Hirdetés
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Toomy: Majdnem banki adathalász csalás áldozata lettem.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- GoodSpeed: Amikor a Samsung Galaxy AI írja meg helyettem a blogot...
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
- eBay-es kütyük kis pénzért
Aktív témák
-
Mr.Grincs
veterán
Nah ezek már 16szelepesek? Vagy csak 8? Mert ez már 2007es gyártású..
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Dare2Live #19294 üzenetére
Ja csak nem mind1 hogy 70LE egy 1.3 Swift-ben van, ami 800kg hozza, vagy 10%-l ugyan tobb ami jol hangzik magaban, de ha azt is nezzuk, hogy 1.5x akkora terhet cipel, akkor mar annyira nem, nem lesz semmi dinamika.
Egyebkent nem szaguldozashoz kell vmi tomeg/LE szam, amire elsonek asszocialnak altalaban az emberek, hanem pl egy biztonsagos elozeshez elengedhetetlen a 10-11-12kg/LE arany. A szaguldozashoz, meg 6-7(-8) kell, a sport kivitelek szoktak ennyiek lenni. Nem csak szaguldozassal lehet megcsukodni, hanem egy benezett elozessel is, amikor jon a beferek es ja megsem cimu tortenet, es a szembol jovonek kell besatuznia az utkozest elkerulendo.hobizoli
-
hobizoli
nagyúr
válasz
zsoltika86 #19257 üzenetére
Ijen alulmotorizalt autokat nem szabad megvenni semmibol sem, mert nem megy, de legalabb eszik, mert dognehez a bódé, szenved alatta az eleve gyenguska motor, meg asszem ezt a motort mar ki is vezettek a kinalatbol, reszben ezert is.
Az 1.4 95LE a 6speed valtoval, az alatt egyik Grande sem jo semmire, hiszen 1200kg az auto maga. A 77LE-t hamar kevesnek fogod erezni, ha kimesz a varosbol es ki kene gyorsitani ugy igazabol pl egy elozeshez...foleg nyaron klimavalMasik ijen "rettenet" a Idea 1.3JTD, 1300kg 70lojj, de az uj Corsa 1.2-s 60LE-s motorral is remek koncepcio. Letiprod es meg kell nezni nem-e melletapostal a gazpedalnak
Ezek nemtom eleve hogy jonnek ki a fejlesztok agyabol
Ja meg majus vegen nyolmultam egy hetig egy Combo 1700DI-vel.....hat 60lojj vagy mennyi meg 1100kg a canga, nem is volt a puttonyban cucc, de vmi siralom mod gyenge, kb lenduletbol eloztunk, 150-200m full padlogazas nekifutassal megszerezve a sebessegdiffit, de zat kepzeld el, hogy ijen Volan buszokhoz kepest is, tokmindegy 3.-ban 4-ben vagy 5-ben leptem oda, egyenletesen sehol nem ment, az elobbi peldakent irt Idea-ban is levo 1.3JTD motoru ujabb kiadasu darab egy kigyorsitaskor nem viccelek 10m-n 5m-t vert rank, klimaval. Marmint abban ment, mienkben nem volt meg az sem.
Hat ott aszittem kiszallok menet kozben...hobizoli
-
Mr.Grincs
veterán
Nemtudjátok véletlenül, hogy a A Skoda SUPERB a "régi" az 1,9es TDI motor az hán yszelepes?
-
E-Maxx
tag
válasz
zsoltika86 #19270 üzenetére
Családban volt egy 146-os alfa, egy 147-es alfa, feleségemnek most 156-os van(2.5 V6),és egyikkel sem volt sosem semmi gond, pedig összesen megvoltak 8-9 évig...
Alfák nagyon jók véleményem szerint, fiatról sokat nem tudok nyilatkozni, de sok jót hallottam róla, azok közül akiknek már volt.
Sok szerencsét az autódhoz, és sok-sok balesetmentes kilométert. -
Chieftec
őstag
Olasz kocsik a faszak meg az angolok!!
-
uborka3
tag
válasz
zsoltika86 #19270 üzenetére
Én már csuktam be olyan olasz ajtót, ami a kezemben maradt.
-
Chieftec
őstag
válasz
zsoltika86 #19270 üzenetére
Ha majomtol veszed akkor kajak mind1 milyen kocsi az osszeset le lehet lakni meg szethajtani.. Olasz fantol kell venni akkor nincs gond!
-
Chieftec
őstag
válasz
!Overdose! #19261 üzenetére
Seatnal akkoris jobban jart egy ilyennel!! Amugy ebben a kategoriaban olaszoknal siman becsuszhat 1-2 ilyen auto!!
-
anjani182
őstag
válasz
!Overdose! #19261 üzenetére
Most erre mit mondjak?! Olcsó húsnak...Csodák nincsenek!
-
!Overdose!
őstag
válasz
zsoltika86 #19257 üzenetére
Barátnőm szüleinek több, mint egy éve van 1,4-es Grande Punto-juk. Most kb. 30e km van benne. Borzasztó, hogy mennyire nem lehet belőle kilátni. Városban jól megy és nem is fogyaszt sokat, de autópályán hangos, sokat eszik és nem is megy. 1 év alatt kopog a futómű és a műanyag elemek nyiszognak a beltérben. Szerintem nagyon rossz választás volt. Jövőre le kell cserélni egy Jazz-re.
-
fokukac
nagyúr
Szasztok!
voltam Szegeden, 5-ös úton oda-vissza, 100-110-es tempóval, ahol lehet, 4,9 litert evett a kocsim. Egyeüdl ültem benne, a költségem az IC-jegy 2/3-a volt, teljesen királyság van.
-
anjani182
őstag
válasz
zsoltika86 #19257 üzenetére
Mennyi volt?
-
Rick4
félisten
ha gyújtáson 30 percig úgy marad, mint a 3. képen, akkor nagy baj nem lehet vele...
régen még tetszett a gép, kényelmes, és a légrugó miatt érdekes a kasztni limbózása, anno vagy fél évig vezettem egy ilyet, az indexkapcsoló az első 30 percben egy élmény volt, de azon még nem ilyen volt....
-
Dumb
senior tag
Full extra [link]
-
No-kia
addikt
vki tud vmit mondani a renault 19 16v ről?
-
E-Maxx
tag
válasz
Integra #19244 üzenetére
Még ugyebár az S60-as most is fut, abba kérhetsz, de a többiből már száműzték.
Megjegyzem, nagyon helyesen tették!Versus82: Igen, bár nem meglepő, egy olyan nagy hírnévnek örvendő, konzervatív márka, mint a volvo, ilyen hülyeségekkel ne szórakozzon.
Mondjuk nálam már elvesztette a hírnevét, az új XC60 kívülről-belülről is egy borzalom.
Főleg az elején a hűtőmaszkon az a nagy 15x20cm-es borzalom...Undorító... -
dragonfx
veterán
válasz
#00809728 #19194 üzenetére
3.0d-vel érdemes venni az uj 5öst az illik bele és arra ne panaszkodik sneki kisebb dízellel aódhat gond ahogy olvasgatok.
De szerintem a benyások jobbak..egy 2.5 sor6 218 lovas moci elég rendesen elviszi azta kasztnit csak azta verziót kell kifogni amelyikben ég a 2500cm3 moci van és nem 3000cm3 lofogva....
Mellesleg a legjobb 2.5ös mocik közt a tavalyi kioszton....Mindne kocsival lehet hiba lásd te elöző leonod pedig te aztán tényleg vigyázol rá azok alapján amiket ide leírtál róla...nem feltétlen az uja drága a jó az olcsó használt is lehet jó problémamentes...engem specko nem érdekelne a gari...egyszerűbb ha olyat veszek amit nem kell gariztatni mert nem emyg tönkre....uj kocsi azt lehet otthagy az úton míg a hazsnált nem mert rá tudtam költeni amit kell...
-
Integra
titán
válasz
#00809728 #19185 üzenetére
nem gyorsulok, max csak nézem a versenyzőket.
nem látom sok értelmét szétcsattogtatni a kuplungom meg a váltóm. nem is erre tervezték.
meg nem is tudok gyorsulni, de ezt már írtam.
meg egy kibelezett, moddolt civic-kel már simán bajom lenne ami 200le és 950kg.. szóval semmi értelme. ez az autó versenyzésre és kanyar vadászatra jó, erre építették, nem negyed mérföldes gyorsulásra. én ennek megfelelően használom és megyek gyorsan.majd ha kevés lesz a 200le, akkor kap egy jdm átépítést, stabilra épített 400-500 lovas rendszerre, oszt jónapot. jelenleg nem tervezem ezt, mert egy kicsit vaskos összeg és a technika így ahogy gyárilag van, maximálisan atombiztos, amihez van egy 9 lilteres városi fogyasztásom van. tökéletes.
ami lehet, hogy jövőre változik, ha jó lesz az árfolyam, hogy kap egy teljes mugen 4-2-1 leömlő, jasma sportkat és twin scroll rendszert és egy mugen airboxot. meg megkapja a jdm 16os gyári enkei felniket valami extreme semi slick gumikkal. r-s2 vagy xs, nem tudom. árfüggő sajnos.
a fékek is maradnak gyáriak. nincsen értelme cserélni, ha nem tudok legalább egy dimenzióval nagyobbat és erősebbet rárakni. egy ilyen fék viszont 600-700e ft alaphangon... annyit viszont nem megyek olyen tempóval, hogy eltapsoljak rá ennyi lét. -
DeadMeat
nagyúr
válasz
#00809728 #19211 üzenetére
Bocsika,én még az ibizánál vagyok leragadva,ami még fenebb volt.Csak átfutottam a többi hsz-t.Amit linkeltem,attól egy alap leon is "pofásabb" belülről,a cuprákat már szóba sem merném hozni velük egy mondatban.
tildy : Hát azért egy minimális szintet érjen már el a belseje,ha már nem kinézet,legalább anyaghasználat terén.Aztat fogom nézni az esetek 95%-ban.Nameg azthiszem erröl mér annyira nem is beszélhetünk az új szériák minden tekintetben óriásit fejlödtek ezen a téren is.Kéne hundi
-
E-Maxx
tag
válasz
(Kolombusz) #19214 üzenetére
-
-
#00809728
törölt tag
válasz
fekeandras #19210 üzenetére
Tudom azért is jegyeztem meg neki.Nem mindenki vesz 180le autüt aki versenyezni jár vele.Engem is állandoan macerálnak mikor lesz nagyobb turbo stb...Minek vazzeg nekem a 170le elég sőt 50-es táblánál a 76km/h is sok.
-
#00809728
törölt tag
válasz
(Kolombusz) #19205 üzenetére
Hy!
Rimaszombaton van egy cég náluk lehet varratni 40.000ft-110.000ftig.
-
(Kolombusz)
veterán
Nem tudom, az RS-ek között van-e felszereltségbeli különbség, de ennek a bőr-szövet ülései nagyon faszák voltak, az anyaghasználat meg tűrhető, a design belülről meg kissé konzervatív. De a 12 hangszórós hifi nagyon jól szólt.
Az biztos, hogy nincsenek benne olyan puha műanyagok, meg nem annyira otthonos, mint pl. a Primeraban, de cserébe nem zörög semmi az utastérben. -
Zsubi
őstag
válasz
(Kolombusz) #19202 üzenetére
Nekem a külseje nagyon tetszik de a belseje már nem annyira
-
anjani182
őstag
válasz
#00809728 #19192 üzenetére
Most is a középkonzolra céloztam.
Az ülések és a műszerfal b*szott jó, azt sose fikáztam
Én is ültem már Octavia RS-ben, azért szebb mint a Leon, legalábbis belül biztosan, a többi ízlés kérdése.
Egyébként a régi Toyota Corolla belső sem tetszett, csak hát ők is rájöttek, hogy az über gagyi az európai embernek, ezért alkottak valamit, lásd Auris belső
A francia autóknál mennek rá a külsőre/beltérre, azokkal nincs bajom, de viszont nem akarok francia autót már, mondjuk azokat a külsővel adják el...
Zsubi: Új Ibiza belső: mintha most fröccsöntötték volna a kisgéci műanyagfeldolgozóba
Aktív témák
- Apple asztali gépek
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Jövedelem
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- TCL LCD és LED TV-k
- Lightyear - befektetési app
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest