Hirdetés
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Világ napszakokban (képek)
- MárkaLánc
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- CASE gőztraktor: 110 LE / 4000 Nm
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- Ingyen kellene, de tegnapra
Aktív témák
-
zsoltee10
addikt
válasz tkazmer #4886 üzenetére
Lexus LS400. Örökélet+1 nap. Parcinak is van egy ilyen verdája, a totalcar.hu-n a népítéletben van egy baromi hosszú, részletes leírás a típusról, úgyhogy nem is írok semmit róla, érdemes utána olvasnod. V8, 4 liter, full-full felszereltség, mindez a 90-es évek legelején, ezt az autót sok százezer km megtételére tervezték. Meg is hozta a dicsőséget a Lexusnak. Ezt még nem a tervezett avulás, és a spórolás jegyében építették.
-
zsoltee10
addikt
Az üzemanyagot ki fizeti? Ha a cég, akkor a Mazda, ha te, akkor a Kia.
Egyébként erről eszembe jutott még régebbről egy tanulmány (szakdogát írtam). Az volt a lényeg, hogy megfigyelték, hogy hazánkban inkább vesznek az emberek magasabb kategóriás autót fapados felszereltséggel, gyenge motorral. Míg nyugaton fordítva. Fullos felszereltségű, kisebb autóval járnak. Érdekes, elgondolkodtató. Szerintem mindenki tud példát mondani erre, elég ha körülnézünk a piacon. 1,2 Astra, 1,6-os Audi A4, BMW 3, Passat, stb. Csak nálunk voltak ilyen gagyi motorral, és csökkentett felszereltséggel.
-
zsoltee10
addikt
Neeem, dehogy, egyáltalán nem rád értettem. Ne értsd félre, csak eszembe jutott, gondoltam megosztom veletek.
Amúgy a te esetedben nem könnyű a választás, de a dízel nyomatéka, és a többi extra nélkül én vígan éldegélnék a Mazdával. Mindenesetre tényleg vicces, hogy nem tesznek különbséget dízel vs benzin között. Egyébként ez nem divat. Van ismerősöm, aki mindig benzinest választ cégautóként, sőt mindenki. Kérdeztem, hoy a cég miért nem dízelt preferál? 150ekm-t mennek egy-egy autóval. Azt mondta, hogy azért, mert a benzinesbe kevesebbet kell _most_ a cégnek invesztálnia. Hiába térül meg később..
A te esetedben viszont tekjességgel érthetetlen a cég hozzáállása. Mondjuk neked előnyös. -
zsoltee10
addikt
Vmelyik nap láttam a tv-ben, kegyetlen jól néz ki, csak a hátulja kicsit elnagyolt, a lámpákat jobban is kidolgozhatták volna.
Amúgy mennyibe fog kerülni az 1,5l, illetve az 1,8l motorral?
megtaláltam. húzós. 500k a különbség az 1,5, és az 1,8 motor között?
[ Szerkesztve ]
-
zsoltee10
addikt
Meddő vita ez a BMW, nem BMW. Szerintem nem az a lényeg, hogy BMW, vagy sem, hanem az ár/érték arány.
Már a múltkor írtam, hogy tipikus magyar dolog ez a minél nagyobb autó minél kisebb, harmatgyenge motorral. Én nem vennék BMW-t 1,6 motorral, meg semmilyen középkategóriás méretű autót, egyszerűen annyira alulmotorizált, hogy már gáz. 3MFt-ért egy 5 éves autó, 1300-1400kg és 1,6-os motorral gáz. Ennyi pénzből én inkább vennék egy 1-2 éves fullos 1,5 Swift2-őt, és még maradna is pénzem. Minden extra benne van, amiről az 5 éves BMW hírből sem hallott, és az autó dinamizmusa sincs egy dimenzióban az 1,6-os BMW-vel. Jobb vezetni, a hátsó kerék hajtás előnyei (élmény szempontjából) sosem jönnek elő az 1,6-os motorral. Nem bírja megforgatni sem a kereket aszfalton, egyet nyikkan esetleg elinduláskor. Mindeközben eszik városban 10-11 litert minimum, mert haldoklik a motor a kaszni alatt. Nincs ezen mit szépíteni, az 1,6 motor kevés.
A sor6 BMW sztereotípia is baromság ugyanakkor.Persze, jól hangzik, de sok értelme nincsen. A 3-as BMW-hez tökéletesen megfelel a 2.0 sor4, de ez a minimum, amit érdemes, még azt se lehet rá mondani, hogy sokkal többet eszik, mint az 1,6, mert nem erőlködik.[ Szerkesztve ]
-
-
zsoltee10
addikt
válasz Vandit. #7545 üzenetére
Nem, mert a teljesítménynöveléshez több levegőt kellene bejuttatni, viszont csak annyi megy be, amit a dugattyú beszív. Turbo beépítésével lehetne csak tuningolni, de az meg horror ár, és nem garantált a megbízhatóság, szóval necces. Nem beszélve a házi turbosítás fogyasztásra gyakorolt hatásáról. Meg amúgy sem túl jó tuningalany ez az 1,6-os blokk. Érdemesebb alapból legalább 2 lityós motorral venni. Az már elég erős, hogy normálisan vigye a kasztnit, nem erőlködik, és talán nem is eszik többet városban, mint az 1,6. Nem az a baj az 1,6-tal, hogy nem lehet vele menőzni, hanem az, hogy fizikailag kevés.
-
zsoltee10
addikt
válasz soldi3r #7547 üzenetére
Hogyan? Beleteszed a chiptuningot, és hirtelen a 150Nm helyett lesz benne 200? Pff....
Ha kicseréled a motort, akkor mitől lesz 316? Nem beszélve arról, hogy mibe kerül egy motorcsere, hagyjuk már ezt...Mit tud többet a Swift2?
Gyorsulás:
BMW 316i 11,6mp
Swift2 1,5: 10s (még az 1,3-as swift2 is megveri, 11s)Felszereltség Swift2 GS: nagyjából azt írom, ami az 5 éves BMW-ben nincs.
8 légzsák, mp3-as kormányról vezérelhető hifi, kulcs nélküli indítás, fűtött ülések. automata klíma, bár az előfordulhatott a BMW-ben is, igazából nincs jelentősége.Fogyasztásról már ne is beszéljünk. minimum 2 literrel eszik többet a BMW.
Vandit:Tudom, hogy nem menőzni akarsz vele, azért mondtam,hogy fizikailag kevés, nem csak a menőzéshez. Ha egy normális autót akarsz, és nem az számít, hogy mi a márka, hanem a használati értéke, a fenntartása, akkor az adott kereteken belül minél újabbat, és jól felszerelt autót vennék a helyedben. Egy 2006 körüli swift2 ráadásul még garanciális, és biztos nem fogsz pofára esni a szervíz számlán sem. A kevés km pedig reális egy 2 éves autónál. Egyébként van ismerősöm, aki 150ekm-t rakott a swiftbe, és az olajcserén kívül egy hátsó kerékcsapágy, meg a fékbetét volt az összes költsége.
[ Szerkesztve ]
-
zsoltee10
addikt
válasz soldi3r #7559 üzenetére
miről beszélsz? hol jön ki ebből 20%? hogyan?
az említett dolgok benne vannak a gs-ben alapból.sőt az alufelni, meg a bőrkormány is. erről ennyit.
"gyorsulásnál meg a súly/le arányban egyforma autókat hasonlítsuk össze"
LOL
Miért?: itt a 316-ról volt szó. én meg emellé tettem a swiftet. a swift olyan gagyi motorral nem kapható, hogy partiban legyen vele a 316i. -
zsoltee10
addikt
Nyilván a kötelezően cserélendő dolgokat kicserélte.
Kicserélte a gumit, amikor elkopott, kicserélte a lapátot, amikor tönkrement, és kicserélte a vezérműszíjat, meg a vízpumpát, amikor eljött az ideje. A kötelező dolgokon kívül viszont csak a jobb hátsó kerékcsapágy búgott 120ekm után.Én nem istenítem a Suzukit, félreértés ne essék. Én csak az előbb már vázolt tipikus magyar autóvásárlási szokást látom megvalósulni, és ez egy kicsit vicces. Mindenki azt vesz, amit akar, csak arra próbáltam rávilágítani, hogy használati értékét tekintve egy kisebb, de jóval fiatalabb, megfelelősen motorizált és gazdagon felszerelt autó többet ér, mint egy alulmotorizált, gyenge felszereltségű BMW, vagy bármi más. A Suzuki Swift2 pedig tökéletes ellenpélda az überbmw-vel szemben. Ha pedig mindenáron ki akarnám használni a 3M keretet, akkor valami alsóközép kompaktot néznék. Viszont nem ringatnám magam olyan tévhitekbe, hogy "azért vegyünk nagy autót, mert az biztonságosabb, meg 1-2 személynek különben is szűkös a kisautó, meg egyébként is a BMW mindenek felett áll, (még ha papíron is, meg gyakorlatban is van ugyanannyi pénzért jobb, gyorsabb, stb..)"
-
zsoltee10
addikt
válasz dragonfx #7614 üzenetére
Már meg ne haragudj, de....na mindegy, szóval téged nem nagyon lehet komolyan venni..
"A törésteszt meg oylan dolog nem kell összetörni ennyi.."
Ja értem, szerinted, ha a BMW jól törik, akkor a BMW az über, ha viszont egy szutyok Swift2 jobban törik, akkor a BMW-t egyszerűen nem kell összetörni. Értem..."116 lovat 68cal sosem versz meg..ennyi,"
Az hagyjám, hogy fogalmad nincs a súly/lóerő arányról, de a Swift2-ből, még az 1,3-as legkisebb motor is 92 ló."minőség presztízs kinézet....._Az hoyg itt sokan igénytelenek vagytok az a ti hibátok...."
Hát egy 5 éves 100000km-t futott BMW-nél már nem beszélhetünk nagy presztízsről, a 13-14 éveseket meg se említem.. Minőség??? Hol? Olvass egy kicsit utána, hogy mennyibe fáj a BMW tulajoknak 5 év eltelte után fenntartani a mostani fene nagy minőségű autóikat. Népítélet, Totalcar cikkek, stb.Ne legyél nevetséges, és ne nézz le a 13 éves BMW-ddel egy új Swift2 tulajt.
-
zsoltee10
addikt
válasz fokukac #7769 üzenetére
Lol.
G@ben: Fene tudja, mi az igazság. Amikor mi az egyik autót vettük, annak a papírjai rendelkezésre álltak, 1 hét alatt átvettük, miután megjött. A másik autónkra meg vártunk 1,5 hónapot!! Különösebben nem érdekelt, mert mondtam nekik, hogy jó, akkor most adjanak egy tesztautót, amit akkor fogok visszahozni, amikor jövök átvenni az újat. 4 nap múlva átvettem az autót.
-
zsoltee10
addikt
válasz dragonfx #8702 üzenetére
Turbonak nagyobb a hatásfoka, a kompresszornál meg nincs turbolyuk, nem kell várni, míg felépül a nyomás.
googlival keress rá a turbo működési elvére, ha nem tudod. Csomó ábra van a neten, talán még video is, egyébként pofon egyszerű a dolog. A turbo egyik felén lévő lapátokat a kipuff gáz hajtja, amin keresztül a másik felén levő lapátok levegőt szívnak be. -
zsoltee10
addikt
Apósomnak volt Ignise. Az 2004-es volt. 3 év alatt 150ekm-t tette bele, de vigyázott rá, így a kopó alkatrészeken kívül egy hátsó kerékcsapágyat kellett cserélni. 1,15M-ért számolták be egy SX4-be.
Szvsz kicsit sok az 1,35M. Egy ismerősöm most adja el a Citroen Xsara-t 1,35M-ért. 2002, 72ekm, 1,6 16V, gazdag felszereltség.Friss műszaki van rajta, gondolom. Ha az autó egyébként nagyon szép állapotú, akkor 1,25-1,3M-t lehet érte adni.
-
zsoltee10
addikt
válasz bolondember #9615 üzenetére
Ha van ismerősöd, akkor érdemes bevinni kereskedésbe, de ha nincs, akkor lehúznak, és akkor a hirdetéseidben is leviheted az árat, ugyanúgy elviszik.
Egy ismerősöm volt most ugyanebben a cipőben. 1,2M-ért számolták volna be az autóját, de 1,4M körül van a piaci ára. Inkább meghirdette, és talált vevőt 1,3M körül. Vesztett és nyert 100eFt-ot.
[ Szerkesztve ]
-
zsoltee10
addikt
válasz bolondember #9621 üzenetére
Szerintem a hirdetésed teljesen jó, csak az autó nem túl étvágygerjesztő. Először is le kellene mosni, szépen kitisztítani, és a fényezésre is ráfér némi ápolás. Nagyon sokat dob rajta. Te hiába tudod, hogy jó, én se ugranék rá, mert nem tesz az emberre jó benyomást.
-
zsoltee10
addikt
válasz Dr.Burn #9650 üzenetére
ilyen tuningos hmcs-től semmiképp nem vennék autót.
Ha Golf1 érdekli, akkor pedig dízelt javaslok. Az 1,6-os szívó dízel elmegy 500000km-t bontás nélkül, és nem eszik többet 5l-nél. Egy ilyen ezeréves tekergetett órájú benzines, ami szanaszét van rohadva, csak bosszúságot okoz.
Egy ismerősömnek van 1-es dízel Golfja, nagyon szép állapotban van, 450000km van benne, és óramű pontossággal működik, nagyon vigyáznak rá, nem hajtották ki a belét, pöccre indul a mai napig. Esztétikailag is szép állapotban van, 3 éve lett festve, mert a gyári fényezés már kopottas volt nagyon, meg asszem talán az egyik kerékjárati ív lett cserélve, fene tudja. Garázsban tartják, már alig van használva, mert van mellette 2 másik autó, eladni meg nincs szívük, mert senki nem fizeti meg. -
zsoltee10
addikt
-
zsoltee10
addikt
válasz Satan_Claus #11763 üzenetére
Mi lett az Alfával? Régóta nincs meg? Öcsémnek most egy piros 145-öse van, 1,6TS, gyári alufelnikkel.
-
zsoltee10
addikt
válasz Satan_Claus #11771 üzenetére
Na tessék. Bocs, de ha tudod, hogy a nevetek ua., akkor miért nem változtattad még meg?
-
zsoltee10
addikt
válasz KaiotEch #14005 üzenetére
ha nem füstöl, jól húz, nem eszi az olajat, nincs rendellenes hangja, akkor is meghalhat
Láttam olyat, hogy egyszercsak hajtókarcsapágyas lett a motor. Főtengely, csapágyak, hajtókarok... Aztán ezen kívül ott a sok elektronikus vacak, légtömegmérő, lamdaszonda, injektor, ilyen-olyan szenzor. Olvass utána, hátha van valami típushibája, ami évjárat szerint kiszűrhető. Egyébként a használtautó mindig lutri. Egy ápolt, karbantartott autónak is lehet rejtett hibája, bármi előfordulhat. -
zsoltee10
addikt
válasz Tothgera30 #20448 üzenetére
totalcar.hu-n olvasgass, asszem a Csikósnak van ilyen, restaurált is egyet, szerintem ha írsz neki, akkor ő mindent el tud mondani róla, amit tudni érdemes.
-
zsoltee10
addikt
válasz #00809728 #21277 üzenetére
de nem azt akarod mondani, hogy egy modern nagy nyomású, erős dízellel 30000 kilit mentél egy olajjal, ugye? én 12-15ekm-enként cserélem, motoromban 12e helyett 6ekm után.
érdekes ez az autóvásárlás téma. A családban az a jellemző most már, hogy újan vesszük meg, és sokáig megtartjuk. Használtakkal rengeteget szívtunk, és inkább felvállalom én is az értkcsökkenést, de tudom, hogy megbízható, garanciális, nincs rejtett hibája, és addig tartom meg, amíg aránytalanul sokat nem kell majd költeni rá. Pl. a motorommal is így vagyok. Megvettem zsír újan, és eddig buktam az értékcsökkenésen kb 5-600eFt-ot, de nem érdekel. 1,5 év alatt a mociba tekertem 36000 kilit, ami baromi sok egy motornál. Ha mondjuk megvettem volna használtam 30000 kilivel valakitől, akkor fene tudja milyen állapotban lenne most. Rá kellene költeni egy csomót, stb. Magamtól meg merném venni ezt a motort 36000 kilivel, de mástól nem. Ennyi km alatt nagyon meg lehet ölni egy autót is, nemhogy motort. Autónál ugyanez. Vettünk egy Pug Boxert, 2,8HDi. Újan vettük, mert tudtuk, hogy sokáig akarjuk használni. Most 240000 kili van benne, és tudom, hogy a motorja patent, sosem volt kínozva, nem volt hajtva, 15ekm után mindig olajcsere, nem ilyen fasság 30ekm-es periodusok után. (aztán csodálkoznak emberek, hogy 250ekm után motor kuka).
-
zsoltee10
addikt
válasz dragonfx #21565 üzenetére
te akkora hülye vagy baszki, hogy durrantani lehetne veled.
azt se tudod miről beszélsz. hacsak nem fogaskerekes a vezérlésed, akkor neked is cserélni kell, de tudod mit, te nem nyúlj hozzá.ez a vízpumpa meg sokszor parasztvakítás és lehúzás. A mi egyik autónkban nem a vezérműszíj hatja a pumpát, hanem külön van ékszíj. 230ekm van benne, már kétszer cserélték volna szakszervizben, de még a gyári van benne, és az égvilágon semmi baja....
-
zsoltee10
addikt
A láncos hajtás fordulatszám korlátjához csak annyit tennék hozzá, hogy a motorkerékpárok 90%-ban mindig is lánc hajtotta a vezérműtengelyt.... Akár 20000-es fordulaton (Suzuki Bandit 250, Yamaha FZR250, stb.) ÉS általában feszítő mechanizmussal vannak ellátva.
Aktív témák
Hirdetés
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Windows 11
- Projektor topic
- OLED TV topic
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Mesterséges intelligencia topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen