni mégegyszerannyit a blokkra, csak Horvátországban egy gurulás közben hívnál trélert? Inkább meggyújtanám.
mod:
Belegondolok, mi vagyunk fordítva bekötve, mert ki az isten megy el egy csillió dolláros motorral túrázni, ami még sportmotor is. Szóval ezek a diszkómotorok. Tudod, mindenki kólát iszik, te meg a traubit. Erre való, semmi másra.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
feca81
aktív tag
hidd el,be fognak vizsgalni,es nem annyi motort,hanem jova ltobbet. csak simsonbol tobb van,es akkor meg hol vannak a robogok
hivatalosan azert vezetik be,h viszaszoritsak a lopasok szmat.mert ellopod a mocit,nincs az az isten,h azt megtalaljak.ha tudod a motoszamot,es avazszamot,akkor azt bejelented,felkerul egy listara.es ha veletlenul megallitja az embert egy rendor.aki meg is nezi ezeket a szamokat,es leellenorzi,na akkor tudjak megfogni a lopott motort. ennek az eselye kicsit,mert a rendorok nem allitanak meg segedmotorosokat,csak nagy ritkan.akkor is szemelyi,jogsi,biztositas,es mehetsz. ennyi.
ha va nrendszam,akkor regisztralva van a motorod.onnantol kezdve, mint az autot,nehezebb tisztara mosni. ezt a dolgot tamogatom is,csak attol felek mocskos sokba fog kerulni egy rendszamoztatas.lehet tobbe,mint a motor erteke...
az 50/125-rol meg nem tudom mit mondjak,mindket oldalon alltam.anno en is vezettem ilyen motort par evig.sosem voltam biztonsagban,mindig paraztam.en ugy erzem jo otlet volt,h kiszoritottam a jogsira,meg egy hivatalos motorra az osszeget.Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
feca81
aktív tag
válasz Topiccsendőr #16207 üzenetére
en azt az NR-t hasznalnam
mod: amugy nekem a 748-as nem azert kellene,mert ritka,meg kola-traubi esete. egyszeruen a kinezete miatt.gyonyoru.
[ Szerkesztve ]
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
ALI_G
veterán
válasz zsoltee10 #16204 üzenetére
párban cserélem.
Igazából tartósat szeretnék, legalább 10000 km, mert ha kevesebbet bír, akkor alattam 5000 után kockára kopik a sok két személyes menettől. Na meg az alföld sem segít be, hogy oldala is kopjon.Tapadásra valahol a pilot powernél kevesebb elég lenne. Talán a pilot sport körül lenne az optimális, kicsit jobb tapadás kellene és hasonló kopás. Viszont pilot sportból nincs 2CT.
Korlátozottan legyen képes pályára.Most pilot road van, 2000 km óta kockásan járok vele, olyan 14000 km-t tudott kockásodás nélkül.
Most a pilot sport-ot 55k-ba kapnám meg első+hátsó, halvánnyal drágábban a pilot power-t.
Nem is az, hogy kihasználnám (talán épp a mostani gumim tudása közelében járok épp ezért lépnék a puhábbak felé), de egy vészhelyzetben jól jön ha van még tapadás ott ahol nem is gondolnám
A nagy problémám, hogy a michelin-en kívül nem ismerek több gyártó gumijait és nem találtam összehasonlító tesztet, ami netán még objektív is lenne.
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #16205 üzenetére
jájá
-
bajnokpityu
félisten
én már láttam matricásnál fényezésre váró MV oldalidomot is
én mint okoskodó pályafenevad: Z4el pályázott cimborám VFR vtecel.úgy,hogy Talma is épp gyakorolt.és megdicsérte az öreg csikeszárnyast.tehát mit értesz az alatt, h jó legyen pályára?z4et is nyugodtan ledöntheted peremig (szerintem ami keményebb anyagból van,az laposabb karkaszú,igy hama megvan a széle).és a z4 sok minden,de nem modern pályagumi.pályagumi annak kell,aki már ott tart, h pontosan tudja hol csúszik meg a gumi tempós kanyarbaesésnél,és zavarja,h fél mp-t otthagy.szerintem.
és tök nyugodtan mennék fel D207essel pályára.szal ha kb annyit mégy pályán majd mint én,és olyan sokat 2 személlyel alföldön,akkor vegyél nyugodtan túrasport gumit.mondjuk a pilot sportnál én modernebbet vennék,pl Z6ot,vagy sima diablót,azonos áron.vagy a srácok által ajánlottakat,azok még modernebbek.
[ Szerkesztve ]
eladó topping dac
-
#25954560
törölt tag
tsubi. igaz privatban kerted h irkaljak a contikrol amit csak tudok, de hatha mast is erdekel
szoval conti roadattack es sportattack (nehez gepen) :
amikor elol-hatul road volt fent, az elejet nem nagyon szerettem. az fzr tulsagosan sportos ehhez a gumihoz. sajnos vezetestechnikai hianyossagaim miatt raadasul sokszor fekezek meg a kanyar bejarataban is (ahol nem kene) es szelsoseges esetben a road mar bizonytalan. hatra viszont nagyon franko a sport-tura gurigazashoz. nalam a jol bevalt kombinacio (talan mar a harmadik garnitura) elol sport, hatul road. miutan az fzr es a thunderace is sokkal jobban eszi (alattam) a hatso gumakat es raadasul lelkes hasznaloja vagyok a hatso feknek is, ezert a kemenyebb road hatul kb annyit megy el, mint a puhabb sport elol. az yzf-en beletoltunk most ~11e km-t ebbe a szettbe (ebbol legalabb 8e ket szemellyel) es ugyan kicsit kockas mar a hatulja, de meg 1-2e km-t elmehet, a legkopottabb helyen is van meg akkora profilmelyseg.
szerintem elegge haladosan kozlekedem (ket szemellyel is), sokszor sportosabban mint turazva (majd persu kijavit ) es a gumik nalam nagyon jol bevaltak. hatranyuknak tudom elmondani h nedves idoben viszont gyengek. egy forro nyari zivatar meg nem is gond, de ha huvos idoben talalkozol nedves betonnal, na az labujjhegyes jatek. ovatosan, biztonsagosan.
hatul meg nem hasznaltam sportattack-ot. gondolom jobban tapad es gyorsabban fogy
ket szemellyel elol 2.5, hatul 2.7 (2.8) szokott lenni (meg eggyel is )ha szamszeruen kene ertekelnem oket, akkor kb ilyes (gumiteszt.com):
Száraz úton való tapadás 4.5
Száraz úton való fékezési jellemzők 4.5
Nedves úton való tapadás 3.5
Nedves úton való fékezési jellemzők 3.0
Havas úton való tapadás 2.0 (leengedve ~1.3 bar-ra)
Kényelem (mittomen mitol kenyelmes egy guma)
Belső zörejek
Külső zörejek
Gumikopás 4.5 (de lehet 5 vegulis... )nna. grafomania vege.
mod: jah, egy fontosat elfelejtettem: a kekholdos srac szerint (www.kekhold.hu) a contikkal mostanaban eleg sok garancialis problema volt. en szerencsere nem talalkoztam ilyesmivel.
[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
válasz bajnokpityu #16214 üzenetére
pirelli diablo újabb mint a pilot sport?
A Z6-ot nem tudom melyik, de mintha túrásabb lenne A metzeller drágább mint a többi, nem? Az M3 ezek között hol helyezkedik el? az még puhább?Most akkor ez a 3 mind sport-túra, na de fogalmam sincs, mi különbözik közöttük...
[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
na már csak a sportec m3-ra lennék kíváncsi, vajon mennyit bír?
ez alapján 10000-et el kellene menjen.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
igen,sport a legrégebbi sportgumija a cégnek.
metzeller puhaság szerint sorban: Z4, Z6, sportec, racetech.
z4úra,z6 túrasport,sportec fele pálya fele utca(kopik mint állat,de soha nem csúszott meg utcán),racetech:pályagumi.időben meg Z4 az ősősgumi,utána sportec volt,meg racetech, a Z6 meg ezek ujabb.majd jöttek az M2,M3asok.
Z6nak számomra egy nagy baja volt,hogy csak az első gumi vezeti el az esőt,a hátsó meg nem.amugy szép és jó gumi lenne.pirelli amugy testvércége a metzellernek, a gumik karkasza általában egyezik.pl a diabló az a sportec.
a metzeller a conti előtt a legolcsóbb gyártó volt.ahogy én összeraktam a conti is azért lett olcsó,mert hamarabb kopnak mint a társaik. power pl mindig a legdrágább volt,cserébe tovább is birja.
dunlopnál meg a 207-208-209 a fejlesztést jelenti,és mögé betűket irnak,hogy az adott karkaszon belül milyen kemény a gumi.pl a sima a kemény, a GP meg a puha.
sztem amúgy úgy érdemes,h előlre mindig egyel lágyabbat tenni fel azonos márkából,mint hátulra,úgy talán egyszerre kopnak el.ahogy a Többiek mondták.hogy a 2-3 komponensúeknél ez mennyire igaz nemtom.
[ Szerkesztve ]
eladó topping dac
-
bajnokpityu
félisten
válasz #25954560 #16215 üzenetére
a dunlop 207-208asokról meg hasonlóan pontszámaim 2.3nyomáson, 1-2 személlyel:
Száraz úton való tapadás 4(ha bemelegedett,előtte 1)
Száraz úton való fékezési jellemzők 4
Nedves úton való tapadás 4
Nedves úton való fékezési jellemzők 3
Kényelem :2
Gumikopás 4sportec M1ről: 1.9-2.1nyomáson, 1-2 személlyel:
Száraz úton való tapadás 5(élettartam felétől 3)
Száraz úton való fékezési jellemzők nemtom,mert alig volt fékerő azon a gépen
Nedves úton való tapadás 3(élettartama felétől 1)
Nedves úton való fékezési jellemzők 2
Kényelem :5
Gumikopás 2(élettartama 4ezer volt hátul,2ezertől fele annyira tapadt)[ Szerkesztve ]
eladó topping dac
-
ALI_G
veterán
válasz bajnokpityu #16220 üzenetére
M3-ra találtam tesztet, de csak superlativusokban mertek róla beszélni. Szárazon tapadt mint a 'annya. Asszem motorrevün van neten.
-
NINJA_V
tag
Balatonring egy kör hmmm...jónak igérkezik
Two Strokes and Four Jokes
-
félisten
Na, rovidesen elkovetkezik a motorvasarlas ideje (december).
Ugyebar elso nagymotorom (kismotoros tapasztalat van). Mar legalabb ketszer kerdeztelek benneteket, de ..
Szoval meg nem tudtam eldonteni, hogy turaenduro vagy turasport. A turasportok jobban tetszenek, de a varosban, ilyen utakra talan a turaenduro jobb. (Eleg sokat jarnek vele varosban is, sajnos).
Szoval mit gondoltok roluk:
Turasport:
Yamaha FZ6, kb. 2004-es evjarat
Honda CBR-600F, kb. 2002-es evjarat (az idomok miatt valoszinu nem celszeru elso motornak, draga lenne letenni)
Honda VFR, 2000 (ugyanez a problema, mint a CBR-rel)Turaenduro:
Yamaha TDM 900, 2002 koruli(sajna tul draga)
Suzuki DL650, 2004 koruliA tobbieket mar korbejartam, ezek tetszenek. Valami gondolat roluk?
while (!sleep) sheep++;
-
félisten
while (!sleep) sheep++;
-
félisten
Ja, es valaki a topicban nezegette ezt a VFR-t:
http://www.hasznaltauto.hu/2362482_honda_vfr_1999
Mi lett ezzel az ugylettel?
while (!sleep) sheep++;
-
ALI_G
veterán
gumi tesztek
Külső teszt a Michelin pilot sport -ról: [link]
E szerint ugyanazzal a technikával készült mint a metzeler sportec M3 és a pilot sport 1999-ben kezdték gyártani (legalábbis a cikk akkor íródott).gumival kapcsolatban még amiket találtam, összeszedtem egy csokorba a későbbi döntéseket segítendően:
Mezteler sportec M3 [link]
pirelli diablo corsa III [link]
pirelli diablo rosso [link]magyar vélemények több gumiról, osztályzatokkal [link]
sok gumiról magánvélemények és osztályzatok: [link]
gumidoki a motor revüben [link]Lényegében mind független ami teszt, a többi magánvélemény.
-
ALI_G
veterán
válasz bajnokpityu #16220 üzenetére
végülis most hogy mondod van értelme előre puhábbat rakni, nekem se kopott el az első. De ha meg úgy veszem, most akármit veszek (már megrendeltem de még függőben van, majd ár dönt) abból hátsót lehet elhasználok kettőt, elsőből meg egyet, így spórolok 20-30000-et, hacsak (és ez a valószínűbb) el nem kockásodom idő előtt. Remélem nem.
egyébként ami maradt palettán, az a pilot sport és a metzeler sportec M3, utóbbi drágább lesz feltehetőleg, és egy kicsivel puhább mint a pilot sport.
A pirelli diablo-t elvetettem, mert keményebb a pilot sport-nál egy kicsivel. Szóval valószínű középút lesz, ha metzeler belefér 55k-ba első+hátsó, akkor jön az. Lehet semmi különbség a kettő között, max annyi, hogy a metzeler később adta ki jópár évvel mint a pilot sport.
->aztán persze tuti hulla mindegy melyik lesz csak én parázom túl a dolgot. -
bajnokpityu
félisten
hja,városban ritka esetlenek a sportmotorok.és télleg egy vagyon idomosat borogatni.de cimbi sajna a fészerjét is megboritotta,az is marha drága,szal egy kutya.
DL-t ha nem találod rondának,akkor sztem vedd megabból a VFRből épp árul egyet egy jó cimborám.98asat,telipirosban.ócsón.
eladó topping dac
-
félisten
válasz bajnokpityu #16231 üzenetére
Kuldjel nekem privit a VFR-rol. Tudod, allapot, ar, ilyesmi.
while (!sleep) sheep++;
-
félisten
válasz bajnokpityu #16231 üzenetére
Idomtalant nem draga borogatni? Nakedet egyszeruen nincs kedvem venni. Abbol talan csak a 2005 utani Hornetek tetszenek (az USD telosak), aztan slussz.
while (!sleep) sheep++;
-
félisten
válasz bajnokpityu #16231 üzenetére
Ja telleg. Az 1000-es DL nagyon durva a 650-eshez kepest? Sokkal jobban tetszik kulsore.
while (!sleep) sheep++;
-
TayRol
nagyúr
Sracok, ma annyira jot motoroztam
csak gondoltam, elmondom[ Szerkesztve ]
-
zsoltee10
addikt
hát egyrészt brutál erős, másrészt sokat eszik, megzabálja a láncot. (különösen, hogy a két lánckerék nincs egy síkban....). és a blokk egy sportmotorból származik, szerintem nem való a DL-be. inkább a 650-es.
ha nem lenne ilyen ronda, én is azt vettem volna.TayRol: Én is. nem tudom, mennyit gurultunk haverokkal, de jól esett. Holnap, ha lesz időm, viszem a kicsit 36000-es szervizre. 1,5 éves...
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Én nézegetek VFRt igen. Egyre inkább valószínű, hogy az lesz. Egy hibátlan V4es blokk, karos lengővel, szerintem szép is, meg nem annyira a csuklódon fekszel mint sportmotornál. Szerinted egy ilyen motorról nem lehet levenni az idomot, és annélkül furikázni? Vagy vestel rá valami gagyi idomot. 100asból megvan szerintem max. Csókolom.
Egy ilyennek az utazója simán 200, 270 kb a vége, és ami ugye a legjobb, hogy többet nem kell fosni a szemből érkező madarak, bogarak, meg kövek miatt. A két oldalán van a hűtő, szóval nem fog kilukadni, és elkoszolódni Nagy valószínűséggel elhozok egy pestit február környékén. Feltéve, ha meglesz még akkor De van nála olcsóbb vifer is, meg van nála kevesebb km-rel is, szóval nem sok esélyt látok rá, hogy valaki elviszi. Hacsak nem látja meg a jó oldalát annak a motornakどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
veterán
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
veterán
-
zsoltee10
addikt
válasz bajnokpityu #16243 üzenetére
Jó, mi?
max. 15ekm a lánc élettartama... azért ennél többet is tudnak a mai vasak.
Aktív témák
Hirdetés
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- SSD kibeszélő
- PlayStation 5
- Magisk
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Külpolitika
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Opel topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest