Hirdetés
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Megérkezett a Android 15 és a HyperOS 2-! (EEA Stable ROM)
- Pendrive-ról bootolható "belakott" debian linux live Ventoy pendrive-on
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Aktív témák
-
Dare2Live
félisten
Honda Motor Co. Wednesday cut its net profit outlook for the fiscal year ending in March 2009 by 62% and postponed the opening of a new plant in Japan...
A profit várakozásait csökkentette 62%al. Azaz 62%al csökken a profitja.
GM/Chrysler van elsősorban is bajban. Ők kormányzati segítség nélkül nem biztos, hogy túlélik a januárt. De ha kapnak még hitelt és túl is élik a Januárt attól se lesznek versenyképesebbek....
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
nagyúr
válasz Khelben #20597 üzenetére
csak kérdezem, Te tudsz olvasni? tudsz angolul?
Honda lowered its fiscal year net income outlook to 185 billion yen ($2.08 billion) from its earlier estimate of 485 billion yen in October.
azaz a korábbi 485 milliárdos, erre a pénzügyi évre szóló nettó nyereség előrejelzését 185 milliárd jenre csökkentette a Honda.
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
Dare2Live
félisten
adozzott eredmény = adozott erdemeny ami kb = profit.
Honann vetted, hogy az bevetel? btw Honda bevétele kicsit más nagyságrendbe jár... 400mllio$nál még egy Hondához képest piszlicsáré magyar vállalat pl EGIS bevétele is 99% nagyob.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
félisten
válasz lajafix #20590 üzenetére
Azt nem tudom, új autó árak, hogy fognak változni, de ha a termelői/versenyszféra tényleg összeomlik avval minden: MOis.
Olyan 1987Románia filing lesz... tudjátok az mi?.... Nem a kocsi miatt fogunk aggódni és nem azért mert nem lesz 13.havi bér. Na de ne kanyarodjunk el a témátol: Amiért ezt megemlítettem ezt az az, hogy ha az lesz mint várjuk akkor ami tuti, hogy a használt autó piac jövőre összeomlik. uis irdatlan mennyiségű akár 100-200-300.000 kocsit fognak elvenni és a banknak mindegy csak szabaduljon tőle: Brutális túlnyomás lesz a használtpiacon. Eközben ugye egy Thalia 1.8misi, egy Fiat Grande Pnto 5év garival/ESPvel/légkondival 2.4/ említett extras Opel Astra 2.7 / Kia ceed kombi 3.4...."érdekes" lesz jövőre, remélem a 18év 0 reform = mega-rosszul müködő szociális védőháló/MÁV.... miatti brutális adóterheket összeomlás nélkül kibírja a magyar termelő/versenyszféra.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
nagyúr
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
Integra
titán
válasz csibor #20570 üzenetére
azért én szeretném tudni, ki ez a fasz név szerint amelyik összeomlásról beszél.
tényleg nem értem, hogy hogy lehet ekkora marhákat engedni firkálni hülyeségeket.
11 év után először van veszteség a cégben.
igen, biztos összeomlott máris.
dilettáns marha ez is...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Dare2Live
félisten
válasz csibor #20570 üzenetére
Bedölne?
"A Honda 485 milliárd jenről 62 %-kal 185 milliárd jenre csökkentette a tervezett adózott eredményét a március 31-ével záruló üzleti évre vonatkozóan"
Még így is vastagon profitot termel.btw nagy szar lehet MOon is... Két kereskedő hívott fel akiknél még ősz elején jártam, és mindent megigértek, csak vegyek....
pl Fiatnál néztunk anno Grande Puntot most 2.4ért uugy odaadjaák de + pirelli téligumival + ESPvel + 5perc alatt probaképp beledumáltam az 5év! garit. (Ősszel az 5évre már nem voltak hajlandóak.)don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Khelben
nagyúr
válasz (Kolombusz) #20575 üzenetére
Ha nem vetted volna észre, már most is minden újautó egyenkoreai műanyagdoboz.
-
lsc
nagyúr
válasz csibor #20577 üzenetére
Azért a két gyártó között van egy "kis" különbség, egyébként viccnek szántam / lemaradt/, de szerintem akár meg is történhet . Szerintem még mindig jobban járnának a toyotával mint valamelyik kínaival, remélhetőleg addig nem jutnak el .
Mod Rick4 : Azért elég sokat kellene a gm vezérnek washingtonba repkedni, egyelőre a saját "piszkuk" eltakarításához sem kap pénzt .
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
Zebu
addikt
válasz (Kolombusz) #20574 üzenetére
Jah ez a használt autó mizéria
Csak megmarad az a 2002-es 1.8-cas mondeo
Megnézem a Petrányinál milyen 2004-nnél újabbak az eladók jelenleg
-
(Kolombusz)
veterán
Ó ugyan már, egy 4-es kombi Golf az csak egy szar VW.
Hondát inkább, bár a Mazda 6-ost is dícsérik, nekem 2 van a környezetemben, mindkettő füstöl mint a franc, nem hiszem, hogy túl egészségesek. Dízelek, márkaszervizbe hordva, nem őrült tulajjal.Csak ezekkel megint az lesz, hogy nem tudod, milyen volt az előző tulaj, stb.
-
P4czy
csendes tag
Gyári navigációhoz már van magyar szofttver is, tehát az műkszik itthon. Hátul a csomagtartónál van a doboz, ott kell asszem vmit telepitgetni és kész is.
De 8 éves mondeoért nem adnék ennyit. Főleg, hogy azok a legelső darabok voltak, semmi javitás nem volt még benne az ismert hibákról. 2004-s vagy késöbbi modell esetén piszkos jó vétel lenne Németekről meg annyit, h anno egy autókereskedő mondta nekünk, hogy hiába van 80k km az autóban , meg a bevizsgálás szerint valós is, azt ő sem hiszi el, mert pont ott nem látszanak annyira a km-k egy autón. Autobahn-ra fel aztán váltót sem kell markolásznia meg a kormányt sem tekergeti ide-oda tehát nincs rajt annyi kopás sem. (Bár ennek ellenére lehet igaz a szám, de kétlem) Ha valós a km óra állás és megfelelően van használva a kocsi (hidegen nem nyomod meg ilyen alapokat betartasz , meg az előző tulajok is) meg rendszeresen olajcsere stb + prémiumdizel üzemanyag bele akkor 200k fölé simán elmennek minden nagyobb gond nélkül. Viszont ha akármelyik kimarad vagy vmikor kimaradt hosszabb időn át a kocsi életéből akkor a fent leirt tételek hamar jönnek. -
Zebu
addikt
válasz (Kolombusz) #20569 üzenetére
Igen nekem is teszik, de most 1-2 kolléga nagyon sztárolja nekem a 4-es kombi golfokat és plusz még a Honda/Mazda párost!
-
csibor
addikt
Volt már?Kár lenne ha bedőlne.
-
Rick4
félisten
Azért a mai komputeres gázcuccok kicsit komolyabbak lehetnek, mint anno a taunus meg a keverőfejes cucc. Egyrészt fogyasztásban kb 10-15% plussz, teljesítményben alig érezhető különbség. De te tudod.
Elárulom, ha hitelre veszed, akkor még többet tudsz lealkudni, mint kp-re... ez a használtautó biznisz már csak ilyen..
[ Szerkesztve ]
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Zebu
addikt
válasz lajafix #20564 üzenetére
Mondjuk ha uncsitesómból indulok ki aki Ulmban lakik....akkor ő sem pakolja a 10 ezreket a kocsijába... Úgy néz ki nem kapta el az Autobahn íze
Viszont még meglátjuk mi lesz. A kombiról most letettem.... még maradt az 1.8-cas mondeo, bár ha valaki tud valami hasonló méretű/kaliberű jó használt autót akkor érdekes lehet.
Találtam most egy gyanúsan olcsó 6os Mazdát a használtautón, de nézek még Vectra-kat is. Valójában olyan másfél és 3 milla környékén szeretnék valami frankót találni.
Bár most azt hallottam ha cash-ben veszem akkor 3-4 killát simán le tudok alkudni, mert nem vásárol senki.... Ez nekem jó!
-
dabadab
titán
válasz lajafix #20564 üzenetére
"ott dízel autót évi 25 ezerre nem vesznek"
Csak ugy viccbol megneztem az elado harom eves dizel Mondeokat a mobile.de-n, ~30%-ukban van 80k-nal kevesebb. Nem egy nagyon tudomanyos es megbizhato modszer, de ugy tunik, hogy azert leteznek ilyenek
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
Zebu
addikt
Beszélek majd asszem ak ollégámmal, hogy kérdezze meg a Petrányi Zolit, mennyire van rendben az autó és mennyit enged a feléből
-
-
Rick4
félisten
biztos szarul hangzik, de vegyél egy nagyköbcentis benyás verdát, és tetesd bele a gázt. Komoly computeres szekvenciális gázszetteket raknak be 200K körül pótkeréktartállyal, a gáz 150 ft, és a benzinesnek sok baja nem szokott lenni. Persze azért egy automata váltót én még mellétennék,ha már tönkremegy, inkább azt újíttatnám fel, mint egy mondeo kupplungot.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Rick4
félisten
Pont ez a baj. Ha te veszed meg, ezek a dolgok rád fognak hárulni. Csak jó, ha számolsz velük. Nem úgy írom, hogy ez szokott előfordulni náluk, hanem olyan 150 ezer fölött törvényszerű, hogy a használatból eredően ezek tönkremennek. .
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Rick4
félisten
Adagolófelújítás 400K, kupplungcsere (kéttömegű lendkerék+ szerkezet+tárcsa+csapágy) 170K + a munkadíj, turbócsere 250K, motorcomputer csere 250K. Ha ezeken túl van, megéri megvenni.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Zebu
addikt
Na srácok beszállt még egy versenyző!
Ford Mondeo kombi 2000 TDCI. Ghia, tempomat, gyá navigáció (igaz itthon nem müxik állítólag), 9 alufelni, 4 nyári + 4 téli gumi. 8 légzsák, tempomat. Egyik cimborám autója. Jelenleg 141 000km van benne. Németből hozatta 3 éve német szervízkönyvvel. Akkor volt benne 80 000km. Ő is fázott a német autóktól és elvitte a Petrányiba állapotfelmérésre. Megállapították, hogy hitelesek az adatok az autóról és nem volt törve (úgy néz ki nem húzták be).
Tegnap hívott, hogy el akarja adni, mert sűrgősen el kell utaznia 1 évre külföldre. KB 2.1-2.2 millát akar érte.
Mit gondoltok? Megér + 5-600 ezer Ft-ot az 1.8 Ghia benyás limó mondihoz képest? Téligumi szettet felnivel ahhoz is kapok (igaz nem alufelni, de az télre felesleges is szerintem)
-
#00809728
törölt tag
válasz fekeandras #20546 üzenetére
Opelnak nem volt hasonló?
-
fekeandras
őstag
-
Khelben
nagyúr
válasz (Kolombusz) #20544 üzenetére
ja, látom már
-
Khelben
nagyúr
válasz (Kolombusz) #20542 üzenetére
Mondjuk abban egyetértek Integrával, hogy a cikkben bemutatott avensisnél mérföldekkel szebb
-
lorcsi
veterán
eladó: vadi új soundcore motion+
-
Versus82
aktív tag
ma egy iylen állt előttem a kúton, még nem láttam ebben a kivitelben: [link]
nagyon kellemes hangja volt, feketében nagyon jól nézett ki. kipróbálnám.
''In stand up position I think I'll kill You...''-CroCop ........ Üt, rúg, hazabattyog....
-
Integra
titán
-
lsc
nagyúr
-
#00809728
törölt tag
-
P4czy
csendes tag
válasz lajafix #20503 üzenetére
1,8-s mondeot még nem próbáltam de van róla elképzelésem, hogy milyen, de az alulmotorizáltságot nem úgy értettem, hogy használhatatlan. Még azzal a motorral is nagyon jó családi autónak, mondeot csak ajánlani tudom. (Fék-futómű jó benne nagyon). Viszont az 1,8-s benzinesben nincs meg a kellő erő a kasztni könnyed mozgatásához. Persze az is elviszi, de a tulajnak tisztában kell lenni vele, hogy emelkedőn vagy megpakolva bizony elég lomha lesz , de nem lehet nem is a lomha a megfelelő kifejezés, inkább csak a motor fog küszködni vele egy kicsit. És sztem egy 2.0-s tdci sem a verseny kategória egy ilyen autóban. (130 lovas elég erős benne, de a 116-s meglepően gyenge ahhozképest, hogy ua a blokk. Bár 130-sból is láttam olyat, h 100 fölé nem tippeltem volna sokkal a lovakat) Figyelni kell ilyen autóknál mert nagyon sok a leharcolt innen onnan behozott, megvételkor tisztában kell vele lenni, hogy kb mit kéne tudnia egy ilyen mondeonak. Anno próbáltam olyat aminek a fékei fogtak iszonyatosan rosszul.
Amúgy a tdci tapasztalataim szerint : városban stabil 7-körül (6.9-7.1 közt) Városon kívül vezetési stlustól függően: 5 és 6.5 közt. (Eddig 4.9 a legjobb 6.4 a legrosszabb), de sajnos ugye egy használt tdci drágább és a rizikó is nagyobb vele, mert ha 1x véletlen tönkremegy akkor a javitási költségek elég magasra rúghatnak. (Másrészt az euro4-s 2004 környéki darabok közt vannak elektromos turbóvezérlővel ellátottak, ezekben ha jól hallottam vizpumpa könnyebben tönkremegy és turbó sincs sok a bontóban hozzá)
És mondom még1x semmi bajom az 1.8-l , de attól még nem az az ideális motor ebbe az autóba...és az, hogy van 1.4-s octavia nem javit a helyzeten. De az adott árkategóriában én is inkább a benzinest javasolnám, mert annyiért csak a leharcolt dizeleket adják, hacsak épp nincs vkinek nagyon nagy mákja. Ja és tudtaommal a ráncfelvarrás elötti modelleknél hátsó ajtóknál néha rozsda léphet fel. -
Khelben
nagyúr
válasz lajafix #20508 üzenetére
mi kevés? a 170? ja kérem az egy jó régi fejlesztés
ha a mai végletekig kihegyezett motorokat nézed, akkor kevés, viszont nekem pont jó, mert a tartósság érdekel, nem a literenkénti lóerő.
asszem 94-es a motor alapja, azóta apróbb-nagyobb változtatások voltak rajta, de jah, kiforrott konstrukció, nem is panaszkodik rá senki. -
dragonfx
veterán
látom megit megy a 4hengeres bmw fika
az irigykedés látom megvan.amugy attól függ ki hogy vezet 300lovas autót is odakenek ha én nyomom ő meg nem ennyi[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
mayerlaci
senior tag
válasz (Kolombusz) #20511 üzenetére
Azt, hogy sokszor sok arra értettem amikor dugó van;).De amúgy igazad van.
-
lajafix
addikt
válasz Versus82 #20506 üzenetére
mi kevés? a 170? ja kérem az egy jó régi fejlesztés, már érettségizhetne. Szerintem meg jó. Sőt szerintem az 1.8 @ 125 LE is épp elég normális embernek. Dragonnak meg túl sok lenne az is.
Magyar utakra erős gépeket... minek? Tartós futómű pl sokkal lényegesebb.Rock'n Roll
-
mayerlaci
senior tag
válasz Integra #20456 üzenetére
De én azt nem értem, hogy ha ez (nem tudom biztosan) gyárilag van rajta akkor a valóban Type-R (lásd integra,accord,civic) autókat alacsonyitja le ezzel.Mert ha suttyókám neadjisten legyorsulja a 90LE-s "Type-R"-t és elmeséli Bélának nem biztos, hogy az jót tesz magának a névnek.(Hozzáértő emberek levágják, hogy mivan de van aki nem).Nem biztos hogy az a + "x" összeg amennyiért többért eltudják (márha eltudják) adni annyi pluszt jelent a lónak 2 oldala van.
-
Versus82
aktív tag
válasz (Kolombusz) #20496 üzenetére
a 170 vagy a 220 lovas?
''In stand up position I think I'll kill You...''-CroCop ........ Üt, rúg, hazabattyog....
-
lajafix
addikt
családi autóhoz teljesen jó az 1.8 as motor. Benyásnál külön öröm, hogy hamar bemelegszik. A kombi ~1370 kiló, a 4 ajtós ennél is kevesebb, ez még nem másfél tonna.
Mondjuk budapesti dugóban 12 liter, de ez is van beleírva a gépkönyvbe. Pályán 9(~140-150), országúton 7,5 körül fogyaszt az erősebbik 1.8as. Volt főnökömnek pont ilyen 1.8as mondeoja volt(talán a gyengébbik 110 lovas motorral) megvette magának 3 év után, teljes mértékben kielégítette a racionális igényeket, neki a pálya 150 teljesen elég volt, a városban meg mindegy.Persze khelben 2.5-ét irígylem én is !
Rock'n Roll
-
csibor
addikt
Most kapok nemsokára 50K csekket,mert apósékat vittem a Bfüredi szívkórházba,érvényes beutalóval,lényegébe mint betegszállító .A rendőr lefilmezte az autót,és az sem zavarta hogy bent ülök.Kiszállok szólók neki,elmondom mutatom a papírt,nem érdekli.Mikor megkérdezem tőle miért nem igazoltat,szerinte nem látta hogy bent ülök.Szembe jött velem,és hátulról vett fel.Így ismeretlen elkövetőként megy közigazítási fix 50K a büntetési tétel. Kötelessége lett volna igazoltatnia Persze megtudtam kivan nekik adva a sarc gyűjtés.Most várom a határozatot,és megfellebbezzük.
-
Dr.Zoo
őstag
ó, majd a sokadik után beletörődsz
aki napi mondjuk 100, 120 km megcsinál, pl. én , annak hullik a haja a sok tetütől...
a rendőr csak az veszi észre amit akar.... vagy ha belahajt a majom...
így igaz: éljen a magyar hatóság.
plusz az ország mentalitása...."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest