Hirdetés
- Az én érdekes, öszvér videokártyám...….
- Asszociációs játék. :)
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Kellemes Karácsonyi Ünnepeket!
- Bambanő háza tája
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Aktív témák
-
zsoltee10
addikt
Kérdésem van.
Clio vs Corsa C? Pro és kontra. A corsát ismerem, a Clioról van valakinek tapasztalata? Benzines érdekel első sorban, használt dízeltől félek.
-
zsoltee10
addikt
sziasztok!
nincs ismerősnek, rokonnak eladó tuti megbízható Opel Corsa C? minimum 1.2-es, ABS, klíma, 5 ajtó. Kellene egy.
-
zsoltee10
addikt
válasz Alvin_ti4200 #36184 üzenetére
nem vagy egyedül, nekem nagyon régi titkos vágyam egy szép metálzöld, mogyoró bőr belsővel, és (tekintettel az üzemanyag árakra) 2.2 HDi motorral....
-
zsoltee10
addikt
-
zsoltee10
addikt
válasz sosperecek18 #35469 üzenetére
Szerintem a két kocsinak nem sok köze van egymáshoz. Az Alfa egy állat a golfhoz képest, van benne valami plusz. A golf fenntartása olcsóbb lehet, az Alfát viszont élmény vezetni. Én tuti nem vennék egy 15 éves golfot az alfa ellenében.
-
zsoltee10
addikt
az én ismerősöm ennél is jobb.
Astra H legelső rendelés. 7k van benne most....
-
zsoltee10
addikt
ha van olyan ember itthon, akinek nem számít a 25 literes fogyi, annak jó lehet, de már csak lelkiismereti okból se venéék ilyen dögöt. egyrészt szerintem ocsmány, másrészt ez már olyan szinten pazarló, és feleslegesen környezet szennyező, hogy bűn ilyennel járni. az a gondolkodás juttatta az amerikai autógyártást a csőd szélére, amit ez az autó is képvisel. megérdemlik.
-
zsoltee10
addikt
válasz Mr.Grincs #23257 üzenetére
Integránál a pont. Van ismerős több szalonban, nem egyről tudok, aki használta az autót pár hétig, majd gyönyörűen letakarították, és eladták zsír újként. Elárulom, hogy közben a km nem gyarapodott egyáltalán, egyszerűen nem volt bekapcsolva a km számláló... én is mentem olyan Accorddal, amit kegyetlenül meghajtottunk, majd a végén mondja, hogy hétfőn átadásra kerül, 0 km-es autóként. erről ennyit..
-
zsoltee10
addikt
válasz hobizoli #22984 üzenetére
csak az a poén, hogy a Fiat-nál ugyan itt van az 1.4 turbos moci, de nézd meg, hogy mennyien vesznek 1,4 simát? mert a bizti miatt, fenntartás miatt arra telik.
és a Fiatnál az 1,4 szívó 90 paci, háát szintén vérszegény, van is belőle eladó rengeteg. miért?
azt a turbo-s mocit elfogadnám a Bravo-ba, de mostanában sajnos nem kell azon aggódnom, hogy milyen személyautót vegyek. -
zsoltee10
addikt
válasz Integra #22805 üzenetére
egyik ma kapható autót se tervezik 150-200ekm-nél hosszabb távra. cserélj autót 3-4 évente, régóta ebbe az irányba terelik a népet.
Cerebellum: szerintem egy 1.2-es turbo mocinak lesz azért nyomatéka 3000 körül, talán több is, mint az 1,6 szívónak. Az élettartam majd a tulajon múlik. Aki gyökér, vagy tudatlan, az megszívja, de nyilván felhívják a turbo-ra a figyelmet majd a használati utasításban.
-
zsoltee10
addikt
válasz Integra #22790 üzenetére
az 1.2-es turbo sor4 sztem nem lesz rossz. 100-120 ló simán lesz (Renaultnál már most is van ugye..), nyomatéka nagyobb lesz, mint az 1,6 szívónak, és nem feltétlenül 4000-es fordulaton. a kaszni meg elvileg könnyebb lesz, elképesztő, hogy manapság egy kompakt kocsi 1,4t. pff.
-
zsoltee10
addikt
ilyet én is tudok, ráadásul saját tapasztalat. sosem volt német/japán autónk, mindig olasz és francia, és sosem hagyott cserben egyik sem. na jó az egyik francia igen. egy pug, amiben 500000km volt és eltörött a főtengely. viszont még úgy is haza jött, mert össze akadt a két darab, de durván csörömpölt. Fater meg kitalálta, hogy bííírja ez, még beugrik vele a szomszéd városba. nem ért oda.
-
zsoltee10
addikt
válasz Dare2Live #22489 üzenetére
nem vagyok pécsi, ekkora helyismeretem nincs, Dombóvár mellett lakom. én a helyedben (mondjuk nem vennék ilyen szar helyzetben ennyire drága autót), ha autó kellene, akkor a suzuki szalonokban nézném meg, hogy van-e használt sx4, gondolom, ha van akkor ők tudják a legjobban, hogy drágán esélyük sincs eladni. aztán ha nincs, akkor magánszemélyeket keresnék, hasznaltauto.hu-n pl., és elmagyaráznám, hogy lehet, hogy a 2 éves sx4 szerinte megér 2.5 misit, mert 3,5-ért vette, de most 2.2 az új.
ha megbízhatóságra vágysz, meg lehetőleg újra, akkor a swifteket is érdemes megnézni, mivel rengeteg van, így könnyű válogatni, alkudni.
azért elmondom. én óva intelek attól, hogy minden spórolt pénzed egy autóra költsd el, főleg ilyen nehéz időkben. inkább vennék olcsóbbat, és maradjon tartalék. pl. egy keveset futott 2-3 éves swiftet 1,5M körül alkuval. spórolj, tartalékolj. oktatni kellene a népet a médián keresztül, hogy húzzuk össze a nadrág szíjat, és ne akarjunk minél többet fogyasztani, erőinken túl, készüljünk fel a legrosszabbra. sajnos ez nem érdeke a nagytőkének, nagyjaink pedig szorosan kötődnek a nagytőkéhez, így ők se védik a népet saját magától. -
zsoltee10
addikt
válasz Dare2Live #22476 üzenetére
ha kp-re veszel kocsit, akkor viszont sztem nagy hülyeség zsír újat venni. 1 éveset tudsz venni jóval olcsóbban, az még garis és gyk. új, és 2 milka alatt kapsz felszereltebbet.
Pécsen helyezkedtél el? 1200 embert kirúgtak az "elkotekből"? jézusom, ezt nem hallottam, pedig közel lakom. ajjaj.... -
zsoltee10
addikt
válasz gaborbol #22009 üzenetére
az kemény. hát igen, nem lehet rábizonyítani a kereskedőre semmit, hiszen nem érték tetten. ez van, én most veterán korú motort akarok venni a meglévő mellé, és tudom, hogy esélytelen valós km-t találni az órákban, de ez van, próbálok oda figyelni, és állapot alapján dönteni.
[ Szerkesztve ]
-
zsoltee10
addikt
válasz hobizoli #21997 üzenetére
kitolt velük, mert bevitte az összes üzemanyag számlát és OMV kútnál tankolt blue dieselt
úgyhogy gariban végül kicserélték neki a motort, de ez a szopás senkinek nem hiányzik. de érdekes egyébként tényleg, hogy a pug 2.8HDI 127 lovas verziójához anno 20ekm-es csereintervallum volt, most a 150 lovashoz meg 40ekm. úgy kell annak is aki betartja. -
zsoltee10
addikt
válasz viharhozo #21992 üzenetére
ja, hogy zsír új autó lesz? akkor nem ajánlom a pugot, az új boxer/ducato/jumper sz@r, sok rá a panasz. két ismerősömnek is van, az egyikben 40ekm után szivárgott az olaj, a másikban egy az egyben beállt a blokk, és nem akarták gariban megcsinálni, mondván nem kénmentes gázolajat tankolt. vacakol az elektronika, és a 6-os váltó se a legjobban sikerült. én, ha ki akarnám cserélni, próbálnék valami nagyon keveset futott régebbi boxert keresni az utolsó évjáratból. az enyém 2002-es.
ennyire olcsó a master? 3,5t 2.5dci klímával áfa nélkül? mi az ami már nagyon megadja magát a tiedben? mennyiért számolják be?
[ Szerkesztve ]
-
zsoltee10
addikt
válasz viharhozo #21983 üzenetére
nekem Pug Boxerem van, 2.8HDi, eddig semmi gondunk nem volt vele. 230k km van benne, az első futómű gyenge, a blokk elpusztíthatatlan. Eddig, remélem még sokat kibír, van több ismerős, kolléga, aki ilyet hajt és az egyikben 360k km van, turbót kellett cserélnie, kb ennyi, ami a blokkot illeti. Ezeken csak az első futómű gyenge, ha nagy teherrel használják, akkor 100ekm az élettartama. Gömbfejek, toronycsapágy, lengéscsillapító. (a gyáriban cserélhető a patron, így a felújítása nem vészes).
-
zsoltee10
addikt
válasz (Kolombusz) #21639 üzenetére
értem. azt hittem valami gond van, mert oda van írva, hogy családi okok miatt.....no comment.
-
zsoltee10
addikt
válasz (Kolombusz) #21632 üzenetére
miért akarja eladni? kár, hogy nincsenek belső képek. mennyit evett a barátodnál átlagosan?
-
zsoltee10
addikt
A láncos hajtás fordulatszám korlátjához csak annyit tennék hozzá, hogy a motorkerékpárok 90%-ban mindig is lánc hajtotta a vezérműtengelyt.... Akár 20000-es fordulaton (Suzuki Bandit 250, Yamaha FZR250, stb.) ÉS általában feszítő mechanizmussal vannak ellátva.
-
zsoltee10
addikt
válasz dragonfx #21565 üzenetére
te akkora hülye vagy baszki, hogy durrantani lehetne veled.
azt se tudod miről beszélsz. hacsak nem fogaskerekes a vezérlésed, akkor neked is cserélni kell, de tudod mit, te nem nyúlj hozzá.ez a vízpumpa meg sokszor parasztvakítás és lehúzás. A mi egyik autónkban nem a vezérműszíj hatja a pumpát, hanem külön van ékszíj. 230ekm van benne, már kétszer cserélték volna szakszervizben, de még a gyári van benne, és az égvilágon semmi baja....
-
zsoltee10
addikt
válasz #00809728 #21277 üzenetére
de nem azt akarod mondani, hogy egy modern nagy nyomású, erős dízellel 30000 kilit mentél egy olajjal, ugye? én 12-15ekm-enként cserélem, motoromban 12e helyett 6ekm után.
érdekes ez az autóvásárlás téma. A családban az a jellemző most már, hogy újan vesszük meg, és sokáig megtartjuk. Használtakkal rengeteget szívtunk, és inkább felvállalom én is az értkcsökkenést, de tudom, hogy megbízható, garanciális, nincs rejtett hibája, és addig tartom meg, amíg aránytalanul sokat nem kell majd költeni rá. Pl. a motorommal is így vagyok. Megvettem zsír újan, és eddig buktam az értékcsökkenésen kb 5-600eFt-ot, de nem érdekel. 1,5 év alatt a mociba tekertem 36000 kilit, ami baromi sok egy motornál. Ha mondjuk megvettem volna használtam 30000 kilivel valakitől, akkor fene tudja milyen állapotban lenne most. Rá kellene költeni egy csomót, stb. Magamtól meg merném venni ezt a motort 36000 kilivel, de mástól nem. Ennyi km alatt nagyon meg lehet ölni egy autót is, nemhogy motort. Autónál ugyanez. Vettünk egy Pug Boxert, 2,8HDi. Újan vettük, mert tudtuk, hogy sokáig akarjuk használni. Most 240000 kili van benne, és tudom, hogy a motorja patent, sosem volt kínozva, nem volt hajtva, 15ekm után mindig olajcsere, nem ilyen fasság 30ekm-es periodusok után. (aztán csodálkoznak emberek, hogy 250ekm után motor kuka).
-
zsoltee10
addikt
válasz Tothgera30 #20448 üzenetére
totalcar.hu-n olvasgass, asszem a Csikósnak van ilyen, restaurált is egyet, szerintem ha írsz neki, akkor ő mindent el tud mondani róla, amit tudni érdemes.
-
zsoltee10
addikt
válasz KaiotEch #14005 üzenetére
ha nem füstöl, jól húz, nem eszi az olajat, nincs rendellenes hangja, akkor is meghalhat
Láttam olyat, hogy egyszercsak hajtókarcsapágyas lett a motor. Főtengely, csapágyak, hajtókarok... Aztán ezen kívül ott a sok elektronikus vacak, légtömegmérő, lamdaszonda, injektor, ilyen-olyan szenzor. Olvass utána, hátha van valami típushibája, ami évjárat szerint kiszűrhető. Egyébként a használtautó mindig lutri. Egy ápolt, karbantartott autónak is lehet rejtett hibája, bármi előfordulhat. -
zsoltee10
addikt
válasz Satan_Claus #11771 üzenetére
Na tessék. Bocs, de ha tudod, hogy a nevetek ua., akkor miért nem változtattad még meg?
-
zsoltee10
addikt
válasz Satan_Claus #11763 üzenetére
Mi lett az Alfával? Régóta nincs meg? Öcsémnek most egy piros 145-öse van, 1,6TS, gyári alufelnikkel.
-
zsoltee10
addikt
-
zsoltee10
addikt
válasz Dr.Burn #9650 üzenetére
ilyen tuningos hmcs-től semmiképp nem vennék autót.
Ha Golf1 érdekli, akkor pedig dízelt javaslok. Az 1,6-os szívó dízel elmegy 500000km-t bontás nélkül, és nem eszik többet 5l-nél. Egy ilyen ezeréves tekergetett órájú benzines, ami szanaszét van rohadva, csak bosszúságot okoz.
Egy ismerősömnek van 1-es dízel Golfja, nagyon szép állapotban van, 450000km van benne, és óramű pontossággal működik, nagyon vigyáznak rá, nem hajtották ki a belét, pöccre indul a mai napig. Esztétikailag is szép állapotban van, 3 éve lett festve, mert a gyári fényezés már kopottas volt nagyon, meg asszem talán az egyik kerékjárati ív lett cserélve, fene tudja. Garázsban tartják, már alig van használva, mert van mellette 2 másik autó, eladni meg nincs szívük, mert senki nem fizeti meg. -
zsoltee10
addikt
válasz bolondember #9621 üzenetére
Szerintem a hirdetésed teljesen jó, csak az autó nem túl étvágygerjesztő. Először is le kellene mosni, szépen kitisztítani, és a fényezésre is ráfér némi ápolás. Nagyon sokat dob rajta. Te hiába tudod, hogy jó, én se ugranék rá, mert nem tesz az emberre jó benyomást.
-
zsoltee10
addikt
válasz bolondember #9615 üzenetére
Ha van ismerősöd, akkor érdemes bevinni kereskedésbe, de ha nincs, akkor lehúznak, és akkor a hirdetéseidben is leviheted az árat, ugyanúgy elviszik.
Egy ismerősöm volt most ugyanebben a cipőben. 1,2M-ért számolták volna be az autóját, de 1,4M körül van a piaci ára. Inkább meghirdette, és talált vevőt 1,3M körül. Vesztett és nyert 100eFt-ot.
[ Szerkesztve ]
-
zsoltee10
addikt
Apósomnak volt Ignise. Az 2004-es volt. 3 év alatt 150ekm-t tette bele, de vigyázott rá, így a kopó alkatrészeken kívül egy hátsó kerékcsapágyat kellett cserélni. 1,15M-ért számolták be egy SX4-be.
Szvsz kicsit sok az 1,35M. Egy ismerősöm most adja el a Citroen Xsara-t 1,35M-ért. 2002, 72ekm, 1,6 16V, gazdag felszereltség.Friss műszaki van rajta, gondolom. Ha az autó egyébként nagyon szép állapotú, akkor 1,25-1,3M-t lehet érte adni.
-
zsoltee10
addikt
válasz dragonfx #8702 üzenetére
Turbonak nagyobb a hatásfoka, a kompresszornál meg nincs turbolyuk, nem kell várni, míg felépül a nyomás.
googlival keress rá a turbo működési elvére, ha nem tudod. Csomó ábra van a neten, talán még video is, egyébként pofon egyszerű a dolog. A turbo egyik felén lévő lapátokat a kipuff gáz hajtja, amin keresztül a másik felén levő lapátok levegőt szívnak be. -
zsoltee10
addikt
válasz fokukac #7769 üzenetére
Lol.
G@ben: Fene tudja, mi az igazság. Amikor mi az egyik autót vettük, annak a papírjai rendelkezésre álltak, 1 hét alatt átvettük, miután megjött. A másik autónkra meg vártunk 1,5 hónapot!! Különösebben nem érdekelt, mert mondtam nekik, hogy jó, akkor most adjanak egy tesztautót, amit akkor fogok visszahozni, amikor jövök átvenni az újat. 4 nap múlva átvettem az autót.
-
zsoltee10
addikt
válasz dragonfx #7614 üzenetére
Már meg ne haragudj, de....na mindegy, szóval téged nem nagyon lehet komolyan venni..
"A törésteszt meg oylan dolog nem kell összetörni ennyi.."
Ja értem, szerinted, ha a BMW jól törik, akkor a BMW az über, ha viszont egy szutyok Swift2 jobban törik, akkor a BMW-t egyszerűen nem kell összetörni. Értem..."116 lovat 68cal sosem versz meg..ennyi,"
Az hagyjám, hogy fogalmad nincs a súly/lóerő arányról, de a Swift2-ből, még az 1,3-as legkisebb motor is 92 ló."minőség presztízs kinézet....._Az hoyg itt sokan igénytelenek vagytok az a ti hibátok...."
Hát egy 5 éves 100000km-t futott BMW-nél már nem beszélhetünk nagy presztízsről, a 13-14 éveseket meg se említem.. Minőség??? Hol? Olvass egy kicsit utána, hogy mennyibe fáj a BMW tulajoknak 5 év eltelte után fenntartani a mostani fene nagy minőségű autóikat. Népítélet, Totalcar cikkek, stb.Ne legyél nevetséges, és ne nézz le a 13 éves BMW-ddel egy új Swift2 tulajt.
-
zsoltee10
addikt
Nyilván a kötelezően cserélendő dolgokat kicserélte.
Kicserélte a gumit, amikor elkopott, kicserélte a lapátot, amikor tönkrement, és kicserélte a vezérműszíjat, meg a vízpumpát, amikor eljött az ideje. A kötelező dolgokon kívül viszont csak a jobb hátsó kerékcsapágy búgott 120ekm után.Én nem istenítem a Suzukit, félreértés ne essék. Én csak az előbb már vázolt tipikus magyar autóvásárlási szokást látom megvalósulni, és ez egy kicsit vicces. Mindenki azt vesz, amit akar, csak arra próbáltam rávilágítani, hogy használati értékét tekintve egy kisebb, de jóval fiatalabb, megfelelősen motorizált és gazdagon felszerelt autó többet ér, mint egy alulmotorizált, gyenge felszereltségű BMW, vagy bármi más. A Suzuki Swift2 pedig tökéletes ellenpélda az überbmw-vel szemben. Ha pedig mindenáron ki akarnám használni a 3M keretet, akkor valami alsóközép kompaktot néznék. Viszont nem ringatnám magam olyan tévhitekbe, hogy "azért vegyünk nagy autót, mert az biztonságosabb, meg 1-2 személynek különben is szűkös a kisautó, meg egyébként is a BMW mindenek felett áll, (még ha papíron is, meg gyakorlatban is van ugyanannyi pénzért jobb, gyorsabb, stb..)"
-
zsoltee10
addikt
válasz soldi3r #7559 üzenetére
miről beszélsz? hol jön ki ebből 20%? hogyan?
az említett dolgok benne vannak a gs-ben alapból.sőt az alufelni, meg a bőrkormány is. erről ennyit.
"gyorsulásnál meg a súly/le arányban egyforma autókat hasonlítsuk össze"
LOL
Miért?: itt a 316-ról volt szó. én meg emellé tettem a swiftet. a swift olyan gagyi motorral nem kapható, hogy partiban legyen vele a 316i. -
zsoltee10
addikt
válasz soldi3r #7547 üzenetére
Hogyan? Beleteszed a chiptuningot, és hirtelen a 150Nm helyett lesz benne 200? Pff....
Ha kicseréled a motort, akkor mitől lesz 316? Nem beszélve arról, hogy mibe kerül egy motorcsere, hagyjuk már ezt...Mit tud többet a Swift2?
Gyorsulás:
BMW 316i 11,6mp
Swift2 1,5: 10s (még az 1,3-as swift2 is megveri, 11s)Felszereltség Swift2 GS: nagyjából azt írom, ami az 5 éves BMW-ben nincs.
8 légzsák, mp3-as kormányról vezérelhető hifi, kulcs nélküli indítás, fűtött ülések. automata klíma, bár az előfordulhatott a BMW-ben is, igazából nincs jelentősége.Fogyasztásról már ne is beszéljünk. minimum 2 literrel eszik többet a BMW.
Vandit:Tudom, hogy nem menőzni akarsz vele, azért mondtam,hogy fizikailag kevés, nem csak a menőzéshez. Ha egy normális autót akarsz, és nem az számít, hogy mi a márka, hanem a használati értéke, a fenntartása, akkor az adott kereteken belül minél újabbat, és jól felszerelt autót vennék a helyedben. Egy 2006 körüli swift2 ráadásul még garanciális, és biztos nem fogsz pofára esni a szervíz számlán sem. A kevés km pedig reális egy 2 éves autónál. Egyébként van ismerősöm, aki 150ekm-t rakott a swiftbe, és az olajcserén kívül egy hátsó kerékcsapágy, meg a fékbetét volt az összes költsége.
[ Szerkesztve ]
-
zsoltee10
addikt
válasz Vandit. #7545 üzenetére
Nem, mert a teljesítménynöveléshez több levegőt kellene bejuttatni, viszont csak annyi megy be, amit a dugattyú beszív. Turbo beépítésével lehetne csak tuningolni, de az meg horror ár, és nem garantált a megbízhatóság, szóval necces. Nem beszélve a házi turbosítás fogyasztásra gyakorolt hatásáról. Meg amúgy sem túl jó tuningalany ez az 1,6-os blokk. Érdemesebb alapból legalább 2 lityós motorral venni. Az már elég erős, hogy normálisan vigye a kasztnit, nem erőlködik, és talán nem is eszik többet városban, mint az 1,6. Nem az a baj az 1,6-tal, hogy nem lehet vele menőzni, hanem az, hogy fizikailag kevés.
-
-
zsoltee10
addikt
Meddő vita ez a BMW, nem BMW. Szerintem nem az a lényeg, hogy BMW, vagy sem, hanem az ár/érték arány.
Már a múltkor írtam, hogy tipikus magyar dolog ez a minél nagyobb autó minél kisebb, harmatgyenge motorral. Én nem vennék BMW-t 1,6 motorral, meg semmilyen középkategóriás méretű autót, egyszerűen annyira alulmotorizált, hogy már gáz. 3MFt-ért egy 5 éves autó, 1300-1400kg és 1,6-os motorral gáz. Ennyi pénzből én inkább vennék egy 1-2 éves fullos 1,5 Swift2-őt, és még maradna is pénzem. Minden extra benne van, amiről az 5 éves BMW hírből sem hallott, és az autó dinamizmusa sincs egy dimenzióban az 1,6-os BMW-vel. Jobb vezetni, a hátsó kerék hajtás előnyei (élmény szempontjából) sosem jönnek elő az 1,6-os motorral. Nem bírja megforgatni sem a kereket aszfalton, egyet nyikkan esetleg elinduláskor. Mindeközben eszik városban 10-11 litert minimum, mert haldoklik a motor a kaszni alatt. Nincs ezen mit szépíteni, az 1,6 motor kevés.
A sor6 BMW sztereotípia is baromság ugyanakkor.Persze, jól hangzik, de sok értelme nincsen. A 3-as BMW-hez tökéletesen megfelel a 2.0 sor4, de ez a minimum, amit érdemes, még azt se lehet rá mondani, hogy sokkal többet eszik, mint az 1,6, mert nem erőlködik.[ Szerkesztve ]
-
zsoltee10
addikt
Vmelyik nap láttam a tv-ben, kegyetlen jól néz ki, csak a hátulja kicsit elnagyolt, a lámpákat jobban is kidolgozhatták volna.
Amúgy mennyibe fog kerülni az 1,5l, illetve az 1,8l motorral?
megtaláltam. húzós. 500k a különbség az 1,5, és az 1,8 motor között?
[ Szerkesztve ]
-
zsoltee10
addikt
Neeem, dehogy, egyáltalán nem rád értettem. Ne értsd félre, csak eszembe jutott, gondoltam megosztom veletek.
Amúgy a te esetedben nem könnyű a választás, de a dízel nyomatéka, és a többi extra nélkül én vígan éldegélnék a Mazdával. Mindenesetre tényleg vicces, hogy nem tesznek különbséget dízel vs benzin között. Egyébként ez nem divat. Van ismerősöm, aki mindig benzinest választ cégautóként, sőt mindenki. Kérdeztem, hoy a cég miért nem dízelt preferál? 150ekm-t mennek egy-egy autóval. Azt mondta, hogy azért, mert a benzinesbe kevesebbet kell _most_ a cégnek invesztálnia. Hiába térül meg később..
A te esetedben viszont tekjességgel érthetetlen a cég hozzáállása. Mondjuk neked előnyös. -
zsoltee10
addikt
Az üzemanyagot ki fizeti? Ha a cég, akkor a Mazda, ha te, akkor a Kia.
Egyébként erről eszembe jutott még régebbről egy tanulmány (szakdogát írtam). Az volt a lényeg, hogy megfigyelték, hogy hazánkban inkább vesznek az emberek magasabb kategóriás autót fapados felszereltséggel, gyenge motorral. Míg nyugaton fordítva. Fullos felszereltségű, kisebb autóval járnak. Érdekes, elgondolkodtató. Szerintem mindenki tud példát mondani erre, elég ha körülnézünk a piacon. 1,2 Astra, 1,6-os Audi A4, BMW 3, Passat, stb. Csak nálunk voltak ilyen gagyi motorral, és csökkentett felszereltséggel.
-
zsoltee10
addikt
válasz tkazmer #4886 üzenetére
Lexus LS400. Örökélet+1 nap. Parcinak is van egy ilyen verdája, a totalcar.hu-n a népítéletben van egy baromi hosszú, részletes leírás a típusról, úgyhogy nem is írok semmit róla, érdemes utána olvasnod. V8, 4 liter, full-full felszereltség, mindez a 90-es évek legelején, ezt az autót sok százezer km megtételére tervezték. Meg is hozta a dicsőséget a Lexusnak. Ezt még nem a tervezett avulás, és a spórolás jegyében építették.
Aktív témák
Hirdetés
- Nubia Flip 5G - kagylót, jó áron
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Az én érdekes, öszvér videokártyám...….
- Jogász topic
- Autós topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- iPhone topik
- Milyen RAM-ot vegyek?
- OLED TV topic
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S24 Plus 12/256GB új 3 év garancia + Watch 5 Pro karcmentes
- 32GB 3600MHz hűtőbordás DDR4 kit (2x16GB)! Számlával, garanciával! ÁRON ALUL! BONTATLAN!
- GAINWARD GHOST RTX 4060 Ti eladó! RGB-s! Garanciával, számlával!
- Új Lenovo L0Q Gamer Tervező Laptop 15,6 -30% AMD Ryzen 7 8845HS 16/512 RTX 4060 8GB FHD 144Hz
- ASUS TUF GAMING B760M-PLUS (DDR5) - Keveset futott - Garanciális
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest