- Luck Dragon: Új energia- és akkumulátor-címke az okoseszközök dobozában
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- bobalazs: 5700x3d+4070S fogyasztása, alulfeszelése
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- No Voice in the Galaxy
- eBay-es kütyük kis pénzért
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Aktív témák
-
CYBERIA
őstag
Szeretem a licitauto.hu meg a lefoglaltkocsi.hu oldalakat, mert ha egy kocsi roncs állapotban van, akkor nem azt írják oda, hogy megkímélt állapotban, hanem, hogy körbe rozsda az egész, stb. Érdemes egy két kocsinál elolvasni.
-
dokar
addikt
válasz
dragonfx #12493 üzenetére
nem kell a reflexre fogni
szinte végig a féken álltam.
a hétköznapi egyszerűbb 1.8-asokat is megfogom az 1.4-emmelmár várom, hogy készen legyen a kéróm és majd vehessek egy C200 Kompressort. na az nem lesz kispályás. ikercsöves kipuff rendszert rakatok majd alá hangolható dobokkal.
-
Rick4
félisten
este 11-kor lesz az rtl-en a házon kívül épp arról fognal mesélni benne, hogy a szlovák rendszám milyen jó dolog, érdemes belekukkantani.
-
lsc
nagyúr
-
Eagl3
veterán
OFF
Érdemes eLOLvasni az autó leírását...
Nem tudtam, h. hova linkeljem de meg kellett osztanom valakivel.
-
Integra
titán
válasz
CriticalHit #12470 üzenetére
most kellene jöjjön valamikor asszem.
jó kis autó lehet a fiesta is, de mechanikában, hajtásláncban nem rúg a jazz mellett labdába, belső kialakításban és variálhatóságban meg egyáltalán semmi sem.
akkora dolgokat lehet pakolni a jazz-be amit még sok középkategóriás is megirigyelne -
t1
veterán
-
fokukac
nagyúr
Romániai benzinárakról van valakinek valami infója?
Jó, megbízható már ott a benzin? -
dragonfx
veterán
-
Rick4
félisten
ha bérled- lízingeled, (nyilván ésszerű ha a céged teszi ezt) akkor eleve nincs gond, ha a tied a gép, akkor a hivatalos álláspont szerint egy évben legalább 189 napot kellene külföldön lenned, hogy ne kelljen itthon forgalomba helyezned. viszont se határregisztráció, se határőrökö nincsenek se Szlovákia, se a nyugat határszél felé, így elég nehéz lenne bizonyítani, hogy márpedig Te itt laksz és itt használod. Kinti cégek esetében meg teljesen mindegy, még ha a tulaj magyar állampolgár is..
-
dokar
addikt
válasz
BlacKSouL #12448 üzenetére
csak a mutató állt meg: videa link
lenox: igen, csak 1.4
-
fokukac
nagyúr
válasz
BlacKSouL #12440 üzenetére
összességében nem rossz a helykínálat, de ezt úgy érik el, hogy nem lehet eléggé hátratolni a vezetőülést.
A 185 centis haverod már nem biztos, hogy be tudná úgy állítani a vezetőülést, hogy kényelmesen tudjon vezetni (kényelmesen érje el a pedálokat, a kormányt, satöbbit) -
BlacKSouL
addikt
-
BlacKSouL
addikt
válasz
feel good #12429 üzenetére
Még nem próbáltuk menet közben, még intézik rá a rendszámot meg engedélyt, csak azt néztem, hogy a gyári 195/x/16 kerékkel is olyanok a menetteljesítmények (katalógusadat) amilyenek. Ezekkel a kerekekkel szerintem olyan lesz mint egy törpe traktor, még a szervóval se lehet tekerni a kormányt
De hogy a seggünket felveri ezeken az utakon, az tuti.
-
TexT-BoY
addikt
válasz
fokukac #12407 üzenetére
megvanmár a kipufogód?
durván 15.000Ft az egész rendszer középdobtol, csővel mindennel, ha még érdekes számodra a dolog, csak hátsó dob, ami elvileg neked meghalt, külön nem kapható...
MOD: Integra: Bosch cucctol mentsen meg az isten, anyámnak a mostani szerviz alatt cserélték az ABS vagy fék vagy nemtudom milyen vezérlését, diszelgett a dobozon a Bosh felirat, de már Denso szerencsére
Más: Volt tegnap itt alkatrészért egy ismerős aki minden áron beakarta bizonyitani hogy az F astra 1.4 214!!!!!!et megy, mert ő leolvasta az órárol... aha , ok
. Ugyancsak opelos F astrás koma vitt épp haza melóbol, amikor meglátta a ház elött a preludot. Kérdezte mit megy? mondom 14.3. Aszongya mi? hát a gyorsulás te madár, nemvotá még repülőtéren?
Aztán mondta hogy ja, az övé jobbat megy. Aztán kérdezte hogy és 100ra? mondom mindenképp 8 alatt, ha a váltó meg a kuplung is stimmel és rárántod a kettőt akkor nem köpi ki 7alatt is megvan. Válasz: ne viccelj már, annyit tud az astra is...
Benne van a motorba egy raklap VTI és INti alkatrész, de ő szénné verne
óójaj
-
_seth_
veterán
70 Ah Bosch akksim is 29e volt..., 55 Ah Gigawatt akkut cseréltem le vele, volt rá keret éppen, hogy ami csak lehet bosch legyen (akku, ablaktörlő lapát, vezérműszíj, gyertyák, elosztófedél, trafó, légtömegmérő, compu, befecsi ami most hirtelen eszembejutott, eddig bírják), ugyan 70 Ah akkut nem indokolna az autó (2 litereses benzines a hifi sem brutál) de még az elektromos ablak is fürgébb lett azóta álló motornál és a tudat is, hogy nem egy olcsóbb cucc van benne megéri és láss csodát mióta lehetőségeimhez képest mindent márkás alkatrészekre cseréltem benne már 7000 kilométert tettem meg a nagy átépítés óta és csak olaj, hűtővíz, ablakmosó utántöltés kellett (+ kipuff hegesztés de hát na, "kopik").
-
lajafix
addikt
válasz
fokukac #12386 üzenetére
ahogy as_Rock mondja: ez bagó. szerintem még egy váltóolaj csere nem árthat ha még eredeti(mostanában 2 váltó állt be az ismerősi körömben, nem gondolták a tulajok, hogy ápolni kellene, hisz a váltó élettartamára jó az olaj. Hát tényleg: a váltók megdöglöttek, olaj meg volt bennük szintig töltve. 10-11 éves...), de használd tovább. Ha el akarod adni, szvsz gyorsan elmegy, hisz ritka az eladás előtt felújított használt autó.
integra: kukac swiftje eladó lesz hamarosan, megveheted 2ik verdának.
-
Integra
titán
válasz
hobizoli #12418 üzenetére
persze hogy fura, én voltam az első aki rakás dologra rákérdezett.
csak van közös ismerősünk és így jobb a kép, mintha vad idegen lenne.
ismert autó körökben és ez azért sokat segít
én is így vettem az enyémet, tudtam hogy mit veszek.
és hatalmas segítség volt és a mai napig nem bántam meg.
piaci ár felett volt messze, de bőven kárpótol mindenért.
én már nem veszek olcsóért semmitja igen, és ha megengedhetem én is tuti beszerválok valami kis fostaligát még az inti mellé, hogy azt koptassam ha koptatni való utam van.
én spec jobban élek mint 4 éve és egyre jobban.
dolgozom keményen és küzdök. és van eredménye. -
hobizoli
nagyúr
válasz
Integra #12414 üzenetére
Nem nehez, csak kisse fura. Nem az, hogy vigyaz ra, mert az a resze normalis, vigyazzon is, csak hogy tud vki havonta 2k km-t elfurikazni egy masodik(!) autoval, mikozben vmikor keresi is a penzt, meg jar az elso otojaval is, amivel nyilvan tobbet jar, ha eccer az az elsodleges, meg nyilvan nem egyfolytaban otoban ul, azaz vmikor "el" is.
Meg azert havi 50-60k-t eltankolgatni csak a masodik autoba...hat igen, rosszabbul elunk, mint 4 eve.Na mind1, nekem kisse santitos, oszt kesz....
hobizoli
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Dr. Ernő #12409 üzenetére
Nem aze', de ~2.5k felett ez a csiga tutira befuj mar levegot ezzel a motorral, es 5.5-6k-nal elvaltva is tuti nem esik ezen hatar ala a fordulat.
Nekem egy ennel eggyel nagyobb csigam van -raadasul egy kisebb motoron-, mint ami ezen az 1.8-s Cupra motoron gyarilag van (K03S<>K04hibrid), es nalam ezzel 1.8k rpm-nel mar hallani ahogy kezd beforogni, 2.3-2.5k korul mar pozitiv toltes van...Szoval igazabol nem annal kell figyelni, hogy legyen "fordulat", hanem a szivonal...
...szerintem
A turosnal csak nyomsz egy entert es mar megy is.
hobizoli
-
Rick4
félisten
új autó első olajjal 50.000 km után. persze, hogy ez: [link] a hajtókarcsapágy...
volt..
-
Integra
titán
válasz
hobizoli #12412 üzenetére
dévú a másik kocsija.
az autó pedig hiteles, lehet nevetni tovább rajta.
első lámpák cserélve lettek, mert jobban világítanak.
ha nekem is lenne egy smartom vagy hasonló én is azt használnám szinte mindig..
nehéz elhinni hogy van akinek két autója van és tényleg vigyáz az autójára? -
Rick4
félisten
válasz
hobizoli #12412 üzenetére
az ismerősömnek van egy suzuki swift GTI-je, (hibrid) ami 8 éves, alig 56K km-rel. és tényleg annyi van benne, havi 3-4 alkalommal veszi elő, kerül kettőt hármat, utána vissza a garázsba. pedig hihetetlen, mégis van ilyen..az, hogy Te nem ilyen vagy, még nem zárja el mástól is a lehetőséget..
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Integra #12365 üzenetére
LOOOOL, az ijeneket de birom...
Telen nem hasznaltak, csak az ev 8-9 honapjaban...azaz 4 ev 32-36 honapja alatt sikerult 70k km-t menni vele, ez havi ~2k km egy masodiknak(!) hasznalt otoval...
Hiheto...
Ez napi ~65km. 8-9literes atlag fogyasztassal -hagyjuk mar a 6-7litereket, aki ijen otot vesz az nem 40-l gurigazni vette....- havi szinten 160-180liter benyo. Es persze sokat jasszolva tok siman bepussszantja 11-12litert is, sot...Es mikor dolgozott es elt es jart a masik, elsokent hasznalt otojaval?
Es azzal mennyit ment ez mellett meg naponta?hobizoli
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Füge007 #12393 üzenetére
En multkor vettem uj akkut. A 75Ah-s Exide az az utokozesnel megrokkant, bele allt a legszurohaz tartokonzolja ~1.5-2cm-t. Jo darab volt, de hat jobb letre szenderult...
Amikor beroffenetteuk vegre az otot, kaptam kolcsonbe a muhelytol egy 55Ah-s akkut...masfel het mulva eccercsak aszondta inditozasnal, hogy ketty. Bebikaztuk. Hazafele beugrottam a madaras tecsoba -este 1/2-3/4 7-kor nem kifejezetten sok helyen lehet akkut venni. Odalibbentem, nezem a arakat, 20k alatt csak ijen 44h-s Perion akkuk voltak. Miez, vmi ketto fizet egyet kap akcio, vagy mi? Normalisabb akkuk -Bosch Varta Exide-, mind 20k felett....dikk, aszittem leulok a foldre. Nem volt mit tenni, vettem egy Varta Blackline 70Ah 640A akkut, potom 27k-ert. Anno az Exide XXL 75Ah-st vettem 16-17k-ert asszem, egy olyasmi most ott 39k(!) volt...johogylehetkapni
Monnyuk igyis-ugyis kellett volna vennem magamnak egy ujat, de hat azert khm...hobizoli
-
Dr. Ernő
tag
A CTR a véres steak a Leon meg jól átsütött, na hasonló a különbség, a CTR sokkal drasztikusabban adja elő magát. A komfortérzet sokkal kisebb, a motor autopályán hosszú távon zavaróan hangos lehet, ha persze ez számít. De a legfontosabb hogy nem kell vele száguldozni, hogy jól érezze magát benne az ember. Autopályán 130-140 körül az alaphangok miatt sincs unalomérzet ez gyorshajtás miatt szerintem mostmár ez különösen előnyös. A váltó helyét hamar meg lehet szokni és makulátlan. A maximumot viszont csak rommá taposva lehet belőle kihozni, de akkor megy mint az állat és motor nem veszi zokon (kiválló olaj és gyakori csere kötelező). „Akcióban” erősen figyelni kell hol van a fordulatszám mert nincs turbó ami alulról megtoljon. A Leon sokkal feltűnőbb szerintem, a turbós megoldás miatt 200 fölé is könnyen felvihető a teljesítmény de CTR simán lépi ráadásul a világörökség része hasonló autó már nem lesz többet ennyiért.
-
fokukac
nagyúr
válasz
lajafix #12403 üzenetére
máshogy emlélkszem, de mindegy
na, megjavíttattam a kipufogót ismét.
a komplett középső cső le volt szakadva a hátsó dobról, ott lifegett 5-10 centis amplitúdóval. Kérdezte a csávó, hogy mennyire kapja szét? néztem, jól szét volt rohadva, mondtam neki cserélje a komplett csövet, 9 rugó volt. -
Dr.Burn
őstag
Nem kerestem vissza a hozzaszollasaimat, de aki tudja mirröl van szo, az igy is tudja hogy mire irok.
Sajnos kadettet nem sikerült vennem, többszazat megneztem mindegyik kivolt.
Viszont sikerült egy jobb allapotu vectrat. 93-as 95be lett forgalomba helyezve, 2.0i a motorja.
Ez meg a 8 szelepes valtozat, lehet vele menni.
Vannak kisebb hibai, de javithato, viszont keresnek vectras tarsakat itt a foruman, kellene itt-ott nemi segitseg. -
BlacKSouL
addikt
Mint alkatrészbeszállító, kaptunk egy SX4 Sedan bemutatóautót a céghez, most itt áll a parkolóban. Hát mit mondjak... Érdekes ízlése van a marketingesüknek. Mert az egy dolog hogy tele van matricázva, végülis ez a dolga. De hogy egy ilyen megemelt hasmagasságú kocsira miért raktak 225/45/18-as kereket iszonyat 5 küllős felnivel úgy, hogy hátul meg a csori dobfék figyel mögötte, hát az már kissé vicces
Beültünk, nézegettük, tekergettük, nyomkodtuk, nem azt mondom hogy rossz, mert a Clio-Thalia-Logan vonulat még szörnyűbb, de nem mindenhol mondanám rá hogy most ez jó. Aztán próbáltuk állva a váltót, nyilván menet közben más kicsit, de hogy a relatíve új autón a 3.-ba tevéshez úgy kell rúgni a kart, mint a régi Csepel teherautókban, az már kissé gázos.
Szóval ha csak úgy hozzámvágnák, hogy nesze, használd, akkor elszaladgálnék vele, de ha nekem kéne megvennem, 4,5 Milláérthát az már kissé erőltetett.
Meg hogy mitől megy annyit a 107 lóerejével, mint a Citynk?Az tény hogy 150 kilóval nehezebb, de a csomagtartó pl úgy 500 liter, hogy a hátsó ülés alá nem lehet benyúlni, ott egy ismeretlen funkciójú dobozszerű kárpitozott izé. Meg hátul se nagyon lehet terpeszkedni.
Majd ha hazaértem nyomok róla képeket, de kegyetlen ez a kerék alatta -
Integra
titán
válasz
CriticalHit #12399 üzenetére
na ez fogas kérdés.
mitsutól én nem voltam elájulva, pedig a turbosat is vezettem.
a mazda2-t meg még nem, úgyhogy én passzolom.
amúgy meg megvárnám a 2gen jazz-t
bár szerintem a rendelési lista már így is vaskosan hosszú
Aktív témák
Hirdetés
- Milyen légkondit a lakásba?
- Autós topik
- Tömeges bevetésre kész az új Huawei AI-chip
- Yettel topik
- Suzuki topik
- Napelem
- Linux kezdőknek
- Luck Dragon: Új energia- és akkumulátor-címke az okoseszközök dobozában
- HiMedia lejátszók
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Eladó Asus ROG Ally Z1 Extreme (1TB SSD) újszerű állapot, garanciával!
- Samsung Galaxy A56 5G 8/256GB, Király világosszürke
- LG Ultragear 27GP850-B Gamer monitor!27"/2560x1440/Nano IPS/180hz/1ms/Freesync-Gsync/HDR/Garancia
- Használt laptopok kedvező áron itt ( Személyesen és csomagküldéssel is országosan )
- ASUS Phoenix RTX 3060 12GB
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! MSI B450 R7 2700X 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 8GB Rampage SHIVA FSP 500W
- Felújított laptopok / PC-k Számlával, garanciával! Ingyen Foxpost!
- Bomba ár! Dell Latitude E5570 - i5-6300U I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 16/32/64GB RAM RX 6600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest