Hirdetés
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Toomy: Majdnem banki adathalász csalás áldozata lettem.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- GoodSpeed: Amikor a Samsung Galaxy AI írja meg helyettem a blogot...
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
- eBay-es kütyük kis pénzért
Aktív témák
-
Dare2Live
félisten
Honda Motor Co. Wednesday cut its net profit outlook for the fiscal year ending in March 2009 by 62% and postponed the opening of a new plant in Japan...
A profit várakozásait csökkentette 62%al. Azaz 62%al csökken a profitja.
GM/Chrysler van elsősorban is bajban. Ők kormányzati segítség nélkül nem biztos, hogy túlélik a januárt. De ha kapnak még hitelt és túl is élik a Januárt attól se lesznek versenyképesebbek....
-
fokukac
nagyúr
válasz
Khelben #20597 üzenetére
csak kérdezem, Te tudsz olvasni? tudsz angolul?
Honda lowered its fiscal year net income outlook to 185 billion yen ($2.08 billion) from its earlier estimate of 485 billion yen in October.
azaz a korábbi 485 milliárdos, erre a pénzügyi évre szóló nettó nyereség előrejelzését 185 milliárd jenre csökkentette a Honda.
-
Dare2Live
félisten
válasz
lajafix #20590 üzenetére
Azt nem tudom, új autó árak, hogy fognak változni, de ha a termelői/versenyszféra tényleg összeomlik avval minden: MOis.
Olyan 1987Románia filing lesz... tudjátok az mi?.... Nem a kocsi miatt fogunk aggódni és nem azért mert nem lesz 13.havi bér. Na de ne kanyarodjunk el a témátol: Amiért ezt megemlítettem ezt az az, hogy ha az lesz mint várjuk akkor ami tuti, hogy a használt autó piac jövőre összeomlik. uis irdatlan mennyiségű akár 100-200-300.000 kocsit fognak elvenni és a banknak mindegy csak szabaduljon tőle: Brutális túlnyomás lesz a használtpiacon. Eközben ugye egy Thalia 1.8misi, egy Fiat Grande Pnto 5év garival/ESPvel/légkondival 2.4/ említett extras Opel Astra 2.7 / Kia ceed kombi 3.4...."érdekes" lesz jövőre, remélem a 18év 0 reform = mega-rosszul müködő szociális védőháló/MÁV.... miatti brutális adóterheket összeomlás nélkül kibírja a magyar termelő/versenyszféra.
-
fokukac
nagyúr
-
Integra
titán
-
Dare2Live
félisten
válasz
csibor #20570 üzenetére
Bedölne?
"A Honda 485 milliárd jenről 62 %-kal 185 milliárd jenre csökkentette a tervezett adózott eredményét a március 31-ével záruló üzleti évre vonatkozóan"
Még így is vastagon profitot termel.btw nagy szar lehet MOon is... Két kereskedő hívott fel akiknél még ősz elején jártam, és mindent megigértek, csak vegyek....
pl Fiatnál néztunk anno Grande Puntot most 2.4ért uugy odaadjaák de + pirelli téligumival + ESPvel + 5perc alatt probaképp beledumáltam az 5év! garit.(Ősszel az 5évre már nem voltak hajlandóak.)
-
Khelben
nagyúr
válasz
(Kolombusz) #20575 üzenetére
Ha nem vetted volna észre, már most is minden újautó egyenkoreai műanyagdoboz.
-
lsc
nagyúr
válasz
csibor #20577 üzenetére
Azért a két gyártó között van egy "kis" különbség, egyébként viccnek szántam /
lemaradt/, de szerintem akár meg is történhet . Szerintem még mindig jobban járnának a toyotával mint valamelyik kínaival, remélhetőleg addig nem jutnak el .
Mod Rick4 : Azért elég sokat kellene a gm vezérnek washingtonba repkedni, egyelőre a saját "piszkuk" eltakarításához sem kap pénzt .
-
Zebu
addikt
válasz
(Kolombusz) #20574 üzenetére
Jah ez a használt autó mizéria
Csak megmarad az a 2002-es 1.8-cas mondeo
Megnézem a Petrányinál milyen 2004-nnél újabbak az eladók jelenleg
-
(Kolombusz)
veterán
Ó ugyan már, egy 4-es kombi Golf az csak egy szar VW.
Hondát inkább, bár a Mazda 6-ost is dícsérik, nekem 2 van a környezetemben, mindkettő füstöl mint a franc, nem hiszem, hogy túl egészségesek. Dízelek, márkaszervizbe hordva, nem őrült tulajjal.Csak ezekkel megint az lesz, hogy nem tudod, milyen volt az előző tulaj, stb.
-
P4czy
csendes tag
Gyári navigációhoz már van magyar szofttver is, tehát az műkszik itthon. Hátul a csomagtartónál van a doboz, ott kell asszem vmit telepitgetni és kész is.
De 8 éves mondeoért nem adnék ennyit. Főleg, hogy azok a legelső darabok voltak, semmi javitás nem volt még benne az ismert hibákról. 2004-s vagy késöbbi modell esetén piszkos jó vétel lenneNémetekről meg annyit, h anno egy autókereskedő mondta nekünk, hogy hiába van 80k km az autóban , meg a bevizsgálás szerint valós is, azt ő sem hiszi el, mert pont ott nem látszanak annyira a km-k egy autón. Autobahn-ra fel aztán váltót sem kell markolásznia meg a kormányt sem tekergeti ide-oda tehát nincs rajt annyi kopás sem. (Bár ennek ellenére lehet igaz a szám, de kétlem) Ha valós a km óra állás és megfelelően van használva a kocsi (hidegen nem nyomod meg ilyen alapokat betartasz , meg az előző tulajok is
) meg rendszeresen olajcsere stb + prémiumdizel üzemanyag bele akkor 200k fölé simán elmennek minden nagyobb gond nélkül. Viszont ha akármelyik kimarad vagy vmikor kimaradt hosszabb időn át a kocsi életéből akkor a fent leirt tételek hamar jönnek.
-
Zebu
addikt
válasz
(Kolombusz) #20569 üzenetére
Igen nekem is teszik, de most 1-2 kolléga nagyon sztárolja nekem a 4-es kombi golfokat és plusz még a Honda/Mazda párost!
-
csibor
addikt
Volt már?Kár lenne ha bedőlne.
-
Rick4
félisten
Azért a mai komputeres gázcuccok kicsit komolyabbak lehetnek, mint anno a taunus meg a keverőfejes cucc. Egyrészt fogyasztásban kb 10-15% plussz, teljesítményben alig érezhető különbség. De te tudod.
Elárulom, ha hitelre veszed, akkor még többet tudsz lealkudni, mint kp-re... ez a használtautó biznisz már csak ilyen..
-
Zebu
addikt
válasz
lajafix #20564 üzenetére
Mondjuk ha uncsitesómból indulok ki aki Ulmban lakik....akkor ő sem pakolja a 10 ezreket a kocsijába... Úgy néz ki nem kapta el az Autobahn íze
Viszont még meglátjuk mi lesz. A kombiról most letettem.... még maradt az 1.8-cas mondeo, bár ha valaki tud valami hasonló méretű/kaliberű jó használt autót akkor érdekes lehet.
Találtam most egy gyanúsan olcsó 6os Mazdát a használtautón, de nézek még Vectra-kat is. Valójában olyan másfél és 3 milla környékén szeretnék valami frankót találni.
Bár most azt hallottam ha cash-ben veszem akkor 3-4 killát simán le tudok alkudni, mert nem vásárol senki.... Ez nekem jó!
-
-
Zebu
addikt
Beszélek majd asszem ak ollégámmal, hogy kérdezze meg a Petrányi Zolit, mennyire van rendben az autó és mennyit enged a feléből
-
Rick4
félisten
biztos szarul hangzik, de vegyél egy nagyköbcentis benyás verdát, és tetesd bele a gázt. Komoly computeres szekvenciális gázszetteket raknak be 200K körül pótkeréktartállyal, a gáz 150 ft, és a benzinesnek sok baja nem szokott lenni. Persze azért egy automata váltót én még mellétennék,ha már tönkremegy, inkább azt újíttatnám fel, mint egy mondeo kupplungot.
-
Zebu
addikt
Na srácok beszállt még egy versenyző!
Ford Mondeo kombi 2000 TDCI. Ghia, tempomat, gyá navigáció (igaz itthon nem müxik állítólag), 9 alufelni, 4 nyári + 4 téli gumi. 8 légzsák, tempomat. Egyik cimborám autója. Jelenleg 141 000km van benne. Németből hozatta 3 éve német szervízkönyvvel. Akkor volt benne 80 000km. Ő is fázott a német autóktól és elvitte a Petrányiba állapotfelmérésre. Megállapították, hogy hitelesek az adatok az autóról és nem volt törve (úgy néz ki nem húzták be).
Tegnap hívott, hogy el akarja adni, mert sűrgősen el kell utaznia 1 évre külföldre. KB 2.1-2.2 millát akar érte.
Mit gondoltok? Megér + 5-600 ezer Ft-ot az 1.8 Ghia benyás limó mondihoz képest? Téligumi szettet felnivel ahhoz is kapok (igaz nem alufelni, de az télre felesleges is szerintem)
-
#00809728
törölt tag
válasz
fekeandras #20546 üzenetére
Opelnak nem volt hasonló?
-
fekeandras
őstag
-
Khelben
nagyúr
válasz
(Kolombusz) #20544 üzenetére
ja, látom már
-
Khelben
nagyúr
válasz
(Kolombusz) #20542 üzenetére
Mondjuk abban egyetértek Integrával, hogy a cikkben bemutatott avensisnél mérföldekkel szebb
-
lorcsi
veterán
-
Versus82
aktív tag
ma egy iylen állt előttem a kúton, még nem láttam ebben a kivitelben: [link]
nagyon kellemes hangja volt, feketében nagyon jól nézett ki. kipróbálnám.
-
lsc
nagyúr
-
#00809728
törölt tag
-
P4czy
csendes tag
válasz
lajafix #20503 üzenetére
1,8-s mondeot még nem próbáltam de van róla elképzelésem, hogy milyen, de az alulmotorizáltságot nem úgy értettem, hogy használhatatlan. Még azzal a motorral is nagyon jó családi autónak, mondeot csak ajánlani tudom. (Fék-futómű jó benne nagyon). Viszont az 1,8-s benzinesben nincs meg a kellő erő a kasztni könnyed mozgatásához. Persze az is elviszi, de a tulajnak tisztában kell lenni vele, hogy emelkedőn vagy megpakolva bizony elég lomha lesz , de nem lehet nem is a lomha a megfelelő kifejezés, inkább csak a motor fog küszködni vele egy kicsit. És sztem egy 2.0-s tdci sem a verseny kategória egy ilyen autóban. (130 lovas elég erős benne, de a 116-s meglepően gyenge ahhozképest, hogy ua a blokk. Bár 130-sból is láttam olyat, h 100 fölé nem tippeltem volna sokkal a lovakat) Figyelni kell ilyen autóknál mert nagyon sok a leharcolt innen onnan behozott, megvételkor tisztában kell vele lenni, hogy kb mit kéne tudnia egy ilyen mondeonak. Anno próbáltam olyat aminek a fékei fogtak iszonyatosan rosszul.
Amúgy a tdci tapasztalataim szerint : városban stabil 7-körül (6.9-7.1 közt) Városon kívül vezetési stlustól függően: 5 és 6.5 közt. (Eddig 4.9 a legjobb 6.4 a legrosszabb), de sajnos ugye egy használt tdci drágább és a rizikó is nagyobb vele, mert ha 1x véletlen tönkremegy akkor a javitási költségek elég magasra rúghatnak. (Másrészt az euro4-s 2004 környéki darabok közt vannak elektromos turbóvezérlővel ellátottak, ezekben ha jól hallottam vizpumpa könnyebben tönkremegy és turbó sincs sok a bontóban hozzá)
És mondom még1x semmi bajom az 1.8-l , de attól még nem az az ideális motor ebbe az autóba...és az, hogy van 1.4-s octavia nem javit a helyzeten. De az adott árkategóriában én is inkább a benzinest javasolnám, mert annyiért csak a leharcolt dizeleket adják, hacsak épp nincs vkinek nagyon nagy mákja. Ja és tudtaommal a ráncfelvarrás elötti modelleknél hátsó ajtóknál néha rozsda léphet fel. -
Khelben
nagyúr
válasz
lajafix #20508 üzenetére
mi kevés? a 170? ja kérem az egy jó régi fejlesztés
ha a mai végletekig kihegyezett motorokat nézed, akkor kevés, viszont nekem pont jó, mert a tartósság érdekel, nem a literenkénti lóerő.
asszem 94-es a motor alapja, azóta apróbb-nagyobb változtatások voltak rajta, de jah, kiforrott konstrukció, nem is panaszkodik rá senki. -
dragonfx
veterán
látom megit megy a 4hengeres bmw fika
az irigykedés látom megvan.amugy attól függ ki hogy vezet 300lovas autót is odakenek ha én nyomom ő meg nem ennyi -
mayerlaci
senior tag
válasz
(Kolombusz) #20511 üzenetére
Azt, hogy sokszor sok arra értettem amikor dugó van;).De amúgy igazad van.
-
lajafix
addikt
-
mayerlaci
senior tag
válasz
Integra #20456 üzenetére
De én azt nem értem, hogy ha ez (nem tudom biztosan) gyárilag van rajta akkor a valóban Type-R (lásd integra,accord,civic) autókat alacsonyitja le ezzel.Mert ha suttyókám neadjisten legyorsulja a 90LE-s "Type-R"-t és elmeséli Bélának nem biztos, hogy az jót tesz magának a névnek.(Hozzáértő emberek levágják, hogy mivan de van aki nem).Nem biztos hogy az a + "x" összeg amennyiért többért eltudják (márha eltudják) adni annyi pluszt jelent a lónak 2 oldala van.
-
Versus82
aktív tag
válasz
(Kolombusz) #20496 üzenetére
a 170 vagy a 220 lovas?
-
lajafix
addikt
családi autóhoz teljesen jó az 1.8 as motor. Benyásnál külön öröm, hogy hamar bemelegszik. A kombi ~1370 kiló, a 4 ajtós ennél is kevesebb, ez még nem másfél tonna.
Mondjuk budapesti dugóban 12 liter, de ez is van beleírva a gépkönyvbe. Pályán 9(~140-150), országúton 7,5 körül fogyaszt az erősebbik 1.8as. Volt főnökömnek pont ilyen 1.8as mondeoja volt(talán a gyengébbik 110 lovas motorral) megvette magának 3 év után, teljes mértékben kielégítette a racionális igényeket, neki a pálya 150 teljesen elég volt, a városban meg mindegy.Persze khelben 2.5-ét irígylem én is !
-
csibor
addikt
Most kapok nemsokára 50K csekket,mert apósékat vittem a Bfüredi szívkórházba,érvényes beutalóval,lényegébe mint betegszállító .A rendőr lefilmezte az autót,és az sem zavarta hogy bent ülök.Kiszállok szólók neki,elmondom mutatom a papírt,nem érdekli.Mikor megkérdezem tőle miért nem igazoltat,szerinte nem látta hogy bent ülök.Szembe jött velem,és hátulról vett fel.Így ismeretlen elkövetőként megy közigazítási fix 50K a büntetési tétel. Kötelessége lett volna igazoltatnia
Persze megtudtam kivan nekik adva a sarc gyűjtés.Most várom a határozatot,és megfellebbezzük.
-
Aktív témák
- A komplett platformot kínáló cégeknek kedvez Donald Trump vámpolitikája
- Xbox Series X|S
- iPhone topik
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- Projektor topic
- Politikai mémek
- Okos Otthon / Smart Home
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Mobilinternet
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest