Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Helyszíni riport Hegyen-völgyön, Chongqing
- Tudástár Óriások csatája - General Belgrano
- Teszt Olcsó USB WiFi AC adapter
- Retro Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- Bemutató Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [FireFox1996:] 2024 őszi fórum peca
- [Re:] [Essejó:] MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
gergo5991
őstag
amugy azt nem értem, egy 500+ le feletti teslát, nemtom mennyi pontosan, fenntarthatóság alapján miért egy átlag kocsihoz hasonlitják? pld ford mondeo, superb, octavia stb stb?
legujabb tesla bugatti szintü gyorsulásra képes, ára 4m vs 160e euró. Ha ezt vesszük, a bugattira neten olyakat irnak h 10 000km-enként 10-20e dollár csak a gumi csere, 21e dollár olajcsere. De ha még nem is a legdrágább kocsihoz hasonlitjuk, hanem csak egy ferrarihoz, lambóhoz, még ott is jóval olcsóbbra jön ki egy tesla használata és fenntartása. Akinek van 160e je egy tesla model s p100d-re tegyük fel, kétlem hogy egy 10-15 000 eurós akku csere vagy egyéb ilyen gondot jelentene.
[ Szerkesztve ]
Hirdetés
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Garmin Forerunner 955
- AMD Ryzen 7 7800X3D (2év alza gari)
- HP Z2 Tower G4 Workstation: i9 9900 5GHz,32-64GB RAM,256GB NVMe+1TB SSD+2TB HDD,Quadro P2000/P4000
- Nvidia Quadro P400/ P600/ P620/ P1000/ T1000 - Low profile (LP) + P2000 5Gb, RTX 4000 8Gb
- Dell Precision 7670 pro tervező - 16" FHD+/i7-12850HX 16mag/32G/1T/Quadro RTX A3000 12G/IR/HU Pro+