- Ingyen kellene, de tegnapra
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Digitális Állampolgárság Program
- Egy újabb érdekes eset [Update HSZ-ben]
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Sony UBP-X800M2 régiómentesítés
- Asszociációs játék. :)
- Az elfelejtett kiberfegyver
- Fogadj örökbe egy szervert, avagy hogyan építsünk otthoni labot II. (Avagy miért
- TOTP generátor PHP-ra
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz brickm #96590 üzenetére
Toyota 1.4 és 1.6 benzinnel 2000 után (facelift e11) óvatosan, bele lehet nyúlni a fosba. Gyárilag cserélték a fűzött blokkot, ha az megtörtént, akkor tuti vétel, örök élet + 1 nap kis fogyasztással. Amelyiknél nem, az viszont lutri. Az angol gyártásúaknál meg nem okos az ecu, szeret becsörögni terhelésnél. Nem nagy baj, csak idegesítő.
3 ajtós g6-okat érdemes megnézni, jó a váltó, kellemes a 6 fokozat és jól viszi a moci a kis bódét. Illetve azok mind Japánban szereltek.Civicből 1.5 114 le-t nézz, az egy kurvajó motor. Keveset eszik, pörög, él, még az 5 ajtós kasztnit is tök kellemesen viszi. 3 ajtósokat inkább kerülném, rengeteg a tuningolt boyracer fos.
Avensis oké, de ha a mérete miatt nem kell, akkor szerintem túl nagy és uncsi.
Ha pedig játszik az Ave, akkor nézd meg a 2.2-es Camryket is, azok is kimennek a világból, viszont kicsit komolyabb gép.Ha már rászánsz ennyi casht (500+), akkor azért legyen benne klíma. Ha járnál városon kívül, és nem 3 deci fogyasztáson akarsz fillérbaszni, akkor pedig 100 ló alá ne nagyon add.
Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- CES 2025: 6 centiméteres akadályt mászik meg ez a porszívó
- Windows 11
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Honda topik
- E-roller topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Anime filmek és sorozatok
- Jófogás tapasztalatok
- A GDDR7 memóriák okozzák az új GeForce-ok magas árazását
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest