Aktív témák

  • P4czy

    csendes tag

    válasz lajafix #20503 üzenetére

    1,8-s mondeot még nem próbáltam de van róla elképzelésem, hogy milyen, de az alulmotorizáltságot nem úgy értettem, hogy használhatatlan. Még azzal a motorral is nagyon jó családi autónak, mondeot csak ajánlani tudom. (Fék-futómű jó benne nagyon). Viszont az 1,8-s benzinesben nincs meg a kellő erő a kasztni könnyed mozgatásához. Persze az is elviszi, de a tulajnak tisztában kell lenni vele, hogy emelkedőn vagy megpakolva bizony elég lomha lesz , de nem lehet nem is a lomha a megfelelő kifejezés, inkább csak a motor fog küszködni vele egy kicsit. És sztem egy 2.0-s tdci sem a verseny kategória egy ilyen autóban. (130 lovas elég erős benne, de a 116-s meglepően gyenge ahhozképest, hogy ua a blokk. Bár 130-sból is láttam olyat, h 100 fölé nem tippeltem volna sokkal a lovakat) Figyelni kell ilyen autóknál mert nagyon sok a leharcolt innen onnan behozott, megvételkor tisztában kell vele lenni, hogy kb mit kéne tudnia egy ilyen mondeonak. Anno próbáltam olyat aminek a fékei fogtak iszonyatosan rosszul.
    Amúgy a tdci tapasztalataim szerint : városban stabil 7-körül (6.9-7.1 közt) Városon kívül vezetési stlustól függően: 5 és 6.5 közt. (Eddig 4.9 a legjobb 6.4 a legrosszabb), de sajnos ugye egy használt tdci drágább és a rizikó is nagyobb vele, mert ha 1x véletlen tönkremegy akkor a javitási költségek elég magasra rúghatnak. (Másrészt az euro4-s 2004 környéki darabok közt vannak elektromos turbóvezérlővel ellátottak, ezekben ha jól hallottam vizpumpa könnyebben tönkremegy és turbó sincs sok a bontóban hozzá)
    És mondom még1x semmi bajom az 1.8-l , de attól még nem az az ideális motor ebbe az autóba...és az, hogy van 1.4-s octavia nem javit a helyzeten. De az adott árkategóriában én is inkább a benzinest javasolnám, mert annyiért csak a leharcolt dizeleket adják, hacsak épp nincs vkinek nagyon nagy mákja. Ja és tudtaommal a ráncfelvarrás elötti modelleknél hátsó ajtóknál néha rozsda léphet fel.

Aktív témák